Bitrix24 IVR recenzija

Compare Bitrix24 IVR recenzija with other in: How Bitrix24 IVR recenzija is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1557 reviews

Interaktivni glasovni odgovor (IVR) je popularna značajka u softveru za pozivni centar koja omogućava agentima korisničke podrške organizaciju poziva po različitim uvjetima. IVR se može koristiti za kreiranje “stabala” koja preusmjeravaju pozivatelje prema prikladnim odjelima na temelju brojeva koje izaberu putem glasa…

Pricing
Starting from:
$ 49   mjesečno
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Alexander Šípka

Editor's rating

Alexander Šípka
Overall rating
4
Korisničko iskustvo
4.5
Cijena
4.5
Implementacija
3

Key takeaways

Pros

  • IVR razine je lako kreirati
  • Napredne opcije
  • Lak za korištenje kada se naviknete
  • Cijene i besplatni plan

Cons

  • Korisničko sučelje je teško za navigaciju
  • Zastarjeli vodiči

Bitrix24 IVR odlično radi, iako bi vam možda moglo trebati više vremena dok se naviknete na navigaciju ovog rješenja bogatog značajkama. Pronalazak IVR postavki bi mogao potrajati, ali kada ih nađete, budite sigurni da će postavljanje biti lako i značajke će raditi kako trebaju. Bitrix24 je odličan, pogotovo ako uzmemo u obzir njegovu više nego poštenu cijenu i dostupnost besplatnog plana koji ne zahtijeva ikakve informacije za plaćanje.

Početak rada s Bitrix24 IVR značajkom

Početak rada s Bitrix24 je općenito lak zadatak koji zahtijeva od vas da dovršite vašu besplatnu registraciju. Nakon što potvrdite vaš email, odmah ćete dobiti pristup svom radnom prostoru. Cjelokupni proces je bio brz i nije uključivao duga čekanja. Kada dobijete pristup Bitrix24 aplikaciji, možete početi pretraživati opširni izbornik. Bitrix24 dolazi s web aplikacijom, kao i aplikacijom koju možete preuzeti na vaše računalo. Za ovaj test sam koristio web aplikaciju.

Izbornik može djelovati zbunjujuće novim korisnicima pošto ima velik broj ikona kojima opis nije vidljiv dok ne stavite kursor na njih. Web aplikacija također ima widget za pretragu i opciju preraspodjele ili skrivanja ikona izbornika, što čini tijek rada malo lakšim. Trebalo mi je malo vremena dok sam naučio gdje naći opciju kreiranja IVR-a u Bitrix24. Aplikacija ima integrirani vodič, ali je zastario i stoga nije bio koristan.

Izbornik u vodiču je bio jako različit od onoga u aplikaciji koju sam koristio u vrijeme pisanja ove recenzije. Za one koje zanima gdje pronaći IVR postavke u Bitrix24, idite na CRM u lijevom izborniku, izaberite Add-ons s izbornika na vrhu, kliknite na Telephony, nastavite klikom na Configure Telephony i na kraju izaberite Voice menu i Add menu.

Bitrix24 postavke akcijskih gumba - Dodaj novi akcijski gumb

Proces kreiranja interaktivnog glasovnog odgovora nije težak i prilično je izravan. Bitrix24 nudi velik broj opcija prilagodbe, što je uvijek dobra stvar za korisnike koji žele biti precizni u vezi načina rada svog IVR-a. Na vrhu imate opciju pisanja teksta za text-to-speech opcije, a možete i učitati svoj audio zapis. Snimka će se reproducirati kada se pozivatelj poveže s IVR-om.

Kreiranje ne uključuje proces sličan dizajnu za UI, nego opciju izbora radnji za svaki gumb na brojčaniku pozivatelja. Imate standardni izbor prosljeđivanja brojeva, preusmjeravanja na druge korisnike i više. Sve u svemu, proces je vrlo jednostavan i potrebno je malo vremena da ga završite, ako su vam IVR sustavi već poznati.

Bitrix24 IVR akcijski gumbi - spremi završene postavke

Kada ste gotovi s vašim IVR postavkama, jednostavno kliknite Save. Kako bi primijenili vaš IVR, trebate ga povezati s brojem. Idite na Telephony > Connection > Configure numbers > select a number/PBX i omogućite Voice menu u odjeljku za preusmjeravanje dolaznih poziva. To je to, nakon ovih koraka je vaš IVR povezan.

Kako IVR funkcionira?

Srećom, obavljanje poziva s Bitrix24 IVR-om je lako i sve radi kao što bi trebalo kada kreirate vaš IVR. Obavio sam par testnih poziva i nisam naišao na bilo kakve probleme s IVR izvedbom. IVR sam po sebi je onoliko dobar koliko ga napravite. Bitrix24 vam neće biti na putu. Nije bilo bugova niti drugih problema tijekom ijednog od mojih testnih poziva.

Sve u svemu, vaši pozivatelji mogu očekivati i doživjeti standardno IVR iskustvo koje ih besprijekorno povezuje s pravim odjelima. Bilo da preferirate text-to-speech glas ili vlastite snimke, sveukupno iskustvo je dobro i nemam većih primjedbi.

Cijene

Cijena Bitrix24 softvera je definitivno jedna od njegovih najjačih strana. Umjesto plaćanja po korištenju, možete izabrati jedan od cjenovnih planova. Cijene su ograničene samo brojem značajki i prostorom za pohranu. Najbolje od svega je to što Bitrix24 također dolazi s besplatnim planom, što znači da ne morate plaćati velike količine novca kako bi dobili IVR značajku.

Besplatni plan

Besplatni plan nudi 5 GB pohrane, kao i pristup značajkama za suradnju, zadatke i projekte, CRM, Drive aplikaciji, kontakt centru i graditelju web stranica. Za besplatno rješenje, nudi odličnu vrijednost i funkcionalnost.

Basic plan

Osnovni plan uključuje 24 GB pohrane, sadrži sve značajke iz besplatnog plana i dodaje mogućnost kreiranja i upravljanja online trgovinom. On košta $49 mjesečno za 5 korisnika.

Standard plan

Standardni plan nudi 1000 GB pohrane, svaku značajku iz dva prethodna plana i dodaje značajke za marketing i online dokumente. Košta $99 mjesečno za 50 korisnika.

Professional plan

Profesionalni plan nudi 1024 GB pohrane, sve značajke iz prethodnih planova i dodaje nove značajke kao što su prodajna inteligencija, automatizacija i HR. Košta $199 mjesečno za 100 korisnika.

Zaključak

Bitrix24 IVr radi odlično, ali sveukupno, ovo rješenje može biti teško za korištenje za potpuno nove korisnike. Međutim, to vas ne bi trebalo zaustaviti da razmislite o njemu kao o vašem namjenskom IVR softveru. Bitrix24 ima poštene cijene, odlične značajke i radi savršeno kada odvojite dovoljno vremena da ga naučite koristiti. Ovo je snažan igrač za bilo koji pozivni centar.

Uobičajena pitanja i problemi

Ne mogu naći IVR opciju unutar Bitrix24

Bitrix24 je kompleksno rješenje s velikim brojem alata i značajki, tako da se ne morate brinuti ako se pronalazak IVR-a čini teškim. Idite na CRM u lijevom izborniku navigacije i zatim izaberite Add-ons iz izbornika na vrhu. Kliknite na Telephony i zatim na Configure Telephony. Izaberite Voice menu i na kraju Add menu. Tu možete početi graditi svoj IVR. Ako i dalje ne možete naći IVR opciju, pobrinite se da dvaput provjerite imate li točan plan koji omogućava IVR.

Ne znam kako povezati IVR s određenim brojem u Bitrix24

Trebate omogućiti Voice menu posebno za svaki broj ako želite koristiti jedan od vaših IVR tijekova. Idite na Telephony > Connection > Configure numbers. Zatim izaberite broj/PBX i u odjeljku za preusmjeravanje dolaznih poziva kliknite na Enable voice menu.

Product reviews

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo