CYN Solutions Inc. integration
Partner website
Što je CYN Solutions Inc?
Osnovan 2016, CYN Solutions Inc je licencirani Value-Added Service (VAS) ponuđač. Smješten je na Filipinima i vode ga iskusni menadžeri iz telekomunikacijske i financijske industrije s više od 25 godina iskustva. Zapošljavaju mlade i kompetitivne profesionalce i pružaju brzu, praktičnu i štedljivu VoIP uslugu i poslovna rješenja. Kompanija se ponosi sa svojom 24/7 podrškom sa striktnom eskalacijom i standardima ugovora o razini usluge (SLA). Od 2004. su affiliate za ACESTAR Telecoms Hong Kong, globalnog veleprodajnog operatera. Fokusiraju se na pružanje usluga na Filipinima i imaju podršku unutar države.
Kako ga možete koristiti?
LiveAgent i CYN Solutions Inc su sada partneri, što je učinilo CYN Solutions Inc integraciju lakšom no ikad. LiveAgent ne naplaćuje dodatno za povezivanje CYN Solutions Inc VoIP broja s vašim centrom za pozive.
Ako ste zainteresirani za povezivanje CYN Solutions Inc-a s LiveAgent centrom za pozive, jednostavno se prijavite u svoj LiveAgent račun i slijedite upute.
1. Prijavite se u svoj LiveAgent račun
2. Idite na Brojevi
3. Potražite CYN Solutions Inc.
4. Kliknite na Dodaj
5. Unesite potrebne podatke
Trošak integracije CYN Solutions Inc:
Ako imate LiveAgent pretplatu, integracija je besplatna. Međutim, CYN Solutions Inc naplaćuje svoje usluge jer kompanija djeluje odvojeno.
Prednosti CYN Solutions Inc-a
- Povoljan
- Poboljšan CX
- pristup na Filipinima
- visoka pouzdanost
Želite li saznati više o tome kako softver za pozivni centar radi? Pogledajte video ispod.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free CYN Solutions Inc integration!
Frequently Asked Questions
Što je CYN Solutions Inc?
Licencirani Value-Added Service (VAS) ponuđač s fokusom na pružanje usluga na Filipinima s podrškom unutar države..
Koliko košta integracija CYN Solutions Inc-a i LiveAgent-a?
LiveAgent i CYN Solutions Inc su partneri. Stoga, integracija je besplatna. Međutim, imajte na umu da CYN Solutions Inc naplaćuje svoje usluge.
Kako možete implementirati CYN Solutions Inc VoIP broj u LiveAgent?
Jednostavno idite na Konfiguracije> Poziv> Brojevi> CYN Solutions Inc. Dodajte VoIP broj i koristite ga odmah.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
Saznajte kako trenirati timove u komunikaciji i otkriti iskustva korisnika o poznatim mjestima. Pročitajte više o tome kako kreirati gumbe za chat u LiveAgent-u. Live chat agenti trebaju biti učinkoviti i brzi u odgovaranju na upite korisnika, te koristiti softver za korisničku podršku za poboljšanje produktivnosti. Besplatni test tipkanja putem live chata dostupan je za poboljšanje vještina live chat agenata.