Partner
Provjerite imate li administratorska prava za LiveAgent i Quriobot račune. Potpuni vodič za integraciju je dostupan ispod.
- Registrirajte se s Quriobotom ovdje.
- U ovoj situaciji ne možete koristiti uobičajeni kod za widget koji dobijete od LiveAgent-a, jer će chat započeti samo onda kada izaberete tu opciju unutar vašeg Quriobota, tako da ćete trebati naprednu integraciju gumba, s detaljima koje možete naći ovdje. Uz to, želimo da Quriobot ponovno bude pokrenut kada vaš live chat razgovor završi, a za to nam treba malo ‘on close’ čarolije. Više informacija ovdje (samo ‘on close’ logika je potrebna u ovom slučaju).
- LiveAgent kod za widget koji trebate dodati prije kraja odjeljka na vašoj HTML stranici će izgledati slično kao:
var chatButton; (function(d, src, c) { var t = d.scripts[d.scripts.length - 1], s = d.createElement('script'); s.id = 'la_x2s6df8d'; s.async = true; s.src = src; s.onload = s.onreadystatechange = function() { var rs = this.readyState; if(rs && (rs != 'complete') && (rs != 'loaded')) { return; } c(this); }; t.parentElement.insertBefore(s, t.nextSibling); }) (document, '//YOURURL', function(e) { chatButton = LiveAgent.createButton('YOURID', e); chatButton.oldOnCloseFunction_ = chatButton.onCloseFunction_; chatButton.onCloseFunction_ = function() { chatButton.oldOnCloseFunction_(); quriobot.show_frame(); } });
Bilješka: Promijenite YOUR URL i YOUR ID u navedenom kodu u vaš vlastiti koji ste dobili od LiveAgent-a. Također označite quriobot.show_frame(); koji je potreban da se Quriobot ponovno pojavi.
- Ako ste dodali to na vašu web stranicu, spremni smo za dodavanje potrebnih naredbi prema Quriobotu kako bi započeli LiveAgent-ov live chat. Za to trebate samo dvije naredbe, jednu za pokrenuti LiveAgent i drugu za sakriti Quriobot.

function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); }
To je to! Ako dodate ovo kao reakciju na opcije za odgovor, na primjer, započet ćete LiveAgent chat i sakriti Quriobot. Zatvaranjem LiveAgent-a, Quriobot će se ponovno pojaviti!
Bonus: Ako želite sakriti i Quriobot sticky avatar dok je LiveAgent rješenje pokrenuto, jednostavno dodajte iduću liniju u kod i sticky avatar će biti skriven sve dok ga vi ne učinite ponovno vidljivim kada ugasite live chat.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); document.getElementById("botbutton").classList.remove('show'); }
Ako imate problema s Quriobotom molimo vas da kontaktirate support@quriobot.com, a ako imate problema s LiveAgent-om molimo vas da nam se javite na support@liveagent.com
Što je Quriobot?
Biti dostupan na chatu 24/7 je teško ali ne i nemoguće. Sada ne morate propustiti moguće nove klijente ili ostaviti stare na cjedilu. S Quriobotom možete kreirati pametnog bota koji pruža pametne odgovore. Zamislite da imate chat gumb spreman, ali vaš klijent treba nešto što se može lako riješiti i bez chata? Ili ga izravno usmjerite najboljem mogućem agentu? Evo kako to možete učiniti.
Zašto bih mu trebao dati šansu?
Quriobot je dostupan 24/7. Iznimno je dobro dokumentiran, lak za raditi i vrlo intuitivan. Pomaže vam povećati konverziju za 28% i povećava stopu dohvata mogućih klijenata za do 21%. Dosta naših klijenata ga je već isprobalo.
Kako to radi?
Možete kreirati intuitivni chatbot koji će biti u interakciji s vašim klijentima cijelo vrijeme. Quriobot chatbot se može koristiti za stvaranje mogućih klijenata, korisničku podršku i povratne informacije. Možete se lako prebacivati između live chata i Quriobota. Možete isprobati sve značajke na Quriobot.com. Najbolje od svega, testiranje je besplatno.

Frequently asked questions
Što je Quriobot?
Quriobot omogućuje kompanijama izgradnju prilagođenog chatbota. Glavna prednost je u tome što chatbot radi 24/7. Dakle, može spriječiti gubitak potencijalnih klijenata.
Što je chatbot?
Chatbot je umjetna inteligencija koja oponaša prirodni razgovor. Dakle, sposoban je za efektivnu komunikaciju, na primjer s potencijalnim klijentima, kada korisnička podrška služba nije dostupna.
The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.
LiveAgent is a customer support software that offers various features such as VoIP telephony, self-service software, call center software, complaint management, and email software. The company also offers affiliate and partnership programs, as well as educational resources such as webinars and templates. The website provides sales contacts and a newsletter sign-up for updates on LiveAgent. The end of the text contains information on the installation process and the use of cookies on the website.
Prebacivanje s Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi funkcije kao što su VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver i softver za upravljanje pritužbama. Postoje mogućnosti integracije i brojni jezici su podržani. LiveAgent također nudi Portal za podršku, a postoji i affiliate program i partnerski program. Tvrtka je osvojila nagrade i ima recenzije od korisnika. Trenutno se vrši izrada vašeg LiveAgent upravljača ploču (dashboard).