LiveAgent live chat – recenzija

LiveAgent-ov live chat softver nudi moćan alat za pružanje vrhunske korisničke usluge i dostupan je za prilagođavanja. Cijene su razumne u usporedbi s onim što dobivate. Možete birati iz tri paketa, svaki sa svojim jedinstvenim značajkama. Međutim, još uvijek ima prostora za poboljšanje, kao što je dodavanje brzog vodiča za novajlije.

LiveAgent live chat – recenzija
Compare LiveAgent live chat – recenzija with other in: How LiveAgent live chat – recenzija is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
3955 reviews

LiveAgent-ov live chat softver je moćan alat koji vam omogućuje pružanje vrhunske korisničke usluge, istovremeno podižući produktivnost i učinkovitost vašeg kontaktnog centra.

Pricing
Starting from:
$ besplatno   mjesečno
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4.8
Korisničko iskustvo
5
Cijena
5
Implementacija
4.5

Key takeaways

Pros

  • Prikaz tipkanja u stvarnom vremenu
  • Cjenovno pristupačan
  • Prilagodljiv live chat gumb
  • Vrlo responzivan

Cons

  • Postavljanje može biti izazovno za nove korisnike

Početak rada s LiveAgent-om

Prijavljivanje za probnu verziju LiveAgent-a je izuzetno jednostavno. Nakon što popunite obrazac za prijavu i potvrdit svoju email, sve je spremno. Možete istražiti stranicu “Početak“, ali ja sam odmah krenuo s postavljanjem svog live chata.

Iz Upravljačke ploče, kliknite na Chatovi u lijevom panelu. Od tamo kliknite na Chat gumbe i spremni ste za početak postavljanja vašeg live chat rješenja.

Steps-to-create-a-Chat-button-in-LiveAgent

LiveAgent vam omogućuje dosta toga kada se radi o konfiguraciji i prilagodbi vašeg live chata. Nakon što kliknete na veliki narančasti gumb Kreiraj, možete postaviti gotovo sve tako da live chat gumb izgleda u skladu s vašim web mjestom, a razgovor s posjetiteljima i agentima je ugodan za sve.

LiveAgent-ova konfiguracija chat gumba

Možete posebno postaviti gumb za online i offline razgovor, prilagoditi prozorčić za chat, čak i koristiti kontakt obrazac za svoje klijente da ispune ako niste online.

Ugodno me iznenadilo koliko se može promijeniti i prilagoditi po želji. Sve, od položaja gumba na web stranici do njegove animacije (naravno, odabrao sam skakanje), može se prilagoditi, tako da ste 100% zadovoljni ne samo izgledom, već i funkcionalnošću gumba.

Zabavljao sam se isprobavajući različite kombinacije boja i postavljajući poruke dobrodošlice.

Prilagodite svoj chat prozorčić u LiveAgent-u

Nakon što sam bio zadovoljan s izgledom svega, prešao sam na karticu Integracija. Ovdje je LiveAgent generirao kod za mene koji sam trebao zalijepiti u odjeljak svoje web stranice i sve je bilo spremno.

LiveAgent - live chat gumb na web stranici

LiveAgent značajke i korisničko sučelje

LiveAgent se pokreće u vašem pregledniku, stoga nije važno koji OS koristite. LiveAgent-ova web aplikacija je kompatibilna s Chromeom, Edgeom, Safarijem, Firefoxom i Operom.

LiveAgent-ov live chat softver zadovoljava sve potrebe u pogledu prilagođavanja. Već u početnoj konfiguraciji imate obilje mogućnosti prilagođavanja.

LiveAgent - stil chat widgeta

Praktično je to što možete napisati vašu automatsku poruku dobrodošlice u jednom od prvih koraka postavljanja chat gumba. Po mom mišljenju, ova funkcionalnost čini automatizaciju više pristupačnom od samog početka. LiveAgent radi sjajan posao osnažujući svoje korisnike da se uhvate u koštac s naprednijim funkcijama koje bi inače mogli previdjeti ili ostaviti “za kasnije”.

Još jedna korisna značajka su unaprijed postavljene predložene poruke. Kada razgovarate s posjetiteljem web stranice, LiveAgent vam nudi širok izbor unaprijed postavljenih poruka, a čak vam i omogućuje pisanje vlastitih. Pretraživač također omogućuje agentima pregled postavljenih odgovora u slučaju da ste postavili više njih, a nema vremena za pregledavanje.

