Tražite li alternativu za Gist?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Gist na tržištu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička usluga 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Dosadio vam je vaš help desk softver?

Želite li se više fokusirati na podršku korisnicima s namjenskim softverom? LiveAgent je pravi izbor.

LiveAgent je vrhunsko rješenje za pružanje podrške korisnicima. Nudi vam mnogo značajki i više od 175 integracija po razumnoj cijeni.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Napredna automatizacija za vaše poslovanje.
Otkrijte LiveAgent.

Uštedite više uz LiveAgent

Gist vs LiveAgent brzi pregled

Značajke Liveagent
Besplatno isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku! Kreditna kartica vam nije potrebna.
Gist
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji procesuira i katalogizira zahtjeve za korisničkom uslugom.
LiveAgent nudi tiketing.
Gist ne nudi tiketing.
Live chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
Gist nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za zvanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
Gist ne nudi pozivni centar.
Samoposluga
Značajka koja vam omogućuje gradnju korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati kako bi pristupili svojim prethodnim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
Gist nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
Gist nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sva spominjanja i komentare i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na tvitove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
Gist nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
Gist ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da šalju Viber poruke i odgovaraju na njih izravno iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Gist ne nudi Viber integraciju.
WhatsApp
WhatsApp integracije s help deskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke iz multikanalnog tiketing sustava te se ponašaju prema njima kao prema tiketima korisničke podrške.
LiveAgent nudi WhatsApp integraciju.
Gist nudi WhatsApp integraciju.
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži osnovne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, FAQ i how-to članke.
LiveAgent nudi bazu znanja.
Gist nudi bazu znanja.
Korisnički forum
Online prostor za raspravu za vaše klijente, lociran izravno unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Gist ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako bi izbjegli ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
Gist nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koji omogućuje da različite aplikacije rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
Gist nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućuje dolaznim pozivateljima navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
Gist ne nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom ili Facetime pozivi.
LiveAgent nudi video pozive.
Gist ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi nemaju rok niti se brišu -- možete ih pogledati bilo kad.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
Gist nudi neograničenu povijest.
Neograničen broj web stranica
Možete koristiti softver na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
Gist nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na vaše web stranice.
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
Gist ne nudi neograničene chat gumbe.
Neograničeni tiketi/email
Možete primiti neograničen broj tiketa/emailova.
LiveAgent nudi neograničene tikete/emailove.
Gist nudi neograničene tikete/emailove.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni ili odlazni poziv i reproducirajte snimku bilo kada.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Gist ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je ponuđena 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete postaviti.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
Gist ne nudi neograničenu 24/7 podršku.

Moćna alternativa za Gist

Kada je u pitanju pružanje izvrsne korisničke podrške, neophodan je pouzdan i dobro poznat softver. LiveAgent je upravo to, sjajan komad help desk softvera koji pruža sve što vam je potrebno za odlično upravljanje i korisničku podršku.

LiveAgent ima sve – email, najbrži widget za live chat, društvene medije, podršku za pozivni centar i bazu znanja, među ostalim funkcijama i integracijama. Nemojte gubiti vrijeme s nepouzdanim softverom. Prijelaz na LiveAgent je jednostavan.

Najbrži live chat

Live chat je ključni dio korisničke podrške ako želite da vaši klijenti mogu brzo doprijeti do vas putem vaše web stranice.

LiveAgent ima najbrži widget za live chat na tržištu, s brzinama prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Ne postoji brže od toga. Sve što morate učiniti je pripremiti se za dolazne poruke.

3 razloga zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povećava zadovoljstvo korisnika i poboljšava stope konverzije.

Povećana produktivnost

Smanjite radno vrijeme svojih agenata i riješite više upita klijenata zahvaljujući našoj univerzalnoj ulaznoj pošti.

Bogat značajkama

S više od 175 help desk značajki, pružanje podrške bit će dječja igra.

Pružanje telefonske podrške

Dajte svojim klijentima mogućnost da se povežu s vama na osobnijoj razini. Postavljanje vlastitog virtualnog pozivnog centra je jednostavno i obavlja se u roku od nekoliko minuta.

Možete povezati svoj preglednik, telefon ili bilo koji drugi uređaj po vašem izboru i primati pozive baš kao da koristite telefon. LiveAgent se brine o svemu za vas, stoga nema potrebe za pružateljima usluga treće strane.

Spremni ste pružiti bolju podršku?

Nemojte se zadovoljiti bilo kakvim rješenjem, odaberite jedno od najboljih. LiveAgent vam nudi najbolje alate, značajke i integracije po razumnoj cijeni. Možete odabrati jedan od tri cjenovna plana kako biste dobili upravo ono što vam treba. A ako to nije dovoljno, uvijek možete kupiti odvojene značajke bez preplaćivanja. Dobijete upravo ono što platite, bez dodatnih troškova i bez briga o tome da ćete uništiti svoj proračun.

Pogledajte naše cjenovne opcije za više informacija.

Provjerite zašto se kompanije prebacuju na LiveAgent

Želite nas usporediti s drugim softverskim alternativama?

Zanima vas kako se nosimo s drugim popularnim rješenjima za podršku? Pogledajte naše stranice s usporedbama i otkrijte sve što imamo za ponuditi.

 

Potpuni vodič za najbolji softver za tiketing

Pružite najbolju brigu o korisnicima i organizirajte vaše upite koristeći tiketing

Cijena tiketing softvera

Cijena tiketing help desk softvera može varirati od besplatnog do vrlo skupog. To ovisi o mnogo faktora. Uvijek trebate razmotriti nekoliko stvari prije nego što odlučite odabrati sustav. Troškovi mogu varirati zbog značajki i njihove kvalitete, broja prilagođenih integracija, popularnosti odabranog brenda, upotrebljivosti u različitim scenarijima, skalabilnosti i mnogih drugih faktora. Postoji nekoliko modela cijena koje treba razmotriti kako biste bili sigurni da je help desk sustav vrijedan i da odgovara vašem poslovnom modelu.

Cjenovni modeli softvera za tiketing

Po tiketu

Modeli cijena po tiketu omogućuju vam plaćanje samo ono što vam je potrebno. Ovaj model cijena je idealan za help deskove s malim brojem korisničkih tiketa. Najveći nedostatak može biti nedostatak motivacije za agente da se bave podrškom, budući da svaki obrađeni tiket znači veći iznos koji morate platiti pružatelju usluga.

Po licenci

Modeli cijena po licenci mogu uključivati licence za jednog ili više korisnika. Svi koji je imaju mogu neograničeno koristiti softver sve dok je cijena plaćena. Cijena licence može biti jednokratni iznos ili na temelju pretplate.

Po uređaju

Slično kao i model cijena po licenci, možete platiti jednokratni iznos ili pretplatu koja vam omogućuje korištenje softvera za tiketing na više uređaja. Konačni zbroj se računa za svaki uređaj koji se koristi u help desku.

Po agentu

Model koji se temelji na broju agenata je najčešći i najčešće preferiran jer vam pruža pravedne uvjete. Vaša cijena ovisi o broju korisnika softvera. Oni mogu koristiti softver sa svim plaćenim značajkama, bez ograničenja u vezi tiketinga i vremena korištenja.

Kako odabrati najbolji softver za tiketing

Obveze

Upoznajte se s rješenjima za tiketing i saznajte o obvezama softvera. To uključuje osnovne cijene, softverske ili hardverske zahtjeve, ugrađene značajke, integracije, podržane kanale za komunikaciju s klijentima i čak korisničku podršku za help desk korisnike. Nakon što dobijete sve važne informacije, možete donijeti informiranu odluku o tome koji je softver najbolji za vašu situaciju.

Cijene

Najčešći problemi u vezi s odabirom najboljeg softvera za tiketing za vaše poslovanje uključuju cjenovne opcije. Cijene softvera za tiketing ovise o nekoliko faktora, kao što su osnovne značajke, integracije, pouzdanost i više. Pobrinite se da razmotrite sve ove opcije i usporedite cjenovne razrede kako biste bili sigurni da ćete dobiti softver koji vam je potreban bez preplaćivanja.

Podrška

Svaki help desk softver bi trebao pružati izuzetnu podršku svojim korisnicima. Stoga su korisnički prijateljske samoposlužne opcije i izravne opcije za kontakt nužne. LiveAgent-ovi klijenti mogu kontaktirati našu 24/7 liniju za podršku putem emaila, live chata ili telefona u bilo koje vrijeme. Također možete pretraživati našu vanjsku bazu znanja za samoposlužne opcije.

Pružene mogućnosti kontakta

Osigurajte izvanrednu korisničku uslugu s izborom alata koji vam pomažu dosegnuti svaki važan korisnički kanal. Na primjer, omogućite svojim korisnicima mogućnost kontakta putem emaila, live chata, poziva, ili čak društvenih medija. S dodatnom korisničkog portala i vanjske baze znanja, možete osigurati da će vaši klijenti pronaći opciju koja im odgovara.

Mogućnost skaliranja

Preplavljuju li vas dolazni zahtjevi? Svaki dobar softver za tiketing vam može pomoći skalirati naviše kada je potrebno i pomoći vam kreirati prostor za dodatne agente korisničke podrške. Vrijedi i obrnuto. Slobodno smanjite paket ako osjećate da plaćate previše za značajke koje ne koristite.

Softverska ograničenja

Vaš tim za korisničku podršku bi trebao imati sve što mu je potrebno za pružanje podrške. Softverska ograničenja ne moraju nužno biti loša, posebno za help deskove koji ne trebaju sve alate i značajke koje softver nudi. Razmislite što sve trebate i izaberite najbolje opcije za poštenu cijenu.

Opcije za suradnju

Predstavnici korisničke službe bi trebali raditi kao tim. Iskoristite prednosti alata za suradnju unutar help deska, dijelite profile klijenata i lako surađujte na problemima klijenata. Svi se mogu priključiti. LiveAgent vam može pomoći s bilješkama, oznakama, kontakt informacijama i razdvajanju tiketa klijenata kada je to potrebno.

Top 20 pružatelja usluga softvera za tiketing

1. LiveAgent

LiveAgent ticketing software homepage

U 2006, LiveAgent je osnovan pošto osnivači nisu mogli pronaći odličan alat za korisničku podršku koji ima live chat, tako da su ga odlučili sami napraviti. U 2011. su proširili značajke softvera tako da uključuju help desk sustav za tiketing. LiveAgent sada ima više od 45 značajki za tiketing i preko 200 integracija, kao i podršku za integracije treće strane, te je lak za korištenje i postavljanje. Njegove help desk značajke za tiketing poboljšavaju produktivnost te istovremeno poboljšavaju zadržavanje klijenata i konverzije. Opcionalna mobilna aplikacija je uključena u svaki plan. Također im se možete obratiti za postavljanje prilagođenih integracija.

Preporučen za poduzeća svih veličina

LiveAgent je vrlo skalabilna opcija s robusnom razinom prilagodbi i opcija za integraciju u jednu platformu. S impozantnom količinom značajki i odličnih integracija, prilagođava se kako bi odgovarao potrebama malih i velikih poduzeća u svim industrijama.

Ključne značajke

  • Predefinirane poruke
  • Dijeljena ulazna pošta
  • Automatska distribucija tiketa
  • Stotine izvornih integracija
  • Samoposlužna baza znanja
  • Samoposlužni uslužni portal i forum

Prednosti i nedostaci

LiveAgent je odličan izbor za one koji paze na proračun pošto ima razumne cijene, čak i za najskuplju pretplatu. Međutim, ne podržava SAML jedinstvenu prijavu za enterprise poduzeća koja imaju stotine zaposlenika.

Cijena

Free
Small – $9/agent/mjesec
Medium – $29/agent/mjesec
Large – $49/agent/mjesec

Ključne LiveAgent informacije

Detaljna usporedba LiveAgent-a s drugim softverima za tiketing

2. Zoho Desk

Zoho desk ticketing system homepage

U 2016. su lansirali help desk tiketing sustav koji se integrira s velikim brojem aplikacija koje je razvio Zoho. Sveukupno, između ogromnog broja aplikacija za sve razine poslovanja, koje i dalje izlaze svakih par mjeseci, imaju preko 60 milijuna korisnika. Nadalje, imaju sveobuhvatan cloud-based softver razumne cijene.

Preporučen za poduzeća svih veličina

Zoho Desk je skalabilni sustav za jednog zaposlenika ili stotine njih. Zoho korisnici također imaju dodanu knjižnicu Zoho proizvoda koji se integriraju sa Zoho Desk-om

Ključne značajke

  • Omni-kanalan
  • Automatizacija tijeka rada
  • Integracija za platforme
  • Samoposlužna baza znanja
  • Umjetna inteligencija

Prednosti i nedostaci

Iako ima razumnu cijenu, mogućnost dodavanja light agenta košta dodatnih $6 mjesečno (i 50 besplatnih light agenata u najskupljem planu).Light agenti imaju ograničene help desk privilegije, pošto nisu dio tima korisničke podrške, ali mogu podržavati customer service interactions. Također nema SAML jedinstvenu prijavu, a njegova integracija za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) je s proizvodom koji nije dio Zoho grupe. Jedna od glavnih značajki po kojoj se ističe je njegov AI Zia, moćan dodatak osoblju podrške, ali dostupan samo u najskupljem planu. Nadalje, ako plaćate godišnje, cijena je niža.

Cijena

Free
Standard – $20/agent/mjesec ($14/agent/godišnje)
Professional – $35/agent/mjesec ($23/agent/godišnje)
Enterprise – $50/agent/mjesec ($40/agent/godišnje)

LiveAgent vs Zoho Desk usporedba

3. HappyFox

Happyfox helpdesk ticketing system homepage

Internetski help desk koji se brzo postavlja, HappyFox nudi bogate mogućnosti prilagodbe, upravljanje administracijom i sigurnosne značajke koje će koristiti velikim poduzećima. Dodatno, lak je za korištenje i nudi hrpu značajki koje omogućuju samoposlugu kako bi rasteretili vaše agente.

Preporučen za srednja i velika poduzeća

Pošto nema besplatne opcije i njihove cijene počinju od $29 po agentu mjesečno, nije popularan među poduzećima s manjim proračunom. Pozitivna strana je to da nude neograničenu količinu agenata, ali ograničavaju maksimalni godišnji broj tiketa za veće operacije. Kompanija nudi jedinstvenu prijavu te alate za upravljanje i sigurnost velikih poduzeća.

Ključne značajke

  • Omnikanalan
  • Interna i eksterna baza znanja
  • Prilagodbe
  • Administrativne i sigurnosne funkcije

Prednosti i nedostaci

Svaki plan zahtijeva bar 5 agenata, ali bez strukture cijena je teško odrediti je li to dobro ili loše.

Cijena

Cijene nisu precizirane, ali nude šetiri plana pretplate na temelju broja agenata, počevši od $29/agent/mjesec. Postoje i četiri plana s neograničenim agentima, ali ograničenjima za broj tiketa i prilagođenih polja. Granice počinju od 10,000 tiketa godišnje i deset prilagođenih polja, a najviša razina ima 250,000 tiketa godišnje i 200 prilagođenih polja.

LiveAgent vs HappyFox usporedba

4. Help Scout

Help Scout help desk ticketing tool homepage

Držeći povjerenje više od 12,000 poduzeća u 140 država, Help Scout je platforma za korisničku podršku napravljena za poduzeća koja rastu. Kao rezultat Help Scout-ovog fokusa na klijente, on također podržava suradnju među članovima tima, usavršavanu kroz deset godina iskustva.

Preporučuje se za poduzeća svih veličina

Help Scout je dizajniran da raste zajedno s vašim poduzećem i podržava sve veličine poduzeća. Najniže razine počinju sa širokim rasponom značajki. Usluga uključuje naprednu sigurnost, kao što su značajke za HIPAA sukladnost i mogućnosti jedinstvene prijave u srednjim i skupljim paketima.

Ključne značajke

  • Dijeljena ulazna pošta
  • Baza znanja
  • Upravljanje klijentima
  • HIPAA sukladnost
  • SSO/SAML
  • Sigurnost

Prednosti i nedostaci

Nude 15-dnevnu probnu verziju u dva niža plana, ali najviši plan, iako navodi robusne značajke pogodne za svako veliko poduzeće, ne navodi cijenu. Help Scout je opcija koja omogućuje kompanijama nadogradnju njihovih planova kako njihovo poslovanje raste. Ne nudi besplatnu verziju.

Cijena

Standard – $25/agent/mjesec ($20/agent/godišnje)
Plus – $50/agent/mjesec ($40/agent/godišnje)
Enterprise – Po zahtjevu (samo na godišnjoj razini)

LiveAgent vs Help Scout usporedba

5. KB Support

Zoom inKb-support ticketing software homepage

Iako nije toliko čest kao ostatak help desk tiketing sustava na ovom popisu, KB Support se fokusira na to da bude najbolji plugin za podršku za WordPress i eCommerce web stranice.

This product is geared for starting businesses on the web, with plugins specifically for WordPress and eCommerce integration.

Ključne značajke

  • Obrasci za prijavu
  • Tiketi posjetitelja
  • Baza znanja s mogućnostima ograničavanja članaka
  • Ovlasti agenata
  • Automatska dodjela
  • SLA praćenje

Prednosti i nedostaci

Iako KB Support ima nisku godišnju cijenu, zahtijeva godišnju pretplatu. Imaju opciju da kupite određene pluginove iz svake razine plana, tako da možete odlučiti koji vam trebaju ili ne trebaju, iako paketi nude značajan popust. Osim cijene, nedostatak je da nema tehnologije za pametnu dodjelu tiketa – dodjeljuje nasumično ili na temelju aktivnih tiketa po korisniku.

Cijena

Za jednu stranicu, ako plaćate na godišnjoj razini (cijena se povećava po stranicu sve do neograničenog plana):

Starter – $74
Professional – $102
Enterprise – $150

LiveAgent vs Help Scout usporedba

6. Zendesk

Zendesk ticketing software homepage

Jedan od najpoznatijih help desk sustava za tiketing, Zendesk ima hrpu opcija koje počinju od €19 po agentu mjesečno s osnovnim značajkama, a njihov enterprise plan počinje od €99 po agentu mjesečno. Ovoj vrhunskoj usluzi vjeruju kompanije kao što su Uber i Netflix, plus preko 160,000 globalnih kompanija.

Preporučuje se za poduzeća svih veličina

Zendesk nudi planove za poduzeća svih veličina i besplatnu probu za svaku razinu.

Ključne značajke

  • Live chat
  • Forumi zajednice
  • Bot za odgovaranje
  • Baza znanja
  • Integracija za društvene medije
  • Sandbox test
  • Dozvole za light pristup

Prednosti i nedostaci

Zendesk nudi opširne značajke i raspon planova za sve, od malih poduzeća do velikih korporacija. Bilo da plaćate godišnje ili mjesečno, Zendesk se drži istih uvjeta (nema povrata novca za otkazivanje plana ili prelazak na nižu razinu)

Cijena

Support Team – $19 po agentu/mjesec ako plaćate na godišnjoj razini
Support Professional – $49 po agentu/mjesec ako plaćate na godišnjoj razini
Support enterprise – $99 po agentu/mjesec ako plaćate na godišnjoj razini
Suite Team – $59 po agentu/mjesec ako plaćate na godišnjoj razini
Suite growth – $99 po agentu/mjesec ako plaćate na godišnjoj razini
Suite Professional– $125 po agentu/mjesec ako plaćate na godišnjoj razini
Suite Enterprise – $199 po agentu/mjesec ako plaćate na godišnjoj razini

LiveAgent vs Zendesk usporedba

7. Vision Helpdesk

Zoom inVisionhelpdesk help desk ticketing system homepage

Nudeći širok raspon help desk opcija, od korisničke službe do IT podrške, Vision Helpdesk je help desk tiketing sustav koji se fokusira na vaše zaposlenike, sa značajkama za suradnju i gamifikaciju koje ohrabruju pozitivno radno okruženje. Međutim, klijent nije manje važan, te klijentima nude višekanalni pristup za interakciju s podrškom.

Preporučen za mala poduzeća

Ovaj sustav će kreirati centralizirani help desk za vaše poduzeće s prilagodljivim tijekovima rada. Iako ima razumnu cijenu, nema širok raspon značajki koje neke od većih korporacija trebaju.

Ključne značajke

  • Automatizacija
  • Gamifikacija
  • Naplata
  • Multi-kanalan

Prednosti i nedostaci

Iako je Vision Helpdesk dostupan kao SaaS cloud i licence za preuzimanje, SaaS cloud licenca je dostupna samo za SAD, UK, EU i Indiju. Međutim, nude 30-dnevno probno razdoblje, bez ikakvih obaveza.

Ovaj sustav je više za kontrolu radnog vremena korisničke službe nego za samu službu, a live chat funkciju morate kupiti zasebno.

Cijena

Starter – $12 po agentu mjesečno, ako plaćate na godišnjoj razini / $15 po agentu ako plaćate na mjesečnoj
Pro – $20 po agentu mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini / $25 po agentu ako plaćate na mjesečnoj
Satellite Help Desk – $24 po agentu mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini / $30 po agentu ako plaćate na mjesečnoj
Pro Service Desk – $32 po agentu mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini / $40 po agentu ako plaćate na mjesečnoj
Ent Service Desk – $48 po agentu mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini / $60 po agentu ako plaćate na mjesečnoj

LiveAgent vs Vision Helpdesk usporedba

8. HubSpot

Hubspot Service Hub ticketing tool homepage

Kao i druga rješenja na ovom popisu, HubSpot Service Hub je namijenjen da raste zajedno s vama i poznato je ime, pošto nudi veći broj proizvoda. Možete započeti s besplatnim planom uglednog člana internet zajednice i možete koristiti fleksibilnu podršku te lako uključivanje kako bi bolje razumjeli vaše klijente.

Preporučen za poduzeća svih veličina

HubSpot Service Hub sustav je opcija koja će rasti zajedno s vašim poduzećem i u besplatnoj i u plaćenoj verziji, ovisno o potrebama vaše kompanije. Više razine nude ključne značajke za veće poduzeće, kako ono raste.

Ključne značajke

  • Preusmjeravanje tiketa
  • NPS ankete
  • Jedinstvena prijava
  • Slack integracija
  • Ovlasti za polja

Prednosti i nedostaci

Nude besplatnu verziju s mnogim ključnim značajkama potrebnima za početak. Međutim, automatizaciju tiketa nećete dobiti prije plana koji košta $50 mjesečno i uključuje dva agenta i mogućnost dodavanja još korisnika za $25 po korisniku na početnoj razini. Na najvišoj razini, pretplata je godišnja.

Cijena

Besplatni alatu
Starter – Od $50/mj svaki mjesec (Počinje s dva plaćena korisnika)
Professional – Od $450/mj svaki mjesec (Počinje s pet plaćenih korisnika)
Enterprise – Od $1,200/mj i plaća se $14,400 godišnje (Počinje s 10 plaćenih korisnika)

LiveAgent vs Hubspot Service Hub usporedba

9. Front

Front ticketing system software homepage

Oglašavan kao help desk rješenje koje kreira personaliziranije iskustvo za klijente, Front uklanja brojeve tiketa kako bi klijentima pružio osobni odgovor. Lak je i intuitivan, a automatizacija vodi računa o dodjeli upita odgovarajućim članovima tima.

Preporučen za poduzeća svih veličina

Front je vrlo skalabilan sustav- U početnoj razini možete imati do 10 kolega, do 50 u drugoj, a neograničeno u najvišoj.

Ključne značajke

  • Timske ulazne pošte
  • Analitika
  • Predlošci za poruke
  • Pravila
  • Dodjele

Prednosti i nedostaci

Nema sustava raspodjele tiketa, ali organizira podršku putem dijeljenih ulaznih pošta i tikete dodjeljuje na temelju automatske količine rada. Iako sustav za tiketing ne automatizira zadatke, možete izgraditi pravila koja će to uraditi za vas (prilagođena pravila su dostupna samo u razini od $49).

Pretplata je isključivo na godišnjoj razini.

Cijena

Starter – $19 po osobi, mjesečno, ako plaćate na godišnjoj razini
Growth – $49 po osobi, mjesečno, ako plaćate na godišnjoj razini
Scale – $99 po osobi, mjesečno, ako plaćate na godišnjoj razini

LiveAgent vs Front usporedba

10. AzureDesk

Zoom inAzuredesk ticketing support system homepage

Ovaj sustav je cjenovno pristupačna opcija za mala i srednja poduzeća koja žele pojednostaviti iskustvo korištenja help desk sustava. Nudi opcije prilagodbe i integracije s aplikacijama treće strane.

Preporučuje se za mala i srednja poduzeća

Iako Azure nudi odličan omjer uloženog i dobivenog, činjenica da nudi samo jedan plan kojem nedostaju značajke potrebne velikim poduzećima ograničava njegovu korisnost na mala i srednja poduzeća.

Ključne značajke

  • Upravljanje tiketima
  • Neograničen poštanski sandučić
  • Integracije aplikacija
  • Izvještaji
  • Suradnja
  • Baza znanja

Prednosti i nedostaci

Dostupna je besplatna 14-dnevna proba, ali u samo jedan plan. Plan ima hrpu značajki, ali skalabilnost mu je ograničena. Nema naprednih značajki za velika poduzeća, kao što je sigurnost ili upravljanje.

Cijena

Jedan plan – $33 po korisniku mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini ($50 po korisniku mjesečno mjesečno plaćanje).

11. SupportBee

Zoom inSupportbee IT ticketing system homepage

SupportBee je help desk tiketing sustav koji cilja na izgradnju suradničkog radnog okruženja, tako da članovi tima korisničke podrške mogu pomagati jedni drugima kako bi riješili probleme klijenata. SupportBee je fleksibilan timski sustav zahvaljujući dijeljenoj ulaznoj pošti koja je laka za postavljanje i optimizirana za mobilne uređaje.

Preporučuje se za mala poduzeća

Ovaj sustav nudi sve osnove potrebne za početak rada tima korisničke službe. Međutim, ne nudi podršku koju bi veća poduzeća mogla trebati.

Ključne značajke

  • Dijeljena ulazna pošta
  • Baza znanja
  • Korisnički portal
  • Integracije aplikacija

Prednosti i nedostaci

Iako je cjenovno vrlo pristupačan, SupportBee za tu cijenu ne nudi toliko značajki i funkcionalnosti u usporedbi s ostalim kompanijama. Također, softver za korisnički portal je dostupan samo u skupljim planovima. Sve u svemu, ovo je pojednostavljeni tiketing sustav koji će raditi dobro za manje kompanije.

Cijena

Startup – $15/korisnik/mjesec ili $1 /korisnik/mjesec ako plaćate na godišnjoj razini
Enterprise – $20/korisnik/mjesec ili $17/korisnik/mjesec ako plaćate na godišnjoj razini

LiveAgent vs SupportBee usporedba

12. Freshdesk

Freshdesk support ticketing system homepage

Uživajući povjerenje 40,000+ kompanija, uključujući HP, Pearson i American Express, Freshdesk je sveobuhvatna platforma za korisničku službu. S Freshdesk-ovom skalabilnom platformom, izvornom multikanalnom podrškom i značajkama za suradnju, vaše poduzeće može optimizirati posao i nadmašiti očekivanja klijenata.

Preporučuje se za poduzeća svih veličina

Ovaj sustav je napravljen da skalira i ima pristupačne opcije za različite poslovne okolnosti.

Ključne značajke

  • Integracija s uslugama za razmjenu poruka
  • Samoposlužne opcije, uključujući botove i AI
  • Automatizacija
  • Značajke za suradnju
  • Značajke za upravljanje i sigurnost
  • Upravljanje identitetima i pristupom

Prednosti i nedostaci

Postoji besplatna verzija, sa svim osnovnim stvarima koje kompanija treba za početak. Nakon toga, svaka iduća razina uključuje nove značajke koje su vam potrebne kako rastete. Međutim, preusmjeravanje na temelju vještina je rezervirano za najvišu razinu.

Cijena

Free
Growth – €15/agent/mjesec, ako plaćate na godišnjoj razini – €18/agent/mjesec, mjesečno plaćanje
Pro – €49/agent/mjesec, ako plaćate na godišnjoj razini – €59/agent/mjesec, mjesečno plaćanje
Enterprise – €79/agent/mjesec, ako plaćate na godišnjoj razini – €95/agent/mjesec, mjesečno plaćanje

LiveAgent vs Freshdesk usporedba

13. Awesome Support

Zoom inAwesome Support ticketing tool homepage

Kao WordPress plugin za podršku, Awesome Support je jednostavan, lak za postaviti i ima hrpu add-ona za svaku razinu. Nude “najbriljantniji” WordPress plugin za help desk i podršku koji ima preko 10,000 aktivnih instalacija.

Preporučuje se za poduzeća svih veličina

Iako ga koriste i ogromne web stranice napravljene u WordPRessu, kao što su Microsoft news i BBC America, najbolji je za manje kompanije, pošto treba uključiti više opcija za sigurnost i upravljanje kako bi bio korisniji većim kompanijama. Međutim, iako nepotreban za veće kompanije, neograničen broj agenata je odličan argument za prodaju.

Ključne značajke

  • Nema naknada po broju agenata
  • Prilagodljiv
  • Povijest tiketa
  • Praćenje vremena
  • Automatske dodjele tiketa

Prednosti i nedostaci

Iako nude neograničene agente i neograničene tikete, morat ćete se obvezati na godišnju pretplatu. Prednost je u tome što su sve razine jako pristupačne za bilo koju razinu poduzeća, ali nemaju opcije potrebne velikim poduzećima.

Cijena

Standard – $149 godišnje
Pro – $229 godišnje
Enterprise – $289 godišnje
Agency – $409 godišnje

14. TeamSupport

TeamSupport ticketing software homepage

Vjeruju mu Fujifilm, Comcast i NBA. TeamSupport je internetski business-to-business sustav korisničke podrške. Ima omnikanalnu podršku koja njeguje suradnju i optimizira tikete korisničke podrške integracijom sa softverom koji već koristite.

Preporučuje se za velika poduzeća

Usluga podrške koju ovaj sustav nudi ima što za ponuditi, ali početni trošak po agentu mjesečno je visok, što znači da ga neke manje kompanije neće moći priuštiti.

Ključne značajke

  • Namjenski građen za B2B
  • Upravljanje tiketima
  • Upravljanje klijentima
  • Integracije
  • Korisnički samoposlužni portal

Prednosti i nedostaci

Dosta značajki se fokusira na B2B korisničku službu i IT podršku. Nedostatak je što najniža razina košta $49 po agentu mjesečno, što je relativno skupo u usporedbi s nekim ostalim help desk sustavima za tiketing koji imaju slične značajke i nižu cijenu.

Cijena

Essential Support – $49 po agentu mjesečno
Enterprise Support – $69 po agentu mjesečno
Complete Customer Support Suite – $119 po agentu mjesečno

LiveAgent vs TeamSupport usporedba

15. Freshservice

Freshservice It ticketing system homepage

Freshservice je cloud-based rješenje za upravljanje IT službom. Baš kao i njegov help desk dvojnik, ovo je sveobuhvatni sustav lak za korištenje i s ozbiljnim rasponom značajki.

Preporučuje se za poduzeća svih veličina

Skalabilnost ove platforme daje mu sposobnost da odgovara poduzećima svih veličina dok ona rastu.

Ključne značajke

  • Automatizacija
  • AI chatbotovi
  • Integracije
  • Brza implementacija
  • Platforma bez kodiranja

Prednosti i nedostaci

Nude 21-dnevni besplatni probni period s aktiviranim svim značajkama. Ohrabruju suradnju unutar svojih značajki. Nude sigurnosne značajke koje štite podatke u cloudu s upravljanjem pristupom i enkripcijom za podatke u prometu. Nažalost, ne postoji besplatna verzija.

Cijena

Starter: €15 po agentu mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini.
Growth: €40 po agentu mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini.
Pro: €80 po agentu mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini.‍
Enterprise: €405 po agentu mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini.

16. ManageEngine Service Desk Plus

Zoom inManageEngine Service Desk Plus IT ticketing software homepage

Preko 100,000 organizacija kao što su like Disney i Honda vjeruju softveru ManageEngine za upravljanje njihovim IT-jem. Njihov Service Desk Plus sustav je cloud-based IT rješenje koje usrećuje IT profesionalce, kao i klijente, preko deset godina.

Preporučen za poduzeća svih veličina

Iako ManageEngine Service Desk Plus ima širok raspon značajki, bez detalja cijena je teško preporučiti ga za određene veličine poduzeća. Planovi pretplate skaliraju za svaku razinu poduzeća. Također surađuju sa Zoho softverom kako bi koristili njihovog Zia AI pomoćnika za potencijalnu točku prvog kontakta za klijente.

Ključne značajke

  • Najbolje prakse tijekova rada ITSM
  • Pametna automatizacija
  • Integracija
  • Prilagodba bez kodiranja
  • Izvještaji

Prednosti i nedostaci

Nema besplatne verzije. Postoji probni period od 30 dana za svaki dio service deska, a dostupn je i demo.

Ovo je sveobuhvatna IT usluga s moćnim značajkama za poboljšanje usluga vaše kompanije, uključujući upravljanje imovinom i rješavanje problema.

Cijena

Standard – $12 po tehničaru mjesečno, mjesečno plaćanje ($10 po tehničaru mjesečno, godišnje plaćanje)
Professional – $23 po tehničaru mjesečno, mjesečno plaćanje ($21 po tehničaru mjesečno, godišnje plaćanje)
Enterprise – $58 po tehničaru mjesečno, mjesečno plaćanje ($50 po tehničaru mjesečno, godišnje plaćanje)

17. Kayako

Kayako ticketing system homepage

Preko 131,000 agenata pruža usluge koristeći Kayako, uključujući kompanije Sega, MTV i Acer. Sustav je napravljen da bude osoban i izravan. Brz je za implementaciju, lak za korištenje i ima jedinstvene značajke kao što je SingleView, koji implementiraju kako bi personalizirali putovanje za relevantne klijente.

Preporučen za poduzeća svih veličina

Ovo je sustav koji se može koristiti na svim razinama poslovanja, pošto vam njegove značajke omogućuju da dobijete bolje razumijevanje vaše baze klijenata, što je unikatna Kayako značajka. Također je vrlo pristupačan za sve razine poduzeća, s cijenama od $12.50 po agentu mjesečno.

Ključne značajke

  • SingleView
  • Live chat
  • Samoposluga
  • Suradnja
  • Integracije

Prednosti i nedostaci

SingleView sustav, koji prati putovanje klijenta po vašoj stranici, omogućava vašim agentima pružanje korisničke usluge unutar konteksta vašeg korisničkog iskustva. Omnikanalna ulazna pošta i SingleView su dostupni u najnižim razinama planova pretplate.

Nema besplatne verzije, ali tu su 14-dnevna besplatna proba i demo. Nažalost, nedostaje mu značajka za jedinstvenu prijavu.

Cijena

Gold Support Plan – $12.50 po agentu mjesečno
Platinum Support Plan – $25 po agentu mjesečno

LiveAgent vs Kayako usporedba

18. SolarWinds

Solarwinds support ticketing system homepage

SolarWinds je moderno rješenje za upravljanje IT uslugom (ITSM) koje uključuje sve značajke help desk tiketing usluge, što je unikatno za ovaj sustav.

Preporučuje se poduzećima svih veličina

Ovaj sustav ima cjenovne strukture za sve razine poslovanja i lako skalira dok vi rastete.

Ključne značajke

  • Upravljanje incidentima
  • Upravljanje IT imovinom
  • Uslužni portal za zaposlenike
  • Baza znanja
  • Upravljanje promjenama
  • Autentifikacija s više faktora

Prednosti i nedostaci

30-dnevna besplatna proba. Demo verzije na zahtjev. Razumne cijene. Sustav ima alate za automatizaciju koji pomažu smjestiti pravi tiket u ruke pravog člana tima. Međutim, nema slobodne verzije.

Cijena

Team – €19 po agentu mjesečno, dodatnih €0.10 po uređaju mjesečno
Business – €39 po agentu mjesečno, dodatnih €0.30 po uređaju mjesečno
Professional – €69 po agentu mjesečno, dodatnih €0.50 po uređaju mjesečno
Enterprise – €89 po agentu mjesečno, dodatnih €0.70 po uređaju mjesečno.

LiveAgent vs SolarWinds usporedba

19. JitBit

Jitbit ticketing software homepage

Ovaj softver koriste Adobe i Microsoft. JitBit helpdesk je SaaS cloud-based usluga s jedinstvenom prijavom i GDPR i HIPAA sukladnosti. Uz pravila automatizacije, JitBit vam pomaže organizirati tikete i uštedjeti vrijeme vašem timu.

Preporučuje se za poduzeća svih veličina

Uz sigurnost i skalabilnost ovog sustava, možete se širiti i dobivati potrebne usluge kako vaša kompanija raste.

Ključne značajke

  • Jedinstvena prijava
  • HIPAA sukladnost
  • Tablice tiketa
  • Baza znanja
  • Predefinirani odgovori

Prednosti i nedostaci

Besplatna 21-dnevna proba se može po potrebi produžiti. Potrebno vam je samo par sekundi da izgradite stranicu za testiranje i rad. Ima stalnu mjesečnu cijenu, ali ograničava broj agenata u svakom planu osim najskupljem.

Oznaka “Powered by Jitbit” se može ukloniti tek u najskupljem planu. Nema besplatne verzije.

Cijena

Freelancer: košta $29 i imate samo jednog agenta
Startup: košta $69 za do 4 agenata
Company: košta $129 za do 7 agenata
Enterprise: košta $249 za do 9 agenata i$29 po dodatnom agentu

20. Jira Service Desk

Jira ticketing system homepage

Baš kao Zoho, Jira dio mreže aplikacija, što znači da se može integrirati sa svim aplikacijama pod tim kišobranom. Jira proizvod u ovoj industriji je izgrađen za brzinu kako bi vam pomogao da brže odgovarate na pitanja i povećate zadovoljstvo klijenata. Neke od kompanija koje koriste njihove usluge su Domino, Square i Twitter.

Preporučeno za poduzeća svih veličina

Sustav radi odlično za sve razine poslovanja, nudeći besplatnu opciju i prilagodljive planove koji skaliraju sve do ogromnih kompanija. Svaka razina omogućuje enkripciju podataka u mirovanju i u pokretu.

Ključne značajke

  • Upravljanje promjenama
  • Upravljanje konfiguracijom
  • Upravljanje problemima
  • Upravljanje imovinom
  • Upravljanje znanjem
  • Sigurnost i sukladnost

Prednosti i nedostaci

Postoji besplatna verzija s hrpom značajki, a zainteresirane kompanije mogu zakazati live demo.

Međutim, za trošak enterprise paketa trebate poslati upit putem kontakt obrasca

Cijena

Free – Do 3 agenta
Standard – $21 po agentu (u prosjeku) mjesečno
Premium – $47 po agentu (u prosjeku) mjesečno
Enterprise – ako plaćate na godišnjoj razini, dostupno s 201 agentom ili više

LiveAgent vs Jira Service Desk usporedba

Je li probna verzija help desk tiketing sustava korisna?

Probna verzija je uvijek korisna pri odlučivanju između help desk sustava za tiketing. Prije nego se obvežete na uslugu, trebali biste iskusiti kako će vam biti koristiti je svakodnevno. Usluga može imati sve značajke koje tražite, ali vam se ne mora svidjeti. Ponekad osjećaj sustava nije pravi, i morate ga isprobati da biste vidjeli. To je kao s parom traperica, može dobro izgledati na lutki, ali ne odgovarati vam.

Isto vrijedi i za vaše korisnike. Odabrali su vaš brend jer im odgovara. Stoga biste trebali isprobati sustav prije nego ga kupite.

Trenutno je LiveAgent dostupan u 14-dnevnoj probnoj verziji njihovog sveobuhvatnog plana bez potrebe za kreditnom karticom. Registracija i pokretanje testne vožnje trajat će manje od minute.

Pogreške koje treba izbjegavati prilikom kupnje softvera za upravljanje tiketima

Nedovoljno osposobljeno osoblje

Osim ako želite fokusirati samo na unaprijed pripremljene poruke, vaše osoblje trebalo bi biti obučeno i u osnovama i naprednim aspektima upravljanja tiketima i podrške korisnicima. Zato bi softver za upravljanje tiketima trebao biti jednostavan za učenje za sve, čak i u složenim scenarijima događaja, te pomoći vašim agentima da nauče koristiti potpuno opremljen helpdesk softver. LiveAgent sustav nudi praktičan vodič za početak koji će svakoga naučiti kako sve postaviti i započeti. Akademija je puna članaka koji pokrivaju čitav spektar help desk sustava, kao što su tiketing, live chat, pozivni centar i više. Nadalje, može pomoći vašim agentima da postanu potpuni help desk stručnjaci i pouzdani agenti korisničke službe.

Više značajki ne znači nužno bolji proizvod

Interakcija s korisnicima ne zahtijeva uvijek svaki alat, kanal usluge ili naprednu značajku koju imate na raspolaganju. Različita poduzeća zahtijevaju različita rješenja u vezi s izazovima tiketinga. Preplatiti značajke koje nikada nećete koristiti može narušiti performanse agenata i dovesti do komplikacija s vašom platformom za korisničku službu. Obavezno iskoristite besplatne probne verzije da biste saznali što vam odgovara, a što ne.

Neiskorištavanje punog potencijala probne verzije

Probne verzije su važne jer nam omogućuju isprobati sustav i njegovo sučelje sa značajkama. Nemojte preskočiti besplatnu probnu verziju zbog razvikanih obećanja koja ste pročitali na web stranici. Besplatne probe omogućuju vam isprobavanje osnovnih značajki i pokazuju vam kako rukovati složenim događajima i situacijama u svakodnevnoj podršci korisnicima.

Nedovoljno razmišljanje o budućem širenju

Sučelje help deska sa značajkama koje trenutno plaćate možda je dovoljno, ali jeste li razmislili što će se dogoditi kad se proširite? Većina robusnih sustava za upravljanje tiketima nudi različite plaćene planove s nekim značajkama ili bez njih. Pobrinite se da odaberete rješenje koje vam omogućuje nadogradnju i prilagodbu vašim potrebama kad je to potrebno.

Što pitati tijekom demo poziva o IT sustavima za upravljanje tiketima

Upiti korisnika

Postoji nekoliko ključnih stvari koje stotine organizacija pitaju tijekom demo poziva. Prije svega, trebate saznati što ćete platiti. Pitajte o podržanim komunikacijskim središtima ili kanalima za korisnike, značajkama uključenim u planove i podržanim integracijama trećih strana s drugim softverom. Onda dolaze opcije cijena. Ukupni trošak vlasništva je jedan od ključnih prioriteta.

Implementacija help desk tiketing sustava

Implementacija softvera za upravljanje tiketima općenito je jednostavan proces koji se može razlikovati u nekoliko aspekata. Glavna razlika je između web-baziranog i aplikacijskog softvera. Općenito, s web-baziranim rješenjima nema instalacije i odmah ih možete koristiti. Sve što trebate je unijeti vašu email adresu i registrirati se za besplatnu probnu verziju. Nakon što potvrdite vašu email adresu, možete se prijaviti i upoznati se s help desk platformom. Kao primjer, LiveAgent nudi praktičan vodič za početak odmah na početku. Vodi svakog novog korisnika kroz nekoliko jednostavnih koraka koji im pomažu postaviti svoje novo rješenje.

Koji je najbolji tiketing alat?

Najbolji help desk tiketing sustav je onaj koji čini vaše poslovanje učinkovitijim i omogućuje samoposlužne opcije za korisnike kako bi se smanjio teret vaših zaposlenika. Rješenja poput LiveAgent-a imaju robusne opcije prilagodbe kako bi se stvorili radni procesi specifični za vaše poslovanje. Najbolji sustav je onaj koji najbolje odgovara vašim jedinstvenim potrebama.

Najbolji help desk tiketing sustav za mala poduzeća

Kada ste mala tvrtka, cilj vašeg izbora trebao bi biti ROI, vrijednost i skalabilnost. Stoga je idealni scenarij pronaći sustav koji ispunjava vaše potrebe po pristupačnoj cijeni.

Pružatelji usluga jednostavnih sustava za tiketing nude besplatnu verziju svog softvera s ograničenim mogućnostima. LiveAgent nudi besplatni plan koji vam daje osnove svega što vam je potrebno da započnete, poput gumba za chat, osnovnog izvještavanja i korisničkog portala. Druga opcija s razumnom cijenom je Zoho Desk, koji također nudi besplatnu verziju. Odatle možete odabrati nadogradnju na plaćeni plan.

Najbolji help desk tiketing sustav za srednja poduzeća

Kako vaše poslovanje nastavlja rasti, postoji više opcija na tržištu help desk tiketing sustava srednje razine, jer više novca znači više značajki. U ovom trenutku vjerojatno imate rastući tim helpdesk agenata. Trebali biste se usredotočiti na njihovo povezivanje putem sustava koji potiču suradnju i mogu se integrirati s raznim aplikacijama koje već imate i onima koje planirate koristiti u budućnosti. Međutim, trebalo bi i dalje razmišljati o vrijednosti, budući da vjerojatno ne želite prekoračiti proračun za previše značajki.

LiveAgent može integrirati preko 190 programa na ovoj razini, uključujući društvene medije. Društveni mediji su dragocjeni za vaše marketinške kampanje, posebno ako ste brend u usponu. Odgovaranje na pitanja i brige na društvenim medijima pomoći će proširiti vaš brend i stvoriti pamtljive interakcije s klijentima. Kao i drugi help desk tiketing sustavi, integrira se i sa Slack-om kako bi se održala besprijekorna komunikacija između članova tima. Još jedna odlična opcija je Jira Service Desk, jer također nudi ogroman niz opcija za integraciju.

Najbolji help desk tiketing sustav za velika poduzeća

Velike tvrtke mogu više i uložiti. Sada kada si možete priuštiti sva brda i doline, vrijeme je da pogledate sve značajke koje želite i trebate. No, traženje vrijednosti i dalje je uvijek najbolji pristup, bez obzira koliko novca imate na raspolaganju.

Velikani ovog područja, LiveAgent, Zendesk i Jira Service Desk, nude neke kvalitete koje drugi nemaju, poput značajki suradnje, automatizacije i jedinstvene prijave. Jedinstvena prijava omogućuje korisnicima pristup softveru koristeći postojeće podatke, poput prijave putem Google računa.

To ne znači da su to jedine opcije. Ovisno o tome što vam treba kao velikoj tvrtki u obliku podrške korisnicima, možda biste bili bolje s nekom povoljnijom opcijom koja ima ono što vam je potrebno. Na primjer, LiveAgent ima mnoštvo značajki, dok njegov najviši nivo usluge ima razumnu cijenu, nudeći sličnu vrijednost kao i neki help desk sustavi koji koštaju puno više.

Zaključak

Razmotrili smo mnoge prednosti help desk tiketing sustava i kako se to odnosi na vaše poslovanje. Softver za tiketing postao je jedan od najvažnijih alata za upravljanje podrškom korisnicima. S porastom broja korisnika na internetu, svi oni očekuju visokokvalitenu korisničku podršku i uslugu. Taj je aspekt ključna razlika između zadržavanja i gubitka klijenta. Help desk tiketing sustav podržava vas i vaše poslovanje da stvorite najbolje iskustvo podrške korisnicima poboljšanjem vaših tokova rada korištenjem automatizacije. Također stvara korisne podatke iz svake zabilježene transakcije s klijentima i smanjuje vrijeme po tiketu stavljajući ih u ruke najprikladnije osobe za posao.

Oslanjajući se na prave komunikacijske kanale i imajući dobro osposobljene agente za podršku korisnicima, help desk tiketing sustav može biti vrijedan dodatak vašoj strategiji korisničke službe. Nabavite pravi softver za tiketing za vaš help desk i odgovarajte na zahtjeve za uslugom s lakoćom.





Related Articles to Gist alternativa
Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Kontrolni popisi

Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracije

Maksimizirajte korisničko iskustvo s LiveAgent integracijama i proširite funkcionalnosti vašeg podrškog softvera jednostavno i učinkovito!

Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s upotrebom za 5 minuta.

Pružite odličnukorisničku uslugu

Poboljšajte korisničku podršku uz LiveAgent! Višekanalni softver s 130+ značajki, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte besplatno!

LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x