Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za anketni email

Ako želite poboljšati svoju marketinšku strategiju i postići bolje rezultate, dobivanje povratnih informacija je odličan način za to. Svako poduzeće, od nezavisnih start-upa do međunarodnih korporacija, se oslanja na učenje od klijenata. Kao poduzeće, ne možete si priuštiti nagađanja o željama i potrebama kupaca. Umjesto toga, trebate propisno upoznati klijente kako bi nadmašili njihova očekivanja..

Ankete su možda i najefikasniji alat za dobivanje povratih informacija, iako uvjeravanje korisnika da ih zapravo i popune može predstavljati izazov. Ljudi generalno nemaju volje trošiti svoje slobodno vrijeme na odgovaranje na pitanja samo zato što su dobili email. Dakle, ne čudi nas što je prosječna stopa odgovora na ankete 10%, dok se čak i dobro poznati brendovi muče da doguraju do 25% (izvor). Dakle, kako ohrabriti svoje klijente da vam pruže vrijedne povratne informacije kroz anketu koju ste kreirali?

Predlošci za anketni email
Embed one question surveys into your LiveAgent email templates with our Nicereply integration

Najbolje prakse za anketne emailove

Imamo par savjeta koji će vam pomoći kreirati najefektivnije emailove koji pozivaju primatelje da popune vaše ankete:

  1. Ponudite poticaj – ljudi će vjerojatnije dati povratne informacije ako će biti nagrađeni za to, recimo vaučerom ili kuponom za popust za iduću kupnju u vašoj trgovini.
  2. Neka anketa bude kratka – što je anketa kraća, veća je stopa odgovaranja na nju. Pokažite svojim korisnicima da poštujete njihovo vrijeme time što ćete minimizirati broj pitanja.
  3. Procijenite koliko vremena treba za završetak – budite pošteni u vezi toga. To također pokazuje primateljima da štedite njihovo vrijeme.
  4. Objasnite svrhu ankete – neka primatelji vašeg emaila znaju zašto želite čuti njihova mišljenja i kako će povratne informacije koje prikupite biti iskorištene za njihovu dobrobit.
  5. Budite zahvalni – jednostavno “hvala” u poruci nakon završetka ankete je uljudno i pokazuje vašu zahvalnost, kao i potvrdu da su odgovori uistinu predani.
  6. Podijelite rezultate – vaši klijenti će znati da ih slušate i biti voljniji za buduće povratne informacije ako ih informirate o rezultatima vaše ankete i bilo kojim promjenama.
three different types of survey formats by nicereply

Naslovi anketnih emailova

  • Uštedite [X]% na vašu slijedeću kupnju ako podijelite povratne informacije s nama
  • Platit ćemo vaše mišljenje
  • Pomozite nam poboljšati [proizvod/usluga] odgovorom na jedno jednostavno pitanje
  • Jedna minuta vašeg vremena je dovoljna da nam kažete svoje mišljenje
  • Recite nam što zapravo mislite o [proizvod/usluga]
  • Voljeli bi da nam pomognete! Molimo vas da odgovorite na par kratkih pitanja
  • Cijenimo vaše povratne informacije. Evo i zašto
  • Rezultati su tu…

Predlošci za anketni email

Anketni email, predložak 1 – nuđenje poticaja

Anketni email, predložak 2 – jedno pitanje priloženo uz poruku

Anketni email, predložak 3 – recenzija proizvoda/usluge

Anketni email, predložak 4 – rezultati upitnika

Predlošci za anketni email – Najčešća pitanja 

Integration

Obadvije opcije su moguće, iako nije praktično priložiti anketu s više pitanja uz email. Ako šaljete mikro-anketu s jednim pitanjem, onda se preferira prilaganje obrasca za povratne informacije uz email, tako da korisnici mogu odgovoriti s jednim klikom koji ih vodi na stranicu potvrde koju mogu odmah zatvoriti. Također je dobra ideja staviti poveznicu na punu verziju ankete prilažući samo prvo pitanje.

Koliko pitanja treba sadržavati anketa (email)?

Customer satisfaction survey

Ako prilažete anketu u email, onda treba imati samo jedno pitanje. Ako stavljate poveznicu na dužu anketu, onda nema granica za količinu pitanja. Najvažnija stvar je iskrenost prema važim klijentima u vezi vremena potrebnog za završetak ankete, inače riskirate njihovu iživciranost i gubitak odgovora.

Zašto slati email s pozivnicom za anketu?

Customer service survey

Ankete vam omogućavaju prikupljanje vrijednih podataka od vaših trenutnih klijenata ili pretplatnika, a email je brza i jeftina metoda za primanje velikog broja odgovora. Možete dobiti iskrene odgovore, jer će se vaši klijenti osjećati slobodnima da izraze svoje osjećaje, ako anketa bude anonimna. Email ankete vam također omogućavaju kontaktiranje publike putem kanala koji ona već koristi i angažirana je u vezi njega.

Sign up for our free trial today!

Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hoću li staviti poveznicu na anketu ili priložiti obrazac?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Obadvije opcije su moguće, iako nije praktično priložiti anketu s više pitanja uz email.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko pitanja treba sadržavati anketa (email)?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ako prilažete anketu u email, onda treba imati samo jedno pitanje. Ako stavljate poveznicu na dužu anketu, onda nema granica za količinu pitanja. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto slati email s pozivnicom za anketu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ankete vam omogućavaju prikupljanje vrijednih podataka od vaših trenutnih klijenata ili pretplatnika, a email je brza i jeftina metoda za primanje velikog broja odgovora.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo