Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za email prodaje

Unatoč ubrzanom rastu društvenih medija i ostalih kanala za digitalni marketing, email još uvijek ostaje najmoćniji i najefikasniji alat za marketing i prodaju koji je nadmoćan svim drugim kanalima. Zapravo, s potencijalnim povratom investicije i do 4400%, email marketing je dokazano najbolji način privlačenja i zadržavanja klijenata za mala poduzeća, kao i za velike organizacije. Ovdje navedeni podaci o email marketingu jasno pokazuju da uspjeh vaše prodaje ovisi o tome kako koristite i koristite li uopće email u svojoj strategiji digitalnog marketinga.

Predlošci za email prodaje
Spremite naše predloške kao standardne poruke i imajte poruke za dodatnu i usporednu prodaju uvijek spremne

Zašto email ostaje najbolji kanal za prodaju

  • 72% ljudi preferira primati promotivni materijal putem emaila, u usporedbi sa 17% koji preferiraju društvene medije. 
  • 61% potrošača preferira da ih brendovi kontaktiraju putem emaila
  • 90% emailova bude dostavljeno primateljima kojima su i namijenjeni, dok samo 2% vaših Facebook fanova vidi vaše objave u svojim novostima.
  • Vaša poruka ima pet puta veću šansu biti viđena ako koristite email, u odnosu na Facebook.
  • Imate šest puta veću šansu da će klijenti kliknuti na vaše poveznice putem email kampanje nego putem tvitova.
  • Kada su u pitanju kupnje kao rezultat primitka marketinške poruke, email ima najveću stopu konverzije (66%) u usporedbi s društvenim medijima, izravnim porukama i ostalim kanalima.
  • 4.24% posjetitelja iz email marketinga kupi nešto, u usporedbi s 2.49% posjetitelja s pretraživača i 0.59% s društvenih medija.
  • Prosječna vrijednost narudžbe klijenata s emaila je najmanje triput veća nego u klijenata s društvenih medija.
  • Globalno, 30% marketara navodi da email marketing ima najveći ROI.

10 email predložaka za vaše timove prodaje i marketinga

Korištenje već spremnih predložaka može olakšati vaš posao i poboljšati vašu izvedbu. Imamo 10 osnovnih predložaka za email prodaje koje možete prilagoditi za vašu industriju, proizvod, klijenta ili mogućeg klijenta. Od cold prospectinga i popratnih emailova do angažiranja već postojeće baze klijenata s različitim tipovima promotivnih emailova – ovi predlošci mogu biti odličan početak za vaše vlastite marketinške kampanje korisničke podrške i odlaznu prodajnu komunikaciju.

Email za privlačenje kupaca 

Email za uvod u prodaju

Popratni email za moguće klijente

Email za lansiranje novog proizvoda

Email za program vjernosti

Email za dodatnu prodaju

Email za nadogradnju ponude

Email za rođendansku ponudu za klijenta

Email za blagdansku ponudu

 Black Friday promotivni email

Predlošci za email prodaje – Najčešća pitanja

Kako napisati prodajni email?

Bezbroj je načina za pristupiti pisanju prodajnog emaila. Najvažnije je da razumijete potrebe svojih klijenata i skrojite svoje poruke tako da im pristaju. Ostatak ide lako.

Kako napisati ciljani prodajni email?

Za svakog novog klijenta trebate pisati novi email koji uključuje osobni pozdrav, pregled proizvoda ili usluga, cilj prodaje i poziv na djelovanje.

Kako završiti prodajni email?

Možete završiti prodajni email pozivom na akciju koji nudi proizvod ili uslugu primateljima.

Ready to put our sales templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How do you write a sales email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can approach writing sales emails in numerous ways. The most important thing is to understand your customer’s needs and tailor your message to fit them. The rest will follow.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do you write a sales target email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “For each new customer, you will need to write a new email that includes a personal greeting, an overview of the product or service, a sales goal, and a call to action.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do you end a sales email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can end a sales email with a call to action that offers the recipient a product or service.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo