Umorni ste od Vašeg softvera za korisničku službu?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja altenativa za Vision na tržištu.

  • ✓ Nema naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Možete odustati u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite alternativu za Vision?

Želite se prebaciti na drugi softver službe za korisnike? 

LiveAgent vam nudi više mogućnosti za pružanje korisničke podrške. To je najbolje rješenje za vaše poslovanje. Zahvaljujući pokrivenosti najvažnijih komunikacijskih kanala, više od 175 značajki i preko 40 integracija, i vi možete podići svoju podršku na višu razinu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povećava zadovoljstvo korisnika i poboljšava stope konverzije.

Povoljne cijene

LiveAgent je prava stvar za razumnu cijenu. Odaberite jednu od tri tarife koje se plaćaju ili se odlučite za posebne značajke kako biste prilagodili svoju službu za korisnike.

Povećana produktivnost

Smanjite radno vrijeme svojih agenata i riješite više korisničkih upita zahvaljujući našem univerzalnom pretincu ulazne pošte.

app installation - illustration

Moćna alternativa za Vision

Prebacite se na softver za korisničku službu koji vam daje više i podignite svoju službu za korisnike na višu razinu.

LiveAgent podržava sve relevantne komunikacijske kanale kao što su e-pošta, čavrljanje uživo, pozivni centar, baza znanja, a čak i društvene mreže – Instagram, Twitter i Facebook.Uskoro dolazi i podrška za Viber! Uz sve to dolazi i odličan sustav zahtjeva za podršku koji upravlja svom vašom komunikacijom i organizira ju za vas. Ne trebate brinuti o neurednoj komunikaciji. 

Ostanite na društvenim mrežama

Živimo u svijetu online socijalizacije pa je važno pružati podršku ne samo preko tradicionalnih kanala, već i društvenih mreža.

LiveAgent je jedno od rijetkih rješenja za službu za korisnike koji ne obuhvaća samo Facebook i Twitter, već i komunikaciju preko Instagrama. Uskoro dolazi i integracija za Viber. LiveAgent obuhvaća velik broj kanala tako da možete pružati bolju podršku svojim korisnicima. 

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Najbrže čavrljanje uživo

Čavrljanje uživo je nužan i vrlo koristan alat za agente korisničke podrške. Omogućava vašim korisnicima da vas kontaktiraju izravno s vaše web stranice i odmah započnu čavrljanje. Zato treba biti brzo.

LiveAgent je ponosan što ima najbrži widget za čavrljanje uživo na tržištu, s brzinom prikaza čavrljanja od 2,5 sekunde. 

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Jeste li spremni dobiti više za manje?

Davanje vašem poslovanju odličnog softvera za podršku ne treba biti toliko skupo. LiveAgent vam nudi tri odlične tarife koje se plaćaju, prepune alata, značajki i integracija koje će vam dati sve što vam je potrebno za pružanje najbolje podrške.

Pogledajte naše tarife i saznajte više. Obećajemo da nećemo uništiti vaš proračun.

Uspoređujete različiti softver? Pogledajte druge

Zanima vas kakvi smo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima? Pogledajte naše stranice s usporedbama i saznajte što sve nudimo.

    Related Articles to Alternativa za Vision
    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Softver kontaktnog centra

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled

    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

    Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

    Ključ za izvrsnu korisničku uslugu leži u kvalitetnoj komunikaciji i bihevioralnom dizajnu proizvoda. LiveAgent nudi širok spektar značajki za povećanje efikasnosti tima za podršku. Emocionalna inteligencija i jezik usluge igraju ključnu ulogu u smirivanju frustriranih klijenata.

    LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent odmah.

    Tražitealternativu za CallPage?

    Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.

    Ako tražite moćnu Collab alternativu, razmotrite LiveAgent. Saznajte kako Collab i LiveAgent stoje u usporedbi i što više odgovara vašem poduzeću.

    Trebate Collab alternativu?

    LiveAgent je fleksibilno i skalabilno rješenje za kontakt centar. Pruža poboljšanu korisničku podršku i povećava stope konverzije.

    Ako tražite besplatnu bazu znanja, LiveAgent vas može opskrbiti s jednom besplatnom bazom znanja. Pogledajte naš help desk i saznajte više.

    Tražite besplatni softver za bazu znanja?

    Stvorite bazu znanja za podršku kupcima i olakšajte komunikaciju s njima. LiveAgent nudi odličnu podršku kroz besplatne predloške odgovora i softver za kontakt centre, čime se povećava efikasnost i zadovoljstvo kupaca. CEO LiveAgent-a, Peter Komornik, ističe važnost kombinacije live chata, ticketinga i automatizacije za pružanje vrhunske podrške korisnicima. Fer i besplatni softver za bazu znanja također nudi odlično rješenje za početnike, ali plaćeni planovi nude razne značajke koje olakšavaju tijek rada i pružaju više mogućnosti za pružanje korisničke podrške. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnicima i pružaju priliku za poboljšanje korisničkog iskustva.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x