CloudTalk IVR recenzija

CloudTalk IVR recenzija
Compare CloudTalk IVR recenzija with other in: How CloudTalk IVR recenzija is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
954 reviews

CloudTalk je relativno mlada aplikacija koja uzima u obzir potrebe dinamičkih i fleksibilnih pozivnih centara. Po prihvatljivoj cijeni, ovaj softver nudi pouzdane i iznenađujuće robusne IVR funkcije. Možete napraviti svoj IVR izbornim, jednostavnim ili kompliciranim po svojoj želji, a da on i…

Pricing
Starting from:
$ 30   mjesečno
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Korisničko iskustvo
4.5
Cijena
5
Implementacija
4.5

Key takeaways

Pros

  • Lak za postavljanje i korištenje
  • Pristupačna cijena
  • Prilagodljiv

Cons

  • Nema tutorijal
  • Ponekad ima grešaka

Sučelje je jednostavno za korištenje i daje vam širok raspon opcija kako konfigurirati grane poziva te neće zatrpati nove korisnike informacijama. Možete prosljeđivati pozive, reproducirati snimljene poruke ili čak konfigurirati HTTP zahtjeve. Osim male neugodnosti kao što je nedostatak tutorijala za početak rada, CloudTalk-ov IVR softver ostavlja malo prostora željama. Ako tražite pouzdan softver koji vas pušta da se igrate sa svojim IVR izbornikom, ovo je odlična opcija za vas.

Početak rada sa CloudTalk IVR značajkom

Postavljanje probnog računa sa CloudTalk-om je lako dok si rekao keks. Kada popunite svoje informacije, automatski dobivate telefonski broj i 5 € na računu. Kada se prijavite u svoj račun, vidjet ćete čisto sučelje koje je lako za korištenje i koje ima upravljačku ploču i izbornik na lijevoj strani. Na upravljačkoj ploči možete vidjeti jednostavan pregled vaših poziva i aktivnosti vašeg kontakt centra. To može biti jako korisno za manje timove koji mogu odmah analizirati svoje aktivnosti poziva.

CloudTalk IVR softver - Upravljačka ploča

Kako bi počeli konfiguraciju IVR funkcije, idite na karticu Numbers u izborniku. Zatim nastavite klikom na gumb Edit koji se nalazi uz telefonski broj s kojim želite raditi.

CloudTalk - Postavke brojeva

Nakon toga možete početi kreirati prilagodljive grane poziva

CloudTalk - Prilagodba grana poziva

Ono što mi se svidjelo kod IVR softvera CloudTalk je to koliko je on prilagodljiv, a i dalje lak za korištenje. Možete konfigurirati svaki dio grane te čak i kreirati složenije IVR izbornike na više razina.

CloudTalk IVR opcije izbornika

Možete s lakoćom prosljeđivati pozive i dodjeljivati neodgovorene pozive drugim agentima, grupama ili odjelima. Postoji velik broj opcija za odabrati i još veći broj naprednih radnji koje možete konfigurirati. Međutim, on i dalje ostaje dotjeran i lak za navigaciju, tako da čak i slabije potkovani korisnici mogu dobiti sve što im treba i ne ostati zatrpani.

Možete dodati poruku na svoju granu poziva klikom na IVR polje u izborniku. Tu možete postaviti text-to-speech poruku ili audio snimku. Možete učitati audio zapis s vašeg računala ili ga izravno snimiti u CloudTalk-u.

CloudTalk IVR izbornik - Dodaj novi zvuk

Jedna od stvari koje cijenim kod ovog softvera je opcija slanja glasovne pošte na email agenta. Možete konfigurirati svoj IVR kako bi snimili poruku s glasom klijenta i ne samo obavijestili vašeg agenta o njoj, nego je i poslali kao email privitak. To je odličan način za pojednostaviti komunikaciju u vašem kontakt centru i osigurati da su svi upiti klijenata primljeni.

CloudTalk - Postavke radnji glasovne pošte

Dodavanje kratkog tutorijala bi bio jedan od mojih prijedloga za poboljšanje CloudTalk-ove IVR funkcije. Iako je softver lak za korištenje, još uvijek može djelovati zastrašujuće za neke manje iskusne korisnike. Brzi tutorijal koji prelazi osnovne opcije i postavke može pomoći zaposlenim agentima i menadžerima da uštede vrijeme koje će provesti pretražujući centar za podršku. Kad smo kod toga, CloudTalk nudi video tutorial na web stranici, tako da i dalje možete naći pristupačan vodič ako ga trebate.

Kako IVR funkcionira?

CloudTalk-ova IVR funkcija je pouzdana i radi upravo ono što treba. Ona može riješiti potrebe malih kontakt centara s osnovnim granama poziva, kao i velikih kompanija sa svojim različitim konfiguracijama i višekanalnim opcijama. Njegovo korisničko sučelje je jasno i koncizno, što ga čini lakim za korištenje svima, neovisno o razini tehnološke pismenosti. Iako nema tutorijal za postavljanje, funkcija nije teška za shvatiti.

