Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci za popratni email za kupnju

Predlošci za popratni email za kupnju

Zaboraviti poslati popratni email je jedna od najgorih grešaka koje profesionalni prodavači i marketari mogu uraditi u pristupu potencijalnim kupcima. Prečesto se fokusiraju na osnovni impuls i potpuno zaborave popratiti ga. Fascinantnih 70% emailova za prodaju nije popraćeno, iako čak 80% dogovora zahtjeva barem pet kontaktiranja prije sklapanja.

Ticket-example-discount-code-offer
Prepustite taj teret LiveAgent-u. Automatizirajte popratne emailove s našim tiketing softverom i kombinirajte ga sa softverom za odlazni pozivni centar za potpuni set alata za marketing i prodaju.

Održavanje kontakta s potencijalnim klijentima uvijek pomaže u poboljšanju stope odgovora i sklapanju više prodaja. Zapravo, popratni emailovi obično imaju bolju stopu odgovora nego inicijalni. Istraživanje koje je proveo Iko System je pokazalo stopu odgovora od 18% za prvi email, 14% za drugi, 13% za četvrti i masivnih 27% za šesti. S pravim predlošcima za popratni email, vaši marketinški i prodajni timovi mogu osigurati stalniju komunikaciju s potencijalnim kupcima i dugoročno poboljšati prodaju.

3 velike greške koje trebate izbjegavati s popratnim emailovima

Slanje previše emailova

Predlošci za popratni email za kupnju

Iako ne postoji univerzalna formula za najbolji broj popratnih emailova i koliko često ih slati (jer umnogome ovisi o vrsti prijašnje komunikacije koju ste imali s potencijalnim klijentom) – istraživanja pokazuju da su dva ili tri popratna emaila optimalan broj. Općenito se preporučuje pričekati barem dva dana prije slanja prvog popratnog emaila.

Prerano odustajanje

Predlošci za popratni email za kupnju

Statistički, ako ne dobijete odgovor na svoj prvi email, imate 21% šanse za dobiti odgovor na drugi i 25% šanse da će vam se primatelj eventualno javiti nakon par popratnih poruka. Ponekad treba pet ili više popratnih emailova kako bi dobili odgovor od potencijalnog klijenta.

Nedostatak personalizacije

Predlošci za popratni email za kupnju

Personalizacija je ključni dio email marketinga jer može pomoći da se vaši popratni emailovi ističu. Istraživanja otkrivaju da emailovi s personaliziranim naslovima imaju 26% veću šansu da budu otvoreni u odnosu na one s nepersonaliziranim naslovom, te da je prihod od emailova koji uključuju personalizaciju 5.7 puta veći.

Primjeri predložaka za popratni email za kupnju

Odlučiti kako nastaviti komunikaciju s potencijalnim klijentima koji nisu odgovorili na vaš inicijalni email može biti nezgodno jer morate naći pravi balans između prave ponude i ostavljanja dojma da ste naporni. Imamo 10 osnovnih email predložaka za popratni email kupnje za različite slučajeve korištenja koje možete koristiti kao bazu prije kreiranja vlastitih predložaka.

Popratni email nakon okidača

Popratni email za poseban dogovor

Popratni email za ponovno povezivanje s potencijalnim kupcem

Popratni email nakon ostavljanja glasovne poruke

Popratni email nakon događaja

Popratni email za besplatni probni period

Popratni email poslije dema

Popratni email za promotivni kontakt

Popratni email nakon što niste dobili odgovor

Popratni email za ‘raskid’ s potencijalnim kupcem

Bonus: Smiješni predložak za popratni email,  kao inspiracija vašem timu prodaje

Popratni email za prodaju – Najčešća pitanja

Kako napisati dobar popratni email za prodaju?

Kako bi napisali efikasan popratni email, morate biti strpljivi. Ponekad treba vremena i truda za dobiti odgovor. Međutim, nemojte slati spam potencijalnim kupcima, jer može imati suprotni efekt. Najvažnije od svega, nemojte slati generičke emailove. Što je email više personaliziran, veća je šansa da dobijete odgovor.

Zašto uopće slati popratni email?

Dobar popratni email može pomoći da ostanete u vidokrugu klijenta. Većina prodaja se zaključi u popratnim stadijima ciklusa prodaje, tako da je popratni email izravan način da budete bliže sklapanju prodaje.

Što je popratni email?

Popratni email je poruka koju šaljete ljudima koji nisu odgovorili na prijašnji email. Nadalje, popratni emailovi se obično šalju nakon par dana.

Ready to test our sales follow up email templates?

Why not try them alongside our ticketing software? Take advantage of our free 14-day trial, no credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How do you write a good follow-up email for sales?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To write an effective follow-up email, you need to be patient. Sometimes it takes time and effort to get the response. However, do not spam the prospective clients because it could have an oppositive effect. And most importantly, don’t send generic emails. The more personalized the email is, the better chance you have for a response.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should I send a follow-up email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A good follow-up email can help you stay at the forefront of your client’s mind. Most sales will be closed in the follow-up stages of the sales cycle, so the follow-up email is a direct way to get you closer to closing the deal.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is a follow-up email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A follow-up email is a message you send to people who have not responded to a previous email. Moreover, follow-up emails are usually sent after a couple of days. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo