Partner
Što je Fontumi?
Fontumi je kolumbijski pružatelj internetske telefonije | VoIP | SIP trank, koji stvara napredne telekomunikacijske usluge za Kolumbiju i druge zemlje Latinske Amerike kao što su Peru, Čile ili Meksiko.
Fontumi dizajnira aplikacije i telekomunikacijske usluge za tvrtke i pozivne centre bilo koje veličine.
Fontumi nudi
- Bez mjesečne ili trajne naknade.
- Prilagođeni ID pozivatelja
- Automatske pozive
- Virtualni PBX, DID i snimanje.
- Dugme za pozive
- Automatske telefonske ankete.
Kako ga možete koristiti?
LiveAgent i Fontumi sada su partneri, što je integraciju Fontumija učinilo lakšom nego ikad. LiveAgent ne naplaćuje nikakve dodatne naknade za povezivanje Fontumi VoIP broja s vašim pozivnim centrom.
Ako ste zainteresirani za povezivanje Fontumija s pozivnim centrom LiveAgent, jednostavno se prijavite na svoj LiveAgent račun i slijedite upute .
1. Prijavite se u svoj LiveAgent račun
2. Idite na Numbers

3. Pretražite “Fontumi”

4. Kliknite na Add
5. Unesite potrebne podatke

Trošak integracija Fontumi-a:
Fontumi i LiveAgent su partneri. Dakle, ako imate pretplatu na LiveAgent, integracija je besplatna. Međutim, Fontumi naplaćuje svoje usluge budući da tvrtka posluje zasebno.
Prednosti Fontumi-a
- Povoljno
- Unaprijeđen CX
- pristup putem Colombia
- Visoka pouzdanost
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte videozapis u nastavku.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently asked questions
Što je Fontumi?
Fontumi je kolumbijski pružatelj internetske telefonije | VoIP | SIP trank, stvarajući napredne telekomunikacijske usluge za Kolumbiju i druge zemlje Latinske Amerike kao što su Peru, Čile ili Meksiko.
Koliko košta integracija Fonutmi u LiveAgent?
LiveAgent je već ima Fontumi integraciju. Dakle, integracija je besplatna. Međutim, imajte na umu da Fontumi svoje usluge naplaćuje.
Kako možete dodati Fontumi VoIP broj u LiveAgent?
222 / 5000 Rezultati prijevoda Kao što smo već spomenuli, Fontumi je već dio LiveAgenta. Jednostavno se prijavite i slijedite vodič u nastavku:
1. Idite na Konfiguracije > Poziv > Brojevi > Fontumi
2. 2. Dodajte VoIP broj i odmah ga upotrijebite
Tekst predstavlja informacije o tvrtki LiveAgent, njenim proizvodima i uslugama te nudi mogućnosti za partnerstvo i podršku. Također, nudi se mogućnost besplatnog probnog razdoblja i detaljniji opisi softvera za korisničku službu, pozivni centar i sustav za upravljanje emailovima. Na kraju se navode kontakti tvrtke i linkovi za više informacija o uvjetima korištenja i politikama.
Tekst se odnosi na LiveAgent, softverski alat koji se radi na njemu. Registracija je obavljena i podaci za prijavu će biti poslani putem e-pošte kad je instalacija završena. U međuvremenu se prikazuje status instalacije i korisnik se poziva da prihvati korištenje kolačića prije korištenja usluge. Također postoji mogućnost dogovaranja demo poziva.
Predlošci korisničke podrške za agente korisničke podrške uštede vremena prilikom rješavanja zahtjeva klijenata. Raspored za uređaje za pozive poboljšava vođenje pozivnog centra. LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama i još mnogo toga.
Omnikanalni angažman klijenata je mjerenje i povećanje interakcija s klijentima kroz različite komunikacijske kanale. Integracijom softvera za omnikanalnu komunikaciju, mogu se poboljšati stope odziva, povećati zadovoljstvo klijenata i izgraditi značajniji odnos s njima. Potrebna je dosljedna strategija koja prepoznaje najčešće korištene komunikacijske kanale klijenata kako bi se pružilo izvrsno iskustvo korisničke podrške. Integracija Axigena s LiveAgentom pruža visok stupanj sigurnosti i podršku klijentima.