Želite se prebaciti na drugi softver službe za korisnike?
LiveAgent vam nudi više mogućnosti za pružanje korisničke podrške. To je najbolje rješenje za vaše poslovanje. Zahvaljujući pokrivenosti najvažnijih komunikacijskih kanala, više od 175 značajki i preko 40 integracija, i vi možete podići svoju podršku na višu razinu.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
LiveAgent povećava zadovoljstvo korisnika i poboljšava stope konverzije.
LiveAgent je prava stvar za razumnu cijenu. Odaberite jednu od tri tarife koje se plaćaju ili se odlučite za posebne značajke kako biste prilagodili svoju službu za korisnike.
Smanjite radno vrijeme svojih agenata i riješite više korisničkih upita zahvaljujući našem univerzalnom pretincu ulazne pošte.
Prebacite se na softver za korisničku službu koji vam daje više i podignite svoju službu za korisnike na višu razinu.
LiveAgent podržava sve relevantne komunikacijske kanale kao što su e-pošta, čavrljanje uživo, pozivni centar, baza znanja, a čak i društvene mreže – Instagram, Twitter i Facebook.Uskoro dolazi i podrška za Viber! Uz sve to dolazi i odličan sustav zahtjeva za podršku koji upravlja svom vašom komunikacijom i organizira ju za vas. Ne trebate brinuti o neurednoj komunikaciji.
Živimo u svijetu online socijalizacije pa je važno pružati podršku ne samo preko tradicionalnih kanala, već i društvenih mreža.
LiveAgent je jedno od rijetkih rješenja za službu za korisnike koji ne obuhvaća samo Facebook i Twitter, već i komunikaciju preko Instagrama. Uskoro dolazi i integracija za Viber. LiveAgent obuhvaća velik broj kanala tako da možete pružati bolju podršku svojim korisnicima.
Čavrljanje uživo je nužan i vrlo koristan alat za agente korisničke podrške. Omogućava vašim korisnicima da vas kontaktiraju izravno s vaše web stranice i odmah započnu čavrljanje. Zato treba biti brzo.
LiveAgent je ponosan što ima najbrži widget za čavrljanje uživo na tržištu, s brzinom prikaza čavrljanja od 2,5 sekunde.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
Davanje vašem poslovanju odličnog softvera za podršku ne treba biti toliko skupo. LiveAgent vam nudi tri odlične tarife koje se plaćaju, prepune alata, značajki i integracija koje će vam dati sve što vam je potrebno za pružanje najbolje podrške.
Pogledajte naše tarife i saznajte više. Obećajemo da nećemo uništiti vaš proračun.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Zanima vas kakvi smo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima? Pogledajte naše stranice s usporedbama i saznajte što sve nudimo.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma