Partner
Hallo, (prijašnji Fieber) pomaže poduzetnicima s poslovnim internetom, telefonijom i cloud uslugama. LiveAgent i hallo, su VoIP partneri, što znači da možete lako spojiti vaš hallo, broj koristeći LiveAgent.
Koliko hallo, integracija košta?
Hallo, je već ugrađen u LiveAgent. Dakle, besplatan je za LiveAgent klijente. Ali, imajte na umu da hallo, naplaćuje svoje VoIP usluge zasebno.
Kako dodati svoj hallo, VoIP broj u LiveAgent?
Evo jedan postupni vodič:
1. Nabavite hallo, VoIP broj
2. Navigirajte LiveAgent-om slijedeći snimku ekrana
3. Popunite podatke
4. i KORISTITE
Prednosti:
- poboljšano iskustvo korisnika
- isplativo rješenje
- mogućnost korištenja na većem broju uređaja
Želite saznati više? Pogledajte video o softveru za pozivne centre ispod.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Frequently asked questions
Što je hallo,?
Hallo, je kompanija za telekomunikacijske usluge sa sjedištem u Nizozemskoj.
Kako možete povezati hallo, s LiveAgent-om?
Prijavite se na vaš LiveAgent račun i dođite do Pozivi - Brojevi u sekciji Konfiguracija. Tražite hallo, (ili prijašnji Fieber), i dodajte vaš VoIP broj
Koliko košta hallo, integracija s LiveAgent-om?
LiveAgent pruža besplatnu hallo, VoIP integraciju za klijente LiveAgent-a.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.