Cijene

CloudTalk nudi IVR funkciju u svom drugom cjenovnom planu – Essential planu. Popraćen ostalim funkcijama, ovaj plan možete kupiti za $30 po korisniku mjesečno.

Zaključak

Kod većine ljudi postoji određena doza straha kada je u pitanju postavljanje bilo koje vrste automatizacije. Dobre vijesti su da CloudTalk nevjerojatno olakšava i čini pristupačnim konfiguriranje vašeg IVR izbornika i početak automatizacije tijeka vaših poziva. Sa sučeljem lakim za navigaciju, ne morate se brinuti da će vas preplaviti ogromni blokovi koda i varijable koje ne razumijete. CloudTalk-ov IVR softver olakšava jednostavno zaključivanje o koracima koje korisnik treba poduzeti kako bi konfigurirao vlastite automatizirane tijekove poziva. CloudTalk-ova IVR funkcija može pomoći velikom broju poduzeća u svakodnevnim operacijama njihovih kontakt centara po razumnoj cijeni, nudeći širok raspon mogućnosti.

Uobičajena pitanja i problemi

Ne znam je li moj poziv u redu čekanja ili je u IVR-u

Ako niste sigurni je li poziv završio u vašem IVR-u, prvo što trebate je provjeriti vaš dizajn tijeka. Korištenjem rute za tijek poziva možete vidjeti kada bi se propušteni pozivi (filtrirani po grupi/grupama) trebali pojaviti. Također možete provjeriti povijest poziva u odjeljku za statistiku kako bi vidjeli vašu statistiku o propuštenim pozivima.

Moj IVR ne radi

Uvjerite se da ste dvaput provjerili ima li bilo kakvih grešaka u vašem dizajnu tijeka IVR-a, te ih uklonite ako postoje. Ako još uvijek imate poteškoća s vašim IVR-om, kposavjetujte se sa CloudTalk-ovim odjeljkom za pomoć kako bi vidjeli postoje li ikakva dostupna rješenja za vaš problem ili kontaktirajte njihovu korisničku službu.

Product reviews

Želite saznati više o Spokeo usluzi? Pogledajte naš članak kako bi saznali kako radi i kako je prošla na našim testovima.

Spokeo recenzija

LiveAgent softver omogućuje bolju organizaciju i poboljšanje korisničkog iskustva u pozivnom centru za male i srednje tvrtke. Kontakti službe za pomoć tvrtke RevLocal nude podršku putem e-pošte, pozivnog centra i društvenih medija. LiveAgent se priprema za instaliranje nakon čega će biti moguće pristupiti računu.

Pročitajte našu recenziju Infobip IVR-a i saznajte prednosti i nedostatke korištenja ovog rješenja u poslovnom scenariju.

Infobip IVR – recenzija

Infobip nudi više komunikacijskih kanala za kreiranje višekanalnog iskustva za klijente i praćenje KPI-a u IVR-u. Mogu se pojaviti problemi pri integraciji s CRM-om ili kada IVR ne radi, ali Infobip-ova korisnička služba može pomoći. IVR značajka je prilagodljiva i jednostavna za korištenje, s mnogim opcijama za automatizaciju operacija kontakt centara. Čak i mala poduzeća mogu iskoristiti prednosti Infobip-ovog softvera. Postavljanje besplatne probe Infobipa-a je izazovno, ali stranice s dokumentacijom mogu pomoći.

Razmišljate o JustCall-u zbog njegovih IVR mogućnosti? Pogledajte našu recenziju JustCall IVR značajki i saznajte je li on pravi izbor.

JustCall IVR recenzija

LiveAgent je softverski program za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i upravljanje pritužbama. Postoji i softver za korisnički portal i email upravljanje. LiveAgent nudi besplatni probni period i integracije s drugim softverom. Poslovni partneri mogu postati VoIP partneri ili koristiti Affiliate program. LiveAgent nudi akademiju, blog, rječnik, te webinare i teste tipkanja. Tvrtka ima nagrade i certifikate te recenzije korisnika. Sales kontakti su dostupni putem telefona i emaila, te je omogućeno registriranje za newsletter. Sva prava pridržana uz uvjete korištenja i politike za sigurnost i privatnost. LiveAgent trenutno izrađuje upravljačku ploču i ustvari je u tijeku stvaranja računa.

Tražite chatbot alat za vašu kompaniju? Priružite nam se u detaljnoj recenziju HubSpot chatbota i vidite je li on pravi alat za vaše potrebe.

HubSpot chatbot – recenzija

HubSpot chatbot nudi širok raspon opcija prilagodbe za poduzeća, uključujući mogućnost postavljanja specifičnih ključnih riječi i integraciju u web stranice ili aplikacije za razmjenu poruka. Iako chatbot može pogrešno shvatiti upite klijenata, alat je besplatan, što može biti privlačno za malim i srednjim poduzećima s ograničenim proračunom. Postoje različiti planovi, uključujući besplatan plan i plaćene planove s proširenim granicama. HubSpot nudi vodiče i podršku za korištenje alata, a ako ne možete priuštiti Enterprise plan, postoji više pristupačnijih opcija.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo