Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live chat za auto-moto industriju

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Budućnost auto-moto industrije je svijetla.

S brzim razvojem tehnoloških dostignuća u auto-moto proizvodnji, auto kuće fokusiraju se na moderniziranje korisničke podrške i online prodaje automobila.

Rastući broj korisnika odrađuje online istraživanje prije nego dođu pogledati automobile uživo.

Web stranice auto kuća ne služe više samo za prikupiti kontakt podatke. Sada je to uglađeni digitalni showroom, sa svim pogodnostima i mogućnostima kao i na fizičkoj lokaciji.

Kao i na fizičkoj lokaciji, vaši potencijalni kupci moraju biti dočekani od strane prijateljski nastrojenog i stručnog asistenta.

Kako onda možete povećati vašu online prodaju i pokazatelje zadovoljstva korisnika i vremena odogovora?

Rješenje koje tražite je live chat.

Jeste li spremni staviti ga u brzinu?

Što je live chat?

Cijeli korisnički put kupnje je postao digitaliziran. Zahvaljujući mobitelima i drugim pametnim uređajima, ljudi su online uvijek i bilo gdje, posebno generacija milenijala.

Kupnja automobila je emocionalan i osobni događaj za mnoge korisnike. Od prvog automobila do zadnjeg modela, korisnici pažljivo i strpljivo razmatraju sve opcije prije nego se odluče na kupnju svog automobila iz snova.

Kupci današnjeg, modernog doba žele inteligentnu online podršku i personaliziran pristup kada razmatraju kupovinu novog automobila.

S live chat softverom možete im pomoći i značajno utjecati na njihovo donošenje odluka.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t=4s

U prošlosti, chat je bio poprilično običan. Kako su se navike online kupnje promijenile, live chat podrška je doživjela značajan razvoj.

Ono što je prije za poduzeće bila samo jedna od opcija za komunikaciju, danas je nešto što se očekuje i svakako je najpopularniji kanal komunikacije.

Gdje započeti?

Svaki razgovor započinje jednostavnim klikom na live chat dugme. Ponekad nazivan live chat aplikacija, zapravo je mali kružić ugrađen na vašu stranicu, obično u donjem desnom kutu.

Najčešća pozicija je na naslovnoj stranici ili na stranici proizvoda, ali preporučujemo da ih stavite na stranice koje ostvaruju najveću posjećenost ili imaju neku drugu stratešku vrijednost.

Prilagodite chat dugme u softveru za službu za korisnike - LiveAgent
Primjer dizajna dugmeta za live chat (kliknite za povećati)

Umjesto da zovete ili posjećujete auto kuće i dogovarate sastanak s nekim u živo, korisnici mogu razgovarati putem chat-a online.

Auto saloni mogu također pružiti informacije koje korisnici možda ne znaju ili ne očekuju (npr. pokriva li osiguranje neki određeni dio ili imaju li dobre šanse za kredit za kupnju automobila).

Funkcionalnost chata u stvarnom vremenu u Help desk ticketing sustavu - LiveAgent
Primjer chat razgovora (kliknite za povećati)

Osjećaj vožnje u novom autu može probuditi emocije povezane sa slobodom.

Kako bi parirali tom osjećaju, LiveAgent pruža mogućnost prilagodbe chat aplikacije kako bi ju ujednačili s vašim brandom i stilom te učinili vašu stranicu vizualno dinamičnijom.

Možete birati između najpopularnijih predložaka u galeriji chat dugmadi ili kreirati vašu custom chat ikonu.

Galerija chat dugmeta Live chat softveru - LiveAgent
Primjer galerije chat dugmeta (kliknite za povećati)

Svaka opcija potpuno je prilagođena za prikazivanje na mobitelima pa možete održati konzistentnost dizajna na bilo kojem uređaju.

Dobra je ideja planirati unaprijed i dizajnirati skriptirani odgovor za vašu chat podršku, kojeg se agenti moraju držati kada vode razgovor.

Olakšali smo vam i pripremili neke predloške ovdje .

Kako live chat nadopunjuje telefonsku podršku, podršku putem e-maila i prodaju?

Jedna od najčešćih žalbi kupaca je da ne mogu odmah dobiti odgovor kada kontaktiraju službu za korisnike putem telefona ili e-maila.

Svako kašnjenje može značiti gubitak kupaca i pad prodaje.

Razlozi se kreću od nedovoljnog broja osoblja do nedostatka odgovarajućeg softvera za pomoć .

U usporedbi s telefonom i e-mailom, primjena live chata može ublažiti izazove korisničke podrške.

Chat operatori mogu pružiti trenutnu podršku kupcima putem live chata u stvarnom vremenu. Nema više čekanja na odgovor.

I ne samo to, već agenti mogu istovremeno upravljati s više chatova. U tradicionalnim pozivnim centrima agenti podrške upravljaju telefonima ili e-mailom, ali rijetko oboje.

Da biste spriječili prekomjerni rad vašeg tima za podršku, možete postaviti distribuciju chata i odabrati jedan od tri automatska smjera rute:

  • Nasumična dodjela
  • Dodijeli svima
  • Maksimalna iskorištenost
Chat distribucija
Primjer chat distribucije (klikni za veću sliku)

Da biste olakšali radno opterećenje, možete postaviti niži ili veći prioritet za određenog agenta, vrijeme usmjeravanja, vrijeme neaktivnosti ili čak vrijeme odmora.

U slučaju da zahtjevi za chat postanu previše opterečavajući, možete postaviti maksimalnu duljinu reda. Kada se dostigne ograničenje reda čekanja, gumb za chat automatski mijenja njegovu dostupnost u izvanmrežni način rada ili je potpuno skriven s vaše web stranice.

Klikom na izvanmrežni gumb kupci će aktivirati i ispuniti obrazac prije chata. Kad se vaš tim vrati u punu snagu, imat će sve potrebne informacije i moći će stupiti u kontakt s klijentom.

Funkcionalnost maksimalne dužine reda čekanja u Help desk ticketing sustavu - LiveAgent
Primjer offline dugmeta (Kliknite za povećati)

Na taj način možete poboljšati učinkovitost svojih agenata i osigurati odgovor na svaki upit.

I povrh svega, integriranjem sa standardnim platformama društvenih mreža možete stupiti u interakciju s kupcima i smanjiti rizik od neodgovorenih poruka.

Da rezimiramo, live chat isplativiji je način komunikacije od telefona ili e-maila iz sljedećih razloga:

  • Smanjeno vrijeme čekanja
  • Najmanji napor za klijente
  • Smanjena količina dolaznih poruka
  • Povećan angažman
  • Unaprijeđen dizajn web stranice

Race ahead of your competition

Try LiveAgent

Benefiti live chat-a za auto kuće

Automobilska industrija visoko je konkurentan sektor. Stoga, osim proizvoda i cijena, svojim kupcima možete pokazati vrijednost putem svoje službe za korisnike.

My definition of ‘innovative’ is providing value to the customer

Mary Barra – CEO of General Motors

Put kupnje može se promatrati kroz pet različitih stadija:

  1. Svjesnost
  2. Vlastito istraživanje
  3. Konzultiranje
  4. Kupnja
  5. Zadržavanje

Da biste prešli iz faze 1 u fazu 5, kupcima morate ponuditi izravnu komunikaciju sa svojim timom, posebno u ranim fazama prodajnog ciklusa.

Povezivanje s kupcima putem live chata prikladno je rješenje za rješavanje problema kupaca na njihovom putovanju kroz prodajni lijevak.

Vodeći svoje kupce kroz faze, shvatit ćete njihove potrebe i primiti brojne pogodnosti zauzvrat.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk

Pogledajmo četiri glavne prednosti korištenja live chata za automobilsku industriju.

Prikupite najbolje lead-ove

Vaša prodavaonica automobila možda neće raditi 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, ali to ne znači da vaši kupci neće posjetiti vašu web stranicu. Čak i kad ste offline, vaši bi kupci trebali imati mogućnost slanja poruka.

Dodajte obrazac za kontakt na vašu web stranicu i omogućite kupcima da odaberu odjel koji žele kontaktirati. Na taj način možete prikupiti vrijedne potencijalne kupce čak i ako je vaše poslovanje zatvoreno i koristiti ih kasnije u strategiji marketinga putem e-maila.

Kontakt forme u Live chat softveru - LiveAgent
Primjer obrasca za kontakt (klikni za veću sliku)

Smanjena stopa odbijanja

Postavljanje proaktivne pozivnice za chat na strateškim stranicama, poput stranice za naplatu ili stranice s cijenama, kako bi izazvale angažman i povećale konverzije u live chat-u.

Proaktivne pozivnice za chat automatizirane su poruke koje vam omogućuju ciljanje određenih vrsta kupaca, prilagođavanje promocija ili preporučivanje sličnih proizvoda. Proaktivne pozivnice za chat mogu sve to.

Može se kreirati više pozivnica za chat za razne grupe kupaca, na primjer, nove i povratne kupce.

Galerija pozivnica za chat unutar Live chat softvera - LiveAgent
Primjer galerije s pozivnicama za chat (Kliknite za povećati)

U kombinaciji s pregledom chat stanja , možete steći sveobuhvatan uvid u stanje svoje chat platforme, poput broja posjetitelja u redu čekanja, raspoloživih agenata ili vremena koje su kupci proveli pregledavajući određene stranice.

Pomoću prikupljenih podataka možete proaktivno kontaktirati i pozvati kupce na chat.

Mockup-Nadgledanje-web-stranice-pregled chata
Primjer pregleda chata (klikni za veću sliku)

Na primjer, ako vodite prodavaonicu rabljenih automobila, znate koliko je dugotrajno i zamorno potencijalnim kupcima pronaći pravu osobu na pravoj web stranici. Ali s live chatom, možete takoreći prekinuti posrednika i izravno doći do svojih potencijalnih klijenata.

Uključivanje više funkcionalnosti u jednu strategiju izvrstan je način za smanjenje stope napuštanja košarice i hvatanje potencijalnih kupaca za vaš prodajni proces.

Poboljšana analitika stope konverzije

Recimo da želite znati stvarne podatke o konverziji iz svog live chata. Pomoću LiveAgent-a možete. Aktiviranje dodatka za praćenje chata omogućuje vam mjerenje ukupnog utjecaja chata na konverzije. Na taj ćete način bolje razumjeti prihod koji chat donosi.

Chat embended tracking
Primjer ugrađenog chat tracking-a (Kliknite za povećati)

Ali to nije sve. Ako želite pregledati napore koje ulaže korisnička služba, možete generirati do 11 izvještaja o korisničkoj službi . Rezultati mogu otkriti mogućnosti za poboljšanje.

Izvještaji u Help desk softveru- LiveAgent
Primjeri izvještaja (kliknite za povećanje)

Njegujte dugotrajne veze

Pomoću LiveAgent-a možete kreirati i forum zajednice i bazu znanja , gdje kupci mogu pristupiti člancima, komentirati ili čak sami doprinijeti. Ovo je izvrstan način pružanja podrške čak i kupcima koji više vole samoposluživanje.

Mockup-Forum
Primjer foruma zajednice (Kliknite za povećati)

Pojačajte svoj angažman na društvenim mrežama

Ne iskorištavanje utjecaja kojeg društvene mreže mogu imati na ROI-u pogreška je koju mnoge tvrtke još čine.

Ljudi danas koriste društvene mreže za sve i jedino je logično imati alat za chat kojeg korisnici mogu koristiti za povezivanje s vašim prodajnim mjestom.

Integrirajte platforme društvenih mreža na svoj LiveAgent dashboard i odgovorite na svako spominjanje, objavljivanje ili recenziju.

Add new fuel to your customer service

Try LiveAgent

Ključne funkcionalnosti live chata za auto kuće

Svaki operater chata igra bitnu ulogu u korisničkom iskustvu. Njihovi napori, profesionalni bonton i interakcije su ono što u konačnici dovodi do pozitivnog ishoda.

https://www.youtube.com/watch?v=IoGqtVXPOn0&t=2s

Iako marketing možda nije izravno uključen, zadovoljavajuće iskustvo potrošača korisno je za lead generation marketing. Ako kupci dobiju izvrsnu uslugu, spremniji su podijeliti svoje kontakt podatke.

No, čak i ako su vaši chat agenti strogo koncentrirani na pružanje usluge podrške korisnicima, od velike je važnosti trening o tome kako koristiti live chat i njegove značajke za stvaranje nezaboravnog i personaliziranog iskustva.

Zbog anonimne prirode chat sesije, agenti ponekad mogu postati nemarni i ne obraćati pažnju na to da je čovjek s druge strane. I to je ta ljudska interakcija koja razlikuje chat uživo od chatbota.

Dakle, koje su funkcionalnosti idealne za personalizirano korisničko iskustvo?

Pregled tipkanja u stvarnom vremenu

Oduševite kupce brzim i točnim odgovorima na njihova pitanja, čak i prije nego što kliknu na send. Kako? Pomoću prikaza tipkanja u stvarnom vremenu agenti mogu u stvarnom vremenu promatrati što kupac piše i pripremiti svoj odgovor.

Tipkanje u realnom vremenu
Primjer prikaza tipkanja u stvarnom vremenu (kliknite za povećati)

Online posjetitelji

Pripremljenost unaprijed uvijek je dobra strategija. Pratite ponašanje svog online posjetitelja , iz koje su zemlje ili koja je njihova IP adresa i iskoristite stečene podatke u razgovoru putem chata.

Arhiva online ticketa u softveru za korisničku podršku- LiveAgent
Primjer online posjetitelja (kliknite za povećati)

Video chat

Funkcionalnost koja uistinu utjelovljuje filozofiju osobne interakcije. Ako želite svojim kupcima pružiti internetsko iskustvo kao u fizičkoj trgovini, ne tražite dalje od videochat-a .

Postavite gumb za live video chat na svoju web stranicu i upotrijebite ga za zajedničko razgledavanje sa svojim kupcima.

Video chat u realnom vremenu, baziran na pregledniku
Primjer video chata (klikni za veću sliku)

Unaprijed definirani odgovori i pripremljeni odgovori

Ovi odgovori štede agente od potencijalnih gramatičkih pogrešaka i održavaju stil razgovora dosljednim. Unaprijed definirani odgovori i pripremljeni odgovori na rutinske upite kupaca štede vrijeme i trud za sastavljanje novog odgovor na svako pitanje.

Chat widgeti za multijezičnost

Ako imate posla s međunarodnom klijentelom, možete pružiti višejezičnu podršku .

Konfigurirajte widget za chat na željeni jezik vaše baze korisnika i usmjerite komunikaciju do određenog agenta koji govori taj jezik.

Jezično prilagodljivi widgeti u softveru za korisničku podršku - LiveAgent
Primjer višejezičnog chat widgeta (klikni za veću sliku)

Ankete prije chat razgovora

Prije početka sesije chata, vaši agenti mogu zatražiti kontakt podatke kupca putem ankete.

Live chat za auto-moto industriju
Primjer ankete prije chat razgovora (kliknite za povećanje)

Anketa nakon chat razgovora 

Uvijek ima mjesta za poboljšanje. Nakon svake sesije kupci mogu rangirati performanse agenta, ostaviti povratne informacije ili zatražiti prijepis.

Rangiranje agenata u Help desk softveru - LiveAgent
Primjer rangiranja agenata (Kliknite za povećati)

Anketa nakon chata prenosi poruku da vaš zastupnik cijeni mišljenja vaše baze kupaca.

Interni chat

Neka komunikacija bude otvorena i iznutra. Čak i agenti ponekad trebaju pomoć, a pomoću internog chata mogu kontaktirati druge agente tako što će im poslati privatnu poruku, sve tijekom trajanja drugog chat razgovora.

Mockup-Interni chat
Primjer internog chat-a (kliknite za povećanje)

Accelerate your customer service

Try LiveAgent

Trebate li outsorcati vašu live chat podršku?

Interni zaposlenici najbolje će znati o vašim proizvodima i uslugama, ali neka prodajna mjesta možda uopće nemaju proračun ili odjel kupaca.

Poželjno je da vaše kupce servisira vaš zaposlenik, baš kao u vašem standardnom izložbenom salonu.

Bitna karakteristika live chata je brzina. Kupci očekuju brzi odgovor, a ako to nije moguće, možda bi bilo najbolje prepustiti vanjskim partnerima.

Prije outsorce-anja svojih operatora za live chat vanjskom timu za korisničku podršku, kritični dio je izmjeriti učinkovitost vaše korisničke službe. Ove mjerne podatke o korisničkoj službi možete pratiti izravno sa svog LiveAgent računa.

Čak i kada live chat komunikaciju prepustite vanjskim operatorima, i dalje imate jednostavan pristup datotekama svojih klijenata, zahvaljujući univerzalnom inbox-u.

Live chat za auto-moto industriju
Primjer univerzalnog inbox-a (kliknite za povećati)

Zahvaljujući ugrađenom CRM-u , svaka sesija chata ili poruka pretvara se u tickete i sprema na jedno mjesto.

Vaš outsource-ani tim i dalje može raditi kao produžetak vašeg auto salona, bez da zapostavlja vaše kupce. To bi trebalo uključivati ​​i društvene mreže.

Mnogi vanjski chat operateri izvrsni su predstavnici korisničke podrške i stručnjaci za dodijeljenu temu.

Sažetak

Glavna misao ostaje ista – uvijek mora postojati netko tko će odgovarati na pitanja kupaca. Ako to možete učiniti na više platformi i brzinom munje, bit ćete nagrađeni vjernom bazom kupaca i najboljim ROI-jem .

Kako integrirati live chat na web stranicu vašeg autosalona?

Integracija ne može biti lakša. Ne morate imati iskustvo kodiranja ili biti vješt programer da biste integrirali chat na svoju web stranicu.

Kada se registrirate i dobijete podatke za prijavu na svoj LiveAgent račun, sve što morate učiniti je jednostavno kopiranje i lijepljenje kratkog HTML koda.

To je to – nema potrebe za preuzimanjem bilo kakvog dodatnog softvera.

Međutim, ako želite integrirajte sa nekim drugim softverom kako biste poboljšali iskustvo korisničke službe – to možete učiniti putem naših izvornih ili Zapier integracija.

Live chat sigurnosne značajke

Nijedna internetska stranica ne može se smatrati vjerodostojnom i pouzdanom bez odgovarajućih sigurnosnih značajki.

Zaštita podataka i cyber sigurnost najvažniji su za svako poduzeće koje želi biti vjerodostojno, pouzdano i privući vjernu bazu kupaca.

Sigurnosne značajke LiveAgent-a pružit će dodatni sloj cyber sigurnosti i zaštite podataka za vaše poslovanje i klijente.

Evo sigurnosnih značajki koje LiveAgent pruža:

Respond at a lighting speed

Try LiveAgent

Izvori znanja

Ako želite saznati više o našem live chat softveru, idite na stranicu akademije za dodatne informacije ili pogledajte naš portal za korisničku podršku .

Live chat kao dio višekanalnog sustava korisničke podrške

Potrošači nisu vezani samo za jedan komunikacijski kanal i često skaču s jednog na drugi.

Live chat samo je jedan dio kompleksnog help desk sistema koji uključuje tickete , pozivni centar , upravljanje društvenim mrežama i još mnogo toga.

Započnite razgovor telefonskim pozivom, nastavite s e-mailom i završite chat razgovorom – sve unutar jednog sučelja.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Kompletni helpdesk za prodavače automobila i njegove funkcionalnosti osnažuju vašu korisničku podršku za postizanje veće produktivnosti i izvanrednih rezultata.

Registrirajte se već danas i vidjet ćete rast prihoda i zadovoljstva.

Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is a communication channel that the automotive industry can utilize and enhance its customer service efforts. It is a web-based instant messaging app in the form of a customizable chat button.

How live chat complements phone, email support, and sales?

Phone and email are unable to match the speed of service that live chat can. Compared to the phone call and email support, chat agents can handle multiple chats simultaneously and set up automatic route distribution, all in real-time. This leads to - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, increased engagement, and improved website design.

Benefits of live chat for car dealers

To show value to the customer during the five stages of the sales cycle, car dealerships can benefit from utilizing live chat. The four leading benefits: leads capture, decreasing bounce rate, improving conversion analytics, the formation of long-lasting relationships, enhanced social media presence.

Key live chat features for car dealerships

By following the rules of chat etiquette, agents can deliver a positive and personalized experience. Not only that, but they can generate hot leads with features like real-time typing-view, online visitors, video chat, predefined answers, canned responses, multi-language chat, pre-chat survey, internal chat, or agent ranking.

Should you outsource your live chat support?

Track the customer service metrics before deciding to outsource your live chat operatives. If the results of the reports lead to outsourcing, you can still have access to your customers' profiles, all stored in the universal inbox.

How to integrate live chat to your automotive dealership website?

No additional software is required. Just sign up and login into your LiveAgent account. From there, you have to copy and paste an HTM code and integrate your live chat button on your website. If you want to enhance your customer service capabilities, you can integrate with other service systems.

Live chat security features

LiveAgent provides combined security features for the data protection and cybersecurity of its users: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo