Što je to suspendirani ticket?
LiveAgent može detektirati e-mailove koji izgledaju kao spam. Kod nekih helpdesk sustava takvi ticketi se nazivaju suspendirani ticketi. Kad je ticket označen kao SPAM, nije uključen u “za riješiti” već je stavljen “sa strane”. Ukoliko utvrdite kako neki ticket nije SPAM, možete ga odznačiti i dodati u regularnu sekciju.
LiveAgent SPAM filteri mogu biti postavljeni automatski ili ručno, ovisno o vašim preferiranim uvjetima, kao što su ključne riječi u naslovu ili sadržaju e-maila.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija suspendiranog ticketa?
Suspendirani ticket znači kako je ticket stavljen na čekanje zbog dodatne analize. Najčešće sadržavaju poruke koje izgledaju kao SPAM. Oni se ne spremaju u "ticketi za rješavanje", već se spremaju u SPAM
Kako suspendirati ticket?
Ticketi mogu biti evaluirani kao SPAM i suspendirani automatski ili ručno, ovisno o vašim preferiranim uvjetima, kao što su ključne riječi u naslovu ili sadržaju e-maila.
Je li moguće suspendirati ticket u LiveAgent sustavu?
U LiveAgent-u, suspendirani ticketi se jednostavno tretiraju kao SPAM. Ukoliko utvrdite kako neki ticket nije SPAM, možete ga odznačiti i dodati u regularnu sekciju. Spam filteri mogu biti postavljeni automatski ili ručno, ovisno o vašim preferiranim uvjetima (kao što su ključne riječi u naslovu ili sadržaju e-maila.
Expert note
Suspendirani ticketi mogu biti evaluirani kao SPAM i automatski ili ručno suspendirani. U LiveAgent sustavu se tretiraju kao SPAM, ali mogu biti izuzeti ako nisu SPAM.
