Partner
Što je Vectera?
Vectera je softver za video konferencije koji svojim korisnicima omogućuje planiranje i prisustvovanje video konferencijama. Omogućuje im i zajedničko korištenje ploče za razne projekte. Vectera je idealno rješenje za studente, nastavnike i vlasnike poduzeća bilo koje vrste. Omogućuje vam istovremeno povezivanje sa 6 osoba.
Kako ju možete koristiti?
Glavna značajka Vectere je to da omogućuje korisnicima internetsko povezivanje putem video konferencija.
To možete iskoristiti u raznim situacijama, poput poslovnih sastanaka, sastanaka u zadnji čas, predavanja ili čak pozive licem u lice s kupcima kako biste im pružili podršku. To vam omogućuje povećanje radnog tijeka čak i kada radite na daljinu i trebate surađivati s kolegama i klijentima.
Prednosti
- Zakažite sastanke izravno s tiketa
- Uštedite vrijeme sprečavanjem prebacivanja između različitih alata
- Budite u toku s kalendarom sastanaka uz LiveAgent tikete
Frequently Asked Questions
Što je Vectera?
Vectera je platforma na kojoj možete zakazati i na kraju upoznati svoje klijente putem video poziva.
Koje su prednosti korištenja Vectere?
- nema potrebe za instalacijom - besplatna LiveAgent integracija - stabilni video sastanci
Ključno vrijeme za ljudsko povezivanje u korisničkoj službi | Salena Scardina | TEDxFortWayne
Bihevioralni dizajn koristi bihevioralnu ekonomiju za stvaranje proizvoda koji poboljšavaju život ljudi kroz bolje odluke i ciljeve. Tvrtke trebaju fokus na klijente i pružanje iznimne korisničke usluge za uspjeh i vjernost. Mašta i empatija su ključne za usmjeren pristup.
Što je ACD i kako funkcionira?
Upotreba ACD sustava poboljšava upravljanje radnom snagom i korisničko iskustvo, što povećava produktivnost pozivnih centara i zadovoljstvo klijenata.
Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruka između agenata korisničke podrške i klijenata koji su istovremeno online. Obično se nalazi na web stranicama u obliku pop-up dijaloga. Važno je održavati točnost gramatike i pravopisa, te pružati najbrži mogući odgovor. Agenti se trebaju obraćati klijentu imenom kako bi se klijent osjećao posvećenim. Softver koji se koristi za ovu svrhu može biti i samoposlužan.