Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za email poslije kupnje

Neovisno od toga što prodajete i kome —  je li to stalni klijent ili netko tko kupuje prvi put – dobro sastavljeni i pravovremeni automatski emailovi poslije kupnje mogu imati trenutačan pozitivan utjecaj na vaše poslovanje. Ove vrste emailova mogu zadržati angažman vaših klijenata, njegovati dugotrajne veze s kupcima i generirati više ponovljenih prodaja. Email kampanje poslije kupnje su jedna od najlakših i najefikasnijih taktika za poboljšanje zadržavanja i zadovoljstva klijenata. A pošto privlačenje novih klijenata obično košta pet puta više nego zadržavanje postojećih – ovi emailovi bi definitivno trebali biti dio vaše email marketinške strategije.

Asos post-purchase email template
Post-purchase email template from ASOS

Zašto slati emailove poslije kupnje?

Emailovi poslije kupnje imaju najveće stope otvaranja i klikanja od svih email marketinških kampanja. Zapravo, sudeći po Klaviyo podacima, emailovi poslije kupnje imaju 217% veću stopu otvaranja, preko 500% veću stopu klikova i 90% veći prohod po primatelju u odnosu na vaše obične email kampanje. Izvješće koje je napravila Medallia (tvrtka za korisničko iskustvo) i objavljeno je u Harvard Business Review-u, također tvrdi da “Klijenti koji su imali najbolja prošla iskustva troše 140% više u odnosu na klijente koji su imali najgora prošla iskustva.”

Mailovi poslije kupnje se mogu koristiti za:

  • Ohrabrivanje klijenata da ponovno posjete vašu web stranicu
  • Polaganje temelja za slijedeću kupnju
  • Konvertiranje novih kupaca u stalne klijente
  • Kreiranje boljeg korisničkog iskustva
  • Građenje veza s klijentima
  • Dobivanje povratnih informacija od klijenata

Naslovi emailova poslije kupnje

  • Znak zahvalnosti za vašu [Brend] kupovinu
  • Potvrda vaše narudžbe
  • Veliko hvala za vašu kupovinu danas
  • Hvala što imate odličan ukus!
  • Odlično. Drago nam je što ste pronašli nešto što vam se sviđa!
  • Vaša narudžba se dostavlja
  • Vaša narudžba je na putu
  • Cijenimo vas kao klijenta – hvala što poslujete s nama!
  • Možemo li vam postaviti pitanje u vezi vaše kupnje?
  • Kakvo je bilo vaše današnje iskustvo kupovine s nama?
  • Je li kupovina bila kao što ste i očekivali?
  • Jednostavno hvala nije dovoljno
  • Naš dar vama: 10% popusta za vašu iduću kupnju
  • Dopustite da vam uzvratimo uslugu
  • Posebna zahvala od nas za vas
  • Mali znak pažnje kao zahvala
  • Vrijeme za obnavljanje zaliha
  • Tanke zalihe? Popunite ih!
  • Ponovno naručite sada i dobit ćete besplatnu dostavu/15% popust/bonus poklon

10 predložaka za email poslije kupnje

Emailovi poslije kupnje služe različitim svrhama u ovisnosti od toga što je važnije vašem poduzeću – da učinite da se klijenti osjećaju posebno, podsjetite ih da popune zalihe proizvoda, usputno prodate slične proizvode ili pokupite povratne informacije – kada se pravilno izvedu, emailovi poslije kupnje su nevjerojatno moćni. Ispod imamo 10 email predložaka za email poslije kupnje, koji pokrivaju najčešće scenarije. Možete ih koristiti za kreiranje vlastite kampanje emailova poslije kupnje.

Email za potvrdu narudžbe

Email za potvrdu dostave

Email zahvale za kupnju

Email preporuke proizvoda

Email podsjetnik za popunjavanje zaliha 

Email poticanja na iduću kupnju

Email fokusiran na proizvod

Email zahtjev za anketom o proizvodu

Email zahtjev za recenzijom proizvoda

Email za SaaS uključivanje

Emailovi poslije kupnje – Najčešća pitanja

Što je iskustvo poslije kupnje?

Iskustvo klijenta poslije kupnje je komunikacija i akcije koje se održavaju nakon što je klijent obavio kupovinu od poduzeća.

Kako pružiti korisničku podršku poslije kupnje?

Možete pružiti korisničku podršku poslije kupnje automatskim slanjem emaila praćenja s poveznicom na članke baze znanja za 24/7 podršku.

Što je disonanca poslije kupnje i što kompanije mogu uraditi kako bi je smanjile?

Disonanca poslije kupnje je negativan osjećaj koji se javlja nakon što je pojedinac kupio proizvod ili uslugu. Kako bi to smanjili, organizacije trebaju imati dobar način za pružanje podrške svojim klijentima, uključujući trenutačno rješavanje problema i jednostavan način za kontaktiranje podrške.

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je iskustvo poslije kupnje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Iskustvo klijenta poslije kupnje je komunikacija i akcije koje se održavaju nakon što je klijent obavio kupovinu od poduzeća.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako pružiti korisničku podršku poslije kupnje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete pružiti korisničku podršku poslije kupnje automatskim slanjem emaila praćenja s poveznicom na članke baze znanja za 24/7 podršku. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što je disonanca poslije kupnje i što kompanije mogu uraditi kako bi je smanjile?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Disonanca poslije kupnje je negativan osjećaj koji se javlja nakon što je pojedinac kupio proizvod ili uslugu. Kako bi to smanjili, organizacije trebaju imati dobar način za pružanje podrške svojim klijentima, uključujući trenutačno rješavanje problema i jednostavan način za kontaktiranje podrške.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo