Aircall IVR recenzija

Aircall IVR recenzija
Compare Aircall IVR recenzija with other in: How Aircall IVR recenzija is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
1309 reviews

Interaktivni glasovni odgovor (IVR) je popularna značajka u softveru za pozivni centar koja omogućava agentima korisničke podrške organizaciju poziva po različitim uvjetima. IVR se može koristiti za kreiranje “stabala” koja preusmjeravaju pozivatelje prema prikladnim odjelima na temelju brojeva koje izaberu putem glasa…

Pricing
Starting from:
$ 30   mjesečno
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Korisničko iskustvo
4.5
Cijena
5
Implementacija
5

Key takeaways

Pros

  • Jedna od najlakših IVR značajki za postavljanje
  • Odlično sučelje koje je lako za navigaciju
  • Jeftin je i IVR je uključen u osnovni plan

Cons

  • Kreiranje kompleksnih IVR stabala može biti teško

Aircall-ov IVR je bez sumnje snažan igrač s vrlo malo slabih strana. Nevjerojatno je lako planirati, kreirati i implementirati vaše IVR-ove, a relativno je jeftiniji od većine dostupnih IVR softvera. Aircall će također iznenaditi svoje korisnike sa svojim opcijama prilagodbe text-to-speech opcije. Manji problemi se javljaju u gradnji kompleksnijih IVR-ova, što je slaba točka Aircall-ove fleksibilnosti. Međutim, to ne bi trebalo spriječiti većinu korisnika pri učinkovitom korištenju Aircall-a, jer je to manji problem u inače vrhunskom IVR softveru.

Početak rada s Aircall IVR značajkom

Početak rada s Aircall-om je brz i lagan. Kada se prijavite za probni period, možete birati plan koji želite isprobati. Cjelokupan proces registracije je jako brz, kao što smo i očekivali. Kada dođete do svoje upravljačke ploče, pozdravit će vas sučelje ugodnog izgleda koje je lako za navigaciju. Najbolji dio svega je to što je postavljanje IVR-a dostupno odmah na početnom ekranu, tako da ne morate pretraživati Aircall konfiguraciju.

Aircall IVR recenzija

Kreiranje IVR-a je povezano s kreiranjem novog broja. Kada kliknete na Create a new number, možete izabrati želite li klasični broj ili IVR broj. Aircall ima nevjerojatno lako i intuitivno postavljanje koje je od samog početka lako razumjeti. Planiranje je vizualno predstavljeno u sučelju sličnom UI-ju gdje možete jasno vidjeti svaku razinu i njenu akciju.

Međutim, stvari lagano postaju komplicirane kada želite kreirati kompleksniji IVR na više razina, jer ne postoji daljni način preusmjeravanja poziva nakon izbora prvog preusmjeravanja. Iako većina poduzeća vjerojatno želi imati jednostavne IVR-ove kako bi osigurala brzu povezanost klijenata i predstavnika, u nekim slučajevima nema drugog rješenja nego kreirati kompleksan IVR.

Aircall IVR recenzija

Opcije prilagodbe IVR-a su jednostavno odlične. Imate opciju dodavanja prilagođenih datoteka, kao i izbor između velikog broja text-to-speech glasova. Postoje čak i opcije za više jezika s prikladnim naglascima, uključujući izbor više engleskih naglasaka. Možete pisati vlastite poruke i slušati ih prije nego izaberete koja vam najbolje pristaje.

Aircall IVR recenzija

Kako IVR funkcionira?

Aircall IVR radi baš kako treba, bez štucanja. Dodatak prilagođenih text-to-speech snimki glasa čini da IVR izgleda profesionalnije, a višejezične text-to-speech opcije pomažu kreirati osjećaj međunarodnog pozivnog centra. Cjelokupno postavljanje je bilo bez ikakvih bugova ili problema, baš kao i s većinom modernih IVR-ova. Aircall-ova izvedba je jednostavno odlična, a ako je vaše iskustvo imalo slično mome, ne bi trebali naići ni na jedan veći problem.

Cijene

Aircall dolazi s vrlo pristupačnim cijenama, a IVR je srećom dostupan i u najobičnijem planu. Dostupna je i besplatna proba za svaki od planova, tako da ih možete iskušati prije kupnje. Pogledajmo što dobivate s Aircall-om.

Essentials

Essential plan počinje od $20 po korisniku mjesečno s minimumom od tri korisnika. Osim IVR-a, dobit ćete pristup za 50+ integracija i API, SMS funkciju, osnovne značajke telefonije kao što je snimanje poziva i poziv jednim klikom, neograničene istovremene odlazne pozive i više.

Professional

Professional plan počinje od $50 po korisniku mjesečno s minimumom od tri korisnika. Dobit ćete sve iz prethodnog plana plus obavezno označavanje poziva, naprednu analitiku i nadzor, napredne značajke podrške, napredne značajke prodaje i još više.

Custom

Možete prilagoditi svoj plan i cijenu za Aircall s njihovim Custom planom. On ima minimum od deset korisnika. Dobit ćete sve iz prethodna dva plana, kao i nove značajke poput prilagođene analitike, prilagođenog uključivanja, pristupa podršci za API developere, SLA i slično.

Zaključak

Aircall nudi vjerojatno jedan od najboljih dostupnih IVR-ova za razumnu cijenu. Postavljanje je nevjerojatno lako; nudi neke odlične opcije prilagodbe i može biti gotovo doslovno za par minuta. Postoji jako malo stvari koje je Aircall loše odradio i njegova IVR značajka je skoro pa savršena. Iako će korisnici koji žele graditi kompleksna IVR stabla biti malo razočarani, bilo tko tko nema potrebe za ovim funkcijom će biti i više nego zadovoljan onime što Aircall nudi.

Uobičajena pitanja i problemi

Moj IVR ne radi

Uvjerite se da ste dvaput provjerili svoj IVR tijek. Uvijek je korisno unaprijed planirati svoj IVR tijek kako bi se riješili bilo kakve zbrke dok ga gradite u Aircallu. Ako imate različitih problema s vašim IVR-om, konzultirajte Aircall vodič za rješavanje problema ili kontaktirajte njihov tim za podršku.

Ne mogu kreirati IVR na više razina

Aircall ne podržava izravno kreiranje iVR-a na više razina, međutim, možete pokušati kreirati sličan sustav postavljanjem više manjih IVR-ova za svaki od vaših dostupnih brojeva. Povezivanjem ovih IVR-ova s radnjom za prosljeđivanje, možete simulirati iskustvo korištenja IVR-a s više razina.

Product reviews

Razmišljate o JustCall-u zbog njegovih IVR mogućnosti? Pogledajte našu recenziju JustCall IVR značajki i saznajte je li on pravi izbor.

JustCall IVR recenzija

LiveAgent je softverski program za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i upravljanje pritužbama. Postoji i softver za korisnički portal i email upravljanje. LiveAgent nudi besplatni probni period i integracije s drugim softverom. Poslovni partneri mogu postati VoIP partneri ili koristiti Affiliate program. LiveAgent nudi akademiju, blog, rječnik, te webinare i teste tipkanja. Tvrtka ima nagrade i certifikate te recenzije korisnika. Sales kontakti su dostupni putem telefona i emaila, te je omogućeno registriranje za newsletter. Sva prava pridržana uz uvjete korištenja i politike za sigurnost i privatnost. LiveAgent trenutno izrađuje upravljačku ploču i ustvari je u tijeku stvaranja računa.

Zendesk IVR je popularan izbor među klijentima. Rezultati njegove izvedbe za svakodnevne scenarije se mogu naći u ovoj recenziji.

Zendesk IVR recenzija

Kavkom, JustCall i Zendesk Suite nude softver za IVR i bazu znanja po prihvatljivim cijenama. Kavkom radi kao web aplikacija, lako se koristi i štedi novac. JustCall ima korisno sučelje, ali ne dolazi s vizualnim prikazom IVR-a na više razina. Zendesk Suite ima skalabilnost, cijene počinju od €79 mjesečno, i ima besplatnu probnu verziju.

Kavkom IVR bi mogao biti pravi izbor za vaše poslovanje. Pogledajte našu recenziju i saznajte više o tome kako radi.

Kavkom IVR recenzija

Kavkom je IVR softver čija je cijena vrlo pristupačna i nema ozbiljnih problema s sustavom. Planovi započinju od €10 po korisniku mjesečno, a svi sadrže IVR značajku. S aplikacijom je jednostavno raditi i nudi vrlo atraktivno korisničko sučelje. Jedini nedostatak je nedostatak vizualnog vodiča za IVR razine. Kavkom možda nije idealan za velika poduzeća koja zahtijevaju više kompliciranih IVR-ova, ali će zasigurno biti dobar izbor za manja poduzeća.

Pročitajte našu recenziju Infobip IVR-a i saznajte prednosti i nedostatke korištenja ovog rješenja u poslovnom scenariju.

Infobip IVR – recenzija

Infobip nudi više komunikacijskih kanala za kreiranje višekanalnog iskustva za klijente i praćenje KPI-a u IVR-u. Mogu se pojaviti problemi pri integraciji s CRM-om ili kada IVR ne radi, ali Infobip-ova korisnička služba može pomoći. IVR značajka je prilagodljiva i jednostavna za korištenje, s mnogim opcijama za automatizaciju operacija kontakt centara. Čak i mala poduzeća mogu iskoristiti prednosti Infobip-ovog softvera. Postavljanje besplatne probe Infobipa-a je izazovno, ali stranice s dokumentacijom mogu pomoći.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo