DirectCall integration
Partner website
Što je DirectCall?
Osnovan 1994., DirectCall nudi lokalne brojeve, 0800 ili 30xx u svim pozivnim brojevima u Brazilu, s opcijom prenosivosti.
Brojevi koji vam omogućuju odgovaranje na lokalne pozive u gradovima u kojima vaša tvrtka nema ni fizičku infrastrukturu, izravno na operater. Ovlašten od Anatela za fiksnu i IP telefoniju, Directcall se ističe vlastitim razvojem i robusnom infrastrukturom.
DirectCall također nudi:
- Snimanje kod operatora, koje može olakšati pretraživanje i reprodukciju poziva snimljenih do 5 godina za upravitelje izravno na web uzorcima Directcall-a.
- IVR kod operatora koji može automatizirati protokol usluge, pomoći pozivateljima da sami pronađu odgovarajući odjel ili podatke na mreži.
- Inteligentno prepoznavanje koje povećava do 25% odgovaranje na pozive, uvijek identificirajući lokalni broj u pozivnom broju.
- Telefonski API-ji i APP-ovi za vaš CRM, Help Desk ili Virtual Store upravljaju brojem prenesenim na DirectCall izravno kod operatora.
Korisnici LiveAgenta mogu zatražiti besplatno probno razdoblje za DirectCall liniju.
Kako ga možete koristiti?
LiveAgent i DirectCall sada su partneri, što je DirectCall VoIP integraciju učinilo lakšom nego ikad. LiveAgent ne naplaćuje nikakve dodatne naknade za povezivanje DirectCall VoIP broja s pozivnim centrom.
Ako ste zainteresirani za povezivanje DirectCall-a s pozivnim centrom LiveAgent, jednostavno se prijavite na svoj LiveAgent račun i slijedite upute.
1. Prijavite se u svoj LiveAgent račun
2. Idite na Brojeve
3. Potražite DirectCall
4. Kliknite na Dodaj
5. Unesite potrebne podatke
Troškovi integracije DirectCall-a:
DirectCall i LiveAgent su partneri. Stoga, ako imate pretplatu na LiveAgent, integracija je besplatna. Međutim, DirectCall naplaćuje svoje usluge budući da tvrtka posluje odvojeno.
Prednosti DirectCall-a
- Isplativo
- Poboljšani CX
- napredne funkcionalnosti
- pristup u cijelom Brazilu
- visoka pouzdanost
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte videozapis u nastavku.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Što je DirectCall?
DirectCall je brazilski operater specijaliziran za VoiP i fiksnu telefoniju u svim područnim kodovima u Brazilu koji je odobrio Anatel.
Koliko košta integracija DirectCall-a s LiveAgent-om?
LiveAgent je već integrirao DirectCall unutra. Stoga je integracija besplatna. Međutim, imajte na umu da DirectCall naplaćuje svoje usluge.
Kako možete implementirati DirectCall VoIP broj u LiveAgent?
Kao što smo ranije spomenuli, DirectCall je već dio LiveAgent. Jednostavno se prijavite i slijedite donji vodič: 1. Idite na Konfiguracije > Call > Numbers > DirectCall 2. Dodajte VoIP broj i odmah ga upotrijebite
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
Grandstream GXV3350 – recenzija telefona
Grandstream GXV3350 telefon spaja fizičku tastaturu i Android touchscreen sučelje. Kompatibilan je s Accent cloud telefon uslugom. Utjecaj virtualnog call centra omogućuje optimizaciju rada agenta i širenje prisutnosti diljem svijeta. Ovaj model nudi napredne mogućnosti i visoku kvalitetu izrade.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.