Email predlošci za ponovno povezivanje su važni za zadržavanje postojećih klijenata. Forrester tvrdi da je to pet puta jeftinije od privlačenja novih klijenata. Oprez: česta pogreška je ulaganje više u poticanje novih klijenata nego održavanje starih zadovoljnima.
Visoka stopa zadržavanja klijenata je jeftinija od privlačenja novih klijenata. Nadalje, klijenti koje ste već privukli su spremniji na ponovnu konverziju. Zapravo, sudeći po Forresteru, pet puta je skuplje privući nove klijente nego zadržati stare zadovoljnima (izvor). Međutim, kompanije često ulažu više u poticaj za nove klijente nego zadržavanje starih zainteresiranima i angažiranima za proizvode brenda.
Slijeđenje tog pristupa je greška koja može koštati vašu kompaniju nezamislivo puno novca. Harvard Business Review izvještava da prihod za 65% poduzeća dolazi od postojećih klijenata (izvor). Forresterovo istraživanje također tvrdi da kompanije gube $1.6 trilijuna godišnje zbog odljeva kupaca.
Kako bi se uvjerili da su vaši postojeći klijenti ili pretplatnici uključeni u interakciju s vašom kompanijom, možete početi kampanju ponovnog povezivanja i slati im emailove za ponovno povezivanje.
Email kampanja za ponovno povezivanje je email kampanja koja cilja klijente ili pretplatnike koji su neaktivni. Cilj je podsjetiti ih na koristi koje vaši proizvodi i usluge donose.
To je specijalizirana kampanja koja je usmjerena na podsjećanje vaših klijenata na vaš brend i motiviranje da još jednom plate vaše usluge ili proizvode. Ova vrsta komunikacije može također tražiti ponovno povezivanje s email pretplatnicima čiji angažman je nizak ili nepostojeći. Na kraju, svaki pretplatnik potencijalno može postati vaš klijent, zar ne?
Email kampanje za ponovno povezivanje bi trebale ciljati samo neaktivne kontakte. Zato bi vaš prvi korak trebao biti identifikacija neaktivnih kontakta unutar vaše baze podataka. Također trebate odlučiti koliko dugo kontakt treba biti neaktivan kako bi bio uključen u kampanju ponovnog povezivanja. Kontakti koje identificirate kao neaktivne će biti smješteni na popis ljudi kojima ćete slati emailove za ponovno povezivanje.
Postoji više vrsta poruka koje možete uključiti u svoje emailove kako bi reaktivirali neaktivne kontakte ili prijašnje klijente:
Start sending your emails systematically then keep monitoring the open rate, bounce rate, and click-through rate. Continually analyze the results so that you can determine which contact groups require more attention.
We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.
Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.
Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.
(CTA)
Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.
[Use your discount code now]
Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.
Respectfully,
[company]
We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.
Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].
We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.
We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.
We hope that by doing this we’ll win you back! <3
Always yours,
[company] marketing team
We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?
We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below
You can also contact customer support 24/7.
[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]
Best,
[name of the sender, company]
We’re not sure what to think about this.
We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].
If you’d like to remain a subscriber, click the link below.
[CTA] Keep me on the list
You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.
Talk to you soon, hopefully!
Yours,
[company] team
Trebate početi email kampanju za ponovno povezivanje od 3+ emaila nakon 30-60 dana neaktivnosti vašeg pretplatnika. Međutim, to sve ovisi od toga koliko često šaljete svoje emailove. Ako šaljete novosti jednom mjesečno, onda pričekajte dulje, recimo 90 dana.
Kao što smo već spomenuli, trebate poslati barem tri emaila za ponovno povezivanje. Međutim, nastavite analizirati rezultate svake poruke. Ako dosta pretplatnika otkaže pretplatu nakon druge poruke, razmislite o odustajanju od slanja trećeg emaila.
Trebate čekati barem 48 ili 72 sata da bi poslali još jedan email za ponovno povezivanje neaktivnim pretplatnicima.
Ready to put our re-engagement templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Email marketing je fleksibilni kanal komunikacije koji omogućava slanje poruka u različitim formatima. Postoje tri osnovna tipa email marketinških poruka: transakcijski, relacijski i promotivni emailovi. Transakcijski emailovi se odnose na transakciju između dvije strane, poput potvrde kupnje ili dostave. Relacijski emailovi se fokusiraju na angažman publike i educiranje klijenata. Promotivni emailovi se koriste za slanje promocija i ponuda klijentima. Email marketing je i dalje jedna od najkorištenijih komunikacijskih kanala te je važno koristiti predloške za poslovne emailove kako bi se kampanje lakše i brže kreirale.
Predlošci za popratne emailove
Slanje popratnog e-maila je dobar način za nastavak poslovne konverzacije. Personalizirajte poruku, držite se kratko, budite uljudni i poštujte vrijeme primatelja. Spomenite prethodnu konverzaciju kako biste osvježili sjećanje primatelja i istaknuli svoj interes za daljnjem kontaktu. Najbolje vrijeme za slanje e-maila je sredinom tjedna. Ako ne dobijete odgovor, pošaljite drugi e-mail nakon tjedan ili dva. Ne čekajte predugo prije novog kontakta, ali nemojte ni prebrzo reagirati. Predlošci e-maila za zahvalu i isprike mogu pomoći u gradnji vjernosti klijenata.
Tekst sadrži predloške e-mailova za obavještavanje klijenata o povećanju cijena i važnost obavještavanja unaprijed. Također opisuje prednosti korištenja zaključanog sadržaja kao marketinške strategije za generiranje potencijalnih kupaca te daje primjere predložaka e-mailova za ovo područje. Teme kao što su kvaliteta korisničke usluge, studije slučaja te softveri za korisničku podršku također se spominju u tekstu. Postojeći predlošci e-mailova a naglasak stavljen je na različite metode za stvaranje veze s klijentima i povećanje ponovljene prodaje.
Predlošci za korisničku službu
Kompanije trebaju ozbiljno razmotriti važnost popratnih emailova u komunikaciji s klijentima i korisnicima. Korištenje predloženih predložaka može pomoći timovima korisničke službe da pruže brze i profesionalne odgovore u velikom broju emailova. Važno je koristiti jasan i pozitivan ton, te se preporučuje korištenje privitaka i poziva na akciju. Osim toga, istraživanje je pokazalo da mnoge kompanije ne odgovaraju na emailove korisničke službe. Stoga, izgradnja vlastite knjižnice email predložaka i obuka agenata za njihovo korištenje može pomoći u pružanju dosljedne usluge.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.