Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za pretplatu na novosti

Email predlošci za pretplatu na novosti

Kada se netko pretplati na primanje vaših novosti u njegovu ulaznu poštu na redovnoj bazi, on ima veliko povjerenje u vašu kompaniju. Novi pretplatnik se obavezao na temelju prijašnjih iskustava s vašim brendom ili poduzećem, te sadržajem s kojim se već poistovjetio.

Trebate iskoristiti taj pozitivni impuls koji je ohrabrio određenog korisnika da postane pretplatnik na vaše novosti. To je kao potreba zaokruživanja dobrog osjećaja koji perspektivni klijent ima prije nego ostvari prvu kupnju i postane punopravni klijent. Jedan od najboljih načina iskorištavanja prilike je slanje klijento-centričnog emaila za pretplatu na novosti, koji se ističe u prenatrpanoj ulaznoj pošti, s osobnom porukom dobrodošlice koja sadrži i dodatnu vrijednost za primatelja.

McEvoy ranch newsletter sign up email
A newsletter sign up email from McEvoy Ranch

Što je točno email pretplate na novosti?

Email pretplate na novosti je poruka dobrodošlice koju šaljete novim pretplatnicima. To je prva komunikacija koju imate s korisnikom kada on započne novu fazu veze s vašim poduzećem, što je u ovom slučaju pristanak na primanje redovnog sadržaja putem emaila. Iskorištavanje emaila kako bi njegovali tu vezu je efikasna marketinška strategija koja može izgraditi povjerenje u brend pružanjem dodatnih informacija i dodane vrijednosti.

Za razliku od drugih poruka dobrodošlice, email pretplate na novosti neće biti prvi dojam koji ste ostavili na korisnika, jer su se očito oni već angažirali oko vašeg sadržaja, čim su poželjeli pretplatu. Svrha ovih emailova je izgradnja poveznice između vašeg poduzeća i primatelja vaših novosti, a to je manje-više svrha i ostalih emailova dobrodošlice.

&Other Stories newsletter sign up email
&Other Stories newsletter sign up email

Naslovi emailova za pretplatu na novosti 

  • Hej, završili ste prijavu
  • Dobrodošli u [naslov] novosti
  • Otvorite za [sadržaj] koji ste zatražili
  • Sada kad ste se pretplatili…
  • Uspješno ste se pretplatili na [novosti]
  • Pretplatnike na [kompanija] novosti također zanima i…

Email predlošci za pretplatu na novosti

Pretplata na novosti, email predložak 1 – osobna dobrodošlica

Pretplata na novosti, email predložak 2 – sadržaj u zamjenu za pretplatu

Pretplata na novosti, email predložak 3 – promocija dodatnog sadržaja

Najčešća pitanja

Trebaju li svi emailovi pretplate na novosti biti personalizirani?

Poduzeća mogu više povećati stopu klikanja slanjem emailova od određene osobe, nego slanjem generičkih emailova. Nadalje, emailovi koji su personalizirani i obraćaju se primatelju imenom, mogu povećati vjernost, povjerenje i angažman.

Koje su neke prednosti slanja emailova o pretplati na novosti?

Mailovi dobrodošlice imaju puno veću stopu otvaranja. Dakle, mailovi dobrodošlice se mogu iskoristiti za generiranje više prihoda nego ostali promo emailovi na dugi rok (pružanjem vrijednog sadržaja koji angažira klijente).

Što bi emailovi pretplate na novosti trebali sadržavati?

Kao prvo, pošto su mailovi dobrodošlice obično prva komunikacija koju novi pretplatnik prima od poduzeća, trebali bi izražavati zahvalnost prema primatelju, kako bi ostavili dobar prvi dojam. Jednostavno “Hvala” može postići dosta u gradnji povjerenja i vjernosti na početku nečega što će, nadajmo se, postati dugotrajna i sretna veza između poduzeća i klijenta.

U ovoj fazi možete i predstaviti neke od svojih proizvoda ili usluga, kako bi grupirali svoje pretplatnike na one koji samo žele vaše novosti i one koji bi bili zainteresirani za više tipova sadržaja i segmentirati ih u vašoj bazi podataka.

Na kraju, možete ponuditi dodatne materijale kako bi usmjerili vaše pretplatnike prema kupnji vaših proizvoda

Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Trebaju li svi emailovi pretplate na novosti biti personalizirani?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poduzeća mogu više povećati stopu klikanja slanjem emailova od određene osobe, nego slanjem generičkih emailova.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje su neke prednosti slanja emailova o pretplati na novosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mailovi dobrodošlice imaju puno veću stopu otvaranja. Dakle, mailovi dobrodošlice se mogu iskoristiti za generiranje više prihoda pružanjem vrijednog sadržaja koji angažira klijente.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što bi emailovi pretplate na novosti trebali sadržavati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jednostavno “Hvala” može postići dosta u gradnji povjerenja i vjernosti. Također možete i predstaviti neke od svojih proizvoda ili usluga, kako bi grupirali svoje pretplatnike.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo