Tražite Jira alternativu?

Tražite li novi način pratnje klijentskih problema? LiveAgent je ultimativno help desk rješenje za Vaše poslovanje.

Pouzdan tiket sustav, pokrivenost velikog broja komunikacijskih kanala, korisne značajke i integracije čine LiveAgent pravim izborom. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povećava zadovoljstvo klijenata & poboljšava stope pretvorbe.

Povećana Produktivnost

Smanjite radno vrijeme agenata i riješite više klijentskih upita zahvaljujući našoj univerzalnoj ulaznoj pošti.

Bogate mogućnosti

Preko 175 + značajki kako bi Vam rad bio lakši i ugodniji. 

app installation - illustration

Moćna Jira alternativa

U slučaju da želite pružiti podršku pomoću drugog i pouzdanog alata, LiveAgent će Vam pomoći. 

LiveAgent proširuje Vašu komunikaciju putem više kanala, kao što su e-pošta, chat uživo, društvene mreže (Facebook, Twitter i Instagram), call centar i baza znanja. Zašto se zadovoljiti s manje?

Postati društven

Ljudi svakodnevno postaju sve društveniji na internetu, stoga je važno pružiti podršku putem društvenih medija, a ne samo tradicionalnih kanala.

LiveAgent je ponosan što je jedno od rijetkih rješenja help desk-a koje ne pokrivamo samo Facebook i Twitter već i Instagram. Nadalje, radimo na integraciji Viber-a u naš softver. LiveAgent pokriva velik broj kanala, tako da ne morate doprijeti do njih odvojeno. Pružite bolju podršku uz LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Sve po povoljnoj cijeni

Nabavite sve najbolje alate i značajke po izvrsnoj cijeni. LiveAgent ima tri plaćena plana koja imaju sve što Vam je potrebno za pružanje bolje podrške. 

Sve što trebate je odabrati onaj koji Vam najviše odgovara. Pogledajte naše plaćene planove i saznajte više.

Provjerite zašto se tvrtke prebacuju na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

winners illustration

Tražite bolji help desk softver?

LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocjenjeni help desk softver za pomoć malim i srednjim poduzećima u 2020. Ostanite bliže svojim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Jira alternativa
Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

Kako kontaktirati Travelstop-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Travelstop help desk kontakti

Travelstop je softver za upravljanje putovanjima koji nudi podršku putem društvenih medija, e-pošte i live chata. Kontaktirajte ih na hello@travelstop.com.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite li alternativu za Rocket.Chat?

LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

OpenCart

Uvođenje live chata u OpenCart i Shopify trgovine poboljšava komunikaciju s kupcima, smanjuje vrijeme rješavanja problema i povećava prodaju.

Drupal integracija za LiveAgent vam omogućava postavljanje live chat gumba na vašu web stranicu. Konvertirajte svoje posjetitelje brže i odgovorite im putem sustava za tiketing.

Drupal

Prednosti korištenja Drupala su visoka razina sigurnosti, upravljanje stranicama iz jednog sučelja, optimizacija sadržaja za uređaje i ekstenzije modula.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo