Što je Skor predviđenog zadovoljstva?
Skor predviđenog zadovoljstva pokazuje vjerojatnost da će određeni ticket dobiti pozitivnu ili negativnu ocjenu zadovoljstva. Temelji se na prediktivnom sustavu izgrađenom za određene račune koristeći prošlu statistiku korisničkih usluga i rangiranja zadovoljstva.
Frequently Asked Questions
Kako definirate Skor predviđenog zadovoljstva?
Skor predviđenog zadovoljstva pokazatelj je koji određuje koje značajke mogu učiniti vašeg klijenta zadovoljnim. Procjenjuje hoće li ticket vjerojatno dobiti dobru ili lošu ocjenu zadovoljstva. Služi kao sustav ranog upozoravanja. Zahvaljujući tome, situaciju saznate ranije i možete je spriječiti i zajamčiti zadovoljstvo kupaca.
Kako se izračunava Skor predviđenog zadovoljstva?
Za izračunavanje skora predviđenog zadovoljstva potreban je određeni, statistički značajan broj procjena u određeno vrijeme. Trebali bi uzeti u obzir sve ocjene - i dobre i loše. Izračun uzima u obzir: vremenske pokazatelje, napr. prvo vrijeme odziva ili vrijeme punog rješenja, tekst izvješća, pokazatelji opterećenja, npr. broj odgovora, ponovno otvaranje i preraspodjelu ticketa.
Pruža li LiveAgent mogućnost predviđanja zadovoljstva?
LiveAgent pruža opciju predviđanja zadovoljstva. Ovo je vrlo važan pokazatelj u korisničkoj službi, što definitivno olakšava rad i provođenje učinkovitih aktivnosti.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!