Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Kako pokrenuti e-poštu (Savjeti + predlošci)

Kako pokrenuti e-poštu (Savjeti + predlošci)

S više od 300 milijardi email-ova koji se svakodnevno šalju i primaju, email je neophodno sredstvo komunikacije. Otkrivanje kako započeti poslovni email na profesionalan način – posebno kada pišete nekome koga ne poznajete – može biti izazov za trgovce, prodajne agente i predstavnike korisničkih službi.

Zapravo, način na koji započnete email može biti razlika između toga da primatelj odmah zatvara email (i briše ga) ili nastavlja čitati dalje. Sljedeći članak nudi nekoliko savjeta o tome kako započeti email, zajedno s nekim od najčešćih email pozdrava i početaka koje možete koristiti u poslovnoj prepisci.

najbolji email-ovi

Što uključiti na početku Vaših email-ova

1. Pozdrav

Započnite s prikladnim pozdravom, ovisno o tome koliko formalni trebate biti. Uvijek dodajte ime primatelja (ako mu isto znate) kako bi pozdrav bio osobniji. I na kraju, ali ne najmanje važno, još jednom provjerite jeste li ispravno napisali ime primatelja. Naš profesionalni savjet? Kopirajte i zalijepite njegovo ime iz prethodnih email-ova, email potpisa ili web stranice kako biste osigurali da ne napravite pogrešku pri kucanju.

2. Uvod i razlog pisanja (ako je potrebno)

Kada nekome pišete prvi put, predstavite se i dodajte konciznu rečenicu o ciljevima Vašeg email-a. Ova rečenica može odrediti hoće li primatelj pročitati Vaš email ili će ga ignorirati, pa budite sigurni da je vaš cilj jasan i uvjerljiv.

Ako imate zajedničke prijatelje, kolege ili poznanike, spomenite ih jer to može povećati šanse da dobijete odgovor. Primjerice, mogli biste suptilno uključiti ime poput: “Pozdrav [Ime], susreo sam našeg zajedničkog prijatelja Richard-a (iz [Ime tvrtke]) preko vikenda i spomenuo je da ti je potreban novi help desk alat, pošto tvoj trenutni pružatelj jednostavno više nije na dovoljno dobrom nivou…”

3. Uvodna fraza / najbolje želje (nije obavezno)

Ako dulje vrijeme niste pisali primatelju ili ako imate ležernu vezu s primateljem, bilo bi prikladno uključiti brzu, pozitivnu napomenu poput “Nadam se da ste dobro”. To može postaviti pravi ton za ostatak email-a.

Ako je primatelj podijelio neke uspjehe na LinkedIn-u ili drugim društvenim mrežama, slobodno mu čestitajte na najnovijim postignućima (i osobnim i profesionalnim). Možete napisati nešto poput “Čestitke na unaprjeđenju” ili “Čestitke, uzbudljivo je vidjeti da je [Tvrtka primatelja] stekla tako važnog klijenta poput [Ime tvrtke].

4. Redak zahvalnosti (neobavezno)

Ovisno o kontekstu, email korespodenciji možete dodati kratki redak “hvala”. Primjerice, ako Vas je Vaš potencijalni klijent/korisnik kontaktirao s nekim upitom, obavezno odgovorite s “Hvala što ste nam se obratili” ili “Hvala Vam što ste kontaktirali [Ime tvrtke]”. Međutim, kada god napišete redak zahvale, važno je da ga personalizirate, jer su standardne zahvalnice (poput iznad spomenutih) previše generičke i mogu izgledati hladne ili nedruželjubive.

Jednostavnim dodavanjem imena prije retka zahvale, poruka će zvučati toplije i prijatnije. Jedan primjer toga: “Emily, puno ti hvala što si kontaktirala [Ime tvrtke] i obratila nam pažnju na ovaj problem. U potpunosti si u pravu…”

zahvalnica-klijenta-LiveAgent

Primjeri i predlošci za započinjanje email-a

Profesionalni email pozdravi

“Pozdrav [Ime]” je vjerojatno najčešći i najkorišteniji email pozdrav u poslovnom svijetu. Ovaj se pozdrav općenito preporučuje za poluformalne i neformalne stilove komunikacije. Ako želite biti formalniji, “Pozdrav” se može zamjeniti sa “Poštovani”.

