Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci e-pošte za obnavljanje

Zadržavanje trenutne baze kupaca i održavanje dugoročnih odnosa s korisnicima nikad nije bilo od veće važnosti za poslovanja, posebno ona s modelima zasnovanim na pretplatama i mjesečnim prihodima. Dobro napisani i strateški poslani email podsjetnici za obnovu mogu uvelike angažirati Vaše postojeće korisnike, potaknuti ih da ostanu uz Vaš brend, poboljšati zadržavanje i umanjiti odlijev korisnika. Sljedeći članak nudi 10 predložaka email-ova za obnovu koje možete koristiti pri izradi vlastitih email kampanja obnavljanja.

PMI predložak email-a za obnovu

Što su email-ovi za obnovu?

Email-ovi za obnovu automatizirane su poruke koje se šalju postojećim korisnicima kako bi ih podsjetile da im ističe članstvo ili pretplata i molile ih da poduzmu akcije. Ove vrste email-ova obično se koriste za usluge temeljene na pretplati, kao i za proizvode s redovitim plaćanjima.

Email-ovi za obnovu najbolje funkcioniraju kada se šalju u sklopu širih kampanja. Tipično, niz email podsjetnika za obnovu može sadržavati jedan ili više emailova prije nego što pretplata istekne, email na dan isteka, i follow-up email nakon što je članstvo prekinuto kako bi potaknuo korisnike da još jednom obnove svoju pretplatu.

Blizzard predložak email-a za obnovu

Primjeri redaka predmeta email-a za obnovu

  • [Ime], niste obnovili Vašu pretplatu – ali nije prekasno!
  • Vaš [Ime tvrtke] Pro račun istječe uskoro
  • [Ime], Vaše članstvo uskoro istječe!
  • Vaš pristup [Ime proizvoda/usluge] istječe za 15 dana
  • Vaš [Ime proizvoda/usluge] račun obnavlja se ovog tjedna
  • Uh, Vaše članstvo istječe!
  • Imate još 1 tjedan prije isteka Vaše pretplate
  • Imate još 5 dana prije automatske obnove
  • Preostala su još samo 3 dana na Vašem računu
  • Rano obnovite [Ime tvrtke] članstvo i uštedite 10%!
  • Obnovite sada – posebna ponuda završava večeras!
  • Obnovite sada i dobijte jedan mjesec besplatno
  • 30% popusta na redovnu cijenu ako obnovite sada
  • Još jedna godina puna nagrada može biti Vaša
  • Posljednji poziv za obnovu Vašeg članstva
  • [Ime], ne gubite svoje dragocjenosti!
  • [Ime], voljeli bismo da se vratite!
  • Hvala [Ime] na svim dobrim zajedničkim godinama!

10 predložaka email-a za obnovu

Email s podsjetnikom za ranu obnovu članstva (90 dana prije datuma obnove)

Email s podsjetnikom da članstvo uskoro istječe (15 dana prije datuma obnove)

Email s podsjetnikom za obnovu članstva – zadnji poziv (24 sata prije datuma obnove)

Email na dan isteka članstva

Email s podsjetnikom za obnovu s fokusom na prednosti

Email s posebnom ponudom za obnovu

Follow-up email nakon isteka članstva

Email s podsjetnikom za obnovu B2B pretplate

Automatizirani email s podsjetnikom za obnovu B2B

Follow-up email nakon isteka B2B pretplate

E-mail za obnovu – Često postavljana pitanja

Što je podsjetnik za obnovu?

Podsjetnik za obnovu je email poslan otprilike 30 dana prije isteka usluge. Šalje se svima koji imaju LiveAgent račun i trebaju ga obnoviti.

Kako mogu potaknuti obnavljanje članstva?

Ako želite potaknuti svoje članove na obnavljanje članstva, možete započeti nudeći popust za obnavljanje članstva. To može biti izvrstan poticaj za člana da se odluči učiniti posljednji korak i dovrši postupak obnove.

Kako pišete pismo za obnovu članstva?

Pismo za obnavljanje članstva treba započeti sa zahvalom korisniku na njihovom članstvu i pitanju želi li ga produžiti za još godinu dana. Objasnite da njihova pretplata uskoro istječe i da Vam je potrebna njihova obnova u sljedeća dva tjedna ili ćete nažalost morati otkazati njihovu pretplatu.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je podsjetnik za obnovu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Podsjetnik za obnovu je email poslan otprilike 30 dana prije isteka usluge. Šalje se svima koji imaju LiveAgent račun i trebaju ga obnoviti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako mogu potaknuti obnavljanje članstva?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ako želite potaknuti svoje članove na obnavljanje članstva, možete započeti nudeći popust za obnavljanje članstva. To može biti izvrstan poticaj za člana da se odluči učiniti posljednji korak i dovrši postupak obnove.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako pišete pismo za obnovu članstva?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pismo za obnavljanje članstva treba započeti sa zahvalom korisniku na njihovom članstvu i pitanju želi li ga produžiti za još godinu dana. Objasnite da njihova pretplata uskoro istječe i da Vam je potrebna njihova obnova u sljedeća dva tjedna ili ćete nažalost morati otkazati njihovu pretplatu.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo