Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci pisma za odbijanje

Koliko god svako poduzeće željelo zadovoljiti svoje klijente, baš svaki put, nije uvijek moguće reći da na sve korisničke zahtjeve. Prihvaćanje ideje da je kupac uvijek u pravu otežava shvaćanje kako reći ne klijentima bez razočaranja ili gubitka. Međutim, kada kupac zahtijeva nešto što mu nije dostupno, nerazumno ili jednostavno nemoguće pružiti, svi uključeni u izravnu interakciju s kupcima trebali bi biti savršeno svjesni kako na ljubazan način reći ne kupcima.

Kako reći ne klijentima bez gubitka njihovog poslovanja

Kako odbiti zahtjeve ili potražnje kupaca a da korisnike ne naljutite, frustrirate ili razočarate? Evo nekoliko osnova koje morate imati na umu kad god pišete odbijenicu svojim klijentima ili potencijalnim kupcima.

  • Uoblikujte “ne” pozitivnim jezikom, što je jedina komunikacija koju trebate koristiti pri pisanju odbijenog pisma.
  • Zadržite jednostavan format odbijenog pisma: pokažite zahvalnost, prenesite vijesti, recite zašto, ponudite pomoć, zatvorite na visokoj noti.
  • Upotrijebite izjave o empatiji kako biste pokazali da razumijete osjećaje kupaca (ja.e. Potpuno razumijem to …, znam koliko to mora biti frustrirajuće …, itd.)
  • Uvijek navedite posebno objašnjenje zašto niste u mogućnosti ispuniti zahtjev korisnika (tj. nešto se kosi s politikom tvrtke).
  • Potvrdite svoje odbijanje bez davanja lažnih obećanja korisnicima (tj. Nemojte obećavati implementaciju značajke u bliskoj budućnosti, ako to doista ne planirate).
  • Po mogućnosti pronađite najbližu alternativu. Čak i ako to neće uspjeti za kupca, oni će cijeniti vaš trud.
  • Uvjerite se da kupac razumije da odbijate njegov zahtjev, a ne osobno.
  • Ako se stvari promijene, obratite se kupcu da mu kažete da ste sada u mogućnosti ispuniti njihov zahtjev.

Kako reći ne korisniku: 7 predložaka odbijenih pisama

Bilo da se radi o strahu od loše reputacije, narušavanja odnosa s kupcem ili potpunog gubitka posla, odbijanje zahtjeva kupaca može biti izazov, ako ne znate kako to učiniti na profesionalan način. Zapravo, učenje kako reći ne bitna je vještina, posebno za one koji rade na pozicijama usmjerenim prema kupcima. U nastavku su navedeni neki standardni predlošci pisama za odbijanje koje možete koristiti (i prilagoditi) za interakcije s klijentima.

Create rejection letter template inside LiveAgent
Save our rejection letter templates inside your canned messages to save time

Kako reći ne korisničkom zahtjevu za značajku

Kako reći ne klijentu koji traži da se značajka ukloni

Kako reći ne klijentu koji traži popust

Kako reći ne klijentu koji traži povrat novca/ povrat/ zamjenu

Kako reći ne klijentu koji vas zamoli da obavite njegov posao umjesto njega

Kako reći ne sastanku s klijentom

Kako reći ne klikentovom projektu

Često postavljana pitanja

Što je pismo odbijanja?

Pismo o odbijanju je službeno pismo kojim se podnositelju zahtjeva daje do znanja da neće biti zaposlen.

Što kažete u pismu o odbijanju?

Dopis bi trebao ukratko sažeti glavni razlog zašto niste zaposlili podnositelja zahtjeva. Pismo bi trebalo završiti zahvalnicom. Štoviše, pismo odbijanja treba poslati u roku od tjedan dana od intervjua.

Kako napisati dobro pismo za odbijanje?

Pismo treba biti naslovljeno na podnositelja zahtjeva i napisano u trećoj osobi. Trebao bi biti profesionalan, pristojan i kratak.

Ready to put our rejection templates to the test?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is a rejection letter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A rejection letter is a formal letter to inform an applicant that he/she will not be hired.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What do you say in the rejection letter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The letter should briefly summarize the principal reason for not hiring an applicant. The letter should end with a thank you note. Moreover, the rejection letter should be sent within a week of the interview.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do you write a good rejection letter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The letter should be addressed to the applicant and written in the third person. It should be professional, polite, and brief.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo