Besplatna proba

Zadovoljstvo kupaca

Što je zadovoljstvo kupaca?

Zadovoljstvo kupaca je intenzitet ili stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom. Zadovoljstvo korisnika odražava jesu li očekivanja kupaca zadovoljena ili ne.

Kad tvrtka poveća zadovoljstvo kupaca, to može smanjiti troškove i povećati prodaju. Sretni kupac često preporučuje tvrtku svojim prijateljima, obitelji ili kolegama, što dovodi nove potencijalne kupce. Tvrtka može povećati zadovoljstvo pružanjem kvalitetnih proizvoda, usluga i korisničke podrške, cijenama ili dobrom atmosferom u trgovini. No, postoje i mnogi drugi načini.

Vektorski koncept povratnih informacija kupaca u ravnom stilu - ručna provjera izvrsne ocjene u anketi
Vektorski koncept povratnih informacija kupaca u ravnom stilu – ručna provjera izvrsne ocjene u anketi

Frequently asked questions

Što je zadovoljstvo kupaca?

Zadovoljstvo korisnika je stupanj zadovoljstva korisnika proizvodom ili uslugom koju su kupili ili korisničkom podrškom. Ono odražava jesu li očekivanja ili potrebe klijenta ispunjene.

Kako izmjeriti zadovoljstvo kupaca?

Zadovoljstvo kupaca može se mjeriti na nekoliko načina. To može biti rezultat zadovoljstva kupaca, zahvaljujući kojem ćemo dobiti odgovore na pitanje jesu li kupci zadovoljni korisničkom uslugom ili ne. Također možete provjeriti ocjenu napora kupca, koja pokazuje koliko kupac mora uložiti napora u proces pripreme i kontaktiranja službe za korisnike. Druga mogućnost su ankete s detaljnim upitima koji se šalju klijentima putem aplikacije, nakon završetka usluge, putem e-pošte ili chata uživo.

Kako poboljšati zadovoljstvo kupaca?

Kako biste poboljšali zadovoljstvo kupaca, učinite korisničku uslugu što boljom - kako bi kupac osjetio da je važan za vaš brand. Također pokušajte razumjeti klijenta i njegove odluke te odgovoriti na njegove potrebe. Također biste se trebali pobrinuti za UX kako bi vaš kupac na najjednostavniji i intuitivan način prošao kroz proces kupnje.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo