Tražite pravualternativu za SysAid?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja Dixa alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć?

LiveAgent vam nudi intuitivno sučelje puno korisnih alata za brzo rješavanje problema vaših klijenata. Prebacite se na našu korisničku podršku i poboljšajte vaše upravljanje tiketima s našim višekanalnim sustavom za tiketing koji objedinjuje svu vašu komunikaciju. Iskoristite prednosti automatizacije i integracija da poboljšate vaš tijek rada. Saznajte više o LiveAgent-u ili započnite besplatni 14-dnevni probni period danas za pravo LiveAgent iskustvo.

SysAid vs LiveAgent

Značajke Liveagent SysAid
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing.
SysAid nudi ticketing.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat.
SysAid nudi Live Chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
SysAid ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal.
SysAid nudi samouslužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
SysAid ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
SysAid ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
SysAid ne nudi Instagram integration.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
SysAid ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja.
SysAid nudi bazu znanja.
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
SysAid nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
SysAid nudi automatizaciju i pravila.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
SysAid nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
SysAid ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
SysAid ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
SysAid nudi neograničenu povijest.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
SysAid nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad.
SysAid nudi neograničen broj chat dugmadi.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
SysAid nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
SysAid ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
SysAid nudi neograničenu 24/7 podršku.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Poboljšajte vaše upravljanje korisničkom službom

LiveAgent nudi podršku za razne komunikacijske kanale podržanu s dodatnim značajkama. Možete ih koristiti da doprete do više klijenata i brže riješite njihove probleme. Iskoristite prednosti email tiketinga, live chata, centra za pozive, korisničkog portala ili društvenih medija – Facebooka, Twittera i Instagrama. Budite sveprisutni zahvaljujući ujedinjenoj platformi i pružite najbolju moguću korisničku službu.

Efikasno rješenje za produktivnije agente

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Najbrži live chat na tržištu

Podignite vašu korisničku službu na veću razinu uz najbrži dostupni live chat widget. S brzinom prikaza chata od 2.5 sekunde, možete rješavati probleme brže i zauzvrat dobiti bolje ocjene od strane klijenata i korisnika. Sučelje je jednostavno za korištenje i olakšava svima da stupe u kontakt s vama, dok vam dodatne značajke pružaju potpunu vidljivost vaših online posjetitelja.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Pružite najbolje korisničko iskustvo uz live chat

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Napredan tijek rada i nadzor mreže

Upravljanje korisničkom službom je lako kada ste podržani analitikom, nadzorom, glatkim tijekovima rada i integracijama. LiveAgent vam omogućuje da poboljšate vaš tijek rada, kreirate automatizacije, nadzirete vaš uspjeh i integrirate aplikacije koje svakodnevno koristite, sve u jednom. Pogledajte naše stranice značajki i integracija da saznate više.
Pokretački softver

Jeste li znali?

Osnovan 2006, LiveAgent je bio prvo rješenje na tržištu koje je nudilo live chat i mogućnosti korisničke podrške. Od 2021., LiveAgent je najviše puta recenzirano i najbolje ocijenjeno rješenje korisničke službe na tržištu, koje poslužuje preko 150 milijuna korisnika i 40.000 poduzeća diljem svijeta.
30%

Ostvarite veći prihod

Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo koje povećava prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Obradujte vaše klijente s munjevito brzim odgovorima.

16×

Poboljšajte vrijednost klijenta

Ostvarite više prodaja zadržavanjem vjernosti klijenata prema vašem brendu.

Uštedite više s LiveAgentom

Postanite zadovoljni korisnik

Možete nas pitati bilo što, bilo kad, zahvaljujući našoj 24/7 korisničkoj podršci. Tu smo za vas ako imate neki problem, tražite informacije ili želite saznati nešto više. Kontaktirajte nas putem chat poruka, emaila ili nas nazovite i učinit ćemo sve da vam pomognemo.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketingi automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Spremni ste isprobati?

Pridružite se LiveAgent-u i postanite sretni korisnik već danas. Pogledajte naše pristupačne cjenovne planove prikladne za poduzeća u svim veličinama i granama industrije. Ili jednostavno započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period. Baz ikakvih obaveza i bez pružanja informacija o kreditnoj kartici.

Usporedite LiveAgent s ostalim alternativama

    Related Articles to SysAid alternativa
    Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.

    Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u

    Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.

    LiveAgent je alat za podršku koji omogućuje kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete, te dodavanje oznaka za kategorizaciju i prioritetizaciju. Pruža učinkovitu komunikaciju s klijentima i nudi besplatni demo.

    LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do

    LiveAgent je alat za podršku koji omogućuje kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete, te dodavanje oznaka za kategorizaciju i prioritetizaciju. Pruža učinkovitu komunikaciju s klijentima i nudi besplatni demo.

    Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

    Kako dodati live chat u Open Cart store

    Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    Prednosti live chata uključuju brze odgovore na upite klijenata, angažman s više klijenata istovremeno i praćenje angažmana korisnika. Transkripti razgovora pomažu u poboljšanju kvalitete usluge. Isprobajte besplatno na ladesk.com.

    Prednosti live chata i kako ga koristiti

    Prednosti live chata uključuju brze odgovore na upite klijenata, angažman s više klijenata istovremeno i praćenje angažmana korisnika. Transkripti razgovora pomažu u poboljšanju kvalitete usluge. Isprobajte besplatno na ladesk.com.

    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled

    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x