Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
LiveAgent je softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver pozivnog centra za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Imaju podršku, blog, akademiju, rječnik i webinare. LiveAgent nudi plaćene funkcionalnosti, integracije i alternative. Tvrtka je osvojila nagrade i certifikate te ima recenzije korisnika. Također nude VoIP partnere i affiliate program. Postanite njihov partner i učite kroz njihove predloške i test tipkanja. Sales contacts i društveni kanali su dostupni, a pretplata na newsletter pruža najnovije vijesti o LiveAgent. Quality Unit, LLC zadržava sva prava. Vaš račun će biti instaliran uskoro, a status instalacije se može pratiti u stvarnom vremenu.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.