“Dragi [Ime]” također je prikladan i za formalnu i za neformalnu komunikaciju. Za lakše snalaženje, pripremili smo čitav popis ostalih generičkih pozdrava koje možete odabrati prilikom započinjanja profesionalnog email-a. Provjerite ih:


Kada pišete jednom ili dva primatelja:

Dragi [Ime], Dragi [Ime] i [Ime], Poštovani [Ime], Pozdrav [Ime], [Ime], Hej [Ime],


Kada pišete za tri ili više primatelja:

Poštovanje, [Naziv grupe ili tima], Pozdrav tim, Poštovani, Pozdrav, Dobro jutro, Dobar dan, Dobra večer,


Kada niste sigurni u ime primatelja:

Dragi gospodine, Draga gospođo, Pozdrav, Poštovani, Pozdrav, Dragi menadžeru za zapošljavanje, Dragi regrutni tim,


Općenite uvodne fraze email-ova

Nakon pozdrava, možete uključiti kratku uvodnu rečenicu za start email-a. Međutim, najbolje je izbjegavati ovakve rečenice ako pišete formalni email, ili email “hladne” prodaje prema potencijalnom klijentu, jer se onda email može činiti previše prijateljskim. Ispod možete naći neke od najčešćih email početaka:

uvodni email-ovi

Follow-up email uvodne fraze

Ako niste sigurni što biste napisali na početku Vašeg follow-up email-a, razmislite o uključivanju jedne od sljedećih email uvodnih fraza koje mogu probiti led:

Odgovor na email uvodnu frazu

Kada odgovarate korisniku ili potencijalnom klijentu, u mnogim je slučajevima prikladan kratki redak “Hvala”. Ako niste sigurni kako uklopiti “Hvala” ili Vam treba još inspiracije, pogledajte neke od naših alternativa:

Kako započeti email s “hladnom” prodajom

Prilikom pisanja “hladnog” email-a potencijalnom klijentu, prvi će odlomak odrediti hoće li Vaš potencijalni klijent smatrati Vašu poruku vrijednom čitanja, stoga je važno impresionirati i istaknuti se. Ispod je nekoliko primjera onoga što možete uključiti u uvodni odlomak:

Ako želite saznati više, pogledajte email predloške za “hladnu” prodaju.

Kako započeti prodajni follow-up email

Follow-up potencijalnih klijenata, osobito ako nisu odgovorili na Vaše prethodne poruke, može biti nezgodno. Ako je to slučaj, isprobajte jedan od ovih učinkovitih email uvodnih rečenica – mogle bi biti od koristi!

Ako želite saznati više, pogledajte follow-up predloške prodajnih email-ova.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Kako započeti post-kupovni email dobrodošlice

Kad god netko kupi Vaš proizvod ili se prijavi za Vašu uslugu, trebate mu se zahvaliti ili mu poželjeti dobrodošlicu u “obitelj” kako biste osigurali da vaš odnos sjajno započne. Najbolji način za to je pisanje email-a dobrodošlice koji sadrži zahvalnicu, kratki uvod i korisne informacije.

Slobodno provjerite više predložaka post-kupovnih i email-ova dobrodošlice.

Kako započeti email korisničke službe

Gotovo svaki email korisničke službe trebao bi započeti s porukom “Hvala”, bilo da je riječ o odgovoru na jednostavan zahtjev za korisničku službu ili odgovor na žalbu korisnika. Evo kako to može izgledati:

Ako želite saznati više, pogledajte predloške za korisničku službu.

Kako započeti email s isprikom korisniku

Kada odgovarate ljutitim ili nezadovoljnim korisnicima, pobrinite se da pokažete empatiju i date ispriku u ime svoje tvrtke. Evo kako to možete učiniti:

primjer email-a s isprikom
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Sažetak

Početak Vašeg poslovnog email-a (pozdrav, uvodni redak, i prva rečenica) prvo je što primatelj vidi kada otvori email. Započinjanjem email-a na profesionalan način, imate bolju šansu da stvorite pozitivan dojam. Pozdrav koji upotrijebite i prvih nekoliko rečenica koje odaberete za početak Vašeg profesionalnog poslovnog email-a ovisiti će o Vašoj “publici” i kontekstu komunikacije. Koristite gore spomenute email pozdrave i uvodne fraze kao primjere kad god niste sigurni kako da započnete idući email korisniku ili “hladnom” potencijalnom klijentu.

Ne zaboravite još jednom provjeriti ima li u email-ovima ikakvih gramatičkih ili pravopisnih pogrešaka, i pobrinite se da uvijek pravilno napišete ime primatelja. Naš zadnji savjet je da email držite kratkim i razumljivim jer nitko ne želi čitati dugačke email-ove. Brzo prijeđite na stvar koristeći pravi ton, i sigurno ste uradili pravu stvar.

Često postavljana pitanja

Zašto je važno kako započinjete email-ove?

Pokretanjem Vašeg email-a na profesionalan način, veća je vjerojatnost da ćete stvoriti pozitivan prvi dojam na primatelja. Kad nekom pišete prvi put, taj dojam je presudan jer može potaknuti primatelje da ne samo pročitaju Vašu poruku već i odgovore na nju.

Koje email pozdrave treba izbjegavati

“Pozdrav [Nadimak]” i “Zdravo [Ime]!” su previše ležerni i treba ih koristiti samo ako ste već prije razmjenjivali email-ove i u dobrom ste odnosu s primateljem. S druge strane “Onomu na koga se ovo odnosi” ili “Draga damo/Dragi gospodine” smatraju se previše formalnim i pomalo zastarjelim, pa bi se trebali koristiti samo u službenoj komunikaciji ili kad ne znate točna imena ljudi kojim pišete.

Trebate li započeti email na službeni ili ležeran način

Započinjanje email-a na ležeran, personaliziran način obično je zanimljivije primatelju i više ga privuče na razmjenu, međutim, pisanje u previše neformalnom i opuštenom stilu zapravo može odbiti primatelje. Ako niste sigurni kakav ton koristiti, najsigurnije je biti malo formalniji, a ne pretjerano ležeran i prijateljski. Ako je potrebno, ton uvijek možete prilagoditi na temelju odgovora koji ste dobili od primatelja.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je važno kako započinjete email-ove?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pokretanjem Vašeg email-a na profesionalan način, veća je vjerojatnost da ćete stvoriti pozitivan prvi dojam na primatelja. Kad nekom pišete prvi put, taj dojam je presudan jer može potaknuti primatelje da ne samo pročitaju Vašu poruku već i odgovore na nju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje email pozdrave treba izbjegavati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “““Pozdrav [Nadimak]” i “Zdravo [Ime]!” su previše ležerni i treba ih koristiti samo ako ste već prije razmjenjivali email-ove i u dobrom ste odnosu s primateljem. S druge strane “Onomu na koga se ovo odnosi” ili “Draga damo/Dragi gospodine” smatraju se previše formalnim i pomalo zastarjelim, pa bi se trebali koristiti samo u službenoj komunikaciji ili kad ne znate točna imena ljudi kojim pišete.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Trebate li započeti email na službeni ili ležeran način?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Započinjanje email-a na ležeran, personaliziran način obično je zanimljivije primatelju i više ga privuče na razmjenu, međutim, pisanje u previše neformalnom i opuštenom stilu zapravo može odbiti primatelje. Ako niste sigurni kakav ton koristiti, najsigurnije je biti malo formalniji, a ne pretjerano ležeran i prijateljski. Ako je potrebno, ton uvijek možete prilagoditi na temelju odgovora koji ste dobili od primatelja.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo