Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?
Ključ za izvrsnu korisničku uslugu leži u kvalitetnoj komunikaciji i bihevioralnom dizajnu proizvoda. LiveAgent nudi širok spektar značajki za povećanje efikasnosti tima za podršku. Emocionalna inteligencija i jezik usluge igraju ključnu ulogu u smirivanju frustriranih klijenata.
Tražitealternativu za CallPage?
Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.
Tražite besplatni softver za bazu znanja?
Stvorite bazu znanja za podršku kupcima i olakšajte komunikaciju s njima. LiveAgent nudi odličnu podršku kroz besplatne predloške odgovora i softver za kontakt centre, čime se povećava efikasnost i zadovoljstvo kupaca. CEO LiveAgent-a, Peter Komornik, ističe važnost kombinacije live chata, ticketinga i automatizacije za pružanje vrhunske podrške korisnicima. Fer i besplatni softver za bazu znanja također nudi odlično rješenje za početnike, ali plaćeni planovi nude razne značajke koje olakšavaju tijek rada i pružaju više mogućnosti za pružanje korisničke podrške. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnicima i pružaju priliku za poboljšanje korisničkog iskustva.
Želite migrirati sa sustava LiveCall?
LiveAgent nudi vrhunsko rješenje za službu za pomoć s više od 175 značajki i 40+ integracija. Pruža izvanrednu korisničku podršku 24/7 i besplatni probni period.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.