Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci e-maila za nadopunu

Korištenje predložaka e-maila za nadopunu za prodaju postojećim kupcima je jedan od najefektivnijih i najlakših načina da povećate prihode i profitabilnost za B2C poduzeća. Zašto? Zato što imate 60 do 70% više šanse da prodate postojećem kupcu, dok je šansa za prodaju novom kupcu 5 do 20%. Kao takvo, korištenje predložaka e-maila za nadopunu je sjajan dodatak vašoj prodajnoj strategiji. Ovi e-mailovi su pravovremeni, vrlo relevantni, izuzetno učinkoviti – a opet su jedan od najčešće previđenih alata koje vlasnici eTrgovine mogu koristiti za poticanje ponovljenih kupnji i poboljšanje prodaje.

Što je e-mail za nadopunu?

E-mail za nadopunu je e-mail koji se šalje kupcima kao podsjetnik da obnavljaju zalihe za određeni proizvod kada će istih nestati. To je e-mail marketinška tehnika korištena od strane tvrtki da prodaju potrošnu robu koja može biti nadopunjena (kao što su proizvodi za osobnu njegu i ljepotu, hrana i pića, vitamini i dodaci, recepti, pribor za čišćenje kuće, hrana za kućne ljubimce itd.).

E-adrese za dopunu aktiviraju se i šalju automatski kada je vrijeme za ponovnu kupnju predmeta koje su kupci prethodno kupili (na temelju prediktivne znanosti podataka). Ovu vrstu e-maila mogu uspješno koristiti i marke koje prodaju nepotrošne proizvode koji se s vremenom mogu istrošiti (poput odjeće i obuće), kao i SaaS poduzeća temeljena na pretplati.

Sephora predložak e-maila za nadopunu
Sephora predložak e-maila za nadopunu

Zašto slati e-mailove za nadopunu?

Istraživanje Listrack-a je zaključilo da kampanje za nadopunjavanje imaju najveći odnos klikova i otvaranja (53,6%) bilo kakve vrste marketniških e-mailova. Dodatno na to, prema Ometria-i, e-mailovi za nadopunu imaju prosjek otvaranja od 50 do 60%, prosjek klikova 40 do 50% te prosječnom stopom konverzije od 10 do 15%. To znači da su e-mailovi za nadopunjavanje zlatna prilika za brendove da generiraju periodični prihod tako što ciljaju na kupce koji su naijzgledniji za ponovnu kupovinu njihovih proizvoda.

Kako maksimalno iskoristiti kampanje e-maila za nadopunu

  • Odredite pravo vrijeme za vašu kampanju e-maila za nadopunu uzimajući u obzir kritične čimbenike kao što su: tko koristi proizvod, koliko ga često koriste, koliko vremena prije nego što obično nestane, kupovne navike kupca itd. Razmislite o anketiranju svojih kupaca kako biste dobili što je više moguće informacija kako biste osigurali da točno odredite vrijeme.
  • Preporučuje se slanje barem dva e-maila za nadopunu. Prvi podsjetnik bi trebao stići 10 dana prije nego je zakazan istek zaliha za proizvod, dok bi drugi trebao biti poslan dan prije, ili na dan kada vjeruješ da bi proizvod trebao nestati. Kupci koji ne odrade nadopunu, mogu se dalje uključiti u povratne e-mail kampanje.
  • Učinite proces nadopune što jednostavnijim i bez muke. Postavite link koji će voditi direktno do kupčeve šoping košarice sa već dodanim proizvodom i ponudite im automatsku nadopunu, ukoliko je ista dostupna. Što manje klikova kupac mora izvršiti kako bi obavio ponovnu kupovinu, to bolje.
  • Ako postoje bilo kakve relevantne mogućnosti prodaje ili unakrsne prodaje, razmislite o uključivanju personaliziranih preporuka za proizvode koje se poklapaju s interesima ili potrebama vaših kupaca, na temelju podataka iz prethodnih kupnji. To može poboljšati iskustvo vašeg kupca istovremeno povećavajući vrijednost njegove narudžbe.
Predlošci e-maila za nadopunu
Predložak e-maila za nadopunu od strane Clinique-a, potiče kupce da kupe dvije bočice kreme za brijanje

Teme za e-mailove za nadopunu

  • Vrijeme je za obnavljanje zalihe/ Ponovnu narudžbu
  • Je li Vrijeme za Nadopunu?
  • Je li Vrijeme da napravite Zalihu [Proizvodi]?
  • Vrijeme je za Nadopunjavanje!
  • Trebate ponovno napuniti?
  • Hey, [Ime]! Mi Mislimo da Možda Trebate Ponovno punjenje
  • Spremni za dopunu, [Ime]?
  • Došli ste do Posljednje Zalihe?
  • Ponovno Naručite[Proizvod] Dok Nije Nestalo
  • Opskrbite se – Vrijeme Je Da Ponovno Naručite [Proizvod]
  • [Ime], Ponestaje Vam [Proizvod]?
  • Nikada Više Nemojte Ostati Bez Vašeg Omiljenog
  • Ponestaje Vam? Ponovno Naručite Vaše Omiljene Prije Nego Vam Nestane
  • Ništa ne Traje Zauvijek
  • Vaša Zaliha je Gotovo Nestala
  • Gotovo Ste Ostali Bez [Proizvodi]!
  • Ostali Ste Bez Zaliha, [Ime]?
  • Dostižete Kraj Vaših Zaliha? Obnovite ju [Brand]
  • Odmah Naručite Ponovno za Besplatnu Dostavu/ 15% Sniženo/ Bonus Poklon
  • Iskoristite Besplatnu Dostavu/ 10% Popusta ako Odradite Nadopunu Sada

7 predložaka e-maila za nadopunu

Predložak za program automatske nadopune

Predložak e-maila za nadopunu proizvoda za osobnu njegu 

Predložak e-maila za nadopunu proizvoda za ljepotu i šminku

Predložak e-maila za nadopunu zaliha hrane

Predložak e-maila za nadopunu pića

Predložak e-maila za nadopunu suplemenata  

Predložak e-maila za nadopunu proizvoda za kućne ljubimce  

E-mailovi za nadopunu – Često postavljena pitanja

Koliko dugačak bi trebao biti e-mail za nadopunu

E-mailovi za nadopunu bi trebali biti kratki i precizni. Prvi dojam je jako važan. Stoga je presudno da naslov poruke e-maila bude dopadljiv i kratak, kako bi privukao pažnju kupca.

Koje su koristi od slanja e-mailova za nadopunu kupcima?

Slanje e-mailova nadopune je jako efektivan način informiranja kupaca o preostalim proizvodima. To pomaže povećati promet na web mjestu, zadržavanje kupaca i svijest o robnoj marki.

Kada bi trebali slati e-mailove za nadopunu?

Vrijeme se može razlikovati za svaki proizvod/uslugu kao i za osobu. Međutim, to možete okvirno odrediti na temelju prijašnjih kupovina ili proizvoda. Naša preporuka je da se e-mail za nadopunu šalje kroz sredinu tjedna, točnije u podne. Bilo kada između 10:00 i 15:00 je poželjno.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko dugačak bi trebao biti e-mail za nadopunu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Slanje e-mailova nadopune je jako efektivan način informiranja kupaca o preostalim proizvodima. To pomaže povećati promet na web mjestu, zadržavanje kupaca i svijest o robnoj marki..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje su koristi od slanja e-mailova za nadopunu kupcima?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Slanje e-mailova nadopune je jako efektivan način informiranja kupaca o preostalim proizvodima. To pomaže u zadržavanju kupaca, povećava promet na web mjestu i na kraju samu prodaju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kada bi trebali slati e-mailove za nadopunu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vrijeme se može razlikovati za svaki proizvod/uslugu kao i za osobu. Međutim, to možete okvirno odrediti na temelju prijašnjih kupovina ili proizvoda. Naša preporuka je da se e-mail za nadopunu šalje kroz sredinu tjedna, točnije u podne. Bilo kada između 10:00 i 15:00 je poželjno.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo