Što je Skor predviđenog zadovoljstva?
Skor predviđenog zadovoljstva pokazuje vjerojatnost da će određeni ticket dobiti pozitivnu ili negativnu ocjenu zadovoljstva. Temelji se na prediktivnom sustavu izgrađenom za određene račune koristeći prošlu statistiku korisničkih usluga i rangiranja zadovoljstva.
Frequently asked questions
Kako definirate Skor predviđenog zadovoljstva?
Skor predviđenog zadovoljstva pokazatelj je koji određuje koje značajke mogu učiniti vašeg klijenta zadovoljnim. Procjenjuje hoće li ticket vjerojatno dobiti dobru ili lošu ocjenu zadovoljstva. Služi kao sustav ranog upozoravanja. Zahvaljujući tome, situaciju saznate ranije i možete je spriječiti i zajamčiti zadovoljstvo kupaca.
Kako se izračunava Skor predviđenog zadovoljstva?
Za izračunavanje skora predviđenog zadovoljstva potreban je određeni, statistički značajan broj procjena u određeno vrijeme. Trebali bi uzeti u obzir sve ocjene - i dobre i loše. Izračun uzima u obzir: vremenske pokazatelje, napr. prvo vrijeme odziva ili vrijeme punog rješenja, tekst izvješća, pokazatelji opterećenja, npr. broj odgovora, ponovno otvaranje i preraspodjelu ticketa.
Pruža li LiveAgent mogućnost predviđanja zadovoljstva?
LiveAgent pruža opciju predviđanja zadovoljstva. Ovo je vrlo važan pokazatelj u korisničkoj službi, što definitivno olakšava rad i provođenje učinkovitih aktivnosti.
Expert note
<p>Skor predviđenog zadovoljstva pokazuje vjerojatnost ocjene zadovoljstva. Izračunava se temeljem statistički relevantnih procjena u određenom vremenskom razdoblju.</p>

Recenzije softvera za tiketing
LiveAgent nudi mogućnost dogovora za poziv kako bi se otkrile pogodnosti njihovog softvera. Dostupni su na više datuma.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.