Tražite alternativu za Kayako?

Kayako je sjajan help desk softver s elegantnim sučeljem koje “povezuje točke između vaših kanala za podršku, podataka o klijentu i vašeg tima”. Konkurentne je cijene, no ako tražite alternativu za Kayako, razmislite o LiveAgent-u. LiveAgent može se pohvaliti hibridnim sustavom tiketiranja koji također povezuje točke za vaš tim. Otkrijte naš elegantan i univerzalan ulazni pretinac s više od 179 help desk značajki i preko 40 integracija. Uz LiveAgent vidjet ćete da uz izvrstan softver dolazi i izvrsna korisnička usluga.

Migrirajte s Kayako na LiveAgent za nekoliko minuta. Nudimo potpomognutu Kayako migraciju koja će sve vaše podatke iz Kayako uvesti na LiveAgent. Besplatno je i traje samo 5 minuta.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Saznajte po čemu LiveAgent odskače od drugih alternativa

Povećano zadovoljstvo

LiveAgent poboljšava korisničko zadovoljstvo i povećava stope konverzije.

Veća produktivnost

Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više korisničkih upita zahvaljujući našem univerzalnom ulaznom pretincu.

Obiluje korisnim značajkama

Uz više od 179 help desk značajki, pružanje korisničke podrške bit će mačji kašalj.

report on tablet-illustration

Moćna alternativa za Kayako

Dobivanje najviše toga za vaš novac presudno je kada tražite odličan help desk softver. Kayako nudi tri različita temeljna paketa. S druge pak strane, LiveAgent nudi 4 osnovna paketa s konkurentnim cijenama, kao i dodatne značajke poput integracije društvenih mreža. Ako tražite cjelovitu alternativu za Kayako, razmislite o LiveAgent-u. Imamo hibridni tok , objedinjeni višekanalni ulazni pretinac, značajke izvještavanja i analize, automatizaciju, gamifikaciju i još mnogo toga! Uz LiveAgent dobivate više toga za manje novca. Isprobajte naše besplatno 14-dnevno probno razdoblje odmah, ne treba vam kreditna kartica.

Iskoristite snagu univerzalnog ulaznog pretinca

Naš univerzalni ulazni pretinac ima više od 179 help desk značajki koje su spremne za upotrebu. Isprobajte oznake, podsjetnike, bilješke ili bilo koju od naših 40+ integracija.

LiveAgent dashboard on monitor

Najbrži widget za chat

Ako tražite alternativu za Kayako, a brzina vam je vrlo važna, LiveAgent bi mogao biti ono što tražite. Kada usporedite od LiveAgent-a i Kayaka, primijetit ćete da se LiveAgent-ov widget prikazuje za samo 2,5 sekunde, što je nevjerojatno brzo.

Brzi widget za chat pravo je rješenje ako posjetitelja web stranice želite učinkovito pretvoriti u kupca. Prema izvješću eMarketera, 35% posjetitelja web stranice izvršilo je kupnju putem interneta nakon korištenja chata uživo.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Govorimo više jezika

Naš softver je višejezičan. LiveAgent ima prijevode na 43 različita jezika (neki od njih su djelomično prevedeni) i podržava widgete prilagodljive jeziku. Ne dopustite da strani jezici budu prepreka između vas i vaših kupaca. Mi vas pokrivamo.

Zašto pristati na manje?

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Iz tog razloga je najbolja alternativa za Kayako. LiveAgent vam štedi vrijeme i novac tako da se vi možete usredotočiti na ono što je bitno — izgradnju značajnih odnosa s vašim kupcima.

man and woman receiving awards

Usporedba LiveAgent-a i Kayaka

Pogledajte kako stojimo u usporedbi s Kayako na temelju korisničkih recenzija na Capterra

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Točni podaci od 22.01.2020.

Pogledajte zašto naši korisnici smatraju LiveAgent najboljom alternativom za Kayako

Usporedite nas s drugim help desk softverom

Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim help desk rješenjima? Provjerite našu stranicu s usporedbama i pogledajte što imamo za ponuditi.

    Related Articles to Alternativa za Kayako
    "IVR i povratni pozivi u LiveAgent-u omogućavaju učinkovito upravljanje korisničkom podrškom automatizacijom procesa odgovaranja na pozive i smanjenjem vremena čekanja. Video vodič pruža korak-po-korak upute za iskorištavanje punog potencijala ovih značajki."

    DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE

    "IVR i povratni pozivi u LiveAgent-u omogućavaju učinkovito upravljanje korisničkom podrškom automatizacijom procesa odgovaranja na pozive i smanjenjem vremena čekanja. Video vodič pruža korak-po-korak upute za iskorištavanje punog potencijala ovih značajki."

    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    LiveAgent helpdesk softver i live chat

    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    Dozvole se distribuiraju zajedno s ulogama. Dodijelite im ovlaštenja samo za radnje koje su važne za njihov posao, s ograničenjima.

    Dozvole

    U LiveAgent-u, dozvole omogućuju prilagodbu pristupa za agente i članove tima, ograničavajući ih na relevantne poslove i kontroliranu interakciju s korisnicima. Oznake, pravila i upravljanje agentima također poboljšavaju produktivnost i korisničko iskustvo.

    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

    OpenCart

    Softver LiveAgent nudi različite alate za korisničku službu, uključujući VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, i softver za upravljanje pritužbama i emailovima. Također omogućuje integraciju s OpenCartom za poboljšanje komunikacije i podrške. Besplatni demo je dostupan, a korisnici mogu koristiti različite kanale komunikacije. Uz to, korisnici se potiču da prihvate kolačiće prije korištenja live chata.

    Smjestite live chat gumb na vaše Oxatis web stranice s Oxatis integracijom za LiveAgent i povećajte razinu interakcije s vašim klijentima.

    Oxatis

    Oxatis je ecommerce rješenje s bogatim značajkama i tehničkom podrškom za online trgovinu. Integracija s LiveAgent-om omogućuje postavljanje live chat gumba, poboljšavajući prodaju i zadovoljstvo korisnika. Besplatni probni period od 14 dana dostupan je uz višekanalno help desk rješenje.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Dogovorite demo

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Dogovorite demo
    Start Free Trial x