Tražite pravualternativu za SysAid?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja Dixa alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć?

LiveAgent vam nudi intuitivno sučelje puno korisnih alata za brzo rješavanje problema vaših klijenata. Prebacite se na našu korisničku podršku i poboljšajte vaše upravljanje tiketima s našim višekanalnim sustavom za tiketing koji objedinjuje svu vašu komunikaciju. Iskoristite prednosti automatizacije i integracija da poboljšate vaš tijek rada. Saznajte više o LiveAgent-u ili započnite besplatni 14-dnevni probni period danas za pravo LiveAgent iskustvo.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć? - LiveAgent is a fully equipped help-desk and live-chat software. LiveAgent enables you to streamline all your communication channels into one universal inbox which can be accessed by your whole customer support team. Zoho CRM 4.5 (37 reviews) Starting at $ 10, Zoho Recruit 4.7 (216 reviews) starting at $ 0, Manatal 5 (36 reviews)starting at $ 15.
  • Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć? - LiveAgent is a fully-featured web-based live chat and helpdesk software. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Join companies like BMW, Yamaha, Huawei and Oxford University in providing world-class customer service.
  • Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć? - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders

SysAid vs LiveAgent

Značajke Liveagent SysAid
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing.
SysAid nudi ticketing.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat.
SysAid nudi Live Chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
SysAid ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal.
SysAid nudi samouslužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
SysAid ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
SysAid ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
SysAid ne nudi Instagram integration.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
SysAid ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja.
SysAid nudi bazu znanja.
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
SysAid nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
SysAid nudi automatizaciju i pravila.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
SysAid nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
SysAid ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
SysAid ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
SysAid nudi neograničenu povijest.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
SysAid nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad.
SysAid nudi neograničen broj chat dugmadi.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
SysAid nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
SysAid ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
SysAid nudi neograničenu 24/7 podršku.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Poboljšajte vaše upravljanje korisničkom službom

LiveAgent nudi podršku za razne komunikacijske kanale podržanu s dodatnim značajkama. Možete ih koristiti da doprete do više klijenata i brže riješite njihove probleme. Iskoristite prednosti email tiketinga, live chata, centra za pozive, korisničkog portala ili društvenih medijaFacebooka, Twittera i Instagrama. Budite sveprisutni zahvaljujući ujedinjenoj platformi i pružite najbolju moguću korisničku službu.

Efikasno rješenje za produktivnije agente

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Najbrži live chat na tržištu

Podignite vašu korisničku službu na veću razinu uz najbrži dostupni live chat widget. S brzinom prikaza chata od 2.5 sekunde, možete rješavati probleme brže i zauzvrat dobiti bolje ocjene od strane klijenata i korisnika. Sučelje je jednostavno za korištenje i olakšava svima da stupe u kontakt s vama, dok vam dodatne značajke pružaju potpunu vidljivost vaših online posjetitelja.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Pružite najbolje korisničko iskustvo uz live chat

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Napredan tijek rada i nadzor mreže

Upravljanje korisničkom službom je lako kada ste podržani analitikom, nadzorom, glatkim tijekovima rada i integracijama. LiveAgent vam omogućuje da poboljšate vaš tijek rada, kreirate automatizacije, nadzirete vaš uspjeh i integrirate aplikacije koje svakodnevno koristite, sve u jednom. Pogledajte naše stranice značajki i integracija da saznate više.
Pokretački softver

Jeste li znali?

Osnovan 2006, LiveAgent je bio prvo rješenje na tržištu koje je nudilo live chat i mogućnosti korisničke podrške. Od 2021., LiveAgent je najviše puta recenzirano i najbolje ocijenjeno rješenje korisničke službe na tržištu, koje poslužuje preko 150 milijuna korisnika i 40.000 poduzeća diljem svijeta.
Jeste li znali?
30%

Ostvarite veći prihod

Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo koje povećava prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Obradujte vaše klijente s munjevito brzim odgovorima.

16×

Poboljšajte vrijednost klijenta

Ostvarite više prodaja zadržavanjem vjernosti klijenata prema vašem brendu.

Uštedite više s LiveAgentom

Postanite zadovoljni korisnik

Možete nas pitati bilo što, bilo kad, zahvaljujući našoj 24/7 korisničkoj podršci. Tu smo za vas ako imate neki problem, tražite informacije ili želite saznati nešto više. Kontaktirajte nas putem chat poruka, emaila ili nas nazovite i učinit ćemo sve da vam pomognemo.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketingi automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Spremni ste isprobati?

Pridružite se LiveAgent-u i postanite sretni korisnik već danas. Pogledajte naše pristupačne cjenovne planove prikladne za poduzeća u svim veličinama i granama industrije. Ili jednostavno započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period. Baz ikakvih obaveza i bez pružanja informacija o kreditnoj kartici.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako se LiveAgent uspoređuje sa SysAidom?

LiveAgent nudi sljedeće dodatne značajke u odnosu na SysAid: pozivni centar, integracije društvenih medija, neograničeno snimanje poziva, IVR i video pozivi.

Koje su dodatne prednosti korištenja LiveAgent u odnosu na SysAid?

Dodatne prednosti korištenja LiveAgent -a nad SysAid -om uključuju povećano zadovoljstvo korisnika, zadržavanje korisnika, smanjenje troškova korisničke podrške, smanjenu stopu odbijanja i bolji tijek rada agenata.

Povezani resursi zaSysAid alternativa

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo