Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva
Paula Kennedy, liderica u CX industriji, vidi AI inovacije kao priliku za poboljšanje korisničkog iskustva i za podizanje industrije na višu razinu uz pomoć novih tehnologija i vještina.
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!
Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo
Upravljanje komunikacijom s korisnicima preko različitih kanala ključno je za stvaranje pozitivnog odnosa. LiveAgent softver integrira sve kanale, olakšava upravljanje help deskom i omogućava bolju korisničku podršku. Pruža višejezičnu podršku za više od 40 jezika i omogućuje automatizaciju zadataka.
Tražitealternativu za CallPage?
Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.