Predlošci za popratne emailove

Tražite li pravi predložak za popratni email? Oni koje ste dosad koristili nisu baš bili korisni ili ih niste nikako ni koristili? Ako je to u pitanju, došli ste na pravo mjesto – pokazat ćemo vam uljudne popratne emailove koji će vam sigurno donijeti rezultate.

Dobro sastavljen niz popratnih emailova može pomoći u zaključenju dogovora i pretvoriti potencijalne klijente u mušterije. Stoga, krenimo.

Važnost slanja popratnih emailova

Nema sumnje u to da je učinkovit popratni email važan, ali velik broj ljudi ih još uvijek ne koristi. Zašto je to tako?

Ponekad se ljudi boje da će izgledati napadno ili misle da će se njihov proizvod ili usluga prodati sami od sebe. Istina je da većini ljudi treba mali podsjetnik da ste vi tu i da možete riješiti njihov problem.

Popratni emailovi su praktični podsjetnik. Oni pokazuju da ste zainteresirani za ostati u kontaktu s osobom kojoj ih šaljete, kao i da cijenite njihovo vrijeme i mišljenje. Naknadno javljanje također pokazuje da ste organizirani i sposobni pratiti važne detalje.

Predlošci za korisnički portal

Dobro sastavljen popratni email je ponekad sve što vam je potrebno za zaključenje dogovora na kojem radite već tjednima. Dakle, ako već niste dosad slali popratne emailove, sada je pravo vrijeme da započnete.

Kako nasloviti popratni email

Kada nekome šaljete email nakon upoznavanja, dobro pravilo je da u naslov uključite naziv događaja ili situacije u kojoj ste se upoznali. Na primjer, “Bilo mi je drago upoznati vas na [naziv konferencije]”. To pomaže osvježiti pamćenje primatelja i započinje konverzaciju na prijateljski način.

U emailovima za potencijalne klijente koji su možda zainteresirani za demo vašeg proizvoda ili usluge, pobrinite se da uključite relevantnu ključnu riječ u naslov emaila. Na primjer, “Zanima li vas još uvijek [proizvod/usluga]?”.

Primjeri predloška za popratni email

Ako niste sigurni što reći, nemojte pisati predugačak naslov. Cilj je da primatelj lakše vidi o čemu je riječ u naslovu, tako da može brzo odlučiti hoće li ga otvoriti ili ne.

Primjeri naslova popratnih emailova

  • Da se javim
  • Re: [Sastanak/Konferencija]
  • Re: [Prethodni email]
  • Još vas zanima [Proizvod/Usluga]?
  • Nadam se brzom odgovoru od vas
  • Da se javim
  • Brzo pitanje o [Tema]
  • Možda želite ažuriranje za [Određeni projekt]
  • Samo da potvrdim da nisam izgubio vašu pozornost…
  • Pozdrav, opet!
  • Ostavio sam vam glasovnu poruku
Primjeri naslova popratnih emailova - App - Uploads - 2021 - 10 - Research 12 An Hour.svg

Kako napisati popratni email

Imamo par dobrih praksi koje trebate imati na umu pri pisanju popratnog emaila:

  • Budite jasni o razlogu slanja emaila – primatelj bi trebao moći brzo razumjeti svrhu vašeg emaila. Također možete uključiti kratak sažetak prijašnjih interakcija koje ste imali s tom osobom.

  • Neka vaš predložak za popratni email bude jako kratak – ne vole svi čitanje dugačkih emailova, tako da prijeđite brzo na stvar.

  • Nemojte se bojati dodavanja privitaka – dodajte dodatne informacije ako vjerujete da će biti korisne primatelju vašeg emaila. Čak i ako ste već slali nešto prije, još uvijek je korisno poslati to opet.

  • Dvaput provjerite – Kada ste gotovi s pisanjem vašeg emaila, odmaknite se i pročitajte ga naglas. Zvuči li kao nešto što biste htjeli pročitati? Ako ne, velika je šansa da će tako zvučati i primatelju. Pobrinite se da uklonite sve beskorisne riječi ili rečenice koje ne doprinose emailu. Također trebate provjeriti gramatičke greške ili pogreške u tipkanju.

  • Uključite CTA – pobrinite se da vaš email sadrži jasan poziv na akciju, tako da primatelj zna što vi želite da on uradi. Na primjer, ako zakazujete sastanak, odredite datum i vrijeme kada ste dostupni.

  • Završite pozitivnim tonom – uvijek pozitivno završite vaš email, tako da se primatelj osjeća dobro nakon čitanja.

Osim toga, bit uljudnog popratnog emaila je ravnoteža. Ne želite izgledati napadno ili nasrtljivo, ali ne želite ni izgledati kao da vas nije briga. Ključ je u pronalasku neutralnog načina između pokazivanja poštovanja prema vremenu te osobe i pokazivanju da vam je stalo do kontakta s njima.

Stand out from others with professionally written emails

Što uključiti u popratni email

  • primjerak prethodnog emaila
  • dodatne privitke
  • pozivanje na prijašnju interakciju
  • druge korisne informacije
  • CTA
  • pozitivan ton

Primjeri i predlošci popratnih emailova

Sada kada znate osnove pisanja popratnog emaila, pogledajmo neke specifične primjere i predloške koje možete koristiti.

Brzo pitanje o vašem projektu

Hey [name],

It was great meeting you yesterday and hearing more about your project. I’m just following up to see if you’re still interested in [product/service]? I think it could be a great fit with what you’re looking for.

If you are interested, I’d be glad to set up a time to chat so we can go over the details. Let me know if that works for you or if you have any other questions.

Best,
[Your name]

Da se javim nakon sastanka

Hi [name],

It was great meeting you yesterday at [circumstances of the meeting] and getting a chance to learn more about your company. I wanted to follow up and see if you’re still interested in working with us?

I think we could be a great match for one another and I’m confident we could help you achieve your goals.
If you agree, I’d like to set up a date to chat so we can discuss the next steps. Let me know if you are up for that or if you have other questions in mind – I’m all ears.

Thanks,
[Your name]

Popratna poruka nakon konferencijskog poziva

Good morning [name],

It was so great catching up with you yesterday on the phone. I wanted to quickly follow up to check if you can still meet for coffee next week on Tuesday at 11 am?

I’ll be in the area and I think it would be a perfect opportunity to chat more about what you’re working on. Let me know if that time works for you or if there’s anything else I can do.

Best regards,
[Your name]

Nastavak razgovora za [određena tema]

[Name],

It was great speaking with you about [topic of conversation] yesterday. I wanted to follow up and see if you had any more questions or if there’s anything else I can do?

I’d be happy to help in any way I can, so please let me know if there’s anything you need.

Thanks,
[Your name]

Bilo je odlično upoznati vas!

Hi [name],

It was great meeting you at [event] the other day. I wanted to reach out and see if you’re still interested in learning more about [topic of conversation].

In my opinion, [reason why product/service would be beneficial for them] and I think you would get a lot out of it.
I’d be happy to provide more information or answer any questions you may have.

Best,
[Your name]

Brzo pitanje o našem idućem sastanku

Hello [name],

I wanted to follow up with you about our next meeting. Based on what we discussed, it sounds like you’re interested in [specific product/service].

I just wanted to check if that’s still the case or if you have further questions? When would be a good time to catch up over coffee or lunch?

Best regards,
[Your name]

Re: [naziv konferencije]

Hey [name],

I wanted to reach out and say it was great meeting you at [conference] last week. It sounds like we’re both working on similar things and I think it would be beneficial to stay in touch.

Would you be interested in grabbing coffee or lunch sometime so we can chat more? Let me know if that works for you or if you have any other questions.

Best,
[Your name]

Re: materijali koje sam poslao zadnji tjedan

Hi [name],

I just wanted to check if you received the materials I sent last week? I included a copy of my presentation as well as the article we discussed.

If you have any questions or need anything else, please let me know.

Kind regards,
[Your name]

Možda želite ažuriranje za [određeni projekt]

Hello [name],

I hope you’re doing well! I just wanted to give you an update on what’s been going on with [project].

We’ve made a lot of progress and I think we’re on track to achieve our business goal. I just wanted to keep you in the loop and see if you had any questions or if there’s anything else I can do.

Thanks,
[Your name]

Pozdrav, opet!

Hello [name],

It’s been a while since we talked, but I wanted to reach out and see how you’re doing.

I hope you’re well and things are going well for you. If there’s anything I can do or if you need any help, please don’t hesitate to let me know.

Best regards,
[Your name]

Samo da provjerim da nisam izgubio vašu pozornost

Hey [name],

I hope you’re doing well! I just wanted to make sure I haven’t lost your attention.

It’s been a little while since we talked and I just wanted to check in with you. If there’s anything I can do or if you need any help, please let me know.

Best,
[Your name]

Nastavimo razgovor ubrzo!

Hi [name],

It was great seeing you the other day. I wanted to reach out and see if you’re free for coffee or lunch sometime so we can catch up?
What I thought might be helpful is if I provide more information about [topic of conversation].

I hope you would find it beneficial and it would be a great opportunity to chat more. Let me know how we can work this into your schedule or if you have any questions.

Thanks,
[Your name]

Nismo već dugo razgovarali

Good morning [name],

I hope you’re doing well! It’s been a while since we talked and I just wanted to check in with you.

It sounds like you’re busy with [specific project] and I just wanted to find out if there’s anything I could do to help.
I know you’re probably swamped, but if you have a minute then it would be great to catch up. Let me know if you’re free or if you have any questions.

Best,
[Your name]

Radujem se našem susretu!

Hey [name],

I just wanted to reach out and say that I’m looking forward to seeing you soon. I believe we are on the same page when it comes to [your services] and how we can work together.

I’ll be in touch soon with more information, but please don’t hesitate to let me know in the meantime if you have any questions.

Thanks,
[Your name]

Ostavio sam vam glasovnu poruku

Hi [name],

I just left a quick voicemail letting you know that I’ll be in town next week and would love to catch up with you.
I’ll be around from Monday through Thursday and I’m free anytime on Tuesday or Wednesday.

I’m dropping you a line by email in case you don’t check your voicemail often. Please let me know if there’s a time that works better for you or if you have any questions.

I look forward to seeing you soon!

Best,
[Your name]

Poziv nekada u idućem tjednu?

Hello [name],

I hope all is well! I was wondering if you would be available for a phone call next week?
I’m trying to schedule a time to catch up with you and see how you’re doing. I also wanted to update you on [specific project].
If now isn’t a good time or if you’re not available, please let me know at your earliest convenience.

Thanks,
[Your name]

Kako napisati drugi popratni email

Jedan popratni email ponekad nije dovoljan. Ako se niste odavno čuli s osobom do koje probate doprijeti, možda je vrijeme za slanje drugog popratnog emaila.

Predlošci za marketinški email

Kada pišete drugi popratni email, par stvari morate imati na umu:

  • Spomenite da ste nedavno poslali popratni email – na taj način će primatelj znati da niste iz vedra neba odlučili poslati email.

  • Budite kratki i izravni – ako nisu odgovorili na vaš prvi email, vjerojatno su zauzeti, tako da nemojte trošiti puno njihovog vremena.

  • Ljubazno se raspitajte možete li učiniti još nešto za njih ili im se javiti u neko bolje vrijeme – ponekad je malo usmjeravanje sve što je potrebno.

  • Pozovite se na vašu početnu interakciju – podsjetite ih gdje ste se sreli ili o čemu ste pričali, tako da možete osvježiti njihovo pamćenje.

  • Naglasite vaše zanimanje za sastanak/razgovor s njima – dajte im do znanja da vas još uvijek zanima povezivanje s njima i zašto je to tako.

  • Završite s pozivom na akciju – olakšajte im odgovor predlaganjem određenog datuma i vremena ili pitanjem možete li još nešto učiniti za njih.

  • Recite im da ih više nećete ometati – to možda zvuči nelogično, ali radi. Ako im kažete da im više nećete slati emailove, oni mogu dobiti osjećaj da trebaju hitno odgovoriti jer znaju da im se više nećete javljati.

  • Zahvalite im na vremenu – čak i ako ne odgovore, ipak pokažite zahvalnost za odvajanje vremena da pročitaju vaš email.

Ispod možete naći nekoliko predložaka za druge popratne emailove.

Samo da se javim nakon posljednjeg puta

Hey [name],

I just wanted to reach out for the last time. I recently sent you an email about [specific project] and I’m interested in seeing if you’re still working on it.

I know you’re probably busy, so I’ll keep this short. If you’re not working on that anymore or if you don’t need any help, please let me know.

I’m just trying to reach out and see if there’s anything I can do.

Thanks,
[Your name]

P.S. If you’re not working on that project anymore, could you point me in the right direction? I’m always looking for new opportunities to help out with.

Samo da vam se javim

Hey [name],

I recently sent you an email about [specific project] and I was just wondering if you had any update on that?
I respect your time and I know you’re probably busy, so I’ll keep this short.

I just wanted to check in and find out if there’s anything I can do. Let me know if you need any help or if there’s a better time to reach you.

Best,
[Your name]

Brzi nastavak razgovora

Hi [name],

I hope you’re doing well! This is just a quick follow up to my previous email.
I’m just checking in to see if there’s any update on [specific project]. I’m also interested in seeing if you need any help with that.
If now isn’t a good time or if you’re not available, please let me know at your earliest convenience.

Thanks for your time,
[Your name]

Samo da se javim

Hi [name],

I’m just following up on an email I sent a few days ago.

I’m wondering if you had an update on our potential collaboration? I’m still very interested in working with you on that.
Please let me know if there’s anything I can do or if there is a better time to reach you.

Thanks,
[Your name]

Ne želim vas više gnjaviti…

Hey [name],

I don’t want to bother you again, but I just wanted to check in one last time.

I recently sent you an email about [specific project] and I’m just wondering if you have any update on it.
I’ll try not to bother you again, but I really appreciate your help with this.

Thanks,
[Your name]

Naravno, ove predloške za popratne emailove uvijek trebate krojiti po vlastitom tonu i stilu. No nadamo se da će vam navedeni primjeri dati dobar start za ono što imate reći u drugom popratnom emailu.

Najbolje prakse za popratne emailove

Iako smo već pokrili što imate reći u drugom popratnom emailu, postoji još par najboljih praksi koje trebate imati na umu.

Uvijek imajte detaljne informacije o razlogu slanja vašeg popratnog emaila

Kada se nekome naknadno javljate, pobrinite se da pri ruci imate sve informacije iz vaše prethodne interakcije. To će pomoći osvježiti njihovo pamćenje i bit će skloniji upustiti se u razgovor s vama.

Dodatno, posjedovanje detaljnih informacija pokazuje da ste profesionalni, organizirani i ozbiljni u svom poslu. To su sve važni faktori u izgradnji povjerenja ali i vjesnici vaše potencijalne suradnje.

predlošci za neformalne emailove

Nemojte stvarati pritisak

Kada pišete popratni email, pobrinite se da ton bude ležeran i bez pritiska. Nitko se ne želi osjećati progonjeno, a ako budete inzistirali, postoji rizik da će vas primatelj odbiti.

Općenito je dobro izbjegavati izraze poput “Trebam” ili “Moram to dobiti”, pošto mogu izgledati kao da zahtijevate nešto. Umjesto toga, koristite fraze poput “Cijenio bih” ili “Zanima me”.

Ova mala jezična promjena može značiti ogromnu razliku u načinu na koji ljudi vide vaš email.

Personalizirajte vaš predložak za popratni email

Predložak za popratni email može biti odlična početna točka za ono što imate reći u drugom popratnom emailu. Pobrinite se da personalizirate svaki email koji pošaljete. Dobar način za to je da spomenete nešto određeno iz vaše prethodne interakcije, što može biti bilo što, od zajedničkog interesa da savjeta koji ste primili od njih.

Takva personalizacija će pomoći da se primatelj osjeća vrijedno i cijenjeno, što ga čini voljnijim za angažman s vama. Čak i ako nemate nešto određeno za spomenuti, izrazi poput “Nadam se da ste dobro” ili “Da nastavimo naš prethodni razgovor” mogu dugoročno značiti jako puno.

Budite pravovremeni sa svojim popratnim porukama

Kada sastavljate popratni email, pobrinite se da spomenete koliko vremena je prošlo od vaše zadnje interakcije. To će pomoći u određivanju očekivanja za primatelja i pokazati da cijenite njihovo vrijeme.

Sačekajte barem nekoliko dana prije slanja prvog popratnog emaila. Za sve iduće emailove, dajte zauzetim ljudima još više vremena za odgovor. Dobro općenito pravilo je pričekati barem tjedan prije svakog idućeg popratnog emaila.

Naravno, ovi vremenski rokovi mogu varirati u ovisnosti od situacije. U slučaju nužde ili vremenskih osjetljivih stvari, možete slati popratne emailove uz manje čekanja.

Pratite vaše popratne emailove

Ako šaljete dosta popratnih emailova, korisno je voditi evidenciju o njima. Praćenje emailova olakšava pozivanje na prethodne razgovore i pomaže da znate kada je najbolje vrijeme za poslati iduću popratnu poruku.

Za to postoji više različitih načina. Možete kreirati tablicu sa svim relevantnim informacijama, koristiti alat za upravljanje vezama s klijentima (CRM) ili softver za evidenciju emailova. Praćenjem vaših popratnih emailova možete imati evidenciju vaših konverzacija i graditi bolje veze s vašim kontaktima.

Ticket_Customer-insights-CRM

Praćenje emailova vam također pomaže da ne šaljete prečesto popratne emailove, da ne bi ispali prenapadni.

Podijelite dodatnu vrijednost u vašim popratnim emailovima

Kada nekome šaljete popratni email, pobrinite se da uključite dodatnu vrijednost. To može biti bilo što, od članka za koji vjerujete da će im se svidjeti do lansiranja novog proizvoda koji je povezan s vašom interakcijom ili njihovim zanimanjem.

Time ne samo da pokazujete da vam je stalo do primatelja, nego i da mu želite pomoći na neki način. To ojačava vašu vezu i čini primatelja sklonijim da nastavi poslovati s vama u budućnosti.

Primjer predloška emaila za radovanje susretu

Dodajte uljudne završne fraze

Kada završavate vaš email, pobrinite se da uključite neke uljudne fraze za završetak. To može biti nešto jednostavno, poput “Hvala na vašem vremenu” ili “Radujem se vašem odgovoru”.

Takve fraze pokazuju da cijenite vrijeme primatelja i zanima vas nastavak konverzacije. One također ostavljaju dobar utisak, što čini primatelja voljnijim da odgovori pozitivno na bilo koju buduću interakciju.

Dodajte uljudne završne fraze - App - Uploads - 2020 - 02 - Undraw Terms Lso0.svg

Manje je više

Kada su u pitanju popratni emailovi, manje je obično više. Neka vaše poruke budu kratke i izravne. To će ih učiniti lakšim za pročitati i povećati vjerojatnost dobivanja odgovora.

U slučaju da trebate podijeliti dosta informacija, razmislite o tome da ih podijelite na nekoliko emailova. Na taj način se možete fokusirati na svaku stvar pojedinačno i izbjeći zatrpavanje primatelja informacijama. Također trebate ostaviti prorede u vašim emailovima, kako bi bili vizualno privlačniji i lakši za pročitati.

Make your templates personal

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Sažetak

Usavršavanje u pisanju popratnih emailova može oduzeti dosta vremena, ali će vam koristiti. Možete izgraditi snažne veze, dobiti više klijenata i postići vaše poslovne ciljeve.

Ako budete slijedili jednostavne savjete koje smo vam napisali – personalizacija poruke, kratak i izravan sadržaj, uljudnost i poštivanje vremena primatelja – ostavit ćete dobar dojam i povećati šanse za poboljšanjem stope odgovora.

Kada šaljete popratni email, ne zaboravite spomenuti o čemu ste razgovarali ili pisali u prijašnjoj konverzaciji, tako da možete osvježiti pamćenje primatelja. Naglasite vaše zanimanje za sastanak/razgovor s njima i dajte im do znanja zašto vas još uvijek zanima povezivanje s njima. Završite s pozivom na akciju, sugestirajući im određeni datum i vrijeme za razgovor ili konverzaciju i olakšavajući im da vam odgovore.

Ako vaš predložak za popratni email bude uspješan, na dobrom ste putu u ostvarivanju vlastitih ciljeva. Sretno.

Frequently asked questions

Kako poslati popratni email?

Slanje popratnog emaila je odličan način nastavka konverzacije nakon što ste sreli nekoga ili razgovarali s njime. On ne bi trebao biti predug jer ne želite zatrpati primatelja – nekoliko rečenica je sasvim dovoljno. Ponovno naglasite vaše zanimanje za još jedan susret ili razgovor s osobom i upitajte ih o njihovoj dostupnosti. Također spomenite o čemu je vaša zadnja interakcija bila, posebno ako ste se susreli tijekom velike konferencije ili na ogromnom konferencijskom pozivu, gdje su vjerojatno sreli puno drugih ljudi. Ne želite izgledati kao da gnjavite osobu, tako da se pobrinite da rasporedite vaše popratne emailove sukladno tome.

Kada je najbolje vrijeme za slanje popratnog emaila?

Najbolje vrijeme za slanje popratnog emaila je obično sredinom tjedna – utorak, srijeda ili četvrtak. Izbjegavajte ponedjeljke ujutro i petke poslijepodne kada se ljudi vraćaju na radnu temperaturu ili se pripremaju za vikend. Rano ujutro i kasno navečer također nije idealno, jer su ljudi tada rjeđe skloni pregledavanju svojih emailova. Ako vas brine ometate li nečiju večer ili vikend, uvijek možete dodati poruku da razumijete ako vam ne mogu odgovoriti do idućeg dana.

Koliko popratnih emailova bih trebao poslati?

Ako ne dobijete odgovor nakon vašeg prvog emaila, pošaljite drugi tjedan ili dva kasnije. Ako vam se i dalje ne javljaju nakon vašeg drugog emaila, pošaljite treći tjedan ili dva kasnije, ali samo ako ste uistinu odlučni stupiti u kontakt. Ako vam se ne jave nakon trećeg emaila, vrijeme je da odustanete, jer osoba kojoj se pokušavati javiti jednostavno nije zainteresirana.

Koliko dugo bi trebali čekati prije ponovnog javljanja?

To uistinu ovisi od situacije. Općenito ne bi trebali čekati duže od tjedna prije ponovnog javljanja. U suprotnome, osoba do koje pokušavate doći bi mogla zaboraviti tko ste vi i vaša poslovna prilika može nestati. Istovremeno, nemojte ih ponovno kontaktirati prebrzo nakon prvog kontakta – dajte im priliku da vam se prvi jave. Ako niste sigurni, čekajte duže umjesto da se javite prebrzo.

Kod ponovnog javljanja, trebam li slati novi email ili odgovoriti na prethodni?

Općenito je najbolje početi s novim emailom jer će primatelju biti lakše pročitati ga i odgovoriti na njega. Ako odgovorite na vaš prethodni email, postoji šansa da će vaša poruka biti zagubljena u njihovoj ulaznoj pošti jer su možda arhivirali ili izbrisali vaš početni email.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo