Želite li pružati bolju podršku s odličnim softverom korisničke službe koji može sve?
Isprobajte LiveAgent danas. LiveAgent je najbolje rješenje na svim kanalima za vaše poslovanje. Pružajte podršku preko svih relevantnih kanala.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više upita zahvaljujući našem univerzalnom pretincu ulazne pošte.
Više od 175 značajki koje će olakšati vaš radni tok i učiniti ga ugodnijim.
LiveAgent je prava stvar za razumnu cijenu. Odaberite jednu od tri tarife koje se plaćaju ili se odlučite za posebne značajke kako biste prilagodili svoju službu za korisnike.
Podignite svoju korisničku podršku na višu razinu uz LiveAgent. Dobit ćete sve što vam je potrebno – e-pošta, čavrljanje uživo, društvene mreže, pozivni centar i baza znanja kao i više od 175 značajki i 40 integracija.
Usredotočite se na ono što je važno pomoću boljeg softvera i pružajte bolju podršku.
Čavrljanje uživo je jedan od najboljih alata za pružanje brze i učinkovite korisničke podrške. Zbog toga treba biti najbrže moguće.
LiveAgent ima najbrži widget za čavrljanje uživo na tržištu, s prikazom čavrljanja u 2,5 sekunde. Čak i možete vidjeti što vaši korisnici unose prije nego li pritisnu “pošalji”. Pripremite svoje odgovore i iznenadite ih svojom brzinom.
Pružanje korisničke podrške ne treba biti toliko skupo. LiveAgent ima tri odlične tarife koje se plaćaju, prepune alata i značajki za pružanje najbolje moguće podrške.
Pogledajte ih i saznajte više.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
LiveAgent je softver službe za korisnike s najviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrke u 2020. Budite blizu svojiih korisnika i brže im pomozite uz LiveAgent.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Zanima vas kakvi smo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima? Pogledajte naše stranice s usporedbama i saznajte što sve nudimo.
LiveAgent je alternativa za TeamSupport koja prikuplja korisničke upite s više kanala na jedno sučelje, kao što je e-pošta, čavrljanje uživo, pozivi, upiti preko društvenih mreža i ostalo. Zahvaljujući tome možete pružati brzu i učinkovitu podršku svojim klijentima.
Kako biste migrirali koristite besplatni dodatak ili kontaktirajte LiveAgent korisničku službu za više informacija i pomoći.
LiveAgent je rješenje za službu za korisnike s mnoštvom značajki koje je jednostavno koristiti i pristupačno za kompaniju bilo koje veličine.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma