Želja za posjedovanjem kuće ili neke druge vrste nekretnine je svojstvena ljudima. Većina populacije je kupila ili će kupiti svoju novu nekretninu od ovlaštene agencije za nekretnine ili agenta.
To znači ogroman broj mogućih kupaca. Ali dani kada je bilo dovoljno imati privlačnu sliku nekretnina na prozoru vaše agencije su gotovi. Naravno, to je još uvijek potrebno, ali znatan dio kupaca je preselio svoju pažnju online.
Kupovina bilo čega online zna biti teška. Glavni razlog je to što ne možete vidjeti proizvod u stvarnosti prije donošenja odluke o kupnji.
Kupovina nekretnine je još stresnija na ovaj način. Želite imati mogućnost interakcije, provjeriti svaku sobu, pročitati ugovor i da vam posrednik odmah odgovori na sva pitanja i brige koje možete imati.
Telefon je dobar način za to, ali live chat je prikladnija i produktivnija opcija za online komunikaciju.
Jeste li spremni poleći kamen temeljac uspjeha vaše korisničke službe?
Pa, počnimo.
Započnite online podršku na pravi način i pružite pozitivno iskustvo online klijentima koji traže svoj novi dom.
Takozvano gledanje izloga je bila prilika za potencijalnog kupca da provjeri svojstva nekretnina koje je agencija izlagala.
Šansa za privlačenje pažnje mogućeg kupca je također redefinirana online. Promatranjem je zaključeno da imate između 5 i 10 minuta za privući pažnju potencijalnog kupca.
Vremenski i strateški pozicionirane proaktivne chat pozivnice na stranicama koje rutinski generiraju visoki promet, na primjer, stranice proizvoda ili cijena.
Iako je live chat primarno aktivni alat za razgovor u realnom vremenu, također nudi značajke za komunikaciju izvan radnih sati, a to su obrasci za kontakt. Kao i ostale značajke, obrasci za kontakt su potpuno prilagodljivi.
Zbog različitih razloga, ponekad nije moguće zakazati razgledavanje nekretnine. Ali s dodanom značajkom za video chat, vaši agenti za nekretnine mogu ponuditi virtualne obilaske za moguće kupce. LiveAgent video chat je baziran na pregledniku, i jer je dio vašeg računa, nisu vam potrebne nikakve dodatne aplikacije treće strane za pokretanje. Ili kreirajte ili izaberite video chat gumb iz naše galerije i smjestite ga na web stranicu da možete uživati u razgovoru licem u lice u realnom vremenu.
Live chat može povećati agentov udio u profitu jer je lako nadgledati stopu konverzije i stoga precizno nagraditi agenta provizijom.
Pristupačnija je metoda pružanja online pomoći za buduće, moguće i regularne klijente nego telefonska ili email podrška. Značajna razlika je u tome da vam za rukovanje više live chatova ne treba ogroman broj agenata.
Jedan agent može voditi više chatova u isto vrijeme. Brzi i tematski odgovori štede vaše vrijeme. Slanje važnih dokumenata daje vašim klijentima ideju o financijskim i legalnim aspektima kupovine nekretnine.
Uspješna live chat interakcija ne bi postojala bez vještog i stručnog osoblja. Oni su najvažniji dio pozitivnog korisničkog iskustva i na kraju, konverzije.
Online komunikacija je drukčija nego standardna interakcija licem u lice na koju su agenti navikli u prošlosti. Ako želite pružiti visoko personaliziranu i ljudsku chat uslugu, postoje specifične smjernice koje vaši agenti za nekretnine trebaju slijediti.
Agenti za nekretnine su i konzultanti koji vode investitore u njihovoj potrazi za nekretninom, tako da je praktični trening i bonton nevjerovatno bitan..
Posljedično, moći ćete odlučiti koji agent će voditi vašu chat službu. Stvar je u tome da nije svatko stvoren za to, a neki agenti su skloniji greškama nego ostali.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Live chat i njegovo značajke su dio našeg višekanalnog softvera korisničke službe.
Izvorna integracija urađena kako treba. Jednostavno kopirajte i zalijepite kratki HTML kod u vaš LiveAgent račun, i chat gumb će se pojaviti na vašoj ili web stranici vašeg klijenta, spreman za bilo koji dolazni zahtjev za chat. Dodatna prednost je integracija sa softverom treće strane ili aplikacijom.
Zaštita podataka, sigurnost računa i pitanja privatnosti su bitne teme za svakoga tko se bavi i održava online posao. LiveAgent nije iznimka. Ovo se neke od najvažnijih sigurnosnih značajki.
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent-ovu politiku zaštite podataka.
Ako želite saznati više, produžite na našu bazu znanja za dodatne informacije.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.
The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.
More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.
The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.
The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
LiveAgent i Apty su samo neki od uslužnih programa samoposlužne korisničke službe dostupnih na tržištu. Ove usluge nude automatizaciju i rješenja za praćenje performansi, a nude besplatnu probnu verziju. Usluga Solvvy nudi napredne chatbotove i skalabilno personalizirano korisničko iskustvo. Probna verzija samoposlužnih softverskih rješenja korisna je za poduzeća kako bi testirala najvažnije značajke i odabrala pravi proizvod za svoje potrebe. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju od 14 dana.
Softver za dolazne pozive call centra
Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.
Live chat za obrazovne i nevladine organizacije
Live chat predstavlja efikasno rješenje za obrazovne i nevladine organizacije u pogledu podrške korisnicima i povećanja njihovog angažmana. Agenti mogu rješavati više chatova istovremeno, a chat omogućuje korisnicima da dobiju brze odgovore na pitanja i potrebe. Što je još važnije, smanjuje se količina upita za podrškom putem telefona i maila. Live chat također nudi brojne značajke, poput proaktivnih chat pozivnica, standardnih odgovora i univerzalne ulazne pošte. Na taj način organizacije mogu učinkovitije komunicirati sa svojim donatorima ili studentima i optimizirati svoju strategiju prikupljanja sredstava i upisa.
Live chat za e-commerce i usluge
Live chat je koristan za ciljanje klijenata. Prilagodljive značajke, kao što su pregled chata, obrazac prije chata i univerzalna ulazna pošta, poboljšavaju razgovor i pomažu u razvijanju CRM podataka. Live chat također pruža alate za povećanje prodaje i zadržavanja klijenata, uključujući pametne odgovore, pregled tipkanja u realnom vremenu i chat distribuciju. Ankete poslije chata mogu se koristiti za poboljšanje navigacije web stranice i za optimiziranje sadržaja. Važne vještine za live chat agente uključuju računalnu sposobnost, odlično znanje gramatike, multitasking, znanje o poslovanju i proizvodima, brzo razmišljanje, odlične komunikacijske vještine, profesionalnost i ljubaznost. LiveAgent nudi besplatni test tipkanja i konkurentnu cijenu za jednog agenta.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma