• Predlošci
  • Predlošci e-pošte za preporuku e-trgovine

Predlošci e-pošte za preporuku e-trgovine

Pronaći pravu metodu za privlačenje novih kupaca u Vašu tvrtku nije jednostavno. U sljedećim će godinama industrija e-trgovine otkriti da će se tržišni lideri usredotočiti na personaliziranje iskustava i iskorištavanje strojnog učenja i AI algoritama kako bi privukli nove potrošače. Međutim, postoji još jedna taktika koju koriste web-divovi poput Amazona, Booking.com-a, Slacka i Airbnb-a koja je dokazala da kontinuirano privlači kupce. Metoda koju svi oni koriste naziva se referalni marketing.

Predlošci e-pošte za preporuku e-trgovine - App - Uploads - 2021 - 03 - McEvoy Ranch Referral.png

Programi preporuka pomogli su svakoj od ovih tvrtki da eksponencijalno raste angažirajući i kapitalizirajući svoju najvažniju imovinu: kupce. Ono što je započelo kao dobra ideja za razvoj ovog poslovanja rezultiralo je ogromnim rastom dobro izvedenim programima koji su iskoristili referalni marketing.

Ali stvaranje učinkovitog i uspješnog referalnog marketinškog programa samo je početak. Pravi je izazov osigurati da Vaše marketinške aktivnosti kontinuirano potiču preporuke. Oni bi trebali rezultirati lojalnim kupcima koji preporučuju Vaše proizvode ili usluge svojim prijateljima i obitelji.

Predlošci e-pošte za preporuku e-trgovine - App - Uploads - 2021 - 03 - Postable 550x1024.gif

Kao vlasnik trgovine e-trgovine, možete koristiti referalni marketing na mnogo različitih načina. U ovom članku želimo prikazati prednosti marketinga putem preporuka i pružiti Vam prave alate koji će Vam pomoći da dobijete preporuke od svojih postojećih kupaca. Prije nego što uđemo u osnove, pogledajte Post Affiliate Pro, izvrstan alat za upravljanje Vašim pridruženim programom.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Što je referalni marketing?

Referalni marketing je oblik promocije koji koristi prednosti različitih strategija za poticanje preporuka proizvoda. Istodobno se može shvatiti i kao pokretač prodaje na temelju preporuka treće strane.

Prednosti referalnog marketinga

Nekoliko je studija potvrdilo prednosti referalnog marketinga.

Izvješće o stanju referalnog marketinga naglašava da u 2019. godini već 30% tvrtki ima uspostavljen program upućivanja, a 75% njih kaže da je to najjeftinija metoda za stjecanje novih kupaca. Štoviše, prema Nielsenovom izvješću, 92% potrošača vjeruje preporukama ljudi koje poznaje.

Najvažnija prednost referalnog marketinga je u tome što ljudi imaju tendenciju vjerovati preporukama nekoga koga poznaju puno više od podataka koje pruža sam bred, mrežni pregledi, izvještaji ili istraživanja tržišta.

U nastavku pogledajte dodatne pogodnosti referalnog marketinga.

Vrijedni kupci za Vašu internetsku trgovinu

Gotovo je zajamčeno da ćete steći zadovoljnije kupce jer će oni već biti svjesni Vaših proizvoda ili usluga i poticat će ih netko u koga imaju povjerenja. Istina je da će konačni prodajni rezultati i dalje ovisiti o Vašoj komercijalnoj sposobnosti, ali ovo nesumnjivo utire put uspjehu.

 Vrijedni kupci za Vašu internetsku trgovinu  - App - Uploads - 2021 - 03 - Online Visitors.png
LiveAgent prikazuje preporuke stranica u značajki za praćenje posjetitelja web stranica

Povećan ROI

S pokretanjem referalnog marketinga, prodajni ciklusi postaju sve kraći, a marketinški se proračun drži pod strožom kontrolom jer se usredotočuje na poticanje jedne jednostavne akcije – preporuke.

Referalni marketing je jednostavno implementirati u e-trgovini

Referalna marketinška strategija ne mijenja prodajni proces tvrtke ili cjelokupni marketinški plan. Također ne zahtijeva puno vremena ili truda od marketinškog tima, jer Vaši kupci rade puno promotivnog “posla” za Vas u smislu njihovih preporuka prijateljima ili članovima obitelji.

Prilagođavanje predloška e-pošte
Nakon što izradite predloške e-pošte za preporuku u LiveAgentu, možete sjesti i opustiti se

Povećava vidljivost brenda Vaše e-trgovine

Svaki potencijalni kupac koga Vašu internetska trgovina privuče preporučnim marketinškim aktivnostima neizravno će pristupiti informacijama o Vašem brendu, pa će se njihova svijest o brendu,kao rezultat,automatski povećati.

Sustav prilagođen Vašim potrebama

Poticaji programa preporuka mogu se stvoriti i prilagoditi na temelju opsežnih informacija dobivenih od kupaca koji su zainteresirani za Vaše proizvode ili usluge, a koji se nadopunjuju znanjem vjernih kupaca koji aktivno upućuju druge na Vaš brend.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Predmetni redovi obrasca e-poruke za preporuku

  • Preporučite prijatelja – naš novi program s mnoštvom pogodnosti
  • Preporučite svojim prijateljima i zaradite nagradu
  • Imamo nešto za Vas i Vaše prijatelje
  • Preporučite [proizvod / uslugu] i primite [poticaj]
  • Dijeljenje je brižno – predložite [proizvod / uslugu] svojim prijateljima
  • Povedite sa sobom prijatelje ili obitelj!

Predlošci e-pošte sa preporukama za e-trgovine

Predlošci e-pošte sa preporukama za e-trgovine#1


Hey [name],

You shop with us regularly, so we assume you like [product/service].

That’s why we have something to offer you:

Refer [product/service/company] to a friend and receive [incentive] as a reward.

It’s super easy. Just click on the button below, get your dedicated link, ask a friend or family member to visit our store through that link, and encourage them to make a purchase. That’s it!

Button: Click here to refer a friend

Thanks for being with us!

Predlošci e-pošte sa preporukama za e-trgovine#2


Hi [name],

Your package with [product] is on its way! It should be delivered in the next [X] days.

While you’re waiting for [product], please have a look at our referral options. You can choose one that works best for you:

Earn $[X] for every friend who spends $[Y] at [name of the e-store] this month.
Encourage [X] friends to create an account at [name of the e-store] and get a [Y]% discount off your next purchase.
Receive [X] gift cards to share with your friends and earn [Y] loyalty points for every purchase made using each card.

Decide which option would be the most attractive for you and your friends then share the referral link with your close ones so that you can both enjoy [products/services] at the lowest prices!

If you have any questions or feedback for our referral program, don’t hesitate to contact us. You can either reply to this email or call us at [phone number].

Thanks for supporting our store!

Predlošci e-pošte sa preporukama za e-trgovine#3


We give away free [products/services]!

It’s not click-bait, we promise you that! You can really receive free [products/services], or at least purchase them for considerably lower than normal prices.

All you need to do is refer our e-store to a friend. Share your referral code [code number] with everyone you care about and earn $[X} in credit for each purchase made by a friend that uses your code.

Again, here’s your referral code:

[code number]

See you around!

Često postavljana pitanja

Što bih trebao ponuditi kao inicijativu za preporuku?

Praktično sve može biti Vaš poticaj za preporuku. U zamjenu za promociju svojih proizvoda, usluga ili općenito internetske trgovine možete svojim kupcima ponuditi popust, novac koji se može potrošiti u trgovini, poklon karticu, fizički poklon ili uzorak proizvoda. To zaista ovisi o Vašoj ponudi i internim izračunima.

Koliko često trebam slati e-poštu s preporukama i nuditi poticaje?

Teško je dati definitivan odgovor na ovo pitanje. Ako se vaši proizvodi ili usluge ne kupuju često, možete kupcima poslati e-poštu s preporukama nakon svake kupnje. Međutim, ako prodajete robu široke potrošnje ili, općenito, imate mnogo klijenata koji se vraćaju, možete postaviti posebne zahtjeve koje

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je referalni marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Referalni marketing je oblik promocije koji koristi prednosti različitih strategija za poticanje preporuka proizvoda. Istodobno se može shvatiti i kao pokretač prodaje na temelju preporuka treće strane.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što bih trebao ponuditi kao inicijativu za preporuku?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “U zamjenu za promociju svojih proizvoda, usluga ili općenito internetske trgovine možete svojim kupcima ponuditi popust, novac koji se može potrošiti u trgovini, poklon karticu, fizički poklon ili uzorak proizvoda. To zaista ovisi o Vašoj ponudi i internim izračunima.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko često trebam slati e-poštu s preporukama i nuditi poticaje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Teško je dati definitivan odgovor na ovo pitanje. Ako se Vaši proizvodi ili usluge ne kupuju često, možete kupcima poslati e-poštu s preporukama nakon svake kupnje. Međutim, ako prodajete robu široke potrošnje ili, općenito, imate mnogo klijenata koji se vraćaju, možete postaviti posebne zahtjeve koje Vaši kupci moraju ispunjavati da bi dobili preporuku.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo