Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci B2C e-maila s preporukama

Brojna istraživanja su dokazala da se ljudi, kada je riječ o kupnji, oslanjanju na preporuke. Štoviše, 83% sretnih, zadovoljnih kupaca su spremni preporučiti isto svojim prijateljima i obitelji(ali samo njih 29% zapravo to čini, zato što ostatak nikad nije dobio priliku, odnosno nije upitan o istom).

To čini referarlni marketing neprocijenjivim alatom za rast poduzeća i poticanje prihoda. Zapravo, referalni marketing (također poznat i kao marketing od usta do usta) jedna je od najstarijih, ali i dalje najučinkovitijih i najisplativijih marketinških strategija koje koriste i B2C i B2B poduzeća. Evo zašto je referalni marketing važan, zajedno s 10 predložaka e-maila s preporukama koje možete koristiti u vlastitim referalnim marketinškim kampanjama.

Zašto je referalni marketing kritičan za rast poslovanja?

  • 92% potrošača diljem svijeta vjeruje preporukama od strane prijatelja i obitelja, više od svih drugih vrsta oglašavanja. (Nielsen)
  • 82% Amerikanaca kaže da su potražili preporuku od prijatelja ili obitelji kada su razmišljali o kupovini, dok 67% njih kaže da je bar malo veća vjerojatnost da će kupiti proizvod nakon što ga je netko od prijatelja ili članova obitelji objavio putem društvenih mreža ili e-maila. (National Harris Poll Survey)
  • Pozitivna usmena predaja odgovorna je za 20-50% odluka o kupnji i generira više nego dvostruko prodaje plaćenog oglašavanja u nekim industrijama. (McKinsey)
  • Referalni marketing generira stope konverzije 3 do 5 puta veće od bilo kojeg drugog marketinškog kanala. (Invesp)
Predložak B2C e-maila s preporukama
Predložak B2C e-maila s preporukama od strane NordPass-a

Predložak B2C e-maila s preporukama, s primjerima tema

  • Osvojite 25 dolara za svaku osobu koju preporučite
  • Osvojite 10 dolara za svakog prijatelja koji se prijavi
  • Zaradite 20 dolara tako što podijelite svoje iskustvo
  • Darujte prijatelju 50 dolara i osvoji 50 dolara za sebe
  • 50 dolara za tebe, 50% SNIŽENO za tvoje prijatelje
  • Pozovite prijatelja i oboje uštedite 10%
  • Pozovite svoje prijatelje i zaradite besplatni [proizvod/uslugu]
  • Javite prijatelju. Osvojite mjesec dana besplatno.
  • Pozovite prijatelja danas i zaradi 50 dolara!
  • Recite svojim prijateljima o nama i svi osvojite 20 dolara
  • Dajte 25 dolara, Dobijete 25 dolara
  • Podijelite svoju kupnju, a mi ćemo uključiti besplatni poklon

10 predložaka B2C e-mailova s preporukama

Najava programa preporuka  

Pozivnica za program preporuke temeljen na okidaču  

Ažuriranje programa preporuke  

Pozivnica da postanete ambassador brenda

Vođenje natječaja za preporuke

Poticanje preporuka s popustima

Poticanje preporuka s besplatnim proizvodima/uslugama

Poticanje preporuka kreditima

Poticanje preporuka s povratom gotovine

 Poticanje preporuka s donacijama

Često postavljana pitanja

Što je B2C e-mail?

B2C je kratica za Bussiness-to-Consumer. B2C e-mail se koristi za prenošenje informacija o proizvodima tvrtke, uključujući informacije o cijenama, dostupnosti te isporuci.

Što znači B2C?

B2C kratica za Business-to-Consumer( relacija Poduzeće-Potrošač).

Kako pisati B2C e-mail s preporukama?

Kada pišete e-mailove s preporukom kupca, imajte na umu da je prezentacija koju izvodite jednako važna kao i riječi koje odaberete. E-mail s preporukom vaša je prilika da svoje proizvode i usluge predstavite novom kupcu.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je B2C e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “B2C je kratica za Bussiness-to-Consumer. B2C e-mail se koristi za prenošenje informacija o proizvodima tvrtke, uključujući informacije o cijenama, dostupnosti te isporuci.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što znači B2C?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “B2C kratica za Business-to-Consumer( relacija Poduzeće-Potrošač).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako pisati B2C e-mail s preporukama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kada pišete e-mailove s preporukom kupca, imajte na umu da je prezentacija koju izvodite jednako važna kao i riječi koje odaberete. E-mail s preporukom vaša je prilika da svoje proizvode i usluge predstavite novom kupcu.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo