Što je Skor predviđenog zadovoljstva?
Skor predviđenog zadovoljstva pokazuje vjerojatnost da će određeni ticket dobiti pozitivnu ili negativnu ocjenu zadovoljstva. Temelji se na prediktivnom sustavu izgrađenom za određene račune koristeći prošlu statistiku korisničkih usluga i rangiranja zadovoljstva.
Frequently Asked Questions
Kako definirate Skor predviđenog zadovoljstva?
Skor predviđenog zadovoljstva pokazatelj je koji određuje koje značajke mogu učiniti vašeg klijenta zadovoljnim. Procjenjuje hoće li ticket vjerojatno dobiti dobru ili lošu ocjenu zadovoljstva. Služi kao sustav ranog upozoravanja. Zahvaljujući tome, situaciju saznate ranije i možete je spriječiti i zajamčiti zadovoljstvo kupaca.
Kako se izračunava Skor predviđenog zadovoljstva?
Za izračunavanje skora predviđenog zadovoljstva potreban je određeni, statistički značajan broj procjena u određeno vrijeme. Trebali bi uzeti u obzir sve ocjene - i dobre i loše. Izračun uzima u obzir: vremenske pokazatelje, napr. prvo vrijeme odziva ili vrijeme punog rješenja, tekst izvješća, pokazatelji opterećenja, npr. broj odgovora, ponovno otvaranje i preraspodjelu ticketa.
Pruža li LiveAgent mogućnost predviđanja zadovoljstva?
LiveAgent pruža opciju predviđanja zadovoljstva. Ovo je vrlo važan pokazatelj u korisničkoj službi, što definitivno olakšava rad i provođenje učinkovitih aktivnosti.
Expert’s note
Skor predviđenog zadovoljstva pokazuje vjerojatnost ocjene zadovoljstva. Izračunava se temeljem statistički relevantnih procjena u određenom vremenskom razdoblju.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Grandstream GXV3350 – recenzija telefona
Grandstream GXV3350 telefon spaja fizičku tastaturu i Android touchscreen sučelje. Kompatibilan je s Accent cloud telefon uslugom. Utjecaj virtualnog call centra omogućuje optimizaciju rada agenta i širenje prisutnosti diljem svijeta. Ovaj model nudi napredne mogućnosti i visoku kvalitetu izrade.
Grandstream GXV3380 – recenzija telefona
LiveAgent nudi visokokvalitetne usluge podrške i komunikacije putem telefona. GXV 3380 Android IP telefon je impresivan i nudi izvrsne značajke poput podrške za video pozive, integracije s Android operativnim sustavom i bežične povezivosti. Pruža fleksibilnost i performanse za poslovne potrebe.