Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci e-pošte dobrodošlice

E-poruke dobrodošlice jedan su od najvažnijih koraka u izgradnji dugotrajnih odnosa s novim klijentima ili potencijalnim klijentima donijeli svoju odluku u korist vašeg poslovanja. Dojam koji ostavlja vaša poruka dobrodošlice/uvoda ima veliki utjecaj na uspjeh vaših ukupnih napora u marketingu putem e -pošte. Istraživanja međutim pokazuju da samo 57,7% robnih marki šalje e-poruke dobrodošlice svojim tek pretplaćenim korisnicima.

Što je e-poruka dobrodošlice/uvoda?

E-poruka dobrodošlice ili uvodna poruka prva je koju vaši pretplatnici, korisnici ili klijenti dobiju odmah nakon prve interakcije s vašim poduzećem. Može poslužiti u različite svrhe, kao što je predstavljanje vaše robne marke/proizvoda/usluge kupcima, poticanje sljedećih koraka ili jednostavno uvjeravanje kupca po njihovom izboru. Ne treba podcijeniti moć e-pošte dobrodošlice za poticanje angažmana korisnika i izgradnju lojalnosti marki. Zapravo, studije sugeriraju da:


Čak 74% ljudi očekuje primanje e-pošte dobrodošlice odmah nakon što se pretplate na vaš popis.

Pretplatnici koji prime e-poruku dobrodošlice pokazuju 33% više angažmana s robnom markom.

Prosječna stopa ostvaranja e-poruka dobrodošlice je 50% što ih čini 86% učinkovitijima od biltena.

E-poruke dobrodošlice generiraju 4x više otvaranja i 5x više klikova od običnih marketinških kampanja e-pošte.

Stopa konverzije za e-poruke dobrodošlice iznosi 0,94% u usporedbi s 0,10% za tipičnu e-poštu.

E-poruke dobrodošlice u prosjeku stvaraju do 320% više prihoda po e-pošti u odnosu na druge promotivne e -poruke.
LiveAgent onboarding welcome email template
Example of welcome email

20 Primjena e-pošte dobrodošlice/uvodne poruke e-pošte

S obzirom da je samo naslov teme odlučujući faktor u tome hoće li 47% ljudi čitati vašu e-poštu ili ne, desna tema temelja je dobre uvodne e-pošte. Evo nekoliko provjerenih tema dobrodošlice koje možete prilagoditi svom brendu i odmah ih koristiti:

  1. Drago mi je vidjeti vas na brodu! Evo kako započeti
  2. [IME], drago nam je da ste ovdje!
  3. Zanima vas kako funkcionira [PROIZVOD]?
  4. Dobro došli u [BRAND]! Korisne veze koje će vam pomoći da započnete
  5. Dobro došli u [BRAND]! Uživajte u 10 USD popusta na prvu narudžbu
  6. Dobrodošli! Evo vašeg koda za popust
  7. Dobro došli u [BRAND]! Važni sljedeći koraci
  8. Dobrodošli! Evo što slijedi
  9. Dobro došli u [BRAND]! Osjećaj se kao kod kuće
  10. Jeste li spremni za pojačanje? Dobro došli u [BRAND]!
  11. Službeno je, na popisu ste!
  12. Dobro došli u [BRAND]! Upoznajmo se
  13. Drago mi je što ste na popisu! Uronimo
  14. Dobrodošli! Kako vam mogu [PROIZVOD] učiniti korisnijim?
  15. Sad kad ste unutra, počnimo!
  16. Vaše putovanje [BRAND] počinje sada
  17. Oduševljeni smo što vas imamo, [IME]!
  18. Službeno je, na popisu ste!
  19. Dobra odluka. Dobrodošli u našu porodicu! 😊
  20. Dobro došli u [BRAND], kupujte sada ♥

5 primjera predloška e-pošte dobrodošlice

Profesionalna uvodna e-poruka/ e-poruka dobrodošlice novim klijentima ili pretplatnicima može sadržavati sljedeće ključne elemente:

  • Iskazujući zahvalnost što ste se prijavili/ postali klijent
  • Ponovno postavljanje vrijednosne ponude vaše robne marke/ proizvoda/ usluge
  • Isticanje sljedećih koraka ulaska
  • Navedite korisne izvore i vodiče s pozivom na radnju
  • Objašnjavanje što možete očekivati od sljedećih e-poruka
  • Poticanje kupaca na daljnje uključivanje u slučaju da imaju pitanja ili im je potrebna pomoć
  • Pružanje vaših podataka za kontakt, poveznica na stranice društvenih medija

Pogledajte ove predloške e-pošte dobrodošlice koji se mogu koristiti u vašoj poslovnoj komunikaciji.

Predložak e-pošte dobrodošlice za nove pretplatnike

Dobro došli u probnu e-poruku

Predložak e-pošte dobrodošlice usmjeren na proizvod

Predložak e-pošte dobrodošlice za nove korisnike

Nova e-poruka o predstavljanju novih zaposlenika kolegama

Predložak e-pošte dobrodošlice – često postavljana pitanja

Kada trebam poslati poruku dobrodošlice?

Resolution time

Trebali biste poslati poruku e-pošte dobrodošlice odmah nakon što korisnik stvori račun na korisničkom portalu. Nemojte ih tjerati da predugo čekaju jer ako ne dobiju poruku u roku od nekoliko minuta, možda će pomisliti da je nešto pošlo po zlu.

Integracija

E-poruka dobrodošlice trebala bi biti kratka, ali može poslužiti i kao poruka koja olakšava korisničku navigaciju kroz vaš portal.

Zato možete uključiti nekoliko (najviše 3, ako ne želite da se primatelj zbuni) veza koje vode, na primjer, do odjeljka s često postavljanim pitanjima, osnovnih priručnika ili pojmovnika.

Je li najbolje prilagoditi e-poštu dobrodošlice ovisno o vrsti korisnika?

Liguid markup

Slanje običnih, automatiziranih e-poruka u 2021. godini nije najbolja ideja. Pokušajte segmentirati svoje kontakte i uključiti neke jedinstvene podatke koji se odnose na vaše primatelje. Upotrijebite žetone za personalizaciju kako biste spomenuli njihovu vrstu pretplate, uobičajene točke boli ili datum kada su se pridružili vašoj tvrtki.

Ready to put our welcome templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “When should I send a welcome email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You should send a welcome email right after a user creates a customer portal account. Don’t make them wait too long, because if they don’t receive a message within a few minutes then they may think that something went wrong.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I include any specific links in a welcome email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A welcome email should be short, but it can also work as a message that facilitates user navigation through your portal. That’s why you can include a few (a maximum of 3) links leading to, for instance, an FAQ section, basic manuals, or a glossary.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Is it best to personalize welcome emails depending on the type of customer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sending plain, automated emails in the year 2021 is not the best idea. Try to segment your contacts and include some unique information related to your recipients. Use personalization tokens to mention their subscription type, common pain points, or the date they joined your company.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo