Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
Softver LiveAgent nudi različite alate za korisničku službu, uključujući VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, i softver za upravljanje pritužbama i emailovima. Također omogućuje integraciju s OpenCartom za poboljšanje komunikacije i podrške. Besplatni demo je dostupan, a korisnici mogu koristiti različite kanale komunikacije. Uz to, korisnici se potiču da prihvate kolačiće prije korištenja live chata.
Postanite partner LiveAgent-a i iskoristite sve prednosti koje nudi. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, i još mnogo toga. Isprobajte sve komunikacijske kanale i dogovorite demo. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Naša web stranica koristi kolačiće. Otkrijte pogodnosti LiveAgent-a putem jedan na jedan poziva.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.