JustCall IVR recenzija

JustCall IVR je dobro odmjereno rješenje za IVR, sa značajkama za testiranje i korisno sučelje. Također je cijenovno pristupačan, iako ne dolazi s vizualnim prikazom IVR-a na više razina. Lako se postavlja i implementira, s IVR simulacijom, iako IVR graditelj nije vizualno privlačan. Možete prilagoditi IVR s razinama prosljeđivanja na različite brojeve.
JustCall IVR recenzija
Compare JustCall IVR recenzija with other in: How JustCall IVR recenzija is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
297 reviews

JustCall IVR radi savršeno u svakoj situaciji, što ga čini prilično raznovrsnim igračem. Vrlo je lak za postavljanje i implementaciju te nudi korisnu značajku za IVR simulaciju koja vam omogućuje testiranje vašeg IVR-a prije nego ga implementirate.

Pricing
Starting from:
$ 24   mjesečno
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Korisničko iskustvo
4.5
Cijena
5
Implementacija
5

Key takeaways

Pros

  • Lako postavljanje i implementacija
  • Odlično korisničko sučelje
  • Značajka za IVR simulaciju

Cons

  • Nema vizualnog predstavljanja IVR-a
  • IVR na više razina dolazi u skupljim planovima

Iako bi IVR graditelj mogao biti bolji dodavanjem vizualnog predstavljanja razina, on je i dalje prilično lak za korištenje za skoro sve korisnike, neovisno od njihovog prethodnog znanja. JustCall je i cjenovno vrlo pristupačan, što znači da u bilo kojim okolnostima nećete uništiti svoj proračun s ovim dobro odmjerenim IVR rješenjem.

Početak rada s JustCall IVR značajkom

Početak rada s JustCall-om ne može biti jednostavniji: brza i laka registracija za probu. Trebate upisati svoje informacije s kreditne kartice kako bi zapravo dobili pristup svim dostupnim značajkama. Korisničko sučelje je jako dobro dizajnirano. Jasno je, čisto i vrlo lako za navigaciju, To također znači da lako možete naći IVR značajku bez prolaska kroz komplicirane izbornike i izbore. Možete je naći u Phone numbers > Incoming Calls > IVR (Call menu).

JustCall IVR postavke

IVR je onemogućen u početnim postavkama, tako da ga prvo trebate omogućiti. Kada to učinite, dobit ćete pristup IVR graditelju. IVR graditelj nije kompliciran sam po sebi, ali nema vizualno predstavljanje IVR razina, tako da je dobra ideja planirati unaprijed. Možete izabrati broj na brojčaniku i izabrati radnju za svaki od njih. Prilično je jednostavno i dobit ćete standardne opcije za prilagodbu IVR-a sa svakom razinom. To uključuje prosljeđivanje na interne i eksterne brojeve. Također imate opciju izabrati što se događa kada broj nije dostupan.

JustCall IVS postavke - Izbornik poziva

JustCall IVR ima opciju za pretvaranje teksta u govor, kao i opciju za prilagođene audio snimke koje mogu prikladno biti učitane u sustav. Sve u svemu, proces gradnje IVR-a je lak iako nemate vizualnog pregleda svake razine. Vrlo zanimljiv dodatak je opcija simulacije postavki. To je zapravo gumb za testiranje koji vam omogućava isprobavanje kako IVR radi i radi li sve kako treba.

Kako IVR funkcionira?

JustCall IVR radi jako dobro, kao što se i očekuje od većine IVR rješenja. Dodatna opcija za simulaciju vaših IVR postavki je odlična prednost i može vam pomoći da izbjegnete IVR-ove koji ne rade i možda su loše isplanirani ili implementirani. Za svaki slučaj, ako vaš IVR ne radi kako očekujete, mogućnost preslagivanja i testiranja koliko god puta želite je vrlo korisna značajka. S JustCall-om možete očekivati odličnu izvedbu i IVR koji jako dobro radi. Tijekom svog testiranja IVR-a nisam naletio ni na jedan problem.

Cijene

JustCall ima tri cjenovna plana, a IVR je uključen u svakom od njih. Primijetit ćete da najjeftiniji Standard plan nudi samo osnovne IVR funkcije, dok Premium plan nudi IVR na više razina. Prije nego izaberete plan, trebali bi razmisliti o tome treba li vaš IVR imati više razina i trebate li širi set značajki ili ne. Međutim, ne zaboravite da čak i najjeftiniji JustCall plan nudi jako puno fleksibilnosti. Pogledajmo planove da vidimo što svaki od njih nudi.

Standard

Najjeftiniji JustCall plan počinje od $24 po korisniku mjesečno s minimumom od dva korisnika. Daje vam IVR i druge osnovne značajke, uključujući lokalni broj, neograničene slobodne minute, prosljeđivanje poziva, SMS i MMS, automatizaciju ponovnog pozivanja, radno vrijeme, bilješke, ocjene i još puno više.

Premium

Premium plan nudi napredni set značajki koji počinje od $48 po korisniku mjesečno s minimumom od dva korisnika. Kao dodatak značajkama iz Standard plana, Premium plan dodaje nadzor poziva uživo, SMS automatizaciju i slanje masovnih SMS-ova, IVR na više razina, prilagođene tijekove rada, prioritetnu podršku i još više.

Custom

Custom plan dolazi s prilagođenom cijenom krojenom po vašem poduzeću. Između ostalog, dobit ćete sve iz dva prethodna plana, kao i SLA, prilagođenu analitiku i izvještaje, dodijeljenog upravitelja računa i tehničku podršku te analizu raspoloženja poziva.

Zaključak

JustCall IVR značajka je jako dobar igrač koji nudi sveukupno odličnu funkcionalnost s minimumom kompromisa. Ovo je definitivno jedna od najboljih i najlakših dostupnih IVR značajki. Ono što je čini još boljom je razumna cijena i dobar izbor ostalih dostupnih značajki za pozivni centar. JustCall IVR značajka je prikladna za sve vrste poduzeća i zasigurno će dobro raditi za vas, baš kao i tijekom mojih testova.

Uobičajena pitanja i problemi

Moj JustCall IVR ne radi

Provjerite svoj IVR tijek za bilo koje greške i iskoristite funkciju za simulaciju kako bi ga testirali. Većina problema s IVR-om je rezultat pogrešaka u dizajnu.

Ne mogu naći IVR značajku u JustCall-u

JustCall IVR graditelj treba biti omogućen u postavkama broja za pozive. Kada kliknete na gumb za omogućavanje, trebali bi moći pristupiti IVR značajki.

Product reviews

Ocjena korisničkog zadovoljstva izvrstan je način da se uvjerite u učinkovitost vašeg agenta. Ocjenu mogu dati samo kupci. S LiveAgentom korisnici su zadovoljni.

Ocjena korisničkog zadovoljstva

Prikupljanje povratnih informacija od kupaca je važno za poslovanje, a Nicereply i Simplesat mogu olakšati proces. Odabir prave metrike za mjerenje zadovoljstva kupaca, kao što su CSAT, CES i NPS, je također važan. LiveAgent je softver za zadovoljstvo kupaca koji omogućuje mjerenje zadovoljstva i integraciju s drugim softverskim rješenjima za podizanje zadovoljstva vaših korisničkih usluga na višu razinu.

Pročitajte našu recenziju Infobip IVR-a i saznajte prednosti i nedostatke korištenja ovog rješenja u poslovnom scenariju.

Infobip IVR – recenzija

Infobip je popularna platforma za marketing, prodaju i korisničku službu s rasponom funkcija koje su zavoljeli klijenti diljem svijeta. IVR funkcija je robusna, a i dalje pristupačna, s cijenama koje započinju od $499 mjesečno. Infobip-ova IVR značajka je laka za upotrebu te je dobra za automatizaciju operacija kontaktnih centara za velika i mala poduzeća, s ocjenom korisnika od 4.3.

Ankete i upitnici koje popunjavaju kupci nazivaju se ankete o korisničkoj službi. One pomažu pratiti i nadgledati zadovoljstvo kupaca.

Anketa o korisničkoj službi

Korisnički obrazac je ključan za izvrsnu podršku kupcima, a ankete o zadovoljstvu klijenata su važne za razumijevanje njihovih misli o proizvodima i uslugama. Najbolje prakse za ankete uključuju jasno definirana pitanja i optimizaciju za mobilne uređaje, kao i ponudu bonusa korisnicima koji odgovore na ankete. LiveAgent nudi funkcionalnosti za podršku korisnicima i ima integracije s drugim softverskim alatima.

Skor predviđenog zadovoljstva mjere je koja pokazuje vjerojatnost hoće li će ticket dobiti pozitivnu ili negativnu ocjenu zadovoljstva.

Skor predviđenog zadovoljstva

Ankete o zadovoljstvu klijenata su važne za razumijevanje misli klijenata o proizvodima, uslugama i korisničkoj podršci. Najbolje prakse obuhvaćuju jasna i specifična pitanja, kratke ankete s ciljevima, izbjegavanje žargona te optimizaciju za mobilne uređaje. Preporučuje se dodavanje bonusa korisnicima za više odgovora. Važna pitanja obuhvaćaju zadovoljstvo klijenata proizvodima i uslugama, raznolikost proizvoda/usluga, učestalost korištenja i kvalitetu proizvoda, dostavu i povratnu politiku. Pitanja za SaaS proizvode usredotočuju se na razloge odabira proizvoda i razloge izbjegavanja proizvoda. Poticaji za kupce su važni za povećanje prodaje i stvaranje dugoročnih klijenata. Cjenovni poticaji povećavaju stopu zadržavanja, potiču akciju i izgradnju odnosa s kupcima.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo