MessageBird IVR recenzija

Compare MessageBird IVR recenzija with other in: How MessageBird IVR recenzija is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
269 reviews

Interaktivni glasovni odgovor (IVR) je popularna značajka u softveru za pozivni centar koja omogućava agentima korisničke podrške da organiziraju pozive po različitim uvjetima. IVR se može koristiti za kreiranje “stabala” koja preusmjeravaju pozivatelje prema prikladnim odjelima na temelju brojeva koje oni izaberu…

Pricing
Starting from:
$ 30   mjesečno
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Korisničko iskustvo
4
Cijena
5
Implementacija
4.5

Key takeaways

Pros

  • Lak za postavljanje i jednostavan za korištenje
  • Cjenovno pristupačan
  • Podržava složene IVR strukture

Cons

  • Ograničena prilagodba
  • Do korisničke podrške ponekad može biti teško doći

MessageBird-ov Flow Builder je odlična opcija za one koji žele postaviti jednostavan IVR izbornik. UI je intuitivan i lak za navigaciju, tako da se ne morate brinuti da ćete biti preplavljeni ili izgubljeni u hrpama koda. MessageBird vam daje brzi tutorijal tijekom prve interakcije s njegovom Flow Builder značajkom. To je odličan način da čak i manje tehnički potkovani korisnici lako postave vlastite tijekove. Jedini problem koji sam pronašao je nedostatak prilagodbe kada su u pitanju IVR poruke. Međutim, ne mislim da bi to trebalo obeshrabriti korisnike kada je u pitanju izbor MessageBird-ovog IVR softvera.

Početak rada s MessageBird IVR značajkom

Prijava za probnu verziju MessageBird-a je prilično jednostavna. Nakon što popunite svoje informacije i dodate broj vaših agenata, pozdravit će vas čista upravljačka ploča koja ne izgleda prekomplicirana čak ni za nove korisnike.

MessageBird početna upravljačka ploča

Iako nećete odmah pronaći IVR funkciju, ove postavke i dalje olakšavaju vaš put kroz upravljačku ploču. Kako bi konfigurirali IVR funkciju, možete joj pristupiti izravno iz upravljačke ploče ili iz izbornika s lijeve strane pod stavkom Flow Builder.

MessageBird IVR funkcije

Zatim kliknite na Templates. Tu ćete naći prilično velik izbor opcija za gradnju tijeka i automatizaciju. Kako bi nastavili s postavkama, kliknite na Easy phone menu (IVR).

Ono što smatram jako korisnim je tutorijal koji vam MessageBird nudi kada pristupite IVR konfiguraciji. Ovaj tutorijal vas vodi kroz četiri jednostavna koraka kako kreirati tijekove u omnikanalnom okruženju, telefonskim pozivima i slično. Možete izabrati da završite ovaj tutorijal ili ga u potpunosti preskočite.

MessageBird tutorijal za gradnju IVR-a

Prvo što trebate je kupiti telefonski broj. To možete učiniti izravno iz Flow Builder-a klikom na pop-up prozorčić.

Kada je vaš telefonski broj spreman, možete početi konfigurirati vaša stabla poziva. Nastavite klikom na gumb Say i moći ćete kreirati vašu poruku i konfigurirati varijable kao što su jezik, glas i ostalo.

Nažalost, ne možete dodati audio datoteku s vašom porukom, tako da ste ograničeni na text-to-speech opciju. Imate više jezičnih opcija koje možete izabrati, uključujući različite naglaske engleskog jezika. Također ne dobijate previše glasovnih opcija, tako da možete birati između muškog i ženskog glasa.

MessageBird IVR opcije konfiguracije

Kada ste postavili poruku, možete nastaviti s kreiranjem vaših grana. Možete kreirati više opcija grana s različitim porukama i okidačima. Iako možete brzo konfigurirati vrlo jednostavan IVR izbornik, MessageBird vam omogućuje kreiranje prilično složenog IVR-a. Nakon dodavanja svojih primarnih IVR opcija, možete kreirati daljnje grane i konfigurirati ostale radnje ili možete zatvoriti granu.

Ovaj izbornik vam omogućava konfiguraciju jednostavnog IVR-a koji omogućuje vašim klijentima da brzo i bez muke kontaktiraju vaše poduzeće. Međutim, ako vam treba složenija struktura, to možete postići uz dosta opcija za grane i dodatnih postavki.

Kako IVR funkcionira?

Cjelokupna Flow Builder funkcija radi brzo i bez problema. Postavljanje je prilično intuitivno zahvaljujući GUI-u i tutorijalu na početku. Nažalost, IVR ne omogućuje prilagođene audio datoteke, ali ako nemate problema s time, text-to-speech funkcija radi bez štucanja. Izvedba IVR-a je sama po sebi odlična i ako tražite nešto jednostavno i lako za korištenje, ispunit će sva vaša očekivanja. Međutim, ako se borite da razumijete grane, varijable ili bilo što drugo u vezi IVR konfiguracije, MessageBird vam u svom centru za podršku nudi tutorijal koji je lako slijediti.

Cijene

MessageBird-ove mogućnosti gradnje tijeka možete koristiti besplatno ako ne trebate više od dva mjesta i voljni ste kupiti telefonski broj. Ako želite proširiti svoje operacije, možete nadograditi na opciju koja košta $30 mjesečno i omogućava 3- 10 mjesta.

Zaključak

To je većinom odlična opcija za manje kontakt centre. MessageBird vam daje dosta mogućnosti, jednostavno IVR postavljanje i opcije za IVR na više razina po razumnoj cijeni. Cjelokupan UI je intuitivan i lak za navigaciju. Iako nije prilagodljiv koliko bi neki htjeli, MessageBird vas neće razočarati ako tražite jednostavno i cjenovno prihvatljivo rješenje.

Uobičajena pitanja i problemi

Ne znam kako kupiti telefonski broj

Kako bi mogli koristiti MessageBird-ovu IVR funkciju, trebate kupiti telefonski broj. Kako bi to uradili, prijavite se na vaš račun i kliknite na ikonu Numbers na upravljačkoj ploči, Na idućoj stranici trebate popuniti potrebne informacije i kliknuti na gumb Buy. Nakon toga pregledajte sažetak narudžbe i potvrdite vašu kupnju. Nakon što platite broj, možete ga dodati u svoj račun.

Moj IVR ne radi

Trebali bi dvaput provjeriti dizajn tijeka vašeg IVR-a i popraviti sve greške koje nađete. Za više pomoći u vezi vašeg IVR-a, možda se poželite obratiti Messagebirds-ovom odjeljku za pomoć ili kontaktirati korisničku službu.

Product reviews

Razmišljate o korištenju Aircall-a za svoje IVR potrebe? Pogledajte našu recenziju i saznajte kako je prošao na našim općim testovima.

Aircall IVR recenzija

Aircall ne podržava izravno kreiranje IVR-a na više razina, ali možete simulirati iskustvo korištenja IVR-a s više razina postavljanjem više manjih IVR-ova za svaki dostupni broj. Aircall je jeftin i ima lako za navigaciju sučelje za kreiranje IVR-ova. Kreiranje kompleksnijeg IVR-a može biti teško, ali Aircall-ov IVR je vrlo moćan. Planiranje je vizualno prikazano, što pomaže korisnicima da lakše razumiju sustav i akcije koje se provode na svakoj razini. Postoje tekst-to-speech opcije iako može biti teško kreirati kompleksni IVR s više razina.

IVR je tehnologija koja omogućuje pozivateljima navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s predstavnikom korisničke podrške putem glasovnih naredbi i DTMF-a.

IVR

Tekst govori o važnosti poboljšanja korisničke podrške korištenjem jednostavnijeg jezika, kraćih IVR pozdrava i poruka, te obavještavanja kupaca o vremenu čekanja i mogućnosti povratnog poziva. LiveAgent se navodi kao dobar alat za pružanje korisničke podrške. Također se spominju funkcionalnosti, integracije i alternative. Nudi se besplatno probno razdoblje te podrška, portal za podršku i sustav za upravljanje pritužbama. Na kraju se spominju kontakti za prodaju te newsletter s novostima i popustima.

Pogledajte LiveAgent IVR recenziju u ovom članku i saznajte kako smo ocijenili njegovu svakodnevnu izvedbu.

LiveAgent IVR recenzija

LiveAgent izvrstan je softver za pozivni centar koji omogućuje organizaciju poziva po različitim uvjetima putem popularne značajke interaktivnog glasovnog odgovora (IVR). IVR se može prilagoditi prema potrebama organizacije, ali postavljanje zahtijeva određene vještine i poznavanje skripti. LiveAgent nudi razumne cijene za svoje značajke, a 24/7 korisnička podrška je dostupna za pomoć u postavljanju IVR-a. Proces registracije i postavljanje komunikacijskih kanala je brz i jednostavan.

Odvedite svoje korisnike stručnjacima tijekom glasovnih poziva pomoću Interaktivnog glasovnog odgovora. Napravite vlastita IVR stabla i preusmjeravajte pozive gdje ih želite.

IVR (Interaktivni glasovni odgovor)

IVR je tehnologija koja omogućuje pozivateljima da se navigiraju telefonskim sustavom putem glasovnih naredbi i DTMF-a prije razgovora s predstavnicima korisničke podrške. LiveAgent i MessageBird su softveri za pozivni centar koji imaju podršku za IVR strukture, dok Aircall omogućuje simulaciju iskustva korištenja IVR-a s više razina postavljanjem više manjih IVR-ova za svaki dostupni broj. Planiranje i organizacija poziva po odjelima mogu poboljšati telefonku podršku i korisničko zadovoljstvo. Važno je smisliti dobre IVR skripte kako bi se stvorila ugodna iskustva za korisnike.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo