Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci e-pošte za prodaju proizvoda

Predlošci e-pošte za prodaju proizvoda

Promotivne prodajne kampanje olakšavaju nam uvjeravanje potencijalnih kupaca da kupuju. Kako bi stvari bile glatke, vlasnici online trgovina moraju unaprijed pripremiti godišnju prodaju i promocije.

Strategije poticanja prodaje u digitalnom marketingu

Vrijeme je da se suočimo s tim: prodaja nije ono što je bila. Danas se popusti i promocije događaju tijekom cijele godine, posebno u sektoru e-trgovine. Stoga se potencijalnim klijentima prodaja više ne čini tako posebna, pa je stoga sve teže i teže uvjeriti kupce u kupnju.

Prije nego počnemo, moramo napraviti jednu razliku. Iako možete kupiti artikle po sniženim cijenama tijekom cijele godine, konceptualno oni nisu isto što i puna prodaja. Evo kako razlikovati ove dvije stvari:

  • Pojam popust može se smatrati snižavanjem cijene određenih artikala, općenito na kraju sezone. Popusti se obično događaju u određeno doba godine. Mnoge zemlje imaju posebne propise i uvjete koje vlasnici tvrtki moraju ispuniti pri organiziranju akcije poticanja prodaje s popustom.
  • Posebne ponude pružaju mogućnost nabavke artikala po sniženoj cijeni, ali bez podnošenja uvjeta prodaje. Na primjer, mogli biste promovirati ponudu “3 po cijeni 2” za (niz) proizvoda.
  • Ostaci su diskontirana roba čija je cijena pala zbog trošenja, zlouporabe, zastarjelosti, nedostataka u proizvodnji ili iz drugih razloga.

Da biste saznali više o prednostima kampanja za poticanje prodaje, pogledajte naše Predloške e-pošte u pretprodaji.

Prilagođavanje predloška e-pošte
Prilagodite predloške e-pošte izravno u LiveAgentu

Da biste ponudili razumnu strategiju prodaje ili određene popuste, morate se vratiti na ostatak marketinškog plana i zapitati se što želite postići.

Jedan od najvažnijih elemenata kampanje za poticanje prodaje je marketing putem e-pošte. Korištenje e-pošte za promocije teoretski je vrlo jednostavno: slike proizvoda i informacije o popustima trebaju to učiniti, zar ne? Realnost nije tako jednostavna. Svaka promotivna poruka trebala bi biti dio šire strategije izgradnje odnosa sa svojim klijentima. Zato je vrlo važno znati usavršiti dizajn, ton glasa, frekvenciju i kreativnost ponuda kako bi donijele željene rezultate.

Okupili smo pet moćnih predložaka e-pošte o prodaji proizvoda koji će Vam pomoći u komunikaciji s potencijalnim klijentima i informirati ih o sljedećoj velikoj prodaji.

Predlošci e-pošte predloška prodaje proizvoda

  • POŽURITE ili ćete možda propustiti!
  • Naša prodajna kampanja počinje za 3…2…1…
  • Ostvarite [X]% popusta!
  • Još [X] dana sjajnih ponuda…
  • [X]% popusta na SVE
  • Do [X]% popusta
  • Nabavite naše najbolje proizvode po ludo niskim cijenama
  • [Sezonska] rasprodaja – do [X]% popusta
  • Cijene su nam upravo pale. Ne propustite
  • Pozdravite niže cijene u [tvrtki]
  • Najbolji dan ikad…
  • Pssst… hej, ti – da, ti! Nova prodaja upravo je počela na našoj e-trgovini

Predlošci e-pošte za prodaju proizvoda

Predložak e-pošte za prodaju proizvoda 1

Predložak e-pošte za prodaju proizvoda 2

Predložak e-pošte za prodaju proizvoda 3

Predložak e-pošte za prodaju proizvoda 4

Predložak e-pošte za prodaju proizvoda 5

Predlošci e-pošte o prodaji proizvoda – često postavljana pitanja

Koliko e-poruka o kampanjama za poticanje prodaje trebam poslati tijekom jedne kampanje?

Gumb za dijeljenje s vanjskim mjestima

Mnogo je aspekata koji mogu utjecati na vašu konačnu odluku. Prvi je trajanje kampanje. Drugo, reputacija vaše domene i prethodna statistika kampanje (stopa otvorenosti, stopa klikanja i stopa napuštanja početne stranice). I na kraju, povratne informacije iz vaše baze podataka. Uvijek slušajte povratne informacije svojih kupaca. U slučaju da počnu odgovarati na vaše e-poruke govoreći da više ne žele primati e-poštu od Vas, trebali biste ih odmah ukloniti s odgovarajućih popisa za slanje e-pošte.

Koliko bi trebao biti dug e-mail za poticanje prodaje?

Otvorena e-pošta s zahvalnošću i poklonom

Ova vrsta e-pošte može biti dulja od najjednostavnijih, informativnih poruka e-pošte koje šaljete. Prosljeđujete poruku i pokušavate privući pažnju primatelja. Dopustite sebi da upotrijebite bogatiji opisni jezik i dajte primjere-koristite slike i napišite privlačne naslove.

Koji se drugi kanali osim e-pošte mogu koristiti za oglašavanje kampanje za poticanje prodaje?

Podrška za više kanala

Koliko god marketing putem e-pošte bio moćan, nikada ne biste trebali računati samo na jedan komunikacijski kanal. Planirajte kreativne postove na društvenim medijima i iskoristite oglase na društvenim mrežama. Ovisno o vašoj ciljanoj publici, možda ćete htjeti koristiti i SEM poput Google Ads-a. Oglasne kampanje i skočni prozori također bi mogli donijeti izvrsne rezultate.

Start sending out product sale emails directly from LiveAgent

Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko e-poruka o kampanjama za poticanje prodaje trebam poslati tijekom jedne kampanje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mnogi aspekti mogu utjecati na ovu odluku. Prvi aspekt je trajanje kampanje. Druga je reputacija vaše domene i prethodna statistika kampanje. I na kraju, povratne informacije iz vaše baze podataka. Uvijek slušajte povratne informacije svojih kupaca.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko bi trebao biti dug e-mail za poticanje prodaje? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-poruke o promociji prodaje mogu biti duže od najjednostavnijih, informativnih poruka koje šaljete. Prenosite poruku i pokušavate privući pozornost primatelja. Dakle, možete koristiti više prodajni, opisni jezik i predstaviti primjere-koristiti slike i pisati privlačne naslove.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje druge kanale, osim e-pošte, mogu koristiti za oglašavanje kampanje za poticanje prodaje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Koliko god marketing putem e-pošte bio moćan, nikada ne biste trebali računati samo na jedan komunikacijski kanal. Planirajte kreativne postove na društvenim medijima i iskoristite oglase na društvenim mrežama.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo