Umorni ste od Vašeg softvera za korisničku službu?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za TeamSupport na tržištu.

  • ✓ Nema naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Možete odustati u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite alternativu za TeamSupport?

Želite li pružati bolju podršku s odličnim softverom korisničke službe koji može sve? 

Isprobajte LiveAgent danas. LiveAgent je najbolje rješenje na svim kanalima za vaše poslovanje. Pružajte podršku preko svih relevantnih kanala. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Povećana produktivnost

Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više upita zahvaljujući našem univerzalnom pretincu ulazne pošte.

Bogate značajke

Više od 175 značajki koje će olakšati vaš radni tok i učiniti ga ugodnijim. 

Povoljne cijene

LiveAgent je prava stvar za razumnu cijenu. Odaberite jednu od tri tarife koje se plaćaju ili se odlučite za posebne značajke kako biste prilagodili svoju službu za korisnike.

app installation - illustration

Moćna alternativa za TeamSupport

Podignite svoju korisničku podršku na višu razinu uz LiveAgent. Dobit ćete sve što vam je potrebno – e-pošta, čavrljanje uživo, društvene mreže, pozivni centar i baza znanja kao i više od 175 značajki i 40 integracija.

Usredotočite se na ono što je važno pomoću boljeg softvera i pružajte bolju podršku. 

Najbrže čavrljanje uživo

Čavrljanje uživo je jedan od najboljih alata za pružanje brze i učinkovite korisničke podrške. Zbog toga treba biti najbrže moguće.

LiveAgent ima najbrži widget za čavrljanje uživo na tržištu, s prikazom čavrljanja u 2,5 sekunde. Čak i možete vidjeti što vaši korisnici unose prije nego li pritisnu “pošalji”. Pripremite svoje odgovore i iznenadite ih svojom brzinom.

Watch the website loading time
Savings illustration

Poštena cijena

Pružanje korisničke podrške ne treba biti toliko skupo. LiveAgent ima tri odlične tarife koje se plaćaju, prepune alata i značajki za pružanje najbolje moguće podrške. 

Pogledajte ih i saznajte više.

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

man and woman winners-illustration

Spremni ste se prebaciti?

LiveAgent je softver službe za korisnike s najviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrke u 2020. Budite blizu svojiih korisnika i brže im pomozite uz LiveAgent.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativa za TeamSupport
Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite li alternativu za Rocket.Chat?

LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Započnite Zendesk migraciju podataka klikom na jednostavni slider za aktivaciju. Svi Vaši tiketi i agenti bit će sigurno prebačeni u LiveAgent.

Migracija sa Zendesk-a?

LiveAgent je najbolje ocjenjeni softver za pomoć poduzećima. Pridružite se tvrtkama poput Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilišta Oxford.

Kako kontaktirati Travelstop-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Travelstop help desk kontakti

Travelstop je softver za upravljanje putovanjima koji nudi podršku putem društvenih medija, e-pošte i live chata. Kontaktirajte ih na hello@travelstop.com.

Kako kontaktirati Email on Acid-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Email on Acid help desk kontakti

Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo