Ulazak na eCommerce tržište vam otvara svijet novih mogućnosti. Širit ćete svoj opseg djelatnosti, povećavati bazu klijenata i širiti svjesnost o brendu. No imat ćete i puno jaču konkurenciju.
Na kraju, ne natječete se s par malih radnji u istoj ulici. Natječete see protiv cijelog interneta. Kako bi uspjeli u ovom zadatku, trebate nadmašiti vaše konkurente na svaki način. To uključuju angažiranje vaše publike i njeno informiranje kroz cijelo iskustvo kupnje. Najbolji način za to je nuđenjem live chat korisničke podrške, a za to trebate pravi softver.
Dakle, pogledajmo neke od najboljih live chat ponuđača za mala poduzeća i pomoći ćemo vam naći rješenje krojeno po vašim potrebama.
Što je live chat?
Live chat je značajka web stranice koja vašim kijentima omogućuje stupanje u kontakt s vašom korisničkom službom u realnom vremenu. Vjerojatno ste se susreli s ovom značajkom nebrojeno puta dok ste pregledavali različite web stranice. Preko četvrtine poduzeća ima live chat na svojoj stranici, tako da sumnjamo da se niste susreli s njime.
To je onaj mali chat gumb koji iskoči u donjem kutu vašeg ekrana kada posjetite stranicu. Obično sadržava automatiziranu pozdravnu poruku koja vam govori da je agent korisničke službe odmah dostupan ako ga trebate.
Live chat za mala poduzeća čini da vaša komunikacija s klijentima bude laka i bezbrižna. Klijenti ne moraju zvati korisničku službu ili čekati na odgovor ne email. Oni mogu ući u interakciju s agentima u realnom vremenu, dobiti točne informacije koje su tražili u roku par sekundi i dovršiti prodajni proces.
Top live chat kompanije za mala poduzeća imaju softverska rješenja koja se mogu implementirati na svaku stranicu – bilo da koristite WordPress, Wix, Squarespace, Weebly ili neki drugi CMS.
Kako live chat radi?
Live chat je zapravo mali pop-up prozor koji nudi funkciju razmjene poruka. Vaši potencijalni kupci i klijenti ga mogu koristiti da upišu svoja pitanja ili upite, a vi i vaše osoblje ćete vidjeti poruku i odgovoriti na nju s vaše strane softvera za angažman klijenata.
Pošto je lako moguće da preplavite svoje agente korisničke službe poslom ako stotine klijenata istovremeno šalju poruke, većina live chat softvera nudi neki oblik automatizacije.
Top live chat softver za korisničku podršku za mala poduzeća će vam omogućiti slanje automatskih odgovora na jednostavna i izravna pitanja – bez potrebe za ljudskom intervencijom. Kompleksniji problemi će biti transferirani vašem osoblju ako klijent treba podršku od stvarnog agenta.
Na primjer, ako imate WordPress web mjesto, možete iskoristiti WordPress dodatak za chat uživo koji vam pomaže da jednostavno integrirate gumb za chat na svoje web mjesto. Dodaci poput ovog omogućuju vam pružanje podrške u stvarnom vremenu i pružanje trenutne pomoći.
Prednosti korištenja live chata za startupe i SMB
Puno je razloga zašto vaše malo poduzeće treba live chat – dolazi s vrijednim prednostima u kojima ne možete uživati na drugi način. Uz jednostavan besplatni live chat, mala poduzeća mogu uživati u manjim stopama napuštanja kolica, povećanim konverzijama, većoj razini angažmana, poboljšanoj usluzi i većem zadovoljstvu korisnika.
Po trenutnim saznanjima, prosječna stopa napuštanja kolica je skoro 70%. To znači da 70% poslovanja uspješno vodi svoje klijente kroz prodajni sustav te ih izgubi na samom kraju – u točki kupnje.
Iako postoje različiti razlozi zašto možda imate visoku stopu napuštanja kolica (kompliciran obrazac za naplatu, neočekivani troškovi, sporo učitavanje), možete riješiti dosta tih problema ponudom live chat podrške. Ako vaš klijent ima sumnji ili pitanja u zadnji trenutak, možete ga informirati i pomoći mu tijekom vašeg prodajnog lijevka te osigurati da dovrši kupnju.
Live chat također može inspirirati bolje konverzije. Velik broj potencijalnih klijenata i kupaca izbjegava kontaktirati poduzeće putem telefona ili emaila osim ako imaju gorući problem koji treba riješiti. Dakle, ako ne razumiju nešto, lakše im jer nastaviti na sljedeću stranicu i naći informacije tamo. Live chat za startupe predstavlja savršenu priliku za pomoć potencijalnim kupcima, informiranje i poboljšanje vaših stopa konverzije i do 45%.
Također se može postaviti i kao alat za prikupljanje povratnih informacija. Nakon svake chat sesije, sudionici mogu ocijeniti izvedbu agenta podrške i popuniti kratku korisničku anketu.
Uz najbolji live chat softver za korisničku službu za mala poduzeća, moći ćete držati potencijalne klijente angažiranima i povećati zadržavanje klijenata. Pokazat ćete vašim klijentima da su oni na prvom mjestu poboljšanjem vaših usluga u ponudom podrške na svakom koraku. Dodatno, moći ćete poboljšati zadovoljstvo klijenata, zadržati vjernost trenutnih klijenata i privući nove.
Top 5 live chat softvera
Chat softver | Ocjena na Capterri | Besplatna verzija | Besplatni probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (cca 1000 ocjena) | DA | DA | $9 po agentu/mj |
Acquire.io | 4.9/5 (19 ocjena) | NE | NE | $90 po agentu/mj |
SnatchBot | n/a | NE | NE | $30 po agentu/mj |
Birdeye | 4.7/5 (379 ocjena) | NE | DA | n/a |
Hubspot | 4.8/5 (250 ocjena) | DA | DA | $50 /mj |
20 live chat rješenja za startupe i SMB
Sada kad znate kako mala poduzeća mogu imati koristi od live chata, vrijeme je da pronađete najbolje rješenje za vaše potrebe.
Kako bi bio kvalificiran kao top live chat softver korisničke podrške za web stranice malih poduzeća, softver treba ispuniti više kriterija. Treba imati superiorne značajke, dizajn lak za korištenje, odličan omjer uloženog i dobivenog te treba biti lak za integraciju s vašom web stranicom.
Najbolji live chat softver za poduzeća, besplatan ili ne, će ispuniti sve te kriterije i ponuditi čak i više. Kako bi lakše izabrali najbolji softver za vas, recenzirali smo najbolje live chat kompanije za mala poduzeća.
1. LiveAgent
Ako tražite uistinu spektakularan live chat softver, onda je LiveAgent rješenje za vas. On je zaista najbolji live chat servis za mala poduzeća, velike kompanije i sve ono između. Najčešće ocijenjen kao #1, uživa povjerenje visokokvalitetnih klijenata kao što su BMW, Yamaha i Huawei.
Ima odlične integracije s različitim platformama i kanalima kao što su Fieber, Zoho Mail, Xero, PayPal, Asana, WooCommerce, HubSpot, i Salesflare, da spomenemo samo neke.
LiveAgent-ov dizajn je predivno pojednostavljen za vaše ugodnije rukovanje svim konverzacijama i timovima korisničke podrške. Potpuno prilagodljiv, osigurava da ćete ostaviti dugotrajan dojam nakon samo jedne poruke dobrodošlice.
Iz univerzalne ulazne pošte možete pristupiti email, Facebook, Twitter i Instagram porukama, objavama na forumu i više.
Tiketing sustav je efikasan i osigurava da vaši agenti odgovaraju na sve upite klijenata u rekordnom vremenu. Tiketi mogu biti automatski dodijeljeni različitim prodajnim predstavnicima kako bi osigurali da svaki klijent dobije pažnju koju zaslužuje. Hibridni tijek tiketa je odličan dodatak koji vam pomaže držati tijek rješavanja tiketa preko različitih kanala na oku.
LiveAgent je prepun značajki koje su intuitivne i lake za korištenje. Neke od ovih ključnih značajki su:
- Automatska distribucija tiketa
- Interni tiketi
- Masovne akcije
- Spam filteri
- WYSIWYG uređivač
- Pravila automatizacije
- Detekcija sudaranja agenata
- Ocjenjivanje agenata
- Pregled tipkanja u realnom vremenu
- Interni chat
- Proaktivne chat pozivnice
LiveAgent je jedinstveno rješenje koje će poboljšati vaše vođenje veza s klijentima i pojednostavniti poslovne procese.
Cijena
Besplatan 14-dnevni probni period je dostupan, a kreditna kartica vam nije potrebna. Također možete izabrati besplatnu verziju koja i dalje nudi odličnu funkcionalnost, ali s ograničenim značajkama. No ako želite dobiti najviše od LiveAgent-a, trebali biste izabrati jedan od tri plana pretplate. Možete uzeti Small plan za $9/mj, Medium plan za $29/mo, ili Large $49/mj.
Connect with your customers today
Try LiveAgent and test all of its available live chat features. Stay closer to your customers and improve your relations with them.
2. ActiveCampaign
ActiveCampaign je platforma za potpuno iskustvo korisničke službe. Nudi automatizaciju marketinga, automatizaciju prodaje, web personalizaciju i naravno – jedan od najboljih live chat softvera za mala poduzeća.
Na tisuće kompanija koristi ovu platformu za poboljšanje zadovoljstva klijenata i povećanje razine angažmana. Lako se prilagođava da pristaje potrebama startupa, kao i velikih poduzeća.
Njegove ključne značajke uključuju automatizirane chatbotove, ugrađenu integraciju za Facebook Messenger, ujedinjenu ulaznu poštu i dodjeljivanje agenata.
ActiveCampaign vam omogućuje kombiniranje live chat funkcionalnosti s moći automatizacije. Možete ga koristiti za kreiranje automatskih dogovora unutar CRM-a, gradnju vjernosti s automatskim popratnim chatovima te dodavanje unikatnih oznaka i prilagođenih polja za informacije za personaliziranije buduće konverzacije.
Chatbot automatizacija će vam pomoći u lakom rješavanju jednostavnih pitanja klijenata 24/7. Automatski ćete prikupljati bitne informacije o klijentima koje će osigurati da vaši prodajni predstavnici imaju jasan uvid prije početka chata (ako je potrebno). To, zajedno s ujedinjenom ulaznom poštom, minimizira potrebu da klijenti ponavljaju svoje probleme većem broju agenata prije nego dobiju rješenje (što je jedna od većih live chat grešaka koje možete napraviti).
ActiveCampaign ima preko 300 integracija, uključujući Facebook, WordPress i Salesforce. Kompatibilan je s mobilnim uređajima za dodatnu praktičnost i nudi napredne značajke izvještavanja koje vam omogućuju da ostanete organizirani.
Cijena
ActiveCampaign nije besplatan live chat za mala poduzeća, ali besplatan probni period je dostupan. Ima četiri cjenovna ranga za pretplatu, Lite za $9/mj, Plus za $49/mj, Professional za $129/mj i Enterprise za $229/mj.
3. Acquire.io
Višekanalni komunikacijski alati i chatbotovi su Acquire-ov odgovor na rješavanje live chata s klijentima. On je odlično rješenje za kompanije s poteškoćama u rastu koje se bore s povećanjem zahtjeva za korisničku podršku.
Chat je potpuno prilagodljiv kako bi pristajao vašem unikatnom brendu – izaberite boju chata, povežite bitne aplikacije i personalizirajte cijelo iskustvo. Ima desetke integracija, kompatibilan je s društvenim mrežama kao što su Twitter i Facebook, marketinškim platformama kao što je MailChimp, softverom za raspored kao što je Calendly i više.
Live chat podržava sve vrste medija, omogućujući vašim prodajnim predstavnicima i klijentima da s lakoćom dijele datoteke, zajednički pretražuju i dijele ekran. Acquire.io podržava audio i telefonske pozive te čak omogućuje i video chat.
Njegovi AI pogonjeni chatbotovi mogu rješavati najčešća pitanja dok su kompleksniji upiti preusmjereni vašim agentima korisničke podrške.
Acquire.io live chat ima unikatnu značajku. Njegov AI je sposoban prevoditi na više od 100 jezika u realnom vremenu, osnažujući vas da se povežete s vašom publikom gdje god da su i kojim god jezikom pričaju.
Cijena
Platforma nema standardizirane cjenovne planove. Koliko će vas koštati njene usluge ovisi od vašeg posebnog tima, potreba i okolnosti. U svakom slučaju, možete očekivati da ćete platiti i do $300 mjesečno.
4. Birdeye
Birdeye je kompanija za upravljanje reputacijom koja nudi neka od najboljih rješenja za live chat za mala poduzeća. Pošto se kompanija fokusira na upravljanje reputacijom i širenjem svijesti o vašem brendu, ne iznenađuje nas da ima preko 1000 integracija. Laka je za korištenje, prikladna i možete postaviti svoj live chat na više web stranica istovremeno.
Vaši predstavnici za prodaju mogu prilagoditi chat ikone, boje i pozdrave tako da se svaki potencijalni klijent odmah informira tko je s druge strane ekrana. Pošto svaki chat počinje s obrascem prije chata koji zahtijeva ime i telefonski broj, možete čak koristiti ovaj chat alat za lako upravljanje potencijalnim klijentima.
Birdeye ima AI pogonjen chatbot imenom Robin koji daje automatske odgovore na sva pitanja u vezi s poslom. Robin čak može zakazivati sastanke i sklapati dogovore bez potrebe za ljudskom intervencijom.
Vaši prodajni predstavnici će imati potpuni uvid u chat povijest kako bi minimizirali zbrku i ponavljajuća pitanja, Oni mogu odmah vidjeti je li kolega pročitao poruku ili je usred procesa odgovaranja, Birdeye nudi značajke internog chata za poboljšanje suradnje, a možete ga čak koristiti i za dodjelu dolaznih poruka određenim timovima.
Neke od Birdeye ključnih značajki su:
- Video chat
- Snimanje poziva
- Dijeljenje ekrana
- Ujedinjena ulazna pošta
- Upravljanje mogućim kupcima
- Chatbot
- Mobilna aplikacija
- Upravljanje timovima
- Uvoz kontakta
- Izvještaji i analitika
Cijena
Birdeye ima cijene krojene po vašim potrebama i ovisi o broju vaših lokacija te proizvodu koji kupite. Možete očekivati mjesečne troškove od barem $300.
5. Chaport
Chaport je live chat rješenje koje ima rastuću popularnost i koristi ga više od 10,000 timova. Ima 2000 integracija, uključujući WordPress, Joomla!, Facebook, Viber i više. Možete ga čak integrirati s Google Analytics i dobiti izvještaje o chat događajima.
Iako nema sofisticiranu automatizaciju i chatbotove, on i dalje nudi vrlo naprednu live chat funkcionalnost. Možete se povezati s mogućim kupcima i klijentima u realnom vremenu a ako oni pošalju poruku izvan vašeg radnog vremena, s lakoćom možete koristiti chat widget za slanje odgovora a oni će primiti email notifikaciju.
Chaportova unikatna značajka je grupni chat koji omogućuje da više prodajnih predstavnika dobije uvid u jednu konverzaciju. Možete transferirati chatove između suradnika a ovlašteno osoblje može nadgledati chatove u realnom vremenu.
Chaport je dostupan na više jezika, tako da svi korisnici mogu automatski vidjeti chat widget na njihovom izvornom jeziku.
Ono što izdvaja Chaport od ostalih je činjenica da je on jedan od malo besplatnih live chat alata za startupe, B2B i B2C kompanije. Ponosi se velikodušnim besplatnim planom koji nudi neograničeni chat i web stranice, 30-dnevnu povijest chata, osnovne prilagodbe i izvještaje.
Cijena
Sofisticiraniji Pro plan košta samo $9.80 mjesečno. Nudi dodatne live chat značajke kao što je već spomenuti grupni chat, uvide u tipkanje koji vam omogućuju pregled poruke posjetitelja i prije nego što je poslana, napredne opcije prilagodbe, automatske pozivnice i više.
6. Chatra
Chatra je impresivan live chat startup koji kompanije i mala poduzeća mogu iskoristiti. Vaši prodajnu predstavnici mogu koristiti live chat funkcionalnost da bi se povezali s posjetiteljima web stranice u realnom vremenu ili možete omogućiti mod za razmjenu poruka tako da vaše osoblje može odgovarati po vlastitom nahođenju.
Platforma ima Facebook i email integracije i omogućuje vam da upravljate svim porukama is jedne upravljačke ploče. Njen sposobni chatbot može rješavati izravnija korisnička pitanja a vaši posjetitelji mogu uvijek zatražiti da pričaju sa stvarnom osobom ako žele. Chatbot također može prikupljati kontakt informacije za pomoć u konverziji klijenata.
Mobilna aplikacija je dostupna za korištenje u pokretu, kada su vaši prodajni predstavnici izvan ureda.
Ono što Chatru čini unikatnom je to što vam pruža uvid u vaše posjetitelje u realnom vremenu. Možete je koristiti da nadzirete tko je trenutno na vašoj web stranici, na kojem su dijelu i koja im je lokacija. To vas osnažuje da se angažirate s njima kroz personaliziranije poruke i pozdrave.
Chatra je možda i najsveobuhvatniji besplatni live chat za mala poduzeća. Njena besplatna verzija nudi widgete na neograničeno web stranica, razne opcije prilagodbe, osnovne informacije o posjetiteljima, računalne aplikacije za Windows i Mac, mobilne aplikacije za Android i iOS, neograničene istovremene konverzacije i više.
Cijena
Essential i Pro planovi imaju sofisticiranije značajke, a cijena je $15/mj po korisniku, odnosno $23/mj po agentu.
7. CometChat
Ako CometChat nije najbolji live chat servis za mala poduzeća, sigurno je najunikatniji. Najbolje je prilagođen aplikacijama i web stranicama o zdravstvu ili tehnološkom obrazovanju, događajima s prijenosom uživo, gradnji društvenih zajednica i slično tome.
Lako se integrira s desecima platformi, uključujući WordPress, Joomla!, Moodle i Easysocial, da nabrojimo samo neke.
CometChat vam omogućuje održavanje pojedinačnih, kao i grupnih konverzacija, pregled potvrda o primitku i indikatora pisanja, dijeljenje svih dokumenata korištenje naljepnica i emotikona za personaliziraniji dodir, održavanje glasovnih i video pozivam dijeljenje ekran, pregled prijevoda u realnom vremenu i više.
Ima moderan, jednostavan dizajn, lako ga je integrirati u vašu web stranicu i još lakše koristiti.
Cijena
Postoje četiri plana pretplate, svaki s još naprednijim značajkama i boljom funkcionalnošću. Možete dobiti Lite plan za $49/mj, Startup plan za $99/mj, Growth plan za $199/mj i Mega plan za $229/mj.
8. Freshdesk
Freshdesk, pogonjen Freshcat rješenjima, je definitivno među najboljim live chat softverom za kompanije svih veličina jer je lako skalabilan za vaše promjenjive potrebe.
Možete koristiti Freshdesk za nadzor ponašanja posjetitelja i aktivaciju proaktivnih poruka koje angažiraju klijente i drže ih dulje na stranici. Dodijelite konverzacije određenim članovima tima i koristite kontekstualne informacije kao što su profili korisnika i lokacije na stranici kako bi ponudili relevantnije odgovore i vodili konverzacije temeljene na podacima.
Chat agenti mogu pratiti sve dolazne poruke s više kanala s lakoćom. Možete kategorizirati i prioritizirati konverzacije, sprječavati da više agenata radi na istoj sesiji, povezivati chatove i tikete, mjeriti izvedbu predstavnika prodaje i više.
Cijena
Freshdesk je dostupan kao besplatni live chat za web stranicu vašeg malog poduzeća. Besplatna verzija je prikladno nazvana Sprout (klica), jer je savršena za sami početak. Plaćeni planovi s više značajki uključuju:
- Blossom za $15/mj
- Garden za $25/mj
- Estate za $49/mj
- Forest za $99/mj
Uz svaki plan pretplate je dostupan velik broj add-ona kako bi osigurali da možete ponuditi najbolju korisničku uslugu.
9. Front
Front chat je jedno od najizravnijih chat rješenja koje možete implementirati na svojoj web stranici. Jednostavan je, minimalistički i moćan! On dovodi vaše emailove, aplikacije i live chatove u jednu, ujedinjenu platformu za komunikaciju koja čini razliku.
Prozorčić za chat ima osnovne opcije za prilagodbu – lako možete odrediti boju chata, učitati svoj logo i postaviti pozdravnu poruku, kao i poruku dobrodošlice.
Kao ujedinjena platforma, Front vam omogućuje primanje svih poruka sa svih kanala (chat, email, društveni mediji, čak i SMS) u jednu ulaznu poštu. Od tamo možete postaviti pravila koja određuju koji predstavnici prodaje će biti dodijeljeni kojim konverzacijama te možete označavati konverzacije kao hitne, @spominjati članove tima kako bi pomogli i više.
Uz svaki plan pretplate je dostupan velik broj add-ona kako bi osigurali da možete ponuditi najbolju korisničku uslugu.
Cijena
Front ima četiri modela pretplate, svaki po relativno povoljnoj cijeni. Možete dobiti Starter plan za $9/mj po korisniku, Plus plan za $24/mj po korisniku, Prime plan za $49/mj po korisniku ili Enterprise plan za $79/mj po korisniku. Dodatni add-oni su dostupni za svaku pretplatu, uz nadoplatu.
Lost in all the live chat software options?
The decision to select the best live chat software is complex. Try LiveAgent and its fastest live chat widget on the market today and start chatting immediately.
10. GetGist
GetGist je softverski paket kreiran za pomoć poduzećima svih veličina u vezi s marketingom, prodajama i komunikacijom. Njegov live chat softver je lako integrirati u WooCommerce, WordPress, Facebook, Zoom, Zapier, SyncSpider i bezbroj drugih platformi.
Dizajn chata je privlačan svoj publici zbog modernog, a opet klasičnog pristupa. Možete uključiti slike, emotikone, GIF-ove i više u vaše konverzacije kako bi ostavili bolji dojam i bolje se povezali s vašom publikom.
GetGist ima višejezične funkcionalnosti, podržavajući engleski, njemački, francuski, talijanski, švedski i poljski jezik, što ga čini idealnim za poduzeća koja se šire na europsko tržište.
Sve osnovne chat funkcionalnosti su tu – dodjeljujete i organizirate vaše konverzacije, kreirajte standardne odgovore na česta pitanja, dodajte kolege u konverzacije i više. GistBot će vam pomoći u kvalifikaciji mogućih klijenata i zakazivanju automatskih sastanaka, a možete postaviti okidače za aktivaciju.
Automatski pokrećite poruke iz različitih odjela u ovisnosti od toga na kojem dijelu korisničkog putovanja je vaš posjetitelj. Ako je netko na stranici za naplatu malo dulje, vaš tim za prodaju će dobiti automatsku notifikaciju. Ako VIP klijent posjeti vaše stranice, vaš tim za korisnički uspjeh će dobiti automatsku notifikaciju.
GetGist često dodaje nove značajke i nadograđuje postojeća izdanja, tako da uvijek možete očekivati nešto novo od GetGista.
Cijena
GetGist nudi velikodušan besplatni live chat, a Professional i Premium planovi su dostupni za $29/mj, odnosno $99/mj.
11. HappyFox Chat
HappyFox Chat je ultralaki live chat softver prikladan za startupe i SMB s velikim planovima za širenje. Trenutno ima samo par popularnih integracija kao što su Google Analytics, FB Messenger, Shopify, Slack i slično, ali ostale su u procesu i trebale bi izaći uskoro.
Postavljanje je lako i ne zahtijeva prethodno iskustvo kodiranja, Možete ga postaviti u roku par minuta čak i ako nemate vješt IT odjel. Svaki aspekt je lako prilagodljiv kako bi odgovarao profilu vašeg brenda, tako da možete postaviti HappyFox Chat skoro odmah.
Napredni AI je osnova HappyFox Chatbota. Programiran je za rješavanje većine upita klijenata, što ostavlja vašim timovima prodaje i podrške više vremena za rješavati važnije stvari.
Količina chatova je jednako raspoređena kako bi smanjili vrijeme čekanja i osigurali maksimalno zadovoljstvo klijenata.
Različiti jezici se automatski detektiraju te ćete primiti automatski prijevod, povezujući se s posjetiteljima vaše web stranice iz cijelog svijeta.
Cijena
HappyFox Chat ima četiri plana pretplate, Starter za $29/mj, Growth za $49/mj, Scale za $149/mj i Scale Plus za $299/mj. Svaki plan dolazi s neograničenim agentima, ali imate ograničen broj chatova mjesečno.
12. HubSpot
HubSpot je renomirani CRM softver koji koriste stotine kompanija diljem svijeta. HubSpot live chat softver je brzo zaokupio našu pažnju jer je besplatan, a opet nudi odlični funkcionalnost, što ga čini idealnim za manja poduzeća s ograničenim resursima.
Chat widget je potpuno prilagodljiv kako bi odgovarao estetici vašeg brenda. Možete čak i kreirati unikatne ciljane poruke dobrodošlice za različite platforme i kanale.
Vaši prodajni predstavnici će imati jasan uvid u svaku chat povijest jer su sve konverzacije automatski pohranjene u univerzalnu ulaznu poštu kako bi dale kontekst svim vrstama integracija s klijentima. Možete lako dodavati bilješke chatovima, kreirati tikete i zakazivati popratne zadatke.
Chatbotovi su dostupni kako bi smanjili teret koji je na vašem osoblju. Možete popraviti njihovu izvedbu uključivanjem dostupnih informacija o mogućem ili trenutnom klijentu kako bi razvili osobniji pristup.
Cijena
Kao što smo već rekli, HubSpot live chat ije dostupan besplatno kao pojedinačni softver, a možete ga dobiti i kkao integralni dio HubSpot-ovih Marketing, CRM & Sales i Customer Service softverskih paketa.
13. Intercom
Ako imate jak IT odjel, Intercom može biti odličan izbor za vas. Ovo je malo kompliciraniji komad softvera za implementirati, ali jednom kada ga pokrenete, donijet će vam hrpu koristi.
Ima lijep, privlačan izgled s prilagodljivim Messengerom. Možete ga konfigurirati za web, iOS i Android te ga lansirati na raznovrsnim platformama i kanalima.
Ugrađene aplikacije vam omogućuju da automatski koristite Intercom za glasovne i video pozive, dijeljenje ekrana i zakazivanje sastanaka. Koristite ulaznu poštu koja je namijenjena suradnji kako bi proširili informacije po odjelima i pojednostavili upravljanje vezama s klijentima.
Korisnički profili pružaju akcijske uvide koji vam mogu pomoći razviti personaliziraniji pristup svakoj konverzaciji.
Intercom chatbot je dostupan kako bi osigurao da vaši posjetitelji mogu stupiti u kontakt s vama 24/7 neovisno od njihovih vremenskih zona i vaših radnih sati. Chatbot automatski kvalificira i usmjerava posjetitelje web stranice, odgovara na česta pitanja i čak može zakazivati prodajne demo prezentacije.
Dodatne Intercom značajke uključuju:
- Mjerenje ROI akvizicije klijenata
- Analiza izvedbe tima
- Uvid u izvještaje korisničke podrške
Cijena
Možete se pretplatiti na Intercom za $39/mj uz Start plan, $99/mj uz Grow plan, $499/mj uz Accelerate plan ili $999/mj uz Scale plan.
14. JivoChat
JivoChat je popularni live chat softver kojeg koristi skoro 300,000 stranica. Kompatibilan je sa svim uređajima i može se pokrenuti na webu i pristupiti mu putem bilo kojeg preglednika. Također je dostupan kao iOS i Android aplikacija.
Također možete koristiti JivoChat za telefonsku, email, WhatsApp, Telegram, i Facebook komunikaciju..
Ujedinjena ulazna pošta je dostupna svom bitnom osoblju i odjelima za superiornu brigu o klijentima te vam omogućuje pojednostavljenje sve komunikacije s klijentima. Chatovi u različitim bojama su odličan dodatak koji pomaže u organizaciji svega. Live chat prijevod je dostupan za 20 jezika.
JivoChat vam omogućuje da nadzirete izvedbu tima i kvalitetu usluge te vam pokazuje tko posjećuje vašu stranicu i koje dijelove gleda.
Izvještaji su još jedna korisna značajka koji JivoChat ima. Softver će vam dati dnevne ocjene vaše izvedbe i ponuditi prijedloge za poboljšanje.
Cijena
Osnovna JivoChat verzija je besplatna za maksimalno pet agenata. Možete dobiti Professional plan za $13/mj po agentu. Besplatan 14-dnevni probni period je dostupan.
15. LiveChat
LiveChat je značajkama bogat live chat softver prikladan za poduzeća iz većine industrija i niša. Koriste ga stotine međunarodnih kompanija, uključujući Mercedes Benz, McDonald’s, Adobe i PayPal.
Ima sve potrebne integracije koje ga čine vrijednim dodatkom za svaku kompaniju. Lako se postavlja i lansira zahvaljujući jednostavnom WordPress pluginu, tako da odmah možete početi angažirati potencijalne klijente i povećavati konverziju.
Ima elegantan dizajn i kompatibilan je sa svim uređajima i pretraživačima. Odakle god vaši klijenti dolaze, budite uvjereni da ćete im moći pomagati u pokretu. Podržava preko 45 jezika, tako da sustav automatski prevodi sve vaše chat widgete i pozdrave u izvorni jezik posjetitelja.
Neke od značajki kojima se LiveChat ističe su:
- Povirivanje u poruke
- Ocjena chata
- Transfer i usmjeravanje chatova
- Privlačenje pažnje
- Transkripti chata
- Izvještaji o tiketu
- Profili agenata
Cijena
Starter plan će vas koštati $16/mj po agentu, Team plan, $33/mj po agentu, a Business plan, $50/mj po agentu. Enterprise plan je dostupan za Fortune 500 kompanije, a njegova cijena ovisi o vašim specifičnim potrebama.
16. Olark
Olark je jedan od najjednostavnijih live chat softvera za implementirati. Dobro je dizajniran a sučelje je lako za korištenje, Ne trebate posjedovati nikakvo predznanje, tako da će vaš tim svladati njegovu upotrebu bez problema.
Posjeduje beskrajno puno korisnih integracija. Ako ne možete naći onu koju trebate, možete je sami i napraviti, ako imate dovoljno vještine i znanja za taj pothvat.
Live chat će vas povezati s klijentima diljem svijeta. Možete koristiti Live Chat Translation Power-up kako bi dobili prijevode u realnom vremenu, na opće zadovoljstvo vaših klijenata i agenata.
S live chat uvidima i analizom, možete odmah poboljšati zadovoljstvo klijenata i optimizirati vaše proizvode i usluge.
Kreirajte prilagođene obrasce za chat prozorčiće, koristite transkripte, implementirajte pravila automatizacije, usmjerite chatove k pravom osoblju i angažirajte se s posjetiteljima vaše web stranice u realnom vremenu.
Cijena
Olark ima cjenovno pristupačne planove pretplate, a ako uzmete dvogodišnju pretplatu, možete dobiti ovaj softver za samo $12/mj po agentu. Izborni Power-upovi su dostupni po cijenama od $29 do $99/mj.
17. Podium
Podium vas s lakoćom povezuje s vašim potencijalnim klijentima, vjernim klijentima i članovima tima, a kao bonus, pomaže u održavanju vaše online reputacije.
Možete ga koristiti kako bi ostali u dodiru sa svim posjetiteljima web stranice, neovisno od pretraživača koji koriste. Softver ohrabruje korisnike da ostave svoje kontakt informacije kako bi im vi mogli dati odgovor na sva pitanja i putem emaila.
Bilo da se angažirate s vašim posjetitelja koristeći tekst, Facebook ili Google, dobit ćete sve chat informacije u ujedinjenu ulaznu poštu. Od tamo sustav može automatski usmjeravati konverzacije određenim zaposlenicima i odjelima za maksimalnu efikasnost.
Što se tiče Podium održavanja online reputacije, možete ga koristiti kako bi ohrabrili klijente da ostave recenzije i daju vam relevantne povratne informacije. Korištenjem vaše upravljačke ploče možete dobiti uvid u sve recenzije koje ste primili, tako da možete reagirati na njih u rekordnom roku.
Cijena
Pošto Podium analizira vaše poduzeće i industriju kojoj pripada da bi vam dao proizvod koji je najbolji za vaše potrebe, cijene variraju od kompanije do kompanije. Možete očekivati da ćete platiti oko $399/mj, ovisno o vašoj lokaciji i proizvodima koje ste izabrali.
18. SnatchBot
SnatchBot je unikatni dodatak ovoj listi, pošto je on specijalizirani alat za kreiranje chatbotova. Iako ti zvuči zastrašujuće korisnicima koji ne mogu reći za sebe da su tehnološki potkovani, ovo je zapravo prilično jednostavan alat za korištenje. Nije vam potrebno nikakvo prijašnje iskustvo u vezi kreiranja chatbota ili kodiranja. Proces kreiranja chatbota je dobro objašnjen i lak, tako da ćete moći lansirati svog bota prilično brzo.
Ovo je višekanalna platforma koja će vas učiniti dostupnima vašim klijentima 24/7. Sofisticirani AI kontrolira ovaj chat, te ima odlično prepoznavanje govora i moć procesuiranja izvornih jezika.
Možete u potpunosti prilagoditi svoj chatbot kako bi odgovarao profilu vašeg klijenta i osigurao da ima točan konverzacijski ton koji trebate – duhovit, formalan, ležeran. dosjetljiv, pa čak i sarkastičan.
Možete uživati u premium značajkama kao što su prijevodi chata, Google pretrage i geolokacija. Dobit ćete naprednu analitiku, jednostavne alate za suradnju te čak možete osnažiti svog bota s unikatnim pluginovima i dodatnim značajkama.
Naravno, konverzacija s klijentima može uvijek biti usmjerena stvarnim prodajnim predstavnicima, ako je potrebno.
Cijena
SnatchBot ima besplatnu verziju sa svim osnovnim značajkama. Pro planovi mogu biti poprilično skupi – od $30/mj do $999/mj, ovisno o značajkama koje izaberete.
19. Tidio
Tidio je relativni pridošlica u industriji live chat usluga, a već se ponosi s više od 300,000 vjernih klijenata. Potrebno vam je samo par minuta da postavite ovaj softver u funkciju na vašoj stranici, tako da se ne morate brinuti u vezi komplicirane implementacije.
Ima odlične opcije za prilagodbu kako bi osigurao da odgovara vašem brendu i sve integracije koje bi vam mogle zatrebati – Wix, WordPress, Zapier, Shopify i mnoge druge.
Tidio softveru se može pristupiti putem bilo kojeg pretraživača ili uređaju, te je također dostupan za računalo, iOS i Android.
Možete koristiti ovaj softver za nadziranje vaših web posjetitelja, angažiranje s njima u realnom vremenu, kreiranje dogovora, pregled odakle su vaši klijenti i automatizaciju vaših konverzacija. Izaberite već napravljeni Tidio chat bot i lansirajte ga odmah ili kreirajte vlastiti bot (nije vam potrebno predznanje u kodiranju).
Dodatne značajke uključuju ocjene chata, segmentaciju kontakta, uređivač email predložaka, pregled tipkanja uživo i više.
Cijena
Možete koristiti Tidio besplatnu verziju i uživati u potpunim mogućnostima live chata ili se odlučiti za jedan od plaćenih planova za dodatne značajke. Chatbots plan počinje od $18/mj, Communicator plan počinje od $18/mj a Email Marketing plan počinje od $10/mj..
20. Zoho Desk
I na kraju, Zoho Desk koji nudi odlične mogućnosti i integracije. Njegov izgled je potpuno prilagodljiv, tako da ga možete s lakoćom rebrendirati ili kreirati jedinstvene samoposlužne portale za nekoliko različitih brendova i linija proizvoda.
Koristite tikete da upravljate konverzacijama, preusmjerite ih k određenim članovima tima, koristite ujedinjenu ulaznu poštu koja prikuplja konverzacije putem različitih kanala i omogućite značajke automatizacije kako bi rješavali jednostavnije upite korisnika.
AI je pravo remek djelo i omogućuje vam da automatizirate doslovno sve zadatke i konverzacije, s lakoćom rješavate više klijenata i budete u tijeku s posjetiteljima vaše web stranice.
Možete prikupljati povratne informacije od klijenata izravno iz live chata, poboljšati zadovoljstvo klijenata, pokretati okidače za standardne odgovore i efikasnije upravljanje odnosima s klijentima i više.
Cijena
Zoho Desk-ov live chat widget je dostupan unutar Enterprise plana za $35/mj po agentu.
Too many choices to choose from?
Try LiveAgent for a free 30-day trial, no credit card required.
Top 5 live chat rješenja za startupe i SMB
Ponuđač chata | Ocjena na Capterri | Besplatna verzija | Besplatni probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (cca 1000 ocjena) | DA | DA | $29 po agentu/mj |
Acquire.io | 4.9/5 (19 ocjena) | NE | NE | $90 po agentu/mj |
SnatchBot | n/a | NE | NE | $30 po agentu/mj |
Birdeye | 4.7/5 (379 ocjena) | NE | DA | n/a |
Hubspot | 4.8/5 (250 ocjena) | DA | DA | $50 /mj |
Ovisno od vaših potreba i preferencija, bilo koje od navedenih live chat softverskih rješenja može učiniti čuda za poboljšanje angažmana klijenata i povećanje vaše stope konverzije. No ako vas zanimaju samo top rješenja, izabrali smo ih pet koja nude najrobusnije značajke koje vam mogu pomoći da dignete vašu kompaniju na veću razinu.
Naših omiljenih pet rješenja su:
- LiveAgent – apsolutno najbolji live chat za mala poduzeća, kao i za velike korporacije
- Acquire.io – najbolja višejezična podrška za kompanije koje se šire na međunarodna tržišta
- SnatchBot – najbolji za automatizacije i chatbot prilagodbe
- Birdeye – najbolji za generalno upravljanje reputacijom
- HubSpot – najbolji za sveukupno vođenje veza s klijentima
Izbor bilo kojeg od ovih pet live chat softverskih rješenja će vam donijeti mjerljiva poboljšanja u poslovanju. Svako od njih ima odlične integracije koje će osigurati besprijekornu implementaciju neovisno od sustava, platformi i kanala koje koristite.
Pomoći će vam poboljšati angažman, povećati konverzije, unaprijediti odanost, usavršiti izvedbu – a sve od toga će pozitivno utjecati na vaše konačne brojke.
Unikatne značajke ovih softverskih rješenja će osigurati da bolje shvatite vaše potencijalne i trenutne klijente u rekordnom roku. Značajno će smanjiti vrijeme potrebno za odgovor, držati posjetitelje duže na vašoj web stranici i osigurati da ostavite nezaboravan dojam.
Pomoći će vam poboljšati angažman, povećati konverzije, unaprijediti odanost, usavršiti izvedbu – a sve od toga će pozitivno utjecati na vaše konačne brojke.
Izbor pravog live chat softvera za vaše potrebe je nevjerojatno važan tako da je dobra ideja testirati nekoliko različitih rješenja prije nego odlučite. Iako ne možete pogriješiti ni s jednim od naših top pet omiljenih rješenja. primijetit ćete da su neka pristupačnija od drugih. Dakle, dajte si vremena, pomno proučite rješenja i nađite ono koje vam najviše odgovara.
Zaključak
Ostati konkurentan na eCommerce tržištu znači poboljšanje vaše igre i dostavljanje savršenog korisničkog iskustva. Trebate osigurati da je svaki klijent dobro zbrinut i da svatko dobije potrebne informacije.
Za poboljšanje angažmana, povećanje interesa, privlačenje pažnje i isticanje, trebate ponuditi live chat rješenja prilagođena potrebama vaših klijenata. Live chat softver donosi mnoge prednosti i nema nijednu manu koja bi vam mogla smetati – to jest, ako izaberete visokokvalitetno rješenje.
Ovih 20 live chat softverskih rješenja za mala poduzeća i startupe o kojima smo raspravljali mogu pomoći u napretku vaše kompanije. Dakle, nemojte zaostajati za vašom konkurencijom. Usvajajte nove tehnologije i osigurajte odlično korisničko iskustvo s live chat rješenjima prilagođenima vašim potrebama.
Želite saznati više?
Tražite najbolji sustav karata za mala poduzeća? Naš članak sadrži popis najboljih opcija softvera službe za pomoć posebno prilagođenih vlasnicima malih tvrtki. Otkrijte najisplativije rješenje i naučite kako odabrati pravi sustav ulaznica bez opterećenja proračuna.
Still not sure which live chat software is the right for you?
Discover all that LiveAgent live chat software has to offer, and delight your customers with reliable and efficient solution.
Frequently Asked Questions
Why should I add live chat support to my site?
Adding live chat support offers many advantages to businesses of all sizes. It helps you show your customers that you care about them and want to stay available to them at all times. It also keeps your website visitors on your site longer, presenting you with more opportunities to grab their attention and convert them to loyal customers.
Live chat can improve customer satisfaction, customer conversion rates, engagement levels, and your overall performance.Can I launch live chat on any website?
Yes, you can. Many live chat software solutions boast valuable integrations, meaning they can be launched on virtually any website. The most popular integrations include WordPress, Wix, Squarespace, Weebly, Joomla!, and more. To be safe, always check a software's integrations before you commit to it. If you're unsure whether live chat software can be launched on your site, you can always contact the provider's customer support.
What is the best live chat software on the market?
There are plenty of excellent live chat options out there, but some might be more suitable for you than others.
Our top choice is LiveAgent due to its abundance of features, excellent integrations, affordable pricing, and ease of use. It can successfully connect you with your website visitors and help you convert them to life-long customers.How can I install live chat on my website?
Installing a chat plugin is usually a straightforward task that you should be able to complete within minutes, even without prior coding knowledge. You will likely need to create an account with your live chat service provider first. Then, you'll receive a code that you simply have to copy and paste to your site's header/footer. Follow the instructions provided by your live chat software, and you shouldn't have any issues with the installation.
How does live chat automation help me?
Live chat is an excellent tool to have on your site, with or without the automation features. However, it's still best to choose software with extensive automation. It will help lessen your sales reps' and customer service agents' workload, and it will ensure that all your customers get the help they need.
With the help of automation, you can respond to frequently asked questions without the need for human intervention; you'll decrease your response times and help your teams stay organized.
Podijelite ovaj članak
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!