Predlošci za anketni email

Ako želite poboljšati svoju marketinšku strategiju i postići bolje rezultate, dobivanje povratnih informacija je odličan način za to. Svako poduzeće, od nezavisnih start-upa do međunarodnih korporacija, se oslanja na učenje od klijenata. Kao poduzeće, ne možete si priuštiti nagađanja o željama i potrebama kupaca. Umjesto toga, trebate propisno upoznati klijente kako bi nadmašili njihova očekivanja..

Ankete su možda i najefikasniji alat za dobivanje povratih informacija, iako uvjeravanje korisnika da ih zapravo i popune može predstavljati izazov. Ljudi generalno nemaju volje trošiti svoje slobodno vrijeme na odgovaranje na pitanja samo zato što su dobili email. Dakle, ne čudi nas što je prosječna stopa odgovora na ankete 10%, dok se čak i dobro poznati brendovi muče da doguraju do 25% (izvor). Dakle, kako ohrabriti svoje klijente da vam pruže vrijedne povratne informacije kroz anketu koju ste kreirali?

Predlošci za anketni email
Embed one question surveys into your LiveAgent email templates with our Nicereply integration

Najbolje prakse za anketne emailove

Imamo par savjeta koji će vam pomoći kreirati najefektivnije emailove koji pozivaju primatelje da popune vaše ankete:

  1. Ponudite poticaj – ljudi će vjerojatnije dati povratne informacije ako će biti nagrađeni za to, recimo vaučerom ili kuponom za popust za iduću kupnju u vašoj trgovini.
  2. Neka anketa bude kratka – što je anketa kraća, veća je stopa odgovaranja na nju. Pokažite svojim korisnicima da poštujete njihovo vrijeme time što ćete minimizirati broj pitanja.
  3. Procijenite koliko vremena treba za završetak – budite pošteni u vezi toga. To također pokazuje primateljima da štedite njihovo vrijeme.
  4. Objasnite svrhu ankete – neka primatelji vašeg emaila znaju zašto želite čuti njihova mišljenja i kako će povratne informacije koje prikupite biti iskorištene za njihovu dobrobit.
  5. Budite zahvalni – jednostavno “hvala” u poruci nakon završetka ankete je uljudno i pokazuje vašu zahvalnost, kao i potvrdu da su odgovori uistinu predani.
  6. Podijelite rezultate – vaši klijenti će znati da ih slušate i biti voljniji za buduće povratne informacije ako ih informirate o rezultatima vaše ankete i bilo kojim promjenama.
three different types of survey formats by nicereply

Naslovi anketnih emailova

  • Uštedite [X]% na vašu slijedeću kupnju ako podijelite povratne informacije s nama
  • Platit ćemo vaše mišljenje
  • Pomozite nam poboljšati [proizvod/usluga] odgovorom na jedno jednostavno pitanje
  • Jedna minuta vašeg vremena je dovoljna da nam kažete svoje mišljenje
  • Recite nam što zapravo mislite o [proizvod/usluga]
  • Voljeli bi da nam pomognete! Molimo vas da odgovorite na par kratkih pitanja
  • Cijenimo vaše povratne informacije. Evo i zašto
  • Rezultati su tu…

Predlošci za anketni email

Anketni email, predložak 1 – nuđenje poticaja


Hi [name],

We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.

As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!

To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:

[Start survey]

Thanks for your time, it is really appreciated.

Best,
The [company] team

Anketni email, predložak 2 – jedno pitanje priloženo uz poruku


Dear [name],

The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.

Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.

You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:

Option 1
Option 2
Option 3…

We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Anketni email, predložak 3 – recenzija proizvoda/usluge


Hello [name],

You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.

The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].

To start, please select your rating below.

[Feedback scale with a link]

Thanks for your input,
[Company]

Anketni email, predložak 4 – rezultati upitnika


Hey [name],

We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.

Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.

We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!

While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.

Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].

Best wishes,
[company]

Predlošci za anketni email – Najčešća pitanja 

Hoću li staviti poveznicu na anketu ili priložiti obrazac?

Integration

Obadvije opcije su moguće, iako nije praktično priložiti anketu s više pitanja uz email. Ako šaljete mikro-anketu s jednim pitanjem, onda se preferira prilaganje obrasca za povratne informacije uz email, tako da korisnici mogu odgovoriti s jednim klikom koji ih vodi na stranicu potvrde koju mogu odmah zatvoriti. Također je dobra ideja staviti poveznicu na punu verziju ankete prilažući samo prvo pitanje.

Koliko pitanja treba sadržavati anketa (email)?

Customer satisfaction survey

Ako prilažete anketu u email, onda treba imati samo jedno pitanje. Ako stavljate poveznicu na dužu anketu, onda nema granica za količinu pitanja. Najvažnija stvar je iskrenost prema važim klijentima u vezi vremena potrebnog za završetak ankete, inače riskirate njihovu iživciranost i gubitak odgovora.

Zašto slati email s pozivnicom za anketu?

Customer service survey

Ankete vam omogućavaju prikupljanje vrijednih podataka od vaših trenutnih klijenata ili pretplatnika, a email je brza i jeftina metoda za primanje velikog broja odgovora. Možete dobiti iskrene odgovore, jer će se vaši klijenti osjećati slobodnima da izraze svoje osjećaje, ako anketa bude anonimna. Email ankete vam također omogućavaju kontaktiranje publike putem kanala koji ona već koristi i angažirana je u vezi njega.

Sign up for our free trial today!

Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hoću li staviti poveznicu na anketu ili priložiti obrazac?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Obadvije opcije su moguće, iako nije praktično priložiti anketu s više pitanja uz email.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko pitanja treba sadržavati anketa (email)?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ako prilažete anketu u email, onda treba imati samo jedno pitanje. Ako stavljate poveznicu na dužu anketu, onda nema granica za količinu pitanja. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto slati email s pozivnicom za anketu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ankete vam omogućavaju prikupljanje vrijednih podataka od vaših trenutnih klijenata ili pretplatnika, a email je brza i jeftina metoda za primanje velikog broja odgovora.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo