Partner
Što je Telnyx?
Telnyx pruža glas, poruke i više za aplikacije i komunikacijske kompanije iduće generacije. Nudeći komunikacijsku platformu koja pruža usluge na svjetskoj razini, Telnyx održava međunarodnu privatnu IP mrežu i daje svojim korisnicima količinu kontrole nad komunikacijama koja je bez presedana, koristeći svoj inovativni portal i RESTful API.
Telnyx proizvodi uključuju glas (elastic SIP trunking, globalno pretraživanje brojeva i podatke o telefoniji), programsko slanje poruka, bežično (IoT), ugrađenu komunikaciju (WebRTC) i automatske mreže. Usluge pružanja usluga korisnicima su a la carte a naplaćuje se po korištenju za skalabilnu komunikaciju na zahtjev.
Kako ga možete koristiti?
LiveAgent i Telnyx su sada partneri, što je učinilo Telnyx integraciju lakšom no ikad. LiveAgent ne naplaćuje dodatno za povezivanje Telnyx VoIP broja s vašim centrom za pozive.
Ako ste zainteresirani za povezivanje Telnyx-a s LiveAgent centrom za pozive, jednostavno se prijavite u svoj LiveAgent račun i slijedite upute.
1. Prijavite se u svoj LiveAgent račun
2. Idite na Brojevi

3. Potražite Telnyx.

4. Kliknite na Dodaj
5. Unesite potrebne podatke

Trošak Telnyx integracije:
Ako imate LiveAgent pretplatu, integracija je besplatna. Međutim, Telnyx naplaćuje svoje usluge jer kompanija djeluje odvojeno.
Telnyx prednosti
- Povoljan
- Poboljšan CX
- globalni pristup
- visoka pouzdanost
Želite li saznati više o tome kako softver za pozivni centar radi? Pogledajte video ispod.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Telnyx integration!
Frequently asked questions
Što je Telnyx?
Telnyx pruža glas, poruke i više za aplikacije i komunikacijske kompanije iduće generacije. Nudeći komunikacijsku platformu koja pruža usluge na svjetskoj razini, Telnyx održava međunarodnu privatnu IP mrežu i daje svojim korisnicima količinu kontrole nad komunikacijama koja je bez presedana, koristeći svoj inovativni portal i RESTful API.
Koliko košta integracija Telnyx-a i LiveAgent-a?
LiveAgent i Telnyx su partneri. Stoga, integracija je besplatna. Međutim, imajte na umu da iPlan naplaćuje svoje usluge.
Kako možete implementirati Telnyx VoIP broj u LiveAgent?
Jednostavno idite na Konfiguracije> Poziv> Brojevi> Telnyx. Dodajte VoIP broj i koristite ga odmah.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.