Predefinirane poruke - Macros značajka u LiveAgent-u

Naravno, moramo razgovarati o pregledu tipkanja u stvarnom vremenu. Ova funkcija možda se ne čini toliko važnom, ali jednom kada počnete koristiti, nikada se nećete vratiti. Iako korisna za agente, moć pregleda tipkanja je u iskustvu klijenta. Kada agent vidi što posjetitelj želi pitati prije nego što pošalje poruku, može munjevito odgovoriti na pitanje.

LiveAgent-ova značajka za pregled tipkanja u stvarnom vremenu

Drugi značajni elementi uključuju dodavanje bilješki u chat, tako da agent može zapisati dodatne detalje i kasnije im se vratiti. Također može dodati te bilješke u podatke posjetitelja koji su dostupni na lijevoj strani zaslona tijekom cijele chat sesije i kasnije se mogu pohraniti u LiveAgent CRM-u.

Zadnje, ali ne manje važno, ugodno me iznenadila anketa o zadovoljstva koju LiveAgent-ov softver nudi automatski nakon završetka chata. Ovo je sjajna opcija za posjetitelje jer se ne moraju vraćati kasnije, primati email ili se prijavljivati samo da bi poslali povratne informacije. Sve što trebaju učiniti je odabrati razinu zadovoljstva i završiti s time u samo nekoliko sekundi.

LiveAgent - ocijenite agentov odgovor

Netom nakon toga, agent može vidjeti njihovu ocjenu.

LiveAgent - agent je dobio ocjenu

LiveAgent live chat izvedba i korisničko iskustvo

LiveAgent-ov live chat je brz, responzivan i izuzetno jednostavan za upotrebu, kako za agente tako i za posjetitelje web stranica. Sve je jasno i praktično raspoređeno, tako da ga možete koristiti čak i ako niste posebno tehnološki potkovani.

Kada pokrenete razgovor, LiveAgent-ov tiketing softver automatski stvara tiket. Agent prima obavijest koja ih odmah vodi do novog chata. Tamo mogu vidjeti sve osnovne informacije posjetitelja, uključujući njihovu IP adresu, preglednik i informaciju o prijavi. Prilaganje datoteka također funkcionira bez problema i na strani agenta i posjetitelja.

CRM - Uvidi u klijente unutar LiveAgent-a

Korisničko sučelje je vrlo čisto i jednostavno za navigaciju, tako da agenti ne bi smjeli imati problema s rješavanjem više chatova odjednom. U svrhu bolje produktivnosti i učinkovitosti, ovo live chat rješenje vam omogućuje prebacivanje chata na druge agente izravno iz prozora za chat.

Jedino što bi moglo još više poboljšati korisničko iskustvo jest dodavanje brzog vodiča na početku, tako da čak i ako netko nije upoznat s takvim softverom, odmah može pronaći sve što mu je potrebno. Međutim, dobra zamjena je LiveAgent-ov portal za podršku, gdje možete pronaći vodiče, upute i savjete za rješavanje problema u slučaju da naiđete na bilo kakve poteškoće.

Cijene

Free

LiveAgent-ove značajke možete koristiti besplatno, uz ograničenja. Ovaj plan uključuje značajke poput 7-dnevnog prikaza povijesti tiketa, 1 gumba za live chat, osnovnog izvještavanja i nekoliko drugih.

Small

Ovaj paket od $9 mjesečno po agentu uključuje proširene verzije svih značajki koje možete pronaći u besplatnoj verziji. Neki od proširenih značajki uključuju neograničenu povijest tiketa, korisničku službu, integracije putem API-ja, izvještavanje i druge.

Medium

Ovaj cjenovni paket košta $29 po agentu mjesečno, a možete koristiti sve značajke iz prethodnih paketa, plus snažnije dodatke. Neke od funkcija u kojima možete uživati su neograničeni chat gumbi, proaktivne pozivnice za chat, napredno upravljanje povratnim informacijama, praćenje posjetitelja u stvarnom vremenu, pa čak i integracije s društvenim medijima.

Large

Ovo je najopsežniji LiveAgent-ov paket koji košta $49 po agentu mjesečno. Osim svih značajki iz nižih paketa, možete imati pozivni centar prepun značajki poput IVR-a, video poziva, neograničenog snimanja poziva, preusmjeravanja poziva, transfera i puno više.

Zaključak

Kada bih trebao opisati rad s LiveAgent-ovim live chat softverom, rekao bih da je jednostavno ugodan. Nema puno toga za kritizirati ni s gledišta korisnika softvera ni s gledišta posjetitelja web stranice.

Iako bi nekoliko usputnih kratkih interaktivnih vodiča moglo biti korisno, čak i kao osoba koja nije previše tehnološki potkovana nisam imao nikakvih problema s postavljanjem i pokretanjem svega. Postavljanje je vrlo jednostavno, prilagodba se čini neograničenom, a ukupna funkcionalnost chat gumba je, prema mom iskustvu, izvrsna.

Ono što čini LiveAgent-ov live chat izvanrednim je pregled tipkanja u stvarnom vremenu. Mogu vidjeti kako donosi mnoge koristi malim timovima za korisničku podršku, kao i velikim. Mogućnost “čitanja misli klijenta” može biti neprocjenjiva kad je riječ o pružanju brze i personalizirane podrške.

Sažimajući cjelokupno iskustvo, svakodnevno bih rado koristio LiveAgent-ov chat widget kao rješenje za instant poruke na svojoj web stranici. Ovisno o tome koji plan odaberete, čini se kao sjajna opcija za timove s velikim brojem poruka, kao i za male tvrtke koje žele ostati u kontaktu.

Uobičajena pitanja i problemi

Live chat gumb na mojoj stranici prikazuje da sam offline čak i kada sam prijavljen

Postoji mnogo razloga zašto se to može dogoditi. Prva stvar koju možete pokušati je osvježiti svoju web stranicu. Ako to ne pomogne, možete provjeriti koji Odjeli mogu koristiti live chat gumb i prilagoditi postavke. Također možete pogledati da li je kod ispravan. Ako ste ponovno instalirali aplikaciju, novi ID gumba može biti drugačiji od starog, što može uzrokovati problem.

Moji agenti za korisničku podršku nemaju vremena da odgovore na sve dolazne chatove

LiveAgent-ov live chat softver vam omogućuje postavljanje preusmjeravanja tiketa, tako da agenti ne budu zatrpani s previše razgovora i vaš kontakt centar ostaje produktivan. Da biste to postavili, idite na Konfiguraciju > Chat  > Postavke. Ovdje čak možete konfigurirati i trajanje pauze koje vaši agenti mogu zatrebati između odgovaranja na poruke.

Product reviews

Reviews - Recenzije Softvera Baze Znanja - Liveagent

Reviews - Recenzije Softvera Baze Znanja - Liveagent

LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi različite alate kao što su VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver i sustav za upravljanje pritužbama. Također nude affiliate program za partnere. Posjetitelji web stranice mogu se prijaviti na newsletter kako bi dobili najnovije vijesti i ažuriranja o LiveAgentu. Korisnicima koji se registriraju, LiveAgent će poslati poruku s podacima za prijavu čim im račun bude instaliran. Web stranica koristi kolačiće u skladu s njihovom politikom privatnosti i cookie pravilima.

Razmišljate o HelpOnClick-u za vaše live chat potrebe? Pogledajte našu recenziju i saznajte kako je prošao na našim općenitim testovima.

HelpOnClick live chat – recenzija

HelpOnClick je softversko rješenje za live chat koji omogućuje prilagodbu funkcionalnosti gumba za chat idealno prema branding-u vaše web stranice. Live chat softver prikuplja korisne informacije kao što su lokacija posjetitelja, pretraživač i IP adresa. Međutim, neke značajke, poput pregleda tipkanja u stvarnom vremenu, nedostaju, a besplatni paket omogućuje samo jednog operatera s ograničenim chatovima. Softver također ima problem s korisničkim iskustvom, a različiti paketi uzimaju od $12.99 do čak $49.99 po agentu mjesečno.

Reviews - Recenzije Softvera Baze Znanja - Guru

Reviews - Recenzije Softvera Baze Znanja - Guru

Guru softver za bazu znanja nudi vrlo dobre funkcionalnosti i velike mogućnosti prilagodbe. Cijena je poštena, s tri cjenovna plana za različite ciljane skupine, uključujući i besplatnu opciju. Uređivač članaka i sučelje su vrlo jednostavni za korištenje s laganom navigacijom. Jedinu potencijalnu poteškoću može predstavljati problem isporuke pozivnica za nove korisnike.

Tražite chatbot alat za vašu kompaniju? Pridružite nam se u detaljnoj recenziji Tidio chatbota da vidite je li on pravi alat za vaše potrebe.

Tidio chatbot – recenzija

Tidio chatbot je jednostavan za korištenje i besplatan softver koji nudi četiri cjenovna plana. Uključuje live chat, chatbotove, email podršku, integraciju s aplikacijama treće strane i informacije o posjetiteljima. Tidio chatbot cijene variraju od besplatnog do najskupljeg plana koji ima sve značajke iz prethodnih planova. Mogući problemi uključuju ne pojavljivanje chat widgeta na web stranici i nedostatak chat poruka. Tidio chatbotovi lako se testiraju i prenose chat prema operateru.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo