Live chat za automobilsku industriju

Zadivite vaše klijente i povećajte njihovo zadovoljstvo
  • ✓ Bez troškova postavljanja   
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacija zaglavlja
Helpdesk softver

Budućnost automobilske industrije je svijetla.

S brzim razvojem tehnoloških dostignuća u proizvodnji automobila, auto kuće se fokusiraju na modernizaciju korisničke službe i online prodaje automobila.

Sve veći broj korisnika obavi vlastito online istraživanje prije nego osobno dođu pogledati automobile.

Web stranica auto kuće se ne posjećuje više samo zbog kontakt podataka. To je danas profinjeni izložbeni prostor sa svim mogućnostima svoje fizičke verzije.

I baš kao u fizičkom izložbenom prostoru, morate dočekati vaše potencijalne i trenutne klijente te ih navoditi koristeći pristupačne, prijateljske i stručne asistente.

Dakle, kako možete povećati vašu online prodaju i povećati zadovoljstvo vaših klijenata te brzinu odgovora?

Rješenje koje tražite je live chat.

Jeste li spremni ubaciti ga u brzinu?

Što je live chat?

Cijeli proces kupnje je postao digitaliziran. Zahvaljujući mobitelima i drugim pametnim uređajima, ljudi su online uvijek, bilo gdje i bilo kad, posebno milenijalci

Kupnja automobila je emocionalan i osobni događaj za mnoge klijente. Od prvog automobila do zadnjeg modela, korisnici pažljivo i strpljivo razmatraju sve opcije prije nego se odluče na kupnju svog automobila iz snova.

Moderni potrošači žele inteligentnu online podršku i personaliziran pristup kada razmatraju kupovinu novog automobila.

Uz live chat softver, možete im pomoći tijekom cijelog puta i značajno utjecati na njihovo donošenje odluka.

Youtube video:

U prošlosti, chat je bio poprilično običan. Kako su se zahtjevi klijenata i navike online kupnje promijenile, softver za podrčku putem live chata je doživjeo značajan razvoj.

Ono što je nekad bilo samo jedna od opcija z akomunikaciju s podzuećem je postalo najpopularniji kanal i nešto što očekujete da poduzeće ima.

Gdje započeti?

Svaka konverzija počinje klikom na live chat gumb. Ponekad se naziva i live chat widget a izgleda kao mjehurić ugrađen u stranicu, obično u donjem desnom kutu.

Najčešća pozicija je na naslovnoj stranici ili na stranici proizvoda, ali preporučujemo da ih stavite na stranice koje ostvaruju najveću posjećenost ili imaju stratešku vrijednost.

Prilagodite chat gumb u softveru za korisničku službu - LiveAgent
Primjer dizajna gumba za live chat (kliknite za povećati)

Umjesto poziva ili posjete auto kućama i dogovaranjasastanka uživo, korisnici sada mogu imati online chat sa stvarnim predstavnikom.

Auto saloni mogu također pružiti informacije koje korisnici možda ne znaju ili ne očekuju (npr. auto kuća vam možda može reći je li neki određeni automobil pod garancijom ili imaju li dobre šanse za kredit za kupnju automobila).

Funkcionalnost chata u stvarnom vremenu u ticketing sustavu za korisničku podršku - LiveAgent
Primjer chat razgovora (kliknite za povećati)

Osjećaj vožnje u novom autu budi emocije povezane sa slobodom.

Kako bi dobili taj osjećaj, LiveAgent vam nudi slobodu prilagodbe chat widgeta tako da odgovara imidžu i stilu vašeg brenda te učini vašu web stranicu vizualno dinamičnom i živopisnom.

Možete birati neke od najpopularnijih predložaka u galeriji chat gumba ili kreirati svoju chat ikonu.

Galerija chat gumba u live chat softveru - LiveAgent
Primjer galerije chat gumba (kliknite za povećati)

Svaka opcija je potpuno prilagodljiva za mobilni prikaz, tako da vaš dizajn bude dosljedan na svim uređajima.

Dobra je ideja planirati unaprijed i dizajnirati skriptirani odgovor koji vaš tim za chat podršku treba slijediti kada klijent zatraži pomoć putem chata.

Olakšali smo vam i pripremili neke predloške ovdje.

Kako live chat nadopunjuje telefonsku podršku, podršku putem e-maila i prodaju?

Jedna od najčešćih žalbi kupaca je da ne mogu odmah dobiti odgovor kada kontaktiraju korisničku službu putem telefona ili e-maila.

Svaka odgoda može značiti gubitak kupaca i postotka od prodaje.

Razlozi se kreću od nedovoljnog broja osoblja do nedostatka odgovarajućeg softvera za korisničku službu .

U usporedbi s telefonom i e-mailom, primjena live chata može ublažiti izazove korisničke podrške.

Chat operateri mogu pružiti trenutnu podršku klijentima putem live chata u stvarnom vremenu. Nema više čekanja na odgovor.

I ne samo to, već agenti mogu istovremeno rješavati više chatova. U tradicionalnim pozivnim centrima, agenti podrške budu ili na telefonima ili na e-mailu, ali rijetko oboje.

Kako bi spriječili umor vašeg tima za podršku, možete postaviti chat distribuciju i izabrati jedan od tri smjera automatskog usmjeravanja:

  • Nasumična dodjela
  • Zazvoni svima
  • Maksimalna iskorištenost
Chat distribucija
Primjer chat distribucije (klikni za veću sliku)

Da biste olakšali količinu posla, možete postaviti niži ili veći prioritet za određenog agenta, vrijeme usmjeravanja, vrijeme neaktivnosti ili čak vrijeme odmora.

U slučaju da zahtjevi za chat budu previše naporni, možete postaviti maksimalnu duljinu reda. Kada se dostigne ograničenje reda čekanja, gumb za chat automatski mijenja svoju dostupnost u offline način rada ili bude potpuno skriven s vaše web stranice.

Klikom na offline gumb kupci će aktivirati i ispuniti obrazac prije chata. Kad se vaš tim vrati u punu snagu, imat će sve potrebne informacije i moći će stupiti u kontakt s klijentom.

Funkcionalnost maksimalne dužine reda čekanja u ticeting sustavu korisničke podrške - LiveAgent
Primjer offline gumba (Kliknite za veću sliku)

Ovako možete poboljšati učinkovitost svojih agenata i osigurati odgovor na svaki upit.

Povrh svega, integriranjem sa standardnim platformama društvenih mreža možete stupiti u interakciju s kupcima i smanjiti rizik od neodgovorenih poruka.

Da zaključimo, live chat je isplativiji način komunikacije od telefona ili e-maila iz sljedećih razloga:

  • Smanjeno vrijeme čekanja
  • Najmanji napor za klijente
  • Smanjena količina dolaznih poruka
  • Povećan angažman
  • Unaprijeđen dizajn web stranice

Race ahead of your competition

Benefiti live chata za auto kuće

Automobilska industrija visoko je konkurentan sektor. Stoga, osim proizvoda i cijena, svojim kupcima možete pokazati vrijednost putem svoje službe za korisnike.

My definition of ‘innovative’ is providing value to the customer

Mary Barra – CEO of General Motors

Proces kupnje se može promatrati kroz pet različitih stadija:

  1. Svjesnost
  2. Vlastito istraživanje
  3. Konzultiranje
  4. Kupnja
  5. Zadržavanje

Da biste prešli iz faze 1 u fazu 5, kupcima morate ponuditi izravnu komunikaciju sa svojim timom, posebno u ranim fazama prodajnog ciklusa.

Povezivanje s kupcima putem live chata prikladno je rješenje za rješavanje bolnih točaka kupaca na njihovom putovanju kroz prodajni lijevak.

Vođenjem svojih klijenata kroz različite stadije, razumjet ćete njihove potrebe i zauzvrat dobiti brojne prednosti.

Pogledajmo četiri glavne prednosti korištenja live chata za automobilsku industriju.

Pokupite najbolje informacije

Vaša prodavaonica automobila možda neće raditi 24/7, ali to ne znači da vaši kupci neće posjećivati vašu web stranicu. Čak i kad ste offline, vaši bi vam kupci trebali moći poslati poruku.

Dodajte obrazac za kontakt na vašu web stranicu i omogućite klijentima da izaberu odjel koji žele kontaktirati. Na taj način ćete također pokupiti vrijedne inforemacije čak i ako vaše poduzeće trenutno ne radi, te ih kasnije iskorisiti u vašoj marketinškoj strategiji.

Obrasci za kontakt u live chat softveru - LiveAgent
Primjer obrasca za kontakt (klikni za veću sliku)

Smanjena stopa odbijanja

Postavite proaktivne chat pozivnice na strateški važne stranice, kao što je stranica za naplatu ili stranica sa cijenama, kako bi poboljšali angažman i povećali vaše konverzije putem live chata.

Proaktivne chat pozivnice su automatizirane pop-up poruke koje vam omogućuju ciljanje određene vrste klijenata, prilagodbu promocije ili preporuku sličnih proizvoda. Proaktivne chat pozivnice mogu sve to.

Možete kreirati više chat pozivnica za razčličite grupe klijenata, na primjer za nove klijente i one koji se vraćaju.

Galerija chat pozivnica unutar live chat softvera - LiveAgent
Primjer galerije chat pozivnica (kliknite za veću sliku)

U kombinaciji s pregledom chata, možete dobiti sveobuhvatni uvid u stanje vaše chat platforme, na primjer broj posjetitelja u redu, dostupni agenti ili vrijeme koje su klijenti proveli pregledavajući određene stranice.

Pomoću prikupljenih podataka možete se proaktivno obratiti i pozvati kupce na chat.

Mockup-Nadgledanje web-stranice-pregled chata
Primjer pregleda chata (klikni za veću sliku)

Na primjer, ako vodite prodavaonicu rabljenih automobila, znate koliko je dugotrajno i zamorno potencijalnim kupcima pronaći pravu osobu na pravoj web stranici. Ali s live chatom možete izbaciti posrednika i izravno doći do svojih potencijalnih klijenata.

Uključivanje više značajki u jednu strategiju izvrstan je način za smanjenje stope napuštanja kolica i hvatanje potencijalnih kupaca za vaš prodajni proces.

Poboljšana analitika stope konverzije

Recimo da želite znati stvarnu stopu konverzije vašeg live chata. Uz LiveAgent, možete.  Aktiviranje plugina za praćenje chata vam omogućuje mjerenje sveukupnog utjecaja live chata na konverziju. Na taj način imate bolje razumijevanje prihoda koji live chat generira.

Praćenje chata
Primjer ugrađenog chat tracking-a (Kliknite za povećati)

Ali to nije sve. Ako želite pregledati trud korisničke službe, možete generirati do 11 izvještaja korisničke službe. Rezultati mogu otkriti prilike za napredak.

Izvještaji u Help desk softveru- LiveAgent
Primjeri izvještaja (kliknite za povećanje)

Njegujte dugotrajne veze

S LiveAgent-om također možete izgraditi forum zajednice i bazu znanja, gdje klijenti imaju pristup člancima i komentarima ili čak i sami doprinositi. To je odličan način pružanja podrške čak i za klijente koji preferiraju samoposlugu.

Mockup-Forum
Primjer foruma zajednice (Kliknite za povećati)

Pojačajte svoj angažman na društvenim medijima

Not leveraging the power that social media can have on a business ROI is a mistake that many companies are still making. 

Ljudi danas koriste društvene mreže za sve i jedino je logično imati alat za chat kojeg korisnici mogu koristiti za povezivanje s vašim prodajnim mjestom.

Integrirajte platforme društvenih mreža na svoj LiveAgent dashboard i odgovorite na svako spominjanje, objavljivanje ili recenziju.

Add new fuel to your customer service

Ključne funkcionalnosti live chata za auto kuće

Svaki chat operativac igra važnu ulogu u korisničkom iskustvu. Njihovi napori, profesionalni bonton i interakcije su ono što na kraju dovodi do poziitivnog cilja.

Youtube video:

Iako marketing možda nije izravno uključen, zadovoljavajuće iskustvo potrošača korisno je za lead generation marketing. Ako kupci dobiju izvrsnu uslugu, spremniji su podijeliti svoje kontakt podatke.

No, čak i ako su vaši chat agenti strogo koncentrirani na pružanje usluge podrške korisnicima, od velike je važnosti trening o tome kako koristiti live chat i njegove značajke za stvaranje nezaboravnog i personaliziranog iskustva.

Zbog anonimne prirode chat sesije, agenti ponekad mogu postati nemarni i ne obraćati pažnju na to da je čovjek s druge strane. I to je ta ljudska interakcija koja razlikuje chat uživo od chatbota.

Dakle, koje su funkcionalnosti idealne za personalizirano korisničko iskustvo?

Pregled tipkanja u realnom vremenu

Obradujte klijente brzim i točnim odgovorima na njihova pitanja, čak i prije nego pošalju pitanje. Kako? S pregledom tipkanja u realnom vremenu agenti mogu promatrati što klijent piše u realnom vremenu i pripremiti odgovor.

Tipkanje u realnom vremenu
Primjer prikaza tipkanja u stvarnom vremenu (kliknite za povećati)

Online posjetitelji

Prethodna priprema je uvijek dobra strategija. Nadzirite ponašanje svojih online posjetitelja‘ iz koje su države ili koja je njihova IP adresa i iskoristite dobivene informacije u chat konverzaciji.

Arhiva online ticketa u softveru za korisničku podršku- LiveAgent
Primjer online posjetitelja (kliknite za povećati)

Video chat

Značajka koja uistinu ispunjava filozofiju osobne interakcije. Ako želite svojim klijentima online pružiti iskustvo kupnje u poslovnici, vama treba video chat.

Postavite gumb za live video chat na svoju web stranicu i upotrijebite ga za zajedničko razgledavanje sa svojim kupcima.

Video chat u realnom vremenu, baziran na pregledniku
Primjer video chata (klikni za veću sliku)

Predefinirani odgovori i standardni odgovori

Ovi odgovori spašavaju vaše agente od potencijalnih gramatičkih grešaka i zadržavaju stalni stil razgovora. Predefinirani odgovori i standardni odgovori za rutinske upite klijenata štede vrijeme i napor smišljanja novog odgovora za svaki upit.

Višejezični chat widgeti

Ako imate međunarodnu klijentelu, možete pružiti višejezičnu podršku.

Konfigurirajte chat widget prema preferiranom jeziku vaše baze klijenata i usmjerite komunikaciju prema specifičnom agentu koji zna taj jezik.

Jezično prilagodljivi widgeti u softveru za korisničku podršku - LiveAgent
Primjer višejezičnog chat widgeta (klikni za veću sliku)

Anketa prije chata

Prije početka sesije chata, vaši agenti mogu zatražiti kontakt podatke kupca putem ankete.

Anketa prije chata - App - Uploads - 2021 - 03 - Pre Chat Survey .png
Primjer ankete prije chat razgovora (kliknite za povećanje)


Anketa nakon chata

Uvijek ima mjesta za poboljšanje. Nakon svake sesije kupci mogu rangirati performanse agenta, ostaviti povratne informacije ili zatražiti prijepis.

Rangiranje agenata u Help desk softveru - LiveAgent
Primjer rangiranja agenata (Kliknite za povećati)

Anketa poslije chata šalje poruku da vaša kuća cijeni mišljenje svoje baze klijenata.

Interni chat

Držite i internu komunikaciju otvorenom. Svaki agent ponekad treba pomoć, a korištenjem internog chata oni mogu kontaktirati kolege slanjem privatne poruke tijekom trenutnog chata.

Mockup-Interni chat
Primjer internog chat-a (kliknite za povećanje)

Accelerate your customer service

Trebate li outsorcati vašu live chat podršku?

Interni zaposlenici najbolje će znati o vašim proizvodima i uslugama, ali neka prodajna mjesta možda uopće nemaju proračun ili odjel kupaca.

Poželjno je da vaše kupce servisira vaš zaposlenik, baš kao u vašem standardnom izložbenom salonu.

Bitna karakteristika live chata je brzina. Kupci očekuju brzi odgovor, a ako to nije moguće, možda bi bilo najbolje prepustiti vanjskim partnerima.

Prije outsourcanja vaših live chat operativaca vanjskom timu korisničke službe, najvažniji dio je mjerenje efikasnosti vaše korisničke službe. Možete pratiti te  metrike korisničke službe izravno iz vašeg LiveAgent računa.

Čak i kada se outsourcate eksternim live chat operativcima, još uvijek imate lak pristup datotekama vaših klijenata, zahvaljujući univerzalnoj ulaznoj pošti.

Trebate li outsorcati vašu live chat podršku? - App - Uploads - 2020 - 03 - Universal Inbox.gif
Primjer univerzalnog inbox-a (kliknite za povećati)

Pogonjena ugrađenim CRM-om, svaka chat sesija ili poruka je konvertirana u tikete i sačuvana na jednom mjestu.

Vaš outsource-ani tim i dalje može raditi kao produžetak vašeg auto salona, bez da zapostavlja vaše kupce. To bi trebalo uključivati ​​i društvene mreže.

Mnogi vanjski chat operateri izvrsni su predstavnici korisničke podrške i stručnjaci za dodijeljenu temu.

Sažetak

Glavna misao ostaje ista – uvijek mora postojati netko tko će odgovarati na pitanja kupaca. Ako to možete učiniti na više platformi i brzinom munje, bit ćete nagrađeni vjernom bazom kupaca i najboljim ROI-jem .

Kako integrirati live chat na web stranicu vašeg autosalona?

Integracija ne može biti lakša. Ne morate imati iskustvo kodiranja ili biti vješt programer da biste integrirali chat na svoju web stranicu.

Kada se registrirate i dobijete podatke za prijavu na svoj LiveAgent račun, sve što morate učiniti je jednostavno kopiranje i lijepljenje kratkog HTML koda.

To je to – nema potrebe za preuzimanjem bilo kakvog dodatnog softvera.

Međutim, ako želite integrirajte sa nekim drugim softverom kako biste poboljšali iskustvo korisničke službe – to možete učiniti putem naših izvornih ili Zapier integracija.

Live chat sigurnosne značajke

Nijedna internetska stranica ne može se smatrati vjerodostojnom i pouzdanom bez odgovarajućih sigurnosnih značajki.

Zaštita podataka i cyber sigurnost najvažniji su za svako poduzeće koje želi biti vjerodostojno, pouzdano i privući vjernu bazu kupaca.

Sigurnosne značajke LiveAgent-a pružit će dodatni sloj cyber sigurnosti i zaštite podataka za vaše poslovanje i klijente.

Evo sigurnosnih značajki koje LiveAgent pruža:

Respond at a lighting speed

Izvori znanja

Ako želite saznati više o našem live chat softveru, idite na stranicu akademije za dodatne informacije ili pogledajte naš portal za korisničku podršku.

Live chat kao dio višekanalnog help desk sustava

Potrošači nisu vezani samo za jedan komunikacijski kanal i često skaču s jednog na drugi.

Live chat samo je jedan dio kompleksnog help desk sistema koji uključuje tickete, pozivni centar, upravljanje društvenim mrežama i još mnogo toga.

Započnite razgovor telefonskim pozivom, nastavite s e-mailom i završite chat razgovorom – sve unutar jednog sučelja.

Potpuni help desk za trgovce automobilima i njegove značajke osnažuju vašu korisničku podršku za ostvarivanje veće produktivnosti i zapanjujuće rezultate.

Registrirajte se već danas i vidjet ćete rast prihoda i zadovoljstva.

Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is a communication channel that the automotive industry can utilize and enhance its customer service efforts. It is a web-based instant messaging app in the form of a customizable chat button.

How live chat complements phone, email support, and sales?

Phone and email are unable to match the speed of service that live chat can. Compared to the phone call and email support, chat agents can handle multiple chats simultaneously and set up automatic route distribution, all in real-time. This leads to - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, increased engagement, and improved website design.

Benefits of live chat for car dealers

To show value to the customer during the five stages of the sales cycle, car dealerships can benefit from utilizing live chat. The four leading benefits: leads capture, decreasing bounce rate, improving conversion analytics, the formation of long-lasting relationships, enhanced social media presence.

Key live chat features for car dealerships

By following the rules of chat etiquette, agents can deliver a positive and personalized experience. Not only that, but they can generate hot leads with features like real-time typing-view, online visitors, video chat, predefined answers, canned responses, multi-language chat, pre-chat survey, internal chat, or agent ranking.

Should you outsource your live chat support?

Track the customer service metrics before deciding to outsource your live chat operatives. If the results of the reports lead to outsourcing, you can still have access to your customers' profiles, all stored in the universal inbox.

How to integrate live chat to your automotive dealership website?

No additional software is required. Just sign up and login into your LiveAgent account. From there, you have to copy and paste an HTM code and integrate your live chat button on your website. If you want to enhance your customer service capabilities, you can integrate with other service systems.

Live chat security features

LiveAgent provides combined security features for the data protection and cybersecurity of its users: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Live chat security features
Slido green logo

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo