TražiteConnectWise alternativu?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja ConnectWise alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosadio vam je vaš softver za korisničku podršku?

Prebacite se na LiveAgent – namjenski help desk softver i dobijte pristup tiketing sustavu koji može obrađivati ​​zahtjeve korisnika sa svih važnih komunikacijskih kanala. Pružite podršku s tiketing rješenjem koje može rješavati e-mail, live chat, pozivni centar, korisnički portal, pa čak i društvene medije.

Pružite bolju korisničku uslugu rješenjem koje vam omogućuje više. Nastavite čitati kako biste saznali više o našem softveru za korisničku podršku ili započnite svoje besplatno 14-dnevno probno razdoblje već danas.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • Dosadio vam je vaš softver za korisničku podršku? - LiveAgent is a fully equipped help-desk and live-chat software. LiveAgent enables you to streamline all your communication channels into one universal inbox which can be accessed by your customer support team.
  • Dosadio vam je vaš softver za korisničku podršku? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Dosadio vam je vaš softver za korisničku podršku? - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders

ConnectWise vs LiveAgent brza usporedba

Značajke Liveagent ConnectWise
Tiketing
Sadrži upravljački alat koji procesuira i katalogizira zahtjeve korisničke službe.
LiveAgent nudi tiketing.
ConnectWise nudi tiketing.
Live Chat
Chat widget u realnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
ConnectWise nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za pozivanje i primanje poziva koristeći automatsku distribuciju poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
ConnectWise nudi pozivni centar.
Samoposluga
Značajka koja vam omogućava izgradnju korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati i dobiti pristup prošlim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
ConnectWise nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja na društvenim medijima izravno iz softvera za korisničku podršku.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
ConnectWise ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na tvitove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
ConnectWise ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja na društvenim medijima izravno iz softvera za korisničku podršku.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
ConnectWise ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje i prenošenje svih Viber poruka izravno iz softvera za korisničku podršku..
LiveAgent nudi Viber integraciju.
ConnectWise ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži bitne informacije uključujući rješenja najčeščih problema, FAQ i razne vodiče.
LiveAgent nudi bazu znanja.
ConnectWise nudi bazu znanja.
Korisnički forum
Online forum za raspravu namijenjen vašim klijentima i smješten unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
ConnectWise nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati i izbjeći ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
ConnectWise nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koji omogućuje različitim aplikacijama da rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
ConnectWise nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućuje pozivateljima navigaciju kroz telefonski sustav prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
ConnectWise ne nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom, ili Facetime pozivi.
LiveAgent nudi video pozive.
ConnectWise ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi ne ističu niti se brišu -- možete ih vidjeti bilo kada.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
ConnectWise nudi neograničenu povijest.
Neograničene web stranice
Možete koristiti ovaj softver na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
ConnectWise nudi neograničene web stranice.
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na vašim web stranicama.
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
ConnectWisenudi neograničene chat gumbe.
Neograničen broj tiketa/emailova
Možete primiti neograničen broj emailova i tiketa.
LiveAgent nudi neograničen broj emailova i tiketa.
ConnectWise nudi neograničen broj emailova i tiketa.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni i odlazni poziv i reproducirajte snimku bilo kad.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
ConnectWise nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je tu 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
ConnectWise nudi neograničenu 24/7 podršku.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Rješenje namijenjeno upravljanju tiketima

LiveAgent tiketing sustav je izrađen za pružanje najbolje korisničke podrške. On ujedinjuje svu komunikaciju na jedno prikladno mjesto na kojem možete rješavati upite korisnika iz više komunikacijskih kanala. Naš tiketing sustav je podržan funkcionalnostima koje vam pomažu stvoriti nesmetan tijek rada i riješiti sve na vrijeme.

Unficirana platforma za pružanje odlične korisničke službe

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pobrinite se za korisnike putem live chata

Live chat je nevjerojatan alat za pružanje pouzdane i brze korisničke podrške. Sve što trebate je postaviti live chat widget na svoju web stranicu. Jednostavan je za postaviti i ne morate biti stručnjak kako biste rukovali s njim. LiveAgent-ov live chat widget je najbrži, s brzinom prikaza chata od 2,5 sekunde.

Također je podržan značajkama poput prikaz tipkanja u stvarnom vremenu i proaktivnih chat pozivnica za povećanje angažmana klijenata. Pogledajte potpuni popis chat značajki ili ga isprobajte sami.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Pružite zadovoljstvo korisnicima koristeći naš live chat

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Širok spektar značajki u jednoj platformi

Email, live chat, pozivni centar, korisnički portal, Viber, Facebook, Twitter i Instagram – dobijte pristup svim komunikacijskim kanalima koji su vam potrebni za pružanje najbolje korisničke podrške s jedne platforme. Sve to je podržano zahvaljujući brojnim značajkama koje vam pomažu rukovati s upitima korisnika. Nadalje, možete birati između preko 140 integracija s drugim aplikacijama koje svakodnevno koristite kako bi kreirali unificirane tijekove rada.

Pionirski softver

Jeste li znali?

Osnovan 2006. godine, LiveAgent je prvo rješenje na tržištu koje nudi mogućnosti live chata i korisničke službe. Od 2021. LiveAgent je najbolje ocijenjeno i najrecenziranije rješenje za korisničku službu na tržištu i koristi ga preko 150 milijuna korisnika i 40 000 poduzeća širom svijeta.

30%

Ostvarite veće prihode

Kreirajte nezaboravno korisničko iskustvo kako bi povećali prihode.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite vaše korisnike s munjevito brzim odgovorima.

16×

Povećajte vrijednost kupaca

Ostvarite veću prodaju zadržavanjem vjernosti kupaca vašem brendu.

Uštedite više uz LiveAgent

Zadovoljstvo korisnika je naš najveći prioritet

Pružamo najbolju korisničku podršku koju možemo kako biste i vi mogli učiniti isto za svoje klijente. Naši agenti za podršku na raspolaganju su vam 24/7 kako bi osigurali da nas možete kontaktirati kad god zatreba . Možete nas kontaktirati putem e-maila, live chata, telefona ili pogledajte članke na našem korisničkom portalu. Isprobajte LiveAgent već danas i postanite sretni klijent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni live chat, tiketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim klijentima.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Postanite zadovoljni klijent već danas

Zanimaju vas naše cijene? Pogledajte naše povoljne cjenovne planove i otkrijte koji plan je idealan za vaše poduzeće. Počnite koristiti LiveAgent već danas s našim besplatnim 14-dnevnim probnim razdobljem i otkrijte što ga čini izvrsnom ConnectWise alternativom.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kakav je LiveAgent u usporedbi s ConnectWise-om?

LiveAgent nudi značajke koje ConnectWise nema : Facebook integracija, Twitter integracija, Viber integracija, Instagram integracija, IVR, video pozivi.

Koje dodatne prednosti imamo koristeći LiveAgent, a ne ConnectWise?

Dodatne prednosti korištenja LiveAgent-a umjesto ConnectWise-a uključuju povećano zadovoljstvo korisnika, zadržavanje klijenata, smanjen trošak korisničke službe, smanjena stopa odljeva i bolji radni tijek agenata.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo