Email novosti su digitalna publikacija koja se distribuira putem emaila u redovnim intervalima, te su važan komunikacijski alat u digitalnim strategijama kompanija. U ovom članku možete pronaći predloške email novosti za različite industrije, kao i savjete i primjere za stvaranje učinkovitih marketinških kampanja putem emaila.
Puno takozvanih stručnjaka je najavljivalo kraj email marketinga u zadnjih par godina. Međutim, ovaj kanal, integralni dio marketinške matrice, je i dalje snažan.
Email novosti, koje su poseban oblik email poruka, neće uskoro izumrijeti. Baš suprotno, dobivaju sve više važnosti u digitalnim strategijama većine kompanija. Zbog toga su novosti još uvijek potreban komunikacijski alat, sve dok njihova upotreba ima svrhu i razlog.
Novosti su digitalna publikacija koja se distribuira u redovnim intervalima (dnevno, tjedno, mjesečno, dvomjesečno ili kvartalno) putem emaila. Novosti se obično sastoje od različitih članaka o brendu, kompaniji i sektoru u kojem operira, te su popraćene s ponudom ili CTA (pozivom na akciju).
Tipično, ljudi koji primaju ovaj tip komunikacije su pretplatnici koji su prije pokazali interes za poduzeće i njegove proizvode ili usluge te su prihvatili primanje novosti. Taj dio je bitan, jer biste trebali slati email ažuriranja samo korisnicima koji su pristali na to.
Nadalje, poduzeća moraju razmotriti određene pravne regulacije u različitim dijelovima svijeta, kao što je GDPR u Europi, prije slanja email komunikacije. Ove regulacije se primjenjuju na bilo koju organizaciju koja operira u toj regiji, kao i na organizacije van regije koje nude dobra i usluge klijentima ili poduzećima u toj regiji.
Ne zaboravite uvijek uključiti gumb ili poveznicu za prekid pretplate unutar vaših novosti, po mogućnosti na kraju vašeg email predloška. Primatelji vaših email novosti uvijek trebaju imati mogućnost odustajanja od primanja vaših emailova.
91% potrošača provjeri email na svojim pametnim telefonima barem jednom dnevno (izvor), dakle ne zaboravite kreirati responzivne novosti koje se lako prikazuju na mobilnim uređajima!
Registrirani korisnik koji je pristao primati email komunikaciju od vaše kompanije ima veliku vrijednost. Ako imate popis aktivnih pretplatnika, postoji hrpa razloga zašto je slanje novosti bitno:
Puno je prednosti slanja novosti. Međutim, morate biti oprezni pri izvršavanju ove komunikacijske strategije. Uvijek stavite korisnika na prvo mjesto i osigurajte da je ono što im šaljete vrijedno.
Pogledajmo sada neke od korisnih predložaka za email novosti.
Godina je puna posebnih prilika i sezona za određene promocije. vaši klijenti vjerojatno čekaju da vide što ste pripremili za njih. Zimske ili ljetne prodaje i komercijalni datumi kao što su Black Friday, Cyber Monday, Božić, Ramazanski Bajram, Kurban Bajram i Bogojavljenje (u Španjolskoj) su samo par primjera dana koje trebate iskoristiti za povećanje stope konverzije.
Pogledajte neke od naših predložaka za email novosti koje možete iskoristiti u vašoj idućoj kampanji. Ne zaboravite dodati poticajne slike artikala koje promovirate u vaše email predloške.
It’s that special time of the year again – [Name of a season or holiday] is near, and we wanted to let you know all about the special offers that we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
Take advantage of these [discounts/offers/promotions] by clicking the button below.
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
Trebate li predložak za email novosti posebno vezan za vašu industriju?
Iskoristite predložak ispod za slanje poruke vašim klijentima, neovisno od vaše industrije — turizam, autoindustrija, usluge, catering ili građevinski sektor.
You are an active subscriber of our mailing list [Name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated especially for those who subscribe to our newsletter.
[List of the resources with short descriptions with CTAs like “Read more”/ “Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Predložak ispod je dobar ako trebate poslati jasnu i izravnu poruku vašim pretplatnicima na novosti.
Dakle, kada možete koristiti ovaj predložak za email novosti? Kad god želite informirati primatelje o nadolazećem događaju, dati im do znanja da ćete lansirati novi proizvod/uslugu ili ih obavijestiti o novoj značajki. I opet, kao što smo spomenuli, ne zaboravite koristiti vizualne elemente!
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below. We’ve prepared a special discount that is only available for the recipients of this message.
or:
Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts for you.
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
Novosti treba slati redovno, tako da vas vaši pretplatnici ne zaborave. Međutim, prečesto slanje novosti može učiniti da se vaši čitatelji osjećaju uznemireno i zaspamano.
Slanje mjesečnih ili dvotjednih novosti je veoma često, međutim, sve između dva tjedna i dva mjeseca je razumno. No budite dosljedni – nemojte poslati dvoje novosti u tri tjedna i onda utihnuti dva mjeseca.
Najkorisnije metrike za mjerenje utjecaja novosti je stopa dostave, stopa otvaranja, stopa klikanja i stopa odbijanja. Sve pouzdane marketinške agencije ili email marketinški alati će vam pružiti te statistike.
Tipično, ciljate na:
Međutim, ove stope i oznake variraju od industrije do industrije. Najvažniji elementi koji utječu na ove rezultate su kvaliteta podataka i vrijednost sadržaja kampanje.
Sadržaj treba biti kratak, pregledan i predstavljen u malim komadima. Klijenti općenito potroše samo par sekundi pregledajući email, zapažajući općenite ključne riječi i teme. Ako zapaze nešto bitno, usporit će i pročitati vašu poruku pažljivije. Započnite s pisanjem svog emaila i nastavite ga uređivati sve dok ne prezentirate ključne informacije kratko i slatko.
Tekst govori o važnosti slanja personaliziranih popratnih emailova nakon izostanka odgovora, te predlaže korištenje predložaka za automatske odgovore. Također se fokusira na predloške e-mailova za olakšavanje komunikacije s klijentima te važnosti pravilne segmentacije publike. Posljednji dio teksta govori o registraciji na LiveAgent i izradi upravljačke ploče, koja će biti poslana na email nakon instalacije računa.
Email predlošci za zaključani sadržaj
The article discusses how to create email templates to improve marketing strategies and increase sales. It emphasizes the importance of gated or premium content, which is accessed by providing contact details. The purpose of gated content is to generate potential customers. Email templates for gated content are also provided. The article concludes by suggesting that a balance between free and gated content is important for a successful marketing strategy.
Email marketing je fleksibilni kanal komunikacije koji omogućava slanje poruka u različitim formatima. Postoje tri osnovna tipa email marketinških poruka: transakcijski, relacijski i promotivni emailovi. Transakcijski emailovi se odnose na transakciju između dvije strane, poput potvrde kupnje ili dostave. Relacijski emailovi se fokusiraju na angažman publike i educiranje klijenata. Promotivni emailovi se koriste za slanje promocija i ponuda klijentima. Email marketing je i dalje jedna od najkorištenijih komunikacijskih kanala te je važno koristiti predloške za poslovne emailove kako bi se kampanje lakše i brže kreirale.
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
LiveAgent-ova baza znanja omogućuje tvrtkama postavljanje baze znanja i pruža sveobuhvatan alat za podršku korisnicima i unutarnjoj komunikaciji. Također, LiveAgent pruža funkcionalnosti za poboljšanje korisničke podrške kroz automatizaciju distribucije tiketa i proaktivne pozivnice za chat.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team