Predlošci e-pošte dobrodošlice

Welcome emails are one of the most important steps in building long-lasting relationships with new customers or prospects who have just made their decision in favor of your business. The impression your welcome/ introduction message leaves has a huge impact on the success of your overall email marketing efforts. Research shows however that only 57.7% of brands send welcome emails to their newly subscribed users.

Što je e-poruka dobrodošlice/uvoda?

E-poruka dobrodošlice ili uvodna poruka prva je koju vaši pretplatnici, korisnici ili klijenti dobiju odmah nakon prve interakcije s vašim poduzećem. Može poslužiti u različite svrhe, kao što je predstavljanje vaše robne marke/proizvoda/usluge kupcima, poticanje sljedećih koraka ili jednostavno uvjeravanje kupca po njihovom izboru. Ne treba podcijeniti moć e-pošte dobrodošlice za poticanje angažmana korisnika i izgradnju lojalnosti marki. Zapravo,<ahref=”https://www.invespcro.com/blog/welcome-emails/”> studije sugeriraju da:


Čak 74% ljudi očekuje primanje e-pošte dobrodošlice odmah nakon što se pretplate na vaš popis.


Pretplatnici koji prime e-poruku dobrodošlice pokazuju 33% više angažmana s robnom markom.


Prosječna stopa ostvaranja e-poruka dobrodošlice je 50% što ih čini 86% učinkovitijima od biltena.


E-poruke dobrodošlice generiraju 4x više otvaranja i 5x više klikova od običnih marketinških kampanja e-pošte.


Stopa konverzije za e-poruke dobrodošlice iznosi 0,94% u usporedbi s 0,10% za tipičnu e-poštu.


E-poruke dobrodošlice u prosjeku stvaraju do 320% više prihoda po e-pošti u odnosu na druge promotivne e -poruke.

LiveAgent onboarding welcome email template
Example of welcome email

20 Primjena e-pošte dobrodošlice/uvodne poruke e-pošte

S obzirom da je samo naslov teme odlučujući faktor u tome hoće li 47% ljudi čitati vašu e-poštu ili ne, desna tema temelja je dobre uvodne e-pošte. Evo nekoliko provjerenih tema dobrodošlice koje možete prilagoditi svom brendu i odmah ih koristiti:

  1. Drago mi je vidjeti vas na brodu! Evo kako započeti
  2. [IME], drago nam je da ste ovdje!
  3. Zanima vas kako funkcionira [PROIZVOD]?
  4. Dobro došli u [BRAND]! Korisne veze koje će vam pomoći da započnete
  5. Dobro došli u [BRAND]! Uživajte u 10 USD popusta na prvu narudžbu
  6. Dobrodošli! Evo vašeg koda za popust
  7. Dobro došli u [BRAND]! Važni sljedeći koraci
  8. Dobrodošli! Evo što slijedi
  9. Dobro došli u [BRAND]! Osjećaj se kao kod kuće
  10. Jeste li spremni za pojačanje? Dobro došli u [BRAND]!
  11. Službeno je, na popisu ste!
  12. Dobro došli u [BRAND]! Upoznajmo se
  13. Drago mi je što ste na popisu! Uronimo
  14. Dobrodošli! Kako vam mogu [PROIZVOD] učiniti korisnijim?
  15. Sad kad ste unutra, počnimo!
  16. Vaše putovanje [BRAND] počinje sada
  17. Oduševljeni smo što vas imamo, [IME]!
  18. Službeno je, na popisu ste!
  19. Dobra odluka. Dobrodošli u našu porodicu! 😊
  20. Dobro došli u [BRAND], kupujte sada ♥

5 primjera predloška e-pošte dobrodošlice

Profesionalna uvodna e-poruka/ e-poruka dobrodošlice novim klijentima ili pretplatnicima može sadržavati sljedeće ključne elemente:

  • Iskazujući zahvalnost što ste se prijavili/ postali klijent
  • Ponovno postavljanje vrijednosne ponude vaše robne marke/ proizvoda/ usluge
  • Isticanje sljedećih koraka ulaska
  • Navedite korisne izvore i vodiče s pozivom na radnju
  • Objašnjavanje što možete očekivati od sljedećih e-poruka
  • Poticanje kupaca na daljnje uključivanje u slučaju da imaju pitanja ili im je potrebna pomoć
  • Pružanje vaših podataka za kontakt, poveznica na stranice društvenih medija

Pogledajte ove predloške e-pošte dobrodošlice koji se mogu koristiti u vašoj poslovnoj komunikaciji.

Predložak e-pošte dobrodošlice za nove pretplatnike


Hi [NAME],
Thanks for signing up for our newsletter! You’re joining an amazing community of beauty lovers. From now on you’ll enjoy:
Exciting new product announcementsSpecial offers and exclusive dealsOur unique take on the latest beauty trends
As promised, here is your 10% off your first purchase. Simply use this discount code at the checkout: [CODE]
While you wait for the next issue, check out some of our most popular blog posts:
[LINK 1][LINK 2][LINK 3]
Want more? Follow us on social media and get your daily dose of advice, behind-the-scenes looks and beauty inspiration:
Like us on Facebook / Follow us on Instagram
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Dobro došli u probnu e-poruku


Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE]! Your 15-day free Trial starts today.
What happens next? Keep an eye on your inbox as we’ll be sending you the best tips for [PRODUCT/ SERVICE] to make sure you get the most out of it.
Want to get things done faster? Choose a plan below:
[plan details or a link]
If you’re interested in learning more about [PRODUCT/ SERVICE] or need help deciding on the best plan for your business, feel free to contact our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.
Have an awesome day,
[YOUR SIGNATURE]

Predložak e-pošte dobrodošlice usmjeren na proizvod


Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE] – we’re excited to have you on board and we’d love to say thank you on behalf of our whole company for chosing us. We believe our [PRODUCT/ SERVICE] will help you [summary of key product/ service benefits].
To ensure you gain the very best out of our product/ service, we’ve put together some of the most helpful guides:
This video [LINK] walks you through setting up your [PRODUCT] for the first time. Our FAQ [LINK] is a great place to find the answers to common questions you might have as a new customer. The knowledge base [LINK] has the answers to all of your tech related questions. Our blog [LINK] has some great tips and best practices on how you can use and benefit from [PRODUCT].
Have any questions or need more information? Just shoot us an email! We’re always here to help. Feel free to hit us up on Facebook (link) or Twitter (link), if you want a fast response, too.
Take care,
[YOUR SIGNATURE]

Predložak e-pošte dobrodošlice za nove korisnike


Hi [NAME],
Thanks for signing up with us to use [PRODUCT]. My name is [YOUR NAME], and I’m your point-of-contact for getting up-and-running using the tool. Over the next few weeks, I’ll be sending you a few more emails to help you gain maximum value from [PRODUCT].
For the start, you might find these resources helpful for getting going:
[SETUP GUIDE][HOW-TO VIDEOS][COMPANY BLOG]
If you have any difficulties with setting up the tool, we can schedule an onboarding call for next week, and I can walk you through it. In the meantime, be sure to complete your profile and add your [CUSTOMER PREFERENCES] so we can send you other content that will help you get started.
If you ever have questions, run into problems, consider an upgrade or anything at all, don’t hesitate to reach out to us via phone [NUMBER], email [ADDRESS], or live chat [CLICK-TO-CHAT], or you can connect with me directly using the contact information below.
Looking forward to hearing from you soon!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Nova e-poruka o predstavljanju novih zaposlenika kolegama


Hi all,
I am very pleased to announce that our team is growing! I’d like to introduce [EMPLOEE NAME] who will start working for our company’s customer service department on [DATE].
As a customer service manager, [NAME] will be responsible for [information about what an employee will be doing]. She will also work closely with the marketing and sales teams. [NAME] has worked in customer service with two different companies before working with us and she can bring over 10 years of experience to the table.
Please join me in welcoming our new team member and make sure to stop by her workspace to introduce yourselves!
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]

Predložak e-pošte dobrodošlice – često postavljana pitanja

Kada trebam poslati poruku dobrodošlice?

Resolution time

Trebali biste poslati poruku e-pošte dobrodošlice odmah nakon što korisnik stvori račun na korisničkom portalu. Nemojte ih tjerati da predugo čekaju jer ako ne dobiju poruku u roku od nekoliko minuta, možda će pomisliti da je nešto pošlo po zlu.

Trebam li u e-poruku dobrodošlice uključiti neke posebne veze?

Integracija

E-poruka dobrodošlice trebala bi biti kratka, ali može poslužiti i kao poruka koja olakšava korisničku navigaciju kroz vaš portal.

Zato možete uključiti nekoliko (najviše 3, ako ne želite da se primatelj zbuni) veza koje vode, na primjer, do odjeljka s često postavljanim pitanjima, osnovnih priručnika ili pojmovnika.

Je li najbolje prilagoditi e-poštu dobrodošlice ovisno o vrsti korisnika?

Liguid markup

Slanje običnih, automatiziranih e-poruka u 2021. godini nije najbolja ideja. Pokušajte segmentirati svoje kontakte i uključiti neke jedinstvene podatke koji se odnose na vaše primatelje. Upotrijebite žetone za personalizaciju kako biste spomenuli njihovu vrstu pretplate, uobičajene točke boli ili datum kada su se pridružili vašoj tvrtki.

Ready to put our welcome templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo