Infobip IVR – recenzija

Infobip je popularna platforma za marketing, prodaju i korisničku službu s rasponom funkcija koje su zavoljeli klijenti diljem svijeta. IVR funkcija je robusna, a i dalje pristupačna, s cijenama koje započinju od $499 mjesečno. Infobip-ova IVR značajka je laka za upotrebu te je dobra za automatizaciju operacija kontaktnih centara za velika i mala poduzeća, s ocjenom korisnika od 4.3.
Infobip IVR – recenzija
Compare Infobip IVR – recenzija with other in: How Infobip IVR – recenzija is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
107 reviews

Infobip je dobro poznata platforma u polju marketinga, prodaje i korisničke službe. Ima velik raspon značajki koje su zavoljeli klijenti diljem svijeta. Infobip-ova IVR funkcija je robusna, a i dalje pristupačna.

Pricing
Starting from:
$ 499   mjesečno
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.3
Korisničko iskustvo
4
Cijena
4.5
Implementacija
4.5

Key takeaways

Pros

  • Vrlo prilagodljiv
  • Lak za korištenje
  • Robustan

Cons

  • Termini koji se koriste mogu biti zbunjujući
  • Prepoznavanje jezika može ponekad biti nespretno

Sa hrpom opcija koje možete konfigurirati, ova IVR značajka je odlična za velika poduzeća koja žele automatizirati operacije svojih kontakt centara, Međutim, Infobip-ov softver može biti koristan i malim kompanijama. Usprkos brojnim funkcijama i opcijama, možete ga postaviti, a da se ne morate brinuti da ćete biti pretrpani informacijama ili zbunjeni.

Početak rada s Infobip IVR značajkom

Testirao sam Infobip-ov softver na Windows 10, ali on može raditi i na Linuxu. Postavljanje besplatne probe Infobipa-a je bilo iznenađujuće zamorno. Nakon klika na gumb “sign up”, prebačen sam na njihovu anketu o zadovoljstvu klijenata. Nakon pregledavanja stranice, pokušao sam dobiti svoj besplatni račun uz pomoć stranica s dokumentacijom. Nakon klikanja kroz članke, konačno sam se uspio prijaviti za besplatni probni račun.

Nakon primitka email potvrde i aktivacijskog koda koji mi je poslan na telefon, mogao sam početi postavljati IVR značajku.

Međutim, to mi je predstavljalo izazov. Ako ste imalo slični meni, osjećat ćete se izgubljeno ako tražite poznate pojmove kao što su “flow” ili “call automation”. Najbolje što sam mogao uraditi je otići natrag na portal za podršku. Pronaći informacije o tome kako postaviti IVR značajku je bilo prilično lako. Međutim, dokumentacija za podršku ne spominje postavljanje stvari kao što je osobni profil, oznake, događaji na kanalu i slično. Kada to obavite, možete se vratiti natrag na how-to.

Iako su prvi koraci bili pomalo frustrirajući, sve nakon njih je teklo glatko.

Kako bi postavili IVR funkciju, kliknite na Moments u izborniku s lijeve strane. Ako to radite prvi put, Infobip nudi kratki tutorijal koji će vas provesti kroz osnovne korake.

Infobip IVR vodič za postavljanje

Nastavite klikom na gumb Create flow i zatim na Start from scratch.

Infobip kreiranje novog tijeka

Nakon toga ćete moći birati između par opcija okidača. Kako bi kreirali telefonsko stablo, kliknite na polje Inbound Call.

Infobip IVR opcije okidača

Sada se možete početi igrati s IVR funkcijama. Infobip-ovo korisničko sučelje je vrlo jasno i intuitivno, tako da će se i novi korisnici moći lako snaći.

Možete koristiti prebacivanje teksta u govor ili prethodno snimljene audio datoteke kako bi automatski porukom odgovorili na dolazni poziv. Možete jednostavno učitati audio datoteku u softver izravno s vašeg računala. Za prilagodbu poruke prebačene iz teksta u govor, možete izabrati između više glasovnih opcija. Osim toga, možete namjestiti brzinu govora, trajanje pauze i još više.

Infobip IVR konfiguracija

Infobip vam omogućuje postavljanje vrlo jednostavnih stabala, kao i kompliciranijih tijekova. Možete dodati druge komunikacijske kanale u vaše grane, kao što su SMS, email i WhatsApp. Na taj način Infobip kreira višekanalno iskustvo za vas i vaše klijente.

Infobip završeno IVR stablo

Ono što mi se sviđa kod ovog softvera je količina opcija koje nudi. Možete postaviti ciljeve za vaš IVR sustav koje je lako pratiti ili ga konfigurirati za prikupljanje i pohranu podataka o brojevima koje korisnici odaberu.

Infobip opcija za prikupljanje unosa korisnika

Postoji velik broj naprednih opcija koje možete konfigurirati kako bi kreirali zamršen i vrlo prilagodljiv tijek. Ovisno o vašim poslovnim potrebama, vaš IVR može biti vrlo jednostavan ili vrlo kompleksan, kako god želite.

Kako IVR funkcionira?

Iako su prvi koraci u postavljanju stabla za pozive bili pomalo frustrirajući, funkcije rade svoj posao. Infobip je poznat po svojoj pouzdanosti, tako da nisam bio iznenađen što je sve radilo besprijekorno i bez štucanja. Softver vas pušta da se igrate s konfiguracijom, tako da možete dobiti sve što trebate. Čak i naprednije opcije si pristupačne korisnicima koji nemaju previše tehničkog znanja. Čak i ako se izgubite ili zbunite, Infobip stranica s dokumentacijom je laka za navigaciju i nudi velik broj članaka i how-to vodiča kako bi vam pomogla.

Cijene

Infobip-ove cijene su većinom prilagodljive. Pronalazak cijena njihove osnovne pretplate je moguć kada imate besplatni račun. Infobip ima tri cjenovne opcije – Moments, Conversations i Answers. Kako bi koristili IVR značajku, trebat ćete paket Moments koji počinje od €499 mjesečno. Kako bi dobili prilagođeni plan, možete kontaktirati njihovu korisničku podršku ili tim prodaje.

Zaključak

Ako želimo sažeti Infobip-ovu IVR značajku, pada nam na pamet riječ ‘funkcionalna’. Vrlo je konfigurabilna, a i dalje pristupačna svim tipovima korisnika. Uz sučelje koje je lako za korištenje i jednostavne padajuće izbornike, nećete biti preplašeni čak i ako po prvi put postavljate stablo poziva. Izbor više komunikacijskih kanala vam omogućuje kreiranje uistinu višekanalnog iskustva za vaše klijente. Dalje, možete postaviti praćenje izravno u IVR-u, tako da vaš pozivni centar uvijek prati sve KPI. Unatoč manim neugodnostima, Infobip je odličan softver za mala poduzeća koja žele postaviti kontakt centar, kao i za velike industrijske lidere koji trebaju automatizirati i pojednostaviti svoje procese.

Uobičajena pitanja i problemi

Ne mogu integrirati Infobip-ov IVR sa svojim CRM-om

Kako bi dohvatili informacije s baze podataka treće strane ili CRM-a, možete koristiti Call API značajku. Dodajte URL sustava koji želite integrirati s tijekom. Pobrinite se da je URL točan, tako da tijek može komunicirati s njime. Nakon toga odredite metodu koju će tijek koristiti za slanje zahtjeva prema URL-u. Kada to uradite, sve bi trebalo biti u redu. Ako doživite bilo kakve probleme tijekom procesa, možete kontaktirati Infobip-ovu korisničku podršku.

Moj IVR ne radi

Dvaput provjerite vaš dizajn tijeka IVR-a kako bi našli greške i popravili ih. Ako još uvijek imate problema s IVR-om, možete pokušati konzultirati Infobip-ov odjeljak za pomoć ili kontaktirati korisničku službu za pomoć.

Product reviews

Želite saznati više o Spokeo usluzi? Pogledajte naš članak kako bi saznali kako radi i kako je prošla na našim testovima.

Spokeo recenzija

LiveAgent softver omogućuje bolju organizaciju i poboljšanje korisničkog iskustva u pozivnom centru za male i srednje tvrtke. Kontakti službe za pomoć tvrtke RevLocal nude podršku putem e-pošte, pozivnog centra i društvenih medija. LiveAgent se priprema za instaliranje nakon čega će biti moguće pristupiti računu.

Koliko je dobro vaše poslovanje kada je u pitanju ispunjavanje i premašivanje očekivanja vaših klijenata? Saznajte više o tome u našim statističkim podacima.

Očekivanja vs. stvarnost

Obuka i razvoj osoblja na prvoj crti može poboljšati stope rješavanja problema u prvom kontaktu u pozivnim centrima. CloudTalk je smanjio broj eskalacija tiketa za L2 tehničku podršku zahvaljujući obuci osoblja za podršku na prvoj crti. Klijenti preferiraju povratne pozive naspram IVR-a, a 67% klijenata bi nastavilo suradnju s kompanijom koja im je omogućila rješavanje problema u prvoj interakciji. Samo 19% klijenata je zadovoljno uslugom koju dobivaju od kontakt centara za podršku.

Želite li saznati više o Freshservice bazi znanja? Pogledajte naš članak i saznajte kako radi i kako smo je ocijenili na našim testovima.

Freshservice baza znanja – recenzija

Freshservice baza znanja nudi jednostavnu navigaciju i dobre organizacijske značajke. Uređivač teksta je remek-djelo, a postavka i implementacija su nevjerojatno lake. Međutim, može biti prilično skup ako ne obratite pažnju na cjenovne planove. Freshservice je idealan za IT operacije i dio je izbora Freshwork softvera.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo