Tražite li alternativu za Helpshift?
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji je pohvaljen od strane mnogih korisnika zbog ubrzavanja komunikacije, poboljšanja korisničke službe te stimuliranja agenata za pružanje bolje i brže podrške. Korisnici su također izrazili zadovoljstvo cijenom i funkcionalnošću LiveAgent-a, uz porast stope konverzije i zadovoljstva korisnika. Mnogi korisnici preporučuju LiveAgent kao vrlo dobro rješenje za podršku, komunikaciju i povećanje prodaje.
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji povećava zadovoljstvo korisnika i prodaju. Korisnici imaju pozitivno iskustvo s podrškom i vremena odziva se poboljšalo za 60%. Stopa konverzije kupaca je porasla za 325% nakon aktivne upotrebe LiveAgent-a. Alat se jednostavno koristi i poboljšava produktivnost. Preporučuje se svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
LiveAgent nudi personalizirane mogućnosti podrške za različite vrste industrije, kao što su maloprodaja, SaaS, softver i internet, putovanja i smještaj te automobilska industrija. Svojom robusnom analitikom i sveobuhvatnim izvještajima, LiveAgent olakšava praćenje izvedbe i metrika rasta. Također, pružaju podršku preko više kanala kao što su live chat i e-mail, te nude chat u realnom vremenu i HD video pozive. Njihovi alati za analitiku, praćenje vremena i izvještaji korisni su u različitim industrijama kao što su zdravstvo, marketing i telekomunikacije te nekretnine.
Povećajte angažman s LiveAgent-om
Softver za pametno angažiranje kupaca može vam pomoći da postavite bazu znanja na vašoj stranici i pružite 24/7 podršku svojim klijentima. Izuzetno je važno da damo korisnicima platformu za davanje povratnih informacija kako bismo povećali njihov angažman. Softver za korisnički portal može vam pomoći da dobijete prijedloge i prirodne uvide koji će poboljšati vaše usluge i proizvode.
Trebate poboljšati svoju korisničku službu?
Tekst opisuje važnost kvalitetne korisničke usluge na društvenim medijima i preporučuje softver LiveAgent kao rješenje. Daje savjete za uspješnu korisničku službu i naglašava prednosti automizacije procesa podrške. Proaktivni predlošci za chat i izvanredna korisnička podrška također su navedeni kao ključni za uspjeh poslovanja. Implementacija LiveAgent-a može povećati zadovoljstvo klijenata i poboljšati tržišni imidž tvrtke.
Korisnici su isprobali razne platforme za podršku poput Zendesk, Freshdesk, i LiveZilla te zaključili da najbolje rješenje nudi LiveAgent zbog njegovih dobro osmišljenih modula, mobilne podrške, pristupačnosti, velike podrške, i značajki. Iako je Zendesk popularan, Live Agent nudi bolju funkcionalnost i podršku za korisnike, uz pristupačnu cijenu i neograničen broj zamjenskih e-adresa.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma