Firmao integration
Partner website
Što je Firmao?
Firmao je platforma za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) koja se fokusira na pomoć u rastu malih poduzeća. Ona nudi više funkcionalnosti unutar jednog paketa, kao što su email, telefonija i još više, ne samo CRM.
Kako možete koristiti Firmao?
Firmao je višenamjensko rješenje koje se može koristiti za rješavanje više zadataka. Iskoristite softver za upravljanje vezama s klijentima koji vam može pomoći s poštom, pozivima ili upravljanjem Google Ads oglasima te budite u tijeku svih vaših prodajnih procesa i kontrole konverzija. Firmao vam također može pomoći s izdavanjem računa, vremenskim okvirima i upravljanjem projektima, dobivanju potencijalnih klijenata, tijekovima rada i cijenama.
LiveAgent i Firmao vam mogu pomoći u uspješnom vođenju odnosa s vašim klijentima. Podijelite kontakte između dvije aplikacije ili ostavite zadatke i dijelite bilješke. Iskoristite LiveAgent alate, kao što je naš ultra brzi live chat widget, napravite vlastitu bazu znanja koristeći korisnički portal ili postavite vlastiti cloud pozivni centar.
Koje su prednosti korištenja Firmao platforme?
- Fleksibilno i višenamjensko poslovno rješenje
- Pouzdan CRM softver
- Fleksibilne i pristupačne cijene
Manage your relationships effectively
Start your free LiveAgent trial and build meaningful relationships with your customers
Kako možete integrirati Firmao i LiveAgent koristeći Zapier?
Firmao i LiveAgent su dostupni na Zapier-u za laku integraciju. Zapier dodaje različite opcije integracija, tako da će taj broj u budućnosti samo rasti. Slijedite vodič ispod kako bi naučili kako integrirati Firmao s LiveAgent-om. Kliknite na ovu poveznicu kako bi započeli proces integracije putem Zapier-a. Ako još uvijek nemate Zapier račun, možete ga besplatno kreirati. Poslije toga se jednostavno prijavite i nastavite na stranicu za Firmao integraciju.
Kliknite na “Accept Invite & Build a Zap” i zatim kliknite na “Create Zap” u idućem odjeljku. Pronađite Firmao u traci za pretragu i kliknite na njega.
Sada morate odlučiti koju vrstu integracije želite izgraditi. Možete izabrati između nekoliko opcija u ovome odjeljku. Izaberite događaj koji želite koristiti kao okidač za integraciju. Kliknite na Continue i bit ćete zamoljeni da se prijavite u vaš Firmao račun. Kada to učinite, nastavite s idućim korakom.
U ovom zadnjem koraku morate izabrati što će se dogoditi unutar LiveAgent-a nakon početnog okidača. Potražite i nađite LiveAgent u polju te odaberite što želite da se dogodi u integraciji. Zatim se samo trebate prijaviti u LiveAgent. Završite integraciju i to je to.
Zapier vam omogućava kombiniranje različitih opcija integracije, Slobodno povežite više aplikacija kako bi kreirali jedinstvene integracije za pravu priliku ili kreirajte više integracija između Firmao platforme i LiveAgent-a.
Looking to improve your customer support experience?
With LiveAgent's integration with Firmao, you can manage your contacts, invoicing, and other important business functions all in one place.
Frequently Asked Questions
Što je Firmao?
Firmao je platforma koja se fokusira na pomoć malim poduzećima u njihovom rastu korištenjem svoje platforme za upravljanje odnosima s klijentima (CRM). Osim CRM-a, nudi hrpu ostalih značajki kao što su email, telefonija i više.
Kako možete koristiti Firmao?
Vodite evidenciju o vašim prodajnim procesima i konverzijama uz softver za upravljanje vezama s klijentima koji može upravljati poštom, telefonskim pozivima i Google Ads oglasima. Dodatno, Firmao je sposoban pomoći vam u izdavanju računa, vremenskim okvirima, upravljanju projektima i generiranju potencijalnih klijenata.
Koje su prednosti korištenja Firmao platforme?
Firmao korisnici imaju koristi od kompaktnog poslovnog rješenja s fleksibilnom i prihvatljivom cijenom. Ovo je pouzdan softver za upravljanje vezama s klijentima koji može upravljati velikim brojem zadataka i pomoći malim poduzećima da rastu.
Kako integrirati Firmao i LiveAgent koristeći Zapier?
Firmao i LiveAgent se mogu integrirati koristeći Zapier. Morate se prijaviti u Zapier, izabrati događaje i okidače za svaku aplikaciju te pustiti da ih Zapier usluga poveže za kreiranje jedinstvenog tijeka rada.
Tvrtke trebaju pružiti izvrsnu podršku i brigu o svojim kupcima, koristeći alate poput ChatGPT za poboljšanje korisničke podrške. Monema je španjolski pružatelj usluga telefonije za kompanije, specijaliziran za virtualne PBX sustave i pozivne centre. Uz naglasak na kvalitetu, Monema nudi inovativne usluge prilagođene potrebama klijenata. Integracija LiveAgent-a s Monemom omogućuje lakšu integraciju i pruža korisnicima efikasan način upravljanja pozivima.
Voip do Brasil je lider u internet telefoniji u Brazilu, nudeći usluge poslovne i privatne komunikacije, s integracijom s LiveAgentom. Pruža alternative konvencionalnoj telefoniji s povećanom kvalitetom, praktičnošću i brzinom. Besplatna integracija s LiveAgentom, ali Voip do Brasil naplaćuje svoje usluge zasebno.
Višenamjensko rješenje za poslovanja omogućuje upravljanje projektima, odnosima s korisnicima i oglasnim kampanjama. Integracija s LiveAgent-om olakšava praćenje novosti i ažuriranja. Trello je alat za upravljanje projektima koji se može integrirati s LiveAgent-om putem Zapier-a, olakšavajući suradnju timova.
"Jezično prilagodljivi widgeti omogućuju postavljanje widgeta za chat, kontakt ili povratne informacije na jeziku korisnika. Portal za korisnike pomaže tvrtki da radi 24/7. Također, potičite korisnike da šalju nove ideje i povratne informacije te priložite datoteke člancima iz baze znanja. Stvorite forum i izgradite internetsku zajednicu sa korisnicima. Također, omogućite korisnicima da pretražuju članke, forume i ploče za prijedloge putem widgeta za pretragu. Uz to, jednostavno uređujte i oblikujte sadržaj članaka putem WYSIWYG editora. Pružite podršku putem mobilnih aplikacija za Android i iOS. Također, pratite aktivnosti odjela za korisničku podršku, upravljajte SLA zahtjevima i pratite performanse agenata kroz različite izvještaje."