Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za marketinški email

Broj globalnih korisnika emaila se popeo na 3.9 milijarde u 2019 i doseći će 4.48 milijarde korisnika u 2024, sudeći po Statista istraživanju. Zato poduzeća troše sve više na email marketing i koriste ga za privlačenje potencijalnih kupaca, zadržavanje postojećih klijenata, povećanje prodaje i ubrzanje povrata investicija. Efektivna email marketinška kampanja može postići sve to. Zato što je ona jedan od najisplativijih oblika digitalnog marketinga za konverziju klijenata, globalni email marketing očekuje daljnji rast u nadolazećim godinama. Provjerite više razloga za obratiti pažnju na email marketing i inspirirajte se s naših 10 predložaka za kreiranje marketinškog emaila.

Zašto je email marketing bitan za vaše poslovanje?

Bilo da želite steći nove klijente ili osnažiti veze s postojećima, email marketing vam može pomoći doseći publiku izravno i potaknuti poslovanje. Pogledajte sljedeće podatke koji dokazuju da je email marketing vrijedan alat za poduzeća bilo koje vrste i veličine.

  • Za svaki $1 potrošen na email marketing, možete očekivati prosječan povrat od $0.38.
  • 80% poslovnih profesionalaca se slaže da email marketing potiče privlačenje i zadržavanje klijenata.
  • Email ima veću stopu konverzije nego društveni mediji i rezultati pretraživanja zajedno.
  • 72% potrošača preferira email kao izvor poslovne komunikacije
  • 61% potrošača uživa u tjednom primanju promotivnih emailova, dok 38% želi da emailovi dolaze i češće.
  • 88% korisnika pametnih telefona aktivno provjerava email na svojem telefonu. To ga čini popularnijim od bilo koje druge aplikacije za iPhone i Android.
Email marketing in LiveAgent
Email marketing in LiveAgent

10 predložaka za marketinški email

Izvješće od strane McKinsey Global Institute otkriva da prosječni radnik zadužen za interakciju potroši otprilike 28% radnog tjedna na emailove – što je skoro trećina radnih sati. Jedan od načina za srezati to vrijeme je korištenje već spremnih email predložaka. Imamo 10 osnovnih email predložaka (temeljenih na vrsti maila koje marketari obično šalju u više navrata) koje možete koristiti kao početnu točku i prilagoditi ih za vlastite marketinške kampanje i odlaznu marketinšku komunikaciju.

Predložak za marketinški email dobrodošlice klijentu

Email za pretplatu na novosti

Email za ponovno angažiranje klijenata

Email nakon napuštanja kolica za kupnju

Email nakon otkazivanja računa

Email najave webinara

Predložak za email o ažuriranju proizvoda/usluge

Predložak za email o marketinškom partnerstvu

Email za zahtjev za gostujuću blog objavu

Email za odbijanje gostujuće blog objave

Ready to test our email marketing templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small and medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Predlošci za marketinški email – najčešća pitanja

Je li email marketing još uvijek bitan?

Email marketing je još uvijek moćan alat koji se može koristiti za promoviranje svog posla ili organizacije. To je cjenovno pristupačan način za ostati u dodiru s klijentima i kupcima, pružajući brz i prikladan način za gradnju vjernosti klijenata.

Koja je optimalna dužina marketinškog emaila?

Marketinški emailovi trebaju biti kratki i jasni. Nikad ne znate koliko vremena za čitanje uopće ima vaš klijent, tako da je važno da su kratki. Optimalna dužina email poruke je između 4 i 6 rečenica, ispod 200 riječi.

Zašto trebate koristiti predloške za marketinški email?

Korištenje marketinških predložaka će vam sačuvati vrijeme i trud kada želite napraviti iste promjene na marketinškoj poruci kao dio vašeg uobičajenog tijeka rada.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Why should you use marketing email templates?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Using marketing templates will save time and effort when you want to make the same changes to a marketing message as a part of your usual workflow.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Is email marketing still relevant?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Email marketing is still a powerful tool that can be used to promote your business or organization. It is an affordable way to keep in touch with clients and customers, offering a quick and convenient way to build customer loyalty.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is the optimal length of a marketing email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Marketing emails should be brief and to the point. You never know how much time your customer has to read it, so it’s important to keep it short. The optimal length of an email message is between 4 and 6 sentences, generally under 200 words.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo