Predlošci pisma za odbijanje

Koliko god svako poduzeće željelo zadovoljiti svoje klijente, baš svaki put, nije uvijek moguće reći da na sve korisničke zahtjeve. Prihvaćanje ideje da je kupac uvijek u pravu otežava shvaćanje kako reći ne klijentima bez razočaranja ili gubitka. Međutim, kada kupac zahtijeva nešto što mu nije dostupno, nerazumno ili jednostavno nemoguće pružiti, svi uključeni u izravnu interakciju s kupcima trebali bi biti savršeno svjesni kako na ljubazan način reći ne kupcima.

Kako reći ne klijentima bez gubitka njihovog poslovanja

Kako odbiti zahtjeve ili potražnje kupaca a da korisnike ne naljutite, frustrirate ili razočarate? Evo nekoliko osnova koje morate imati na umu kad god pišete odbijenicu svojim klijentima ili potencijalnim kupcima.

  • Uoblikujte “ne” pozitivnim jezikom, što je jedina komunikacija koju trebate koristiti pri pisanju odbijenog pisma.
  • Zadržite jednostavan format odbijenog pisma: pokažite zahvalnost, prenesite vijesti, recite zašto, ponudite pomoć, zatvorite na visokoj noti.
  • Upotrijebite izjave o empatiji kako biste pokazali da razumijete osjećaje kupaca (ja.e. Potpuno razumijem to …, znam koliko to mora biti frustrirajuće …, itd.)
  • Uvijek navedite posebno objašnjenje zašto niste u mogućnosti ispuniti zahtjev korisnika (tj. nešto se kosi s politikom tvrtke).
  • Potvrdite svoje odbijanje bez davanja lažnih obećanja korisnicima (tj. Nemojte obećavati implementaciju značajke u bliskoj budućnosti, ako to doista ne planirate).
  • Po mogućnosti pronađite najbližu alternativu. Čak i ako to neće uspjeti za kupca, oni će cijeniti vaš trud.
  • Uvjerite se da kupac razumije da odbijate njegov zahtjev, a ne osobno.
  • Ako se stvari promijene, obratite se kupcu da mu kažete da ste sada u mogućnosti ispuniti njihov zahtjev.

Kako reći ne korisniku: 7 predložaka odbijenih pisama

Bilo da se radi o strahu od loše reputacije, narušavanja odnosa s kupcem ili potpunog gubitka posla, odbijanje zahtjeva kupaca može biti izazov, ako ne znate kako to učiniti na profesionalan način. Zapravo, učenje kako reći ne bitna je vještina, posebno za one koji rade na pozicijama usmjerenim prema kupcima. U nastavku su navedeni neki standardni predlošci pisama za odbijanje koje možete koristiti (i prilagoditi) za interakcije s klijentima.

Create rejection letter template inside LiveAgent
Save our rejection letter templates inside your canned messages to save time

Kako reći ne korisničkom zahtjevu za značajku


Hi [NAME],
Thank you for emailing and bringing this feature to our attention. I could definitely understand how our customers would benefit from it.
Right now, we don’t have anything like that in place, however, we’ve actually heard that request quite a lot, so we’ll possibly implement it very soon. I’ll talk to our development team and find out if that could be added to a future release.
In the meantime, please let me know if there’s anything else that we can help you with and have a great rest of the week!
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Kako reći ne klijentu koji traži da se značajka ukloni


Hi [NAME],
Thanks for reaching out. This feature was removed from our product because it was slowing down the app loading time for most of our customers, including those who never used it. So we are not likely to bring it back any time soon.
I totally understand that it must be frustrating for you to lose a feature you relied on. But if needed, I could recommend you an alternative tool that has it. Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kako reći ne klijentu koji traži popust


Hi [NAME],
Thank you for choosing [COMPANY NAME]. We’re happy that you’ve decided to buy our product and we can’t wait to have you on board!
Regarding your discount request, unfortunately, we won’t be able to offer you a discount at the moment. We believe that our service offers more value for your money and besides, it would be unfair to our other customers if we make an exception.However, we do run promotions sometimes, you can find them on our website at [LINK], or you can subscribe to our monthly newsletter to be up-to-date with our future offerings.
Please let me know if you would like me to add your email to our mailing list.
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Kako reći ne klijentu koji traži povrat novca/ povrat/ zamjenu

Dear [NAME],
Unfortunately, I’m unable to process your refund/ return/ exchange request because the product has been damaged after the delivery.
I understand this is not the message you wanted to hear and it must be disappointing given that you didn’t get to use it much.
We do accept this damage was most likely caused unintentionally, so as a gesture of goodwill we’d be happy to provide you with a 20% discount off your future purchase. Simply use this code: [NAME] to redeem it.
If you have any questions, please let me know. I will always do whatever I can to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kako reći ne klijentu koji vas zamoli da obavite njegov posao umjesto njega

Hi [NAME],
I have attached a short instruction that will walk you through the process of doing X. You can easily get this ready in less than no time.
In case you do face any difficulties, please don’t hesitate to reach me. We can get on a call and I will guide you step by step.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kako reći ne sastanku s klijentom

Hi [NAME],
I’m so glad you’re interested in cooperating with our company on your new project.
As much as I’d love to meet to personally, I’m unfortunately unavailable to travel this week due to existing commitments and can’t give you the time you deserve to discuss this further.
However, I’m happy to start the conversation now via email if that works for you?
[DETAILS YOU PLANNED ON DISCUSSING]
Would love to hear your thoughts on this. And if you’d prefer to discuss in person, I’m available [DATES] and would be happy to talk more about it then.
Thanks for understanding,
[YOUR SIGNATURE]

Kako reći ne klikentovom projektu

Hi [NAME],
Thanks a lot for sending us the details of [PROJECT NAME], it really sounds like a great opportunity!
However, after reading through the proposal and having a discussion with my team, we’ve decided that unfortunately we won’t be able to take on this project.
Though we’d love to move forward with this, at this moment we simply don’t have enough resources that this project deserves.
Should things change in the nearest future, I will definitely be in tough and let you know.
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]

Često postavljana pitanja

Što je pismo odbijanja?

Pismo o odbijanju je službeno pismo kojim se podnositelju zahtjeva daje do znanja da neće biti zaposlen.

Što kažete u pismu o odbijanju?

Dopis bi trebao ukratko sažeti glavni razlog zašto niste zaposlili podnositelja zahtjeva. Pismo bi trebalo završiti zahvalnicom. Štoviše, pismo odbijanja treba poslati u roku od tjedan dana od intervjua.

Kako napisati dobro pismo za odbijanje?

Pismo treba biti naslovljeno na podnositelja zahtjeva i napisano u trećoj osobi. Trebao bi biti profesionalan, pristojan i kratak.

Ready to put our rejection templates to the test?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo