Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Anketna pitanja o zadovoljstvu korisnika

Anketna pitanja o zadovoljstvu korisnika

Razna istraživanja su otkrila da:

  • Nezadovoljan klijent će reći između 9 i 15 ljudi o svom negativnom iskustvu s poduzećem
  • U prosjeku, treba 12 pozitivnih iskustava da se iskupite za jedno negativno iskustvo
  • Klijenti koji su dali vašem poduzeću pet od pet mogućih zvjezdica će 6x vjerovatnije opet nešto kupiti od vas

To samo znači da su ulozi prilično visoki kada je u pitanju zadovoljstvo klijenata, a ankete o zadovoljstvu klijenata su jedan od najefikasnijih načina za saznati što vaši klijenti misle o vašem poduzeću. Ankete također pomažu identificirati što radi, što ne radi i što trebate poboljšati kako bi pružili bolje iskustvo vašim klijentima.

customer-survey-metrics-to-track-satisfaction-Nicereply
Nicereply’s CSAT surveys

Što su ankete o zadovoljstvu korisnika?

Ankete o zadovoljstvu korisnika su upitnici dizajnirani da pomognu poduzećima u shvaćanju razine zadovoljstva koju njihovi klijenti imaju s njihovim proizvodima, uslugama, osobnim iskustvima, imidžem brenda ili korisničkom podrškom. Opća svrha ankete o zadovoljstvu korisnika je procijeniti koliko su vaši klijenti zadovoljni ili nezadovoljni različitim aspektima vaših proizvoda, usluga ili procesa.

Ankete o korisničkom zadovoljstvu mogu uključivati različite vrste pitanja, ako što su pitanja s više izbora (ljestvica ocjena, da/ne pitanja, nominalna pitanja, pitanja Likertove ljestvice, semantički različita pitanja) i otvorena pitanja ili bilo koju kombinaciju spomenutih pitanja.

customer-survey-rate-agents-Nicereply
Integrate Nicereply customer satisfaction surveys into your LiveAgent emails

Najbolje prakse za ankete o korisničkom zadovoljstvu

  • Neka budu kratke – ankete s 1-3 pitanja imaju najveći postotak završetka (83.34%)
  • Postavljajte pitanja koja imaju dobro definiranu svrhu i snažan razlog što su uključena u anketu
  • Nemojte postavljati dvostruka pitanja koja se tiču više od jednog problema
  • Izbjegavajte koristiti industrijski ili interni žargon koji može zbuniti one koji odgovaraju
  • Iskoristite da/ne pitanja kada postavljate pitanja s jednostavnim odgovorom
  • Dopustite otvorene povratne informacije – možda dobijete nove uvide koje niste očekivali
  • Uvjerite se da je vaša anketa optimizirana za mobilne uređaje.
  • Odlučite o najboljim metodama distribucije ankete za vaše poslovanje (emailovi, pop-upovi na stranici, widgeti za povratne informacije, itd.)
  • Razmislite koje je idealno vrijeme za distribuciju vaše ankete u različitim stadijima životnog vijeka kupca
  • Ponudite bonus korisnicima koji odgovore na anketu, (ako ima smisla) – istraživanja pokazuju da stimulacija može povećati postotak odgovora na ankete između 5% i 20%.
  • Zahvalite klijentima za njihove povratne informacije, neovisno od toga kakve su

Pitanja ankete o korisničkom zadovoljstvu

Kako bi dobili vrijedne informacije od svojih klijenata, trebate ih pitati prava pitanja. Ispod su neka od najčešćih pitanja iz anketa o zadovoljstvu korisnika (općenita i specifična) koja možete iskoristiti kada kreirate svoje CSAT ankete.

Općenita pitanja ankete o korisničkom zadovoljstvu

Pitanja ankete o zadovoljstvu SaaS proizvodom

Pitanja ankete o korisničkom zadovoljstvu

Pitanja ankete o korisničkoj službi

Pitanja ankete o zadovoljstvu web stranicom

Anketa o zadovoljstvu korisnika – Najčešća pitanja

Kakva pitanja biih trebao postaviti klijentima?

Trebate im postaviti set pitanja koja će vam pomoći razumjeti snage i slabosti vašeg posla te razloge zadovoljstva ili nezadovoljstva klijenata.

Kako procijeniti zadovoljstvo korisnika?

Možete iskoristiti ankete da dobijete povratne informacije od svojih korisnika. Neki korisnici će odlučiti završiti anketu u zamjenu za nagradu, dok će drugi odgovoriti na nju jer žele dijeliti svoje mišljenje.

Kako konstruirati pitanja za anketu?

Kada dizajnirate anketu, trebate pitati pitanja koja su:

  • Jasna, direktna i jednostavna za odgovoriti
  • Otvorena
  • Specifična – s dovoljno informacija da se može dobiti odgovor na njih
  • Zatvorena – ponuditi ispitanicima ograničeni set mogućih odgovora (višestruki izbor) umjesto da ispitanici moraju pisati sve odgovore

Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.

Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br /> manually? Put an end to it with LiveAgent!

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What questions should I ask for customer feedback?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You should ask a set of questions that will help you to understand both the strengths and weaknesses of your work and the reasons for customer satisfaction or dissatisfaction.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako procijeniti zadovoljstvo korisnika?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete iskoristiti ankete da dobijete povratne informacije od svojih korisnika. Neki korisnici će odlučiti završiti anketu u zamjenu za nagradu, dok će drugi odgovoriti na nju jer žele dijeliti svoje mišljenje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako konstruirati pitanja za anketu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kada dizajnirate anketu, trebate pitati pitanja koja su: – Jasna, direktna i jednostavna za odgovoriti – Otvorena – Specifična, s dovoljno informacija da se može dobiti odgovor na njih- Zatvorena – ponuditi ispitanicima ograničeni set mogućih odgovora (višestruki izbor) umjesto da ispitanici moraju pisati sve odgovore” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo