LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
Korisnička služba – Savjeti za društvene medije
LiveAgent nudi alate za korisničku podršku putem društvenih medija, integraciju s društvenim mrežama, alate za suradnju i podršku s kolegama. Besplatna registracija i podrška za Facebook, Twitter i Instagram kanale. Alati za komunikaciju i personalizirani sadržaj također su dostupni.
Kako zamijeniti zadani logo u LiveAgent-u
Zamijenite zadani logo u LiveAgent-u kako biste uspostavili identitet brenda i izgradili povjerenje kod klijenata. Video vodič olakšava postupak zamjene loga. Besplatno kreirajte račun i isprobajte!
Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva
Paula Kennedy, liderica u CX industriji, vidi AI inovacije kao priliku za poboljšanje korisničkog iskustva i za podizanje industrije na višu razinu uz pomoć novih tehnologija i vještina.
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.