Partner
Što je Gravity Forms?
Gravity Forms je dodatak za WordPress. Može se koristiti za kreiranje obrazaca za prikupljanje podataka i informacija.
Kako ga možete koristiti?
Gravity Forms u vašem LiveAgent-u vas obavještavaju kada je novi obrazac zaprimljen i kada je novi korisnik dodan u sustav. Možete i ručno dodavati i uklanjati korisnike i stvarati nove razgovore s njima.
Prednosti
- Pratite nove zaprimljene obrasce
- Upravljajte i pratite nove/postojeće korisnike
- Započnite nove razgovore
- Bolji tijek rada
Frequently asked questions
Što je Gravity Forms?
Gravity Forms je dodatak za WordPress, koji vam omogućava kreiranje obrazaca bez programiranja.
Koje su prednosti integracije Gravity Forms s LiveAgent-om?
- primajte obavijesti kada je novi obrazac podnesen
- pratite nove i postojeće korisnike
- besprijekoran tok rada
Izvještaji o korisničkoj podršci
Improving customer satisfaction can lead to increased sales and recommendations. LiveAgent offers solutions for improving customer support, including templates and a knowledge base. Using a customer portal and integrating with other software can also enhance support. Effective customer service and support practices can boost loyalty and satisfaction, and monitoring customer service reports can help identify areas for improvement.
LiveAgent je softver službe za pomoć koji omogućuje pohranu podataka o kontaktima i prilagođenih informacija za personalizirani pristup. Razlika između korisničke i službe za podršku objašnjena je u tekstu. LiveAgent nudi alternativu za HelpCrunch i Drift s više funkcionalnosti i integracija te besplatnim probnim periodom.
Predlošci korisničke podrške su korisni za agente korisničke podrške, a ocjena korisničkog napora (CES) može poboljšati zadovoljstvo korisnika. Informacije o kupcima su važne za bolju podršku, a korisnički obrazac je ključ za izvrsnu korisničku službu. Osim toga, recenzije korisničke službe mogu pomoći u razvoju i zadovoljstvu korisnika.
LiveAgent nudi widgete za pretraživanje koje možete ugraditi na web lokaciju za pružanje kontekstualne pomoći. Sistem automatski predlaže članke iz baze znanja na temelju ključnih riječi. To je ultimativno rješenje za tvrtke koje traže alternativu za svoj trenutni softver korisničke podrške. Besplatni probni period je dostupan s besplatnom e-poštom na 7 ili 30 dana.