• Predlošci
  • Email predlošci za ponovno povezivanje

Email predlošci za ponovno povezivanje

Visoka stopa zadržavanja klijenata je jeftinija od privlačenja novih klijenata. Nadalje, klijenti koje ste već privukli su spremniji na ponovnu konverziju. Zapravo, sudeći po Forresteru, pet puta je skuplje privući nove klijente nego zadržati stare zadovoljnima (izvor). Međutim, kompanije često ulažu više u poticaj za nove klijente nego zadržavanje starih zainteresiranima i angažiranima za proizvode brenda.

Slijeđenje tog pristupa je greška koja može koštati vašu kompaniju nezamislivo puno novca. Harvard Business Review izvještava da prihod za 65% poduzeća dolazi od postojećih klijenata (izvor). Forresterovo istraživanje također tvrdi da kompanije gube $1.6 trilijuna godišnje zbog odljeva kupaca.

Kako bi se uvjerili da su vaši postojeći klijenti ili pretplatnici uključeni u interakciju s vašom kompanijom, možete početi kampanju ponovnog povezivanja i slati im emailove za ponovno povezivanje.

Što je email za ponovno povezivanje? Zašto je važan?

Email kampanja za ponovno povezivanje je email kampanja koja cilja klijente ili pretplatnike koji su neaktivni. Cilj je podsjetiti ih na koristi koje vaši proizvodi i usluge donose.

To je specijalizirana kampanja koja je usmjerena na podsjećanje vaših klijenata na vaš brend i motiviranje da još jednom plate vaše usluge ili proizvode. Ova vrsta komunikacije može također tražiti ponovno povezivanje s email pretplatnicima čiji angažman je nizak ili nepostojeći. Na kraju, svaki pretplatnik potencijalno može postati vaš klijent, zar ne?

Email kampanje za ponovno povezivanje bi trebale ciljati samo neaktivne kontakte. Zato bi vaš prvi korak trebao biti identifikacija neaktivnih kontakta unutar vaše baze podataka. Također trebate odlučiti koliko dugo kontakt treba biti neaktivan kako bi bio uključen u kampanju ponovnog povezivanja. Kontakti koje identificirate kao neaktivne će biti smješteni na popis ljudi kojima ćete slati emailove za ponovno povezivanje.

Send re-engagement email templates  from LiveAgent
Send emails directly from your LiveAgent dashboard

Postoji više vrsta poruka koje možete uključiti u svoje emailove kako bi reaktivirali neaktivne kontakte ili prijašnje klijente:

  • Traženje od kontakta da ažurira preferirane načine komunikacije.
  • Navođenje potencijalnih briga vaših pretplatnika.
  • Predstavljanje posebnih ponuda, popusta ili besplatnih artikala.
  • Prijedlog da reaktiviraju svoju pretplatu ili da je otkažu.

Start sending your emails systematically then keep monitoring the open rate, bounce rate, and click-through rate. Continually analyze the results so that you can determine which contact groups require more attention.

5 ideja za predložak emaila za ponovno povezivanje

Email za ponovno povezivanje – predložak #1


Is this the end?

We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.

Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.

Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.

(CTA)

Email za ponovno povezivanje – predložak 2


We haven’t heard from you lately, but we’d love to!

Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.

[Use your discount code now]

Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.

Respectfully,
[company]

Email predložak u vezi mogućih briga vaših pretplatnika


[Name],
We’re sorry. When you subscribed to our newsletter, you probably expected to be sent relevant content on [company] and topics related to [name of industry.]

We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.

Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].

We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.

We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.

We hope that by doing this we’ll win you back! <3

Always yours,
[company] marketing team

Predložak za email za poovno povezivanje s jednostavnim pitanjem


Hi [name]

We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?

We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below

You can also contact customer support 24/7.

[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]

Best,
[name of the sender, company]

Predložak za email za ponovno povezivanje – ostanak na popisu


We haven’t heard from you in a while and it looks like you haven’t opened any emails from [company] in quite some time.

We’re not sure what to think about this.

We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].

If you’d like to remain a subscriber, click the link below.

[CTA] Keep me on the list

You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.

Talk to you soon, hopefully!

Yours,
[company] team

13 primjera naslova predložaka emailova za ponovno povezivanje

  • Još želite primati naše novosti?
  • Je li ovo zbogom?
  • Znamo da smo pogriješili, ali možemo vam sve nadoknaditi!
  • Hej [ime klijenta]! Je li do nas ili do vas?
  • Budite iskreni s nama, [ime]… Ne možemo čekati više
  • Nedostajemo li vam? Povežimo se ponovno!
  • Trebamo razgovarati
  • Prošlo je [broj dana] otkad smo pričali zadnji put.
  • Prošlo je dosta vremena. Brojali smo dane i sate
  • [Postotak popusta] manje na vašu iduću kupovinu
  • Nedostajete nam, [ime]
  • Prekidamo li ili što?
  • Želite li se i dalje čuti s nama?

Emailovi za ponovno povezivanje – Najčešća pitanja

Kada trebate slati emailove za ponovno povezivanje?

Resolution time

Trebate početi email kampanju za ponovno povezivanje od 3+ emaila nakon 30-60 dana neaktivnosti vašeg pretplatnika. Međutim, to sve ovisi od toga koliko često šaljete svoje emailove. Ako šaljete novosti jednom mjesečno, onda pričekajte dulje, recimo 90 dana.

Koliko emailova za ponovno povezivanje trebate poslati prije uklanjanja kontakta s vašeg popisa pretplatnika?

Email predlošci za ponovno povezivanje

Kao što smo već spomenuli, trebate poslati barem tri emaila za ponovno povezivanje. Međutim, nastavite analizirati rezultate svake poruke. Ako dosta pretplatnika otkaže pretplatu nakon druge poruke, razmislite o odustajanju od slanja trećeg emaila.

Koliko trebate čekati između slanja drugog emaila za ponovno povezivanje?

Reply

Trebate čekati barem 48 ili 72 sata da bi poslali još jedan email za ponovno povezivanje neaktivnim pretplatnicima.

Ready to put our re-engagement templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo