Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Email predlošci za novosti

Puno takozvanih stručnjaka je najavljivalo kraj email marketinga u zadnjih par godina. Međutim, ovaj kanal, integralni dio marketinške matrice, je i dalje snažan.

Email novosti, koje su poseban oblik email poruka, neće uskoro izumrijeti. Baš suprotno, dobivaju sve više važnosti u digitalnim strategijama većine kompanija. Zbog toga su novosti još uvijek potreban komunikacijski alat, sve dok njihova upotreba ima svrhu i razlog.

Što je email novosti?

Novosti su digitalna publikacija koja se distribuira u redovnim intervalima (dnevno, tjedno, mjesečno, dvomjesečno ili kvartalno) putem emaila. Novosti se obično sastoje od različitih članaka o brendu, kompaniji i sektoru u kojem operira, te su popraćene s ponudom ili CTA (pozivom na akciju).

Tipično, ljudi koji primaju ovaj tip komunikacije su pretplatnici koji su prije pokazali interes za poduzeće i njegove proizvode ili usluge te su prihvatili primanje novosti. Taj dio je bitan, jer biste trebali slati email ažuriranja samo korisnicima koji su pristali na to.

LiveAgent onboarding email
Example of a newsletter email

Nadalje, poduzeća moraju razmotriti određene pravne regulacije u različitim dijelovima svijeta, kao što je GDPR u Europi, prije slanja email komunikacije. Ove regulacije se primjenjuju na bilo koju organizaciju koja operira u toj regiji, kao i na organizacije van regije koje nude dobra i usluge klijentima ili poduzećima u toj regiji.

Ne zaboravite uvijek uključiti gumb ili poveznicu za prekid pretplate unutar vaših novosti, po mogućnosti na kraju vašeg email predloška. Primatelji vaših email novosti uvijek trebaju imati mogućnost odustajanja od primanja vaših emailova.

91% potrošača provjeri email na svojim pametnim telefonima barem jednom dnevno (izvor), dakle ne zaboravite kreirati responzivne novosti koje se lako prikazuju na mobilnim uređajima!

Zašto trebate implementirati email novosti u svoju marketinšku strategiju?

Registrirani korisnik koji je pristao primati email komunikaciju od vaše kompanije ima veliku vrijednost. Ako imate popis aktivnih pretplatnika, postoji hrpa razloga zašto je slanje novosti bitno:

  • Email ima puno dulji životni ciklus nego sadržaj objavljen na društvenim medijima.
  • 91% potrošača provjeri email na svojim pametnim telefonima barem jednom dnevno (izvor), dakle ne zaboravite kreirati responzivne novosti koje se lako prikazuju na mobilnim uređajima!
  • 89% marketara smatra email osnovnim kanalom za stvaranje potencijalnih kupaca  (izvor).
  • 80% potrošača preferira email kao kanal za marketinšku komunikaciju (izvor).
  • Email marketing ima puno veći ROI (4,300%) nego svi ostali digitalni kanali za komunikaciju (izvor).
  • Prilično je jeftin marketinški kanal u usporedbi s PPC i ne zahtijeva početnu financijsku investiciju.
  • Publika koja prima email novosti od vas je pristala na primanje vašeg sadržaja, tako da su već zainteresirani za ono što im imate reći.
  • Dostavlja brže rezultate nego SEO.
  • Omogućuje vam privlačenje više prometa na vašu web stranicu.

Puno je prednosti slanja novosti. Međutim, morate biti oprezni pri izvršavanju ove komunikacijske strategije. Uvijek stavite korisnika na prvo mjesto i osigurajte da je ono što im šaljete vrijedno.

3 ideje za email predložak za novosti 

Pogledajmo sada neke od korisnih predložaka za email novosti.

Predložak novosti za slanje ponuda

Godina je puna posebnih prilika i sezona za određene promocije. vaši klijenti vjerojatno čekaju da vide što ste pripremili za njih. Zimske ili ljetne prodaje i komercijalni datumi kao što su Black Friday, Cyber Monday, Božić, Ramazanski Bajram, Kurban Bajram i Bogojavljenje (u Španjolskoj) su samo par primjera dana koje trebate iskoristiti za povećanje stope konverzije.

Pogledajte neke od naših predložaka za email novosti koje možete iskoristiti u vašoj idućoj kampanji. Ne zaboravite dodati poticajne slike artikala koje promovirate u vaše email predloške.

Predlošci za email novosti za različite industrije

Trebate li predložak za email novosti posebno vezan za vašu industriju?

Iskoristite predložak ispod za slanje poruke vašim klijentima, neovisno od vaše industrije — turizam, autoindustrija, usluge, catering ili građevinski sektor.

Predlošci za email novosti za slanje informativnih poruka

Predložak ispod je dobar ako trebate poslati jasnu i izravnu poruku vašim pretplatnicima na novosti.

Dakle, kada možete koristiti ovaj predložak za email novosti? Kad god želite informirati primatelje o nadolazećem događaju, dati im do znanja da ćete lansirati novi proizvod/uslugu ili ih obavijestiti o novoj značajki. I opet, kao što smo spomenuli, ne zaboravite koristiti vizualne elemente!

14 primjera naslova emailova novosti

  • [kompanija]: [ime pretplatnika], isprobaj našu novu poslasticu
  • Ne zaboravite pokupiti [količina popusta]% popusta!
  • Doza najnovijih vijesti iz [kompanija], posebno za vas, [Ime]
  • [ime pretplatnika], pogledajte ove posebno izabrane preglede iz [kompanija]
  • [ime pretplatnika], posljednja je šansa za veliku uštedu ovog [naziv blagdana/godišnjeg doba]
  • [Kompanija]: Samo [danas/večeras/ovaj tjedan/ovaj mjesec]. Uštedite [količina popusta] na vašu iduću narudžbu
  • Dobijte svoj besplatni [proizvod/usluga] samo što pročitate ovaj email
  • Jeste li se ikad pitali kako [određeni opseg znanja] radi u [Fortune 500 kompanija/bilo kojio drugi popis uspješnih/renomiranih kompanija]?
  • Jeste li [naziv određene profesije] koji želi [željeni cilj]
  • Što svaki [naziv određene profesije] treba znati o [određeno područje znanja]
  • Za [naziv aktivnosti] entuzijaste: 8 [naziv industrije] savjeta za [određena aktivnost]
  • Za digitalne marketare: Kako [naziv kompanije] generira [impresivni poslovni rezultat]
  • Za [naziv određene profesije] koji mrze [bolna točka]
  • Povjerljiva poruka vlasnicima [proizvod]

FAQ: Email predlošci za novosti

Koliko često trebate slati novosti?

Resolution time

Novosti treba slati redovno, tako da vas vaši pretplatnici ne zaborave. Međutim, prečesto slanje novosti može učiniti da se vaši čitatelji osjećaju uznemireno i zaspamano.

Slanje mjesečnih ili dvotjednih novosti je veoma često, međutim, sve između dva tjedna i dva mjeseca je razumno. No budite dosljedni – nemojte poslati dvoje novosti u tri tjedna i onda utihnuti dva mjeseca.

Kako mogu mjeriti uspjeh mojih novosti?

Resolved ticket

Najkorisnije metrike za mjerenje utjecaja novosti je stopa dostave, stopa otvaranja, stopa klikanja i stopa odbijanja. Sve pouzdane marketinške agencije ili email marketinški alati će vam pružiti te statistike.

  • Stopa dostave je postotak emailova koji nisu odbijeni u odnosu na postotak poslanih emailova.
  • Stopa otvaranja je postotak pretplatnika koji su otvorili vaš email s novostima u odnosu na broj dostavljenih emailova.
  • Stopa klikanja je postotak ljudi koji su kliknuli na poveznicu unutar emaila u odnosu na broj dostavljenih emailova.
  • Stopa odbijanja je postotak email adresa na vašem popisu za dostavu novosti koje nisu primile vašu poruku jer su je njihovi mail poslužitelji ili klijenti vratili, u odnosu na ukupni broj email adresa na vašem popisu.

Tipično, ciljate na:

  • Stopu dostave od 95% i više
  • Stopu otvaranja od 30%
  • Više od 10% stope klikanja
  • Stopu odbijanja manju od 2%

Međutim, ove stope i oznake variraju od industrije do industrije. Najvažniji elementi koji utječu na ove rezultate su kvaliteta podataka i vrijednost sadržaja kampanje.

Koliko duge trebaju biti moje novosti?

Email predlošci za novosti

Sadržaj treba biti kratak, pregledan i predstavljen u malim komadima. Klijenti općenito potroše samo par sekundi pregledajući email, zapažajući općenite ključne riječi i teme. Ako zapaze nešto bitno, usporit će i pročitati vašu poruku pažljivije. Započnite s pisanjem svog emaila i nastavite ga uređivati sve dok ne prezentirate ključne informacije kratko i slatko.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How often should I send a newsletter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Newsletters should be sent out regularly so, monthly or bi-weekly is very common. However, anything between two weeks and two months is also reasonable.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can I measure the success of my newsletter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The most useful metrics for measuring the impact of a newsletter are the percentages of delivery rates, open rates, click-through rates, and bounce rates. All reliable marketing agencies or email marketing tools will provide these statistics.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should my newsletter be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Generally, consumers spend only a few seconds skimming over emails, picking up on general keywords and topics, so the content should be short, skimmable, and presented in small chunks.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo