Live chat za industriju nekretnina

Zadivite vaše klijente i povećajte njihovo zadovoljstvo
  • ✓ Bez troškova postavljanja   
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Animacija zaglavlja
Helpdesk softver

Želja za posjedovanjem kuće ili neke druge vrste nekretnine je svojstvena ljudima. Većina populacije je kupila ili će kupiti svoju novu nekretninu od ovlaštene agencije za nekretnine ili agenta.

To znači ogroman broj mogućih kupaca. Ali dani kada je bilo dovoljno imati privlačnu sliku nekretnina na prozoru vaše agencije su gotovi. Naravno, to je još uvijek potrebno, ali znatan dio kupaca je preselio svoju pažnju online.

Kupovina bilo čega online zna biti teška. Glavni razlog je to što ne možete vidjeti proizvod u stvarnosti prije donošenja odluke o kupnji.

Kupovina nekretnine je još stresnija na ovaj način. Želite imati mogućnost interakcije, provjeriti svaku sobu, pročitati ugovor i da vam posrednik odmah odgovori na sva pitanja i brige koje možete imati.

Telefon je dobar način za to, ali live chat je prikladnija i produktivnija opcija za online komunikaciju.

Jeste li spremni poleći kamen temeljac uspjeha vaše korisničke službe?

Pa, počnimo.

Kako live chat može podržati industriju nekretnina?

Započnite online podršku na pravi način i pružite pozitivno iskustvo online klijentima koji traže svoj novi dom.

Takozvano gledanje izloga je bila prilika za potencijalnog kupca da provjeri svojstva nekretnina koje je agencija izlagala.

Šansa za privlačenje pažnje mogućeg kupca je također redefinirana online. Promatranjem je zaključeno da imate između 5 i 10 minuta za privući pažnju potencijalnog kupca.

Koje su prednosti live chata za pet glavnih kategorija nekretnina?

  • Rezdencijalna
  • Komercijalna
  • Industrijska
  • Prazno zemljište
  • Posebna upotreba

Vremenski i strateški pozicionirane proaktivne chat pozivnice na stranicama koje rutinski generiraju visoki promet, na primjer, stranice proizvoda ili cijena.

Real-time-chat-Proactive-invitation-LiveAgent
Primjer proaktivne chat pozivnice

Iako je live chat primarno aktivni alat za razgovor u realnom vremenu, također nudi značajke za komunikaciju izvan radnih sati, a to su obrasci za kontakt. Kao i ostale značajke, obrasci za kontakt su potpuno prilagodljivi.

Contact forms feature in Live chat software - LiveAgent
Primjer obrasca za kontakt (klikni za veću sliku)

Zbog različitih razloga, ponekad nije moguće zakazati razgledavanje nekretnine. Ali s dodanom značajkom za video chat, vaši agenti za nekretnine mogu ponuditi virtualne obilaske za moguće kupce. LiveAgent video chat je baziran na pregledniku, i jer je dio vašeg računa, nisu vam potrebne nikakve dodatne aplikacije treće strane za pokretanje. Ili kreirajte ili izaberite video chat gumb iz naše galerije i smjestite ga na web stranicu da možete uživati u razgovoru licem u lice u realnom vremenu.

Video chat u realnom vremenu, baziran na pregledniku
Primjer video chata (kliknite za veću sliku)

Live chat može povećati agentov udio u profitu jer je lako nadgledati stopu konverzije i stoga precizno nagraditi agenta provizijom.

Website monitoring-chat overview
Primjer pregleda chata (klikni za veću sliku)

Kako se live chat uspoređuje s telefonskom i online podrškom?

Pristupačnija je metoda pružanja online pomoći za buduće, moguće i regularne klijente nego telefonska ili email podrška. Značajna razlika je u tome da vam za rukovanje više live chatova ne treba ogroman broj agenata.

Jedan agent može voditi više chatova u isto vrijeme. Brzi i tematski odgovori štede vaše vrijeme. Slanje važnih dokumenata daje vašim klijentima ideju o financijskim i legalnim aspektima kupovine nekretnine.

Kako obučiti agente za nekretnine u live chat komunikaciji?

Uspješna live chat interakcija ne bi postojala bez vještog i stručnog osoblja. Oni su najvažniji dio pozitivnog korisničkog iskustva i na kraju, konverzije.

Online komunikacija je drukčija nego standardna interakcija licem u lice na koju su agenti navikli u prošlosti. Ako želite pružiti visoko personaliziranu i ljudsku chat uslugu, postoje specifične smjernice koje vaši agenti za nekretnine trebaju slijediti.

Agenti za nekretnine su i konzultanti koji vode investitore u njihovoj potrazi za nekretninom, tako da je praktični trening i bonton nevjerovatno bitan..

Etiquette in Live Customer Support | Live Agent01:13Youtube video: Etiquette in Live Customer Support
Live Agent

Posljedično, moći ćete odlučiti koji agent će voditi vašu chat službu. Stvar je u tome da nije svatko stvoren za to, a neki agenti su skloniji greškama nego ostali.

Što live chat može ponuditi da poboljša vašu korisničku službu?

  • Višekanalnu podršku
  • Poboljšano prosječno vrijeme čekanja
  • Smanjen obujam emailova
  • Veća stopa konverzije
  • Smanjena stopa odbijanja
  • Prikladnija komunikacija
  • Povećana posvećenost
  • Veća ocjena zadovoljstva korisnika

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.

Lauren Freedman – Real estate agent

Glavne značajke live chata

Live chat i njegovo značajke su dio našeg višekanalnog softvera korisničke službe.

  • Univerzalna ulazna pošta: Svaka chat sesija je konvertirana u tikete i sačuvana u univerzalnoj, dijeljenoj ulaznoj pošti. Bilo koji agent s pristupom može pretraživati bilo koji korisnički profil ili povijest prijašnjih interakcija
Primjer univerzalne ulazne pošte (klikni za veću sliku)
  • Proaktivne chat pozivnice: Prekinite prazan hod i čekanje da mogući klijent pokrene chat razgovor. Live chat smanjuje vrijeme čekanja i aktivno nudi pomoć u obliku proaktivne chat pozivnice.
Galerija chat pozivnica
Primjer galerije chat pozivnica (klikni za veću sliku)
  • Standardni i predefinirani odgovori: Važna ušteda vremena za odgovore na najčešća pitanja. Standardni odgovori i predefinirani odgovori su potpuno potrebni za čuvanje ulazne pošte urednom.
  • Pregled chata: Želite li saznati više o posjetiteljima vaše web stranice i biti spremni za chat s njima? Ne tražite dalje. Pregled chata vam daje generalnu sliku broja posjetitelja koji čekaju u redu, URL-ove , lokaciju ili druge korisne informacije.
Website monitoring-chat overview
Primjer pregleda chata (klikni za veću sliku)
  • Chat distribucija: Transfer chata dostupnim agentima ili automatsko preusmjeravanje chatova birajući tri predefinirane opcije rute – nasumična dodjela, zazvoni svima, maksimalna iskorištenost.
Chat distribucija
Primjer chat distribucije (klikni za veću sliku)
  • Obrasci za kontakt: Omogućavaju klijentima slanje poruka kroz obrasce za kontakt izvan radnih sati ili kada određeni agent nije dostupan.
Contact forms feature in Live chat software - LiveAgent
Primjer obrasca za kontakt (klikni za veću sliku)
  • Anketa poslije chata: Dozvoljava unos informacija i povratne informacije od klijenata i ocjenu efikasnosti agenta ili općenito zadovoljstvo chat sesijom.
Rangiranje agenta
Primjer rangiranja agenta (klikni za veću sliku)

Live chat integracija

Izvorna integracija urađena kako treba. Jednostavno kopirajte i zalijepite kratki HTML kod u vaš LiveAgent račun, i chat gumb će se pojaviti na vašoj ili web stranici vašeg klijenta, spreman za bilo koji dolazni zahtjev za chat. Dodatna prednost je integracija sa softverom treće strane ili aplikacijom.

Koje su sigurnosne značajke live chata?

Zaštita podataka, sigurnost računa i pitanja privatnosti su bitne teme za svakoga tko se bavi i održava online posao. LiveAgent nije iznimka. Ovo se neke od najvažnijih sigurnosnih značajki.

Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent-ovu politiku zaštite podataka.

Baza znanja

Ako želite saznati više, produžite na našu bazu znanja za dodatne informacije.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

LiveAgent-ov softver za samoposlugu klijenata će proširiti vaše mogućnosti podrške. Omogućite svojim klijentima da samostalno rješavaju probleme 24/7.

Samoposlužni softver

LiveAgent i Apty su samo neki od uslužnih programa samoposlužne korisničke službe dostupnih na tržištu. Ove usluge nude automatizaciju i rješenja za praćenje performansi, a nude besplatnu probnu verziju. Usluga Solvvy nudi napredne chatbotove i skalabilno personalizirano korisničko iskustvo. Probna verzija samoposlužnih softverskih rješenja korisna je za poduzeća kako bi testirala najvažnije značajke i odabrala pravi proizvod za svoje potrebe. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju od 14 dana.

Istraživanje pokazuje kako 39% potrošača više voli podršku putem telefona u odnosu na druge komunikacijske kanale. Pomoću liveagent-a možete postaviti virtualni pozivni centar u vašem help desk-u. Jednostavno upravljajte dolaznom komunikacijom s kupcima, poboljšajte performanse tima za podršku i generirajte više prodaje.

Softver za dolazne pozive call centra

Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.

Uspostavite vašu online prisutnost i pretvorite vaše komunikacijske kanale u uslugu trenutne razmjene poruka s live chatom.

Live chat za obrazovne i nevladine organizacije

Live chat predstavlja efikasno rješenje za obrazovne i nevladine organizacije u pogledu podrške korisnicima i povećanja njihovog angažmana. Agenti mogu rješavati više chatova istovremeno, a chat omogućuje korisnicima da dobiju brze odgovore na pitanja i potrebe. Što je još važnije, smanjuje se količina upita za podrškom putem telefona i maila. Live chat također nudi brojne značajke, poput proaktivnih chat pozivnica, standardnih odgovora i univerzalne ulazne pošte. Na taj način organizacije mogu učinkovitije komunicirati sa svojim donatorima ili studentima i optimizirati svoju strategiju prikupljanja sredstava i upisa.

Vodite svoje moguće i trenutne klijente kroz sales funnel vaše e-trgovine koristeći live chat softver od LiveAgent-a.

Live chat za e-commerce i usluge

Live chat je koristan za ciljanje klijenata. Prilagodljive značajke, kao što su pregled chata, obrazac prije chata i univerzalna ulazna pošta, poboljšavaju razgovor i pomažu u razvijanju CRM podataka. Live chat također pruža alate za povećanje prodaje i zadržavanja klijenata, uključujući pametne odgovore, pregled tipkanja u realnom vremenu i chat distribuciju. Ankete poslije chata mogu se koristiti za poboljšanje navigacije web stranice i za optimiziranje sadržaja. Važne vještine za live chat agente uključuju računalnu sposobnost, odlično znanje gramatike, multitasking, znanje o poslovanju i proizvodima, brzo razmišljanje, odlične komunikacijske vještine, profesionalnost i ljubaznost. LiveAgent nudi besplatni test tipkanja i konkurentnu cijenu za jednog agenta.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo