Predlošci pisama za odbijanje korisničkih zahtjeva koji pružaju profesionalan i pristojan način kako reći ne kupcima bez gubitka njihove lojalnosti. Sadrži primjere za odbijanje sastanaka, projektne zahtjeve, zahtjeve za popust i slično.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Koliko god svako poduzeće željelo zadovoljiti svoje klijente, baš svaki put, nije uvijek moguće reći da na sve korisničke zahtjeve. Prihvaćanje ideje da je kupac uvijek u pravu otežava shvaćanje kako reći ne klijentima bez razočaranja ili gubitka. Međutim, kada kupac zahtijeva nešto što mu nije dostupno, nerazumno ili jednostavno nemoguće pružiti, svi uključeni u izravnu interakciju s kupcima trebali bi biti savršeno svjesni kako na ljubazan način reći ne kupcima.
Kako odbiti zahtjeve ili potražnje kupaca
Bilo da se radi o strahu od loše reputacije, narušavanja odnosa s kupcem ili potpunog gubitka posla, odbijanje zahtjeva kupaca može biti izazov, ako ne znate kako to učiniti na profesionalan način. Zapravo, učenje kako reći ne bitna je vještina, posebno za one koji rade na pozicijama usmjerenim prema kupcima. U nastavku su navedeni neki standardni predlošci pisama za odbijanje koje možete koristiti (i prilagoditi) za interakcije s klijentima.
Dear [NAME],
Unfortunately, I’m unable to process your refund/ return/ exchange request because the product has been damaged after the delivery.
I understand this is not the message you wanted to hear and it must be disappointing given that you didn’t get to use it much.
We do accept this damage was most likely caused unintentionally, so as a gesture of goodwill we’d be happy to provide you with a 20% discount off your future purchase. Simply use this code: [NAME] to redeem it.
If you have any questions, please let me know. I will always do whatever I can to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I have attached a short instruction that will walk you through the process of doing X. You can easily get this ready in less than no time.
In case you do face any difficulties, please don’t hesitate to reach me. We can get on a call and I will guide you step by step.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I’m so glad you’re interested in cooperating with our company on your new project.
As much as I’d love to meet to personally, I’m unfortunately unavailable to travel this week due to existing commitments and can’t give you the time you deserve to discuss this further.
However, I’m happy to start the conversation now via email if that works for you?
[DETAILS YOU PLANNED ON DISCUSSING]
Would love to hear your thoughts on this. And if you’d prefer to discuss in person, I’m available [DATES] and would be happy to talk more about it then.
Thanks for understanding,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
Thanks a lot for sending us the details of [PROJECT NAME], it really sounds like a great opportunity!
However, after reading through the proposal and having a discussion with my team, we’ve decided that unfortunately we won’t be able to take on this project.
Though we’d love to move forward with this, at this moment we simply don’t have enough resources that this project deserves.
Should things change in the nearest future, I will definitely be in tough and let you know.
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]
Pismo o odbijanju je službeno pismo kojim se podnositelju zahtjeva daje do znanja da neće biti zaposlen.
Dopis bi trebao ukratko sažeti glavni razlog zašto niste zaposlili podnositelja zahtjeva. Pismo bi trebalo završiti zahvalnicom. Štoviše, pismo odbijanja treba poslati u roku od tjedan dana od intervjua.
Pismo treba biti naslovljeno na podnositelja zahtjeva i napisano u trećoj osobi. Trebao bi biti profesionalan, pristojan i kratak.
Ready to put our rejection templates to the test?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Korisnički zastupnici su važni za tvrtke i održavanje pozitivnih odnosa. Potrebne vještine su znanje proizvoda, empatija i dobra dokumentacija. Softver poput LiveAgent pruža izvrsnu podršku kupcima. Za postati zastupnik korisničke službe, potrebne su komunikacijske vještine i tehničko znanje. Obuka je ključna, ali učenje se nastavlja i uvijek ima prostora za poboljšanje. Korisnički zastupnici su veza između kupaca i tvrtke.
Darovi zahvalnosti za korisnike
Darovi tematski usklađeni s industrijskom tematikom, prilagođene košarice i darovne kartice su neki od brojnih ideja za korporativne poklone.
Zahvalnice i bilješke za kupce
Slanje zahvalnica može oduševiti kupce i istaknuti vašu marku. Tiskane zahvalnice su pogodne za veće organizacije, dok rukom napisane imaju veći emocionalni utjecaj. Zahvalnice treba poslati što je prije moguće.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma