Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za ponovno povezivanje

Email predlošci za ponovno povezivanje

Visoka stopa zadržavanja klijenata je jeftinija od privlačenja novih klijenata. Nadalje, klijenti koje ste već privukli su spremniji na ponovnu konverziju. Zapravo, sudeći po Forresteru, pet puta je skuplje privući nove klijente nego zadržati stare zadovoljnima (izvor). Međutim, kompanije često ulažu više u poticaj za nove klijente nego zadržavanje starih zainteresiranima i angažiranima za proizvode brenda.

Slijeđenje tog pristupa je greška koja može koštati vašu kompaniju nezamislivo puno novca. Harvard Business Review izvještava da prihod za 65% poduzeća dolazi od postojećih klijenata (izvor). Forresterovo istraživanje također tvrdi da kompanije gube $1.6 trilijuna godišnje zbog odljeva kupaca.

Kako bi se uvjerili da su vaši postojeći klijenti ili pretplatnici uključeni u interakciju s vašom kompanijom, možete početi kampanju ponovnog povezivanja i slati im emailove za ponovno povezivanje.

Što je email za ponovno povezivanje? Zašto je važan?

Email kampanja za ponovno povezivanje je email kampanja koja cilja klijente ili pretplatnike koji su neaktivni. Cilj je podsjetiti ih na koristi koje vaši proizvodi i usluge donose.

To je specijalizirana kampanja koja je usmjerena na podsjećanje vaših klijenata na vaš brend i motiviranje da još jednom plate vaše usluge ili proizvode. Ova vrsta komunikacije može također tražiti ponovno povezivanje s email pretplatnicima čiji angažman je nizak ili nepostojeći. Na kraju, svaki pretplatnik potencijalno može postati vaš klijent, zar ne?

Email kampanje za ponovno povezivanje bi trebale ciljati samo neaktivne kontakte. Zato bi vaš prvi korak trebao biti identifikacija neaktivnih kontakta unutar vaše baze podataka. Također trebate odlučiti koliko dugo kontakt treba biti neaktivan kako bi bio uključen u kampanju ponovnog povezivanja. Kontakti koje identificirate kao neaktivne će biti smješteni na popis ljudi kojima ćete slati emailove za ponovno povezivanje.

Send re-engagement email templates  from LiveAgent
Send emails directly from your LiveAgent dashboard

Postoji više vrsta poruka koje možete uključiti u svoje emailove kako bi reaktivirali neaktivne kontakte ili prijašnje klijente:

  • Traženje od kontakta da ažurira preferirane načine komunikacije.
  • Navođenje potencijalnih briga vaših pretplatnika.
  • Predstavljanje posebnih ponuda, popusta ili besplatnih artikala.
  • Prijedlog da reaktiviraju svoju pretplatu ili da je otkažu.

Započnite sustavno slanje svojih emailova, onda nastavite nadzirati stopu otvaranja, stopu odbijanja i stopu klikanja. Neprekidno analizirajte rezultate tako da možete odrediti koja grupa kontakta zahtijeva više pažnje.

5 ideja za predložak emaila za ponovno povezivanje

Email za ponovno povezivanje – predložak #1

Email za ponovno povezivanje – predložak 2

Email predložak u vezi mogućih briga vaših pretplatnika

Predložak za email za poovno povezivanje s jednostavnim pitanjem

Predložak za email za ponovno povezivanje – ostanak na popisu

13 primjera naslova predložaka emailova za ponovno povezivanje

  • Još želite primati naše novosti?
  • Je li ovo zbogom?
  • Znamo da smo pogriješili, ali možemo vam sve nadoknaditi!
  • Hej [ime klijenta]! Je li do nas ili do vas?
  • Budite iskreni s nama, [ime]… Ne možemo čekati više
  • Nedostajemo li vam? Povežimo se ponovno!
  • Trebamo razgovarati
  • Prošlo je [broj dana] otkad smo pričali zadnji put.
  • Prošlo je dosta vremena. Brojali smo dane i sate
  • [Postotak popusta] manje na vašu iduću kupovinu
  • Nedostajete nam, [ime]
  • Prekidamo li ili što?
  • Želite li se i dalje čuti s nama?

Emailovi za ponovno povezivanje – Najčešća pitanja

Kada trebate slati emailove za ponovno povezivanje?

Resolution time

Trebate početi email kampanju za ponovno povezivanje od 3+ emaila nakon 30-60 dana neaktivnosti vašeg pretplatnika. Međutim, to sve ovisi od toga koliko često šaljete svoje emailove. Ako šaljete novosti jednom mjesečno, onda pričekajte dulje, recimo 90 dana.

Koliko emailova za ponovno povezivanje trebate poslati prije uklanjanja kontakta s vašeg popisa pretplatnika?

Email predlošci za ponovno povezivanje

Kao što smo već spomenuli, trebate poslati barem tri emaila za ponovno povezivanje. Međutim, nastavite analizirati rezultate svake poruke. Ako dosta pretplatnika otkaže pretplatu nakon druge poruke, razmislite o odustajanju od slanja trećeg emaila.

Koliko trebate čekati između slanja drugog emaila za ponovno povezivanje?

Reply

Trebate čekati barem 48 ili 72 sata da bi poslali još jedan email za ponovno povezivanje neaktivnim pretplatnicima.

Ready to put our re-engagement templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “When should you send a re-engagement email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You should launch a re-engagement email campaign of 3+ emails after 30-60 days of inactivity from your subscriber.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How many re-engagement emails should you send before removing contacts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You should send at least three re-engagement emails. However, keep analyzing the results of each message. If many recipients unsubscribe after the second message, consider resigning from sending the 3rd email.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should you wait between sending the second re-engagement email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You should wait at least 48 or 72 hours to send another re-engagement email to inactive subscribers